Vitutusketju

  • 10 572 232
  • 56 150

Snagari

Jäsen
Tavallaan voin, kuten vetää duunin huomisen täysin turhan "visiointipäivän" (lue: tyhjää paskanjauhantaa ja poissa oikeiden, taas kertyvien hommien tekemisestä) jälkeen perseet. Jep, känni varsin auttaakin... Vakavammin, multivitutus laimeni hieman yön yli nukkumalla. Toivottaa samaa sinne.

Onnenpekka. Eipä laimennut meikäläisen vitutus, paskaa tämä vielläkin on. Mutta pientä itsemotivaatiota on sentään havaittavissa, en minä se maailman heikoin ihminen ole.
 

tutzba

Jäsen
Olen alkanut saamaan astmakohtauksia entistä "useammin" intin jälkeen. Nyt on varmaan kolmen kuukauden aikana tullut kolme vai neljä, kun tuota ennen ongelmat pysyivät kurissa lääkkeiden avulla. Viimeisimmän sain tänään. Varmasti jollain menee vielä huonommin kuin minulla, mutta ottaahan oman terveyden heikentyminen päähän. Ei tehnyt pöly ja home kauhean hyvää.
 

Haastattelija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Winnipeg Jets
Ei tehnyt pöly ja home kauhean hyvää.

Santahamina?

Itsellä sama juttu Santiksesta kotiuduttua. Palvelusaikana pientä flunssaa lähes tauotta, ja astma paheni. Eipä muutenkaan jäänyt intistä kauhean paljon positiivista kerrottavaa.
 

Egonomic

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Mestis KalPa
Sunnuntaina käytiin syömässä ulkona kuuden pintaan illalla. Siitä, sitten biljardia pelaamaan kaverin kanssa ja kotiin sen jälkeen. No, kaikki mukavahan alkoi sitten kello 21 paikkeilla. Ensin ihan helvetin paha olo, jonka seurauksena pöntölle varmaan puoleksi tunniksi ja heti perään (kuitenkin pönttö vedetty) pää pönttöön ja laattaamaan. Vatsan tyhjennystä molemmista päistä lähes taukoamatta kestikin sinne aamu 8 asti. Yöllä mietittiin jo, että pitääkö lähteä tiputukseen, kun mikään pysy sisällä, ei neste ja pieni suolahippukin kielen alla sai laatan lentämään samantien.

Eilen sitten maattiin koko päivä sängyn pohjalla ja lämpöä oli ainakin yhdessä vaiheessa se 37,6 astetta. Onnellisuusketjuun pitäisi vissiin kirjoittaa, että eilen ei päivän aikaan laatta lentänytkään enää kuin 3 kertaa ja pöntölläkään ei tarvinnut niin usein istua.

Lisäksi vituttaa se, että eilen olisin saanut tehdä helpon päivän töitä ja tienata hyvät rahat opiskelijalle, mutta ei vittu siitäkään tullut mitää.. Ja eilen oli vielä ennen reenejä joukkuekuvaus, jonnekka ajattelin mennä kun sain kaverilta kyydin. Paikalla olin 3 minuuttia reenien alusta ja olivat jo kerenneet ottaa kuvan. Turha reissu siis, v*ttu!
 

Fernando

Jäsen
Suosikkijoukkue
los serranos
Tuli mieleen Ässien Joel Armia-ketjussa että vihaan jos joku on pidempi kuin minä itse, ala-asteella olin aina siellä pituusjonossa häntä päässä, yks pidempi vaan löyty luokalta. Noh pituuskasvu loppu jo hyvin pitkälti ja jämähdin 185 senttiin. Vituttaa nää 190+ senttiset kaverit, varsinkin kun joutuu kattelee ylöspäin kun pienempänä tottu kattoo luokkatovereita alaviistoon.
 

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Sunnuntaina käytiin syömässä ulkona kuuden pintaan illalla.

Jatkoa ajatellen suosittelen hakeutumaan lähimpään sairaalaan ja tämän jälkeen kyseisestä ravintolasta korvauksia hakemaan. Kyllä ne ihan hyvin maksaa ettei juttu leviä enempää.

Mikäli siis kyseessä oli ruokamyrkytys..
 

thv294

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Tottenham Hotspur
Tepsi hävis taas (yllättyneitä tästä olivat seuraavat henkilöt: - ), Suomi komppasi hyvin stadikalla, snägärin naisihminen löi makkaraperunoihin väärät mausteet (esim. ei ketsuppia->ihan h#"vetisti ketsuppia), ja kännykkä sekoili niin että meinasin myöhästyä töistä. Onneksi satuin havahtumaan 04:19, jotta seitsemäksi vielä ehti. Nokialaiseni oli keksinyt alkaa asentamaan jotain (tjsp.), ja siihen se oli jämähtänyt. Hienosti heräsi eloon kun painelin hetken nappeja, ja sitten alkoi herätyskellokin soimaan.

Pienet on aiheet suuressa mittakaavassa, mutta näin mennään. Joojoo. En ole sairaalassa ja on töitä. Tiedän, ei tarvitse itkeä väärästä vitutuksesta.
 

Egonomic

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Mestis KalPa
Jatkoa ajatellen suosittelen hakeutumaan lähimpään sairaalaan ja tämän jälkeen kyseisestä ravintolasta korvauksia hakemaan. Kyllä ne ihan hyvin maksaa ettei juttu leviä enempää.

Mikäli siis kyseessä oli ruokamyrkytys..

Palautetta laitettiin illalla ravintolaan, ja seuraavana päivänä tuli vastausta tyyliin, että; ei voida todistaa että johtuu heidän ruoista ja kukaan muu ei ole ilmoittanut moisista vaikka kyseisen annoksen raaka-aineita menee muihinkin ruokiin jne.. Myöhemmin päivällä, kuitenkin ääni oli muuttunut kellossa ja tuli ilmoitusta, että ovat pyytäneet terveystarkastajan käymään, joten saa nähhä mitä sieltä kuuluu.
 

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Tällä hetkellä vituttaa muutaman ihmisen joustamattomuus. Vittu, kun asiat voitaisiin hieman joustamalla hoitaa niin että lopputuloksena kaikki olisivat tyytyväisiä. Nyt ei jousteta ja kaikkia vituttaa. Jos ei nyt, niin ihan varmasti myöhemmin.
 

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Meidän Jackrussellinterrieri jäi tänään auton alle. Sinne meni arkipäivien piristäjä, uskollinen, suloinen ja rauhallinen ystäväni. Hieman vajaa 8kk sitten olin auttamassa pienokaista maailmaan, ja tänään autoin sen pois täältä.

Miten voikaan tuntua näin paskalta...
Osanotot. Osaan kuvitella miten paskalta tuntuu kun kaveri lähtee vielä pentuna pois. Tuohan se kai russelien yleisimpiä kuolinsyötäkin on, tapaturmat...

Omaan vitutukseen liittyy vaan kuumeinen flunssa, päin vittua olevat raha-asiat, päin helvettiä olevat naisasiat sekä ihan vituillaan oleva työ. Muuten menee ihan päin persettä.
 

Varis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KiVa, EK65
Miten voikaan tuntua näin paskalta...
Voi hemmetti. Jaksamisia. Tuollaista ei kyllä toivoisi tapahtuvan kenellekään. Vaikka kyse on "vain" koirasta, olisi silti kyllä hyvä päästä puhumaan asiasta jonkun kanssa. Olen varma, että joku ystävä tai vaikka kaukaisempikin sukulainen kuuntelee, kun asiasi esität. En tiedä omasta kokemuksesta, mutta voin vain kuvitella kuinka pahalta voi tuntua karvaisen perheenjäsenen poismeno.

Mua ei kyllä enää oikeestaan vitutakaan yhtään mikään. Paitsi maailman epäreiluus.
 

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Meidän Jackrussellinterrieri jäi tänään auton alle. Sinne meni arkipäivien piristäjä, uskollinen, suloinen ja rauhallinen ystäväni. Hieman vajaa 8kk sitten olin auttamassa pienokaista maailmaan, ja tänään autoin sen pois täältä.

Miten voikaan tuntua näin paskalta...
Osanottoni. Oma perheenjäsen tuo koira teille oli, joten ymmärrän tunteesi. Nyt nää mun jutut tuntuu taas niin pieneltä...
 

kamik

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Yöllä nousi kuume. Tietysti, koska on lomaa ensi viikolla. Enää puuttuu, että tämä pitkittyy. Mieluummin olisin terveenä töissä kuin sairaana kotona. Näin se vaan on.
 

El Lude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kvanttimobikki kolmessa eri ulottuvuudessa
Kannattaa toki sitten käydä lääkärissä huomenna jotta jos tauti pitkittyy niin myös loma siirtyy.

Ei siirry kaikilla. Jos nyt olen oikein ymmärtänyt, niin kamik on opettaja. Opettajat eivät voi valita/siirtä lomiansa. Ne ovat silloin, kun oppilaatkin ovat syys/joulu/talvi/kesälomalla.
 

kamik

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kannattaa toki sitten käydä lääkärissä huomenna jotta jos tauti pitkittyy niin myös loma siirtyy.

"Normityössä" näin, mutta miten siiirrät oppilaitoksen syyslomaa? Vai voiko loman pitää (opena siis) myöhemmin, jos on pipi? En ole juurikaan sairastellut, joten ei ole tarvinnut perehtyä näihin kiemuroihin.
 

J.Petke

Jäsen
"Normityössä" näin, mutta miten siiirrät oppilaitoksen syyslomaa? Vai voiko loman pitää (opena siis) myöhemmin, jos on pipi? En ole juurikaan sairastellut, joten ei ole tarvinnut perehtyä näihin kiemuroihin.

Juu tuosta opettajataustasta ei ollut tietoa. Googlettamalla löysin seuraavaa opetusalan ammattijärjestön sivuilta:

"Jos opettaja, jolla on vuosilomaoikeus, on sairauden takia työkyvytön vuosiloman alkaessa, hänen vuosilomansa siirretään myöhäisempään ajankohtaan, jos hän pyytää sitä ennen loman alkamista. Näihin opettajiin kuuluvat kaikkien koulujen ja oppilaitosten rehtorit ja apulaisrehtorit, ammatillisten oppilaitosten opettajista sosiaali- ja terveysalan sekä metsä- ja puutalousalan opettajat ja lisäksi aikuiskoulutusjohtajat ja opinto-ohjaajat, ammatillisten aikuiskoulutuskeskusten opettajat, lastentarhanopettajat ja päiväkodinjohtajat."

Linkki tekstiin
 

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Ei vittu. En enää koskaan väittele naisten kanssa yhtään mistään. Hermothan siinä menee vaan ja verenpaine nousee pilviin. