Vitutusketju

  • 10 554 902
  • 56 140
Suosikkijoukkue
HIFK
Vain Tappara pystyy sössimään 2 kertaa 3 maalin johdon 13 ottelun tappioputkessa ollutta joukuetta vastaan.
Niin, koska kyllähän noin monta matsia putkeen hävinneen joukkueen on pakko hävitä joka matsi. Kyllä ne kaikki saatanan putket loppuu joskus. Ryyppääminenkin loppuu haudassa. Hyvä vaan, että Tepsi voitti nyt, jotta IFK voi hakea pisteet Turusta ensi viikolla.
 

Muhkea

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, NHL:n suomalaiset
Kärppien peli vituttaa. Hyi helvetti mitä akkoja jäällä surffailee. Lisäksi vituttaa Haapakoski ja hänen täydellinen munattomuutensa.

Vielä vituttaa se, että Ässät tasoitti viime hetkillä. Ei olisi onneksi tullut kuin vain 25e, mutta silti. Sen lisäksi kusi muutama muukin veto melko täpärästi.
 

Patajokeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Jokerit, Man C, Real Zaragoza
Kaveri tappo ittensä. Ei se ny mikään lähin kaveri ollu, mut tunnettu 25-v. kuitenki. Kolmekymppinen tyyppi, yksityisyrittäjä, kohta ois väitelly tohtoriks jne. Komiaa.
 

Lombardi18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokipojat, Washington Capitals, Manchester United
Kaveri tappo ittensä. Ei se ny mikään lähin kaveri ollu, mut tunnettu 25-v. kuitenki. Kolmekymppinen tyyppi, yksityisyrittäjä, kohta ois väitelly tohtoriks jne. Komiaa.

Jaksamisia, todella paskaa tuollainen. Kyllä se aina laittaa pinnan kireälle kun kuulee että joku tuttu on menehtynyt.

Itselläni kuoli kaveri auto-onnettomuudessa n. vuosi sitten. Tällainen pistää todellakin vituttamaan ja arvomaailman ihan uuteen uskoon.
 

Ölppä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Patajokerille jaksamisia.. ei toki samalla tasolla varmaan mutta tuli kyllä kesällä paska fiilis kun kaverilla todettiin syöpä..

Vituttaa:
Tämähetkinen vitutus joka ilmaantui taas jälleen kerran aivan tyhjästä ja niinkin fiksusta syystä kun kaveri ei ilmottanut että ovat tänään ryypylle menossa. Eli oikeastaan nyt vituttaakin jatkuvat ja hyvinkin rajut mielialanvaihtelut, ja vittuuntuminen lapsellisen naurettavan huonoista syistä.

Lisäksi jatkuva paskanpuhuminen Facebookin välityksellä vituttaa aina kun sellaiseen törmää, tänään tuli viimeksi törmättyä. Ainahan se on yhtä kiva kuulla facebookin/lipsautuksen kautta että esim. naapurin masa ei jaksakaan katella mun naamaa ja kuunnella mun juttuja. No menenpäs sitten maanantaina sanomaan ite tälle "masalle" suorat sanat.

e: aivopieru
 
Suosikkijoukkue
Sydämellä pelaavat
Vituttaa eräs nainen tällä hetkellä ja pahasti! Alkaa olla sen verran humalassa ettei jaksa enempiä kirjotella. Vois nyt se lumppu vastata ees viesteihin tai puheluihin, eikä yhtä äkkiä laittaa radiohiljaisuutta päälle! VITTU! Mulle ei vittuilla...
 

Demonos

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, ÄTPPOMK.
Vituttaa tämä uusi "huippuyliopistoksi" tituleerattu Aalto-yliopisto. Rahaa löytyy kyllä avajaisten ja muiden helvetin tärkeiden kissanristiäisten järjestämiseen, mutta opiskelun kannalta tärkein portaali se vaan on taas ollut iltapäivästä asti alhaalla ja taitaa pysyäkin maanantaihin asti. Sinne meni ne suunnitelmat viikonlopun käytöstä Latexin opetteluun, kun ei sitä saatanan tyylitiedostoa saa ladattua.

Vittu!
 

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
Vituttaa kyllä osa näistä nykyajan vanhemmista. Juuri tänään käytiin muksujen entisessä päivähoitopaikassa moikkaamassa vanhoja hoitajia, kun pojalle(8v) tuli koulun jälkeen mieleen, että mitähän sinnekin kuuluu nykyään ja käytiin sitten tutustumassa vanhoihin paikkoihin.

Sieltä tuli taas semiavautumista, kuinka lapset pitää opettaa syömään kiltisti, vaikka ei ole tarjolla nakkeja ja ranskalaisia ja normaaliruokaa ei voi syödä, vaan näkkäriä ja mehua vaan. Tämän lisäksi 1,5 vuotiasta tuodaan makuupussissa tarhaan, kun ei suostu pukemaan vaatteita päälle. Helvetin ristiriitaista viestiä lapsi kyllä saa, kun hoitopaikassa pitää olla asiallisesti ja sitten kotona ollaan pikkuhitlereitä ja vanhemmat huutaa heil käsi ojossa. How hard can it be?

Vähän tuli facepalm olo noista kommenteista, vaikkei tuo nyt mikään yllätys ollutkaan. Täytyi kyllä kumartaa ja kätellä tuo kohta eläkeikäinen hoitaja, joka on yli 40-vuotta jaksanut kasvattaa lapsia kohti normaalia elämää, vaikka kotona ei aina ihan ole jaksettu osallistua asiaan.

Vittu ei sitä kasvatusta voi ulkoistaa sinne päiväkotiin/kouluun. Omille ja yhteiskunnan kintuille kusette noilla kasvatusmetodeilla arvon vanhemmat.

Vituttaa saatana tuollainen velliperseily, vaikka luultavasti noiden lasten vanhemmat ovat saaneet samanlaisen "vapaan" kasvatuksen, eivätkä osaa eden Kibeltä pyytää peilejä, joista voi syyllisen etsiä.
 

Laakamato

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers (Jokerit)
Tietokoneet. Ensin hajosi oma toistamiseen ja kirjoitettuani piiiiitkän sepustuksen tänne, emännän läppäri hävittää sen. Vittu mitä paskaa, eikö näiden vatkainten pitäisi helpottaa elämää? Nykyään näköjään kaiken käyttöikä lasketaan viikoissa. Oma kone on nimittäin n. vuoden vanha. Ja vaikka takuu korvaa, vaivaa ja taas vitusti vaivaa tiedossa. VITTU! Väkivaltaa tiedossa ja joka suuntaan jossei rupea homma toimimaan edes jotenkuten...Taidan muuttaa Linkolan naapuriin...
 

sunnuntai

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Newcastle united
Tulin töistä. Laitoin vähän leikettä ja ranskaista lautaselle, lasiin maxia. Sohvalle sitten aterian kanssa, urho auki. Aattelin katsoa tepsin pelin. Kentällisiä siellä kerrotaan neljannessä nönnöö - nönnööö - nönnöö.

Vittu sieltä mitään tepsin peliä tuu, oikiasti ottaa päähän kun oottelin matsia. Mistähän helvetistä toikin käsitys oli, perkele...
 

ukkometso

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Totaalinen jämähtäneisyys. Mitä vittua sitä oikein elämältä haluaisi?

Et ainakaan sitä mikä kävi mielessäsi. Eli jatkuu, jatkuu... ja sitten taas pää pystyyn. Pilkahdus löytyy aina. Ja halu. Rauhallisuutta sinulle toivon, oikeasti.

Ja vituttaahan se, että jotkut ihmiset eivät vain tajua. Minä olen vain minä.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Vituttaa Veikkauksen nettisivut taas yhden kerran. Eikö nuo saatanan amatöörit saa noita sivuja ikinä toimimaan kunnolla?
 

J.Petke

Jäsen
"Ja liigapörssi kiittää"-sanonnasta pitäisi tuomita automaattisesti kuukauden banni. Vituttaa tuo niin paljon.

Muu ei näin juuri tällä hetkellä vituta.
 
Tulin töistä. Laitoin vähän leikettä ja ranskaista lautaselle, lasiin maxia. Sohvalle sitten aterian kanssa, urho auki. Aattelin katsoa tepsin pelin. Kentällisiä siellä kerrotaan neljannessä nönnöö - nönnööö - nönnöö.

Vittu sieltä mitään tepsin peliä tuu, oikiasti ottaa päähän kun oottelin matsia. Mistähän helvetistä toikin käsitys oli, perkele...

Ehkä ihan hyvä juttu niin ei tullut uudestaan asiaa tänne.

Mua vituttaa pieleen menneet vedot.
 

anatsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thrashers
Vittu, että vituttaa. Meillä ei valmentaja tiedä ilmeisesti termiä positiivinen energia/hengenluonti. Uskoisin, että joukkueesta saa paremman suorituksen irti, kun kannustaa ja tsempaa kuin että haukkuu joka helvetin välissä. Vielä, kun kaikki olivat väsyneitä, niin se oli kuin olisi nakannut bensaa liekkeihin. Vittu, että ottaa päähän tuommoset. Täyttä paskaa.

Uskalla epäonnistua, niin voit onnistua. Varmaan hienoin lause, mitä valmentaja voi sisäistää omaan filosofiaansa. JYPin pukukopissa noin taitaa lukea. Tuosta ajatuksesta kaikki tekeminen pitäisi lähteä.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vittu sieltä mitään tepsin peliä tuu, oikiasti ottaa päähän kun oottelin matsia. Mistähän helvetistä toikin käsitys oli, perkele...

Ehkä se jossain vaiheessa oli ilmoitettu pääkanavan matsiksi? Urhon sivujen mukaan siellä pitäisi nyt mennä uusintana Lukko-TPS, mutta kovasti Jyp-HPK:lta tuo näyttää.

Tuntuvat aika hanakasti muuttavan ennakkoon ilmoitettuja matseja... Jokereiden tai Jypin peleihin yleensä.
 
Suosikkijoukkue
JYP, Vatanen, Blackhawks
Tällä viikolla kolme päivää mahataudissa. Kaksi tervettä päivää välissä ja nyt on keuhkoputken tulehdus. Ei liian hieno asia. Paska fiilis ja töihinkään ei pääse.
 

sunnuntai

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Newcastle united
Päähän juiliin kolmatta päivää. Lääkkeellähän se lähtee, mutta ei niin hjuva fiilis....
 

#71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, Pittsburgh Penguins
Oma kyvyttömyys hoitaa asiat kunnolla ajallaan. Vituiksi menee taas psykologian kurssi, perkele.
 

Hirmumyrsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ei Mitään Käyttöä Jätkät ja Märkä Uni Rosterit
Huomenna 05.00 herätys että pääsee kertaamaan. Tietenkin syysloma ja kaikkea, olis voinut muutakin tekemistä keksiä.

Toki näytänkin jo nykyään ihan suoraan kirjan esimerkiltä ressusta; hiukan läski mahan kohdasta, sotilaallisesta kurista tai käytöstavoista ei paljoa tietoa ja motivaatiokin ihan huipussaan.
 

Kilvenkantaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Minua vituttaa, että ei saa seistä bussipysäkillä rauhassa, eikä etenkään istua bussissa hiljaa ikkunasta ulos mulkoillen autuaassa omassa rauhassa.

En tiedä, jotenkin tuntuu että kaikki juopot tulee aina horisemaan juuri mulle. Mikä vittu siinä on etteivät tajua jättää ihymisiä rauhaan? Ei siinä mitään jos Suomessa ylipäänsäkin olisi tapana jutella bussissa ja pysäkille tuntemattomille, mutta kun ei ole, ei ainakaan täällä Savossa. Ja itse kun olen kahden vaiheilla ryhdynkö absolutistiksi vai en, niin ymmärrettävästi en osaa oikein pitää luonnollisena asiana sitä, että ihmiset on keskellä päivää pienessä sievässä.
Ei ole erityisen miellyttävää istua tai seisoa keski-ikäisen -eli kolme kertaa minua vanhemman- päätä pitemmän selvästi humalaisen miehen vieressä, joka ei osaa pitää turpaansa kiinni vaan kyselee ikää ja olenko opiskelija ja mitä teen illalla ja sitä rataa. Tiedän olevani liian säikky ja tavallaan liian kiltti. Sen sijaan että tuijotan tiukasti toiseen suuntaan napit korvilla ja musiikki mahdollisimman kovalla, minun tekisi mieli käskeä äijää painumaan helvettiin. Käskemään tätä pysymään kaukana minusta ja päälle päätteeksi vielä uhkaamaan pesäpallomailalla sukukalleuksille jos mies ei ymmärrä vihjettä. Enhän minä tietenkään niin tee.

Onnistun jotenkin aina olemaan sellaisessa bussissa, jossa elämänotteensa menettäneitä on normaalia enemmän. Juopot on vielä pientä. Ne yleensä puhuu vieressä istuville, toiset ne puhuu itsekseen ja ihan täyttä siansaksaa. Ja selkeästi vieroitusoireista kärsivän vieressä istuminenkin oli aikaa ahdistavaa, miehellä oli pakkoliikkeitä enemmän kuin laki salliin. Eikä se kuolaaminenkaan helpottanut oloani.

En minä tiedä. Ehkä vika on vaan minussa, ehkä olen liian herkkänahkainen. Mutta mä vaan ihan tosissaan haluaisin nauttia rauhassa bussimatkastani, lyhyt oma hetki kiireisen päivän päätteeksi tai sen aluksi. Ilmeisesti mulla ei kuitenkaan ole oikeutta siihen.

Niin ja tämä nyt ei ole mitään ylhäisyyksistä laskeutumista. Mua vaan ihan oikeasti vituttaa, että suomalaiset on sosiaalisempia kännissä kuin selvinpäin.

Niin ja ei se tietysti haittaisi jos mun viereen istuisi joskus päivän päätteeksi bussissa joku helvetin hyvännäköinen mies. Ja mieluiten selvinpäin, kiitos.

EDIT: Ja voi helvetti, moneskohan JYPin peli tulee huomenna Urholta? Ei voi oikeasti ymmärtää. Olisi välillä ihan kiva katsella KalPankin vieraspelejä ykköskanavalta, mutta ei. Ei tuota JYPin roiskimista jaksa katsella kuin ne pakolliset KalPa matsit. Ja silloinhan se vasta koville ottaakin.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös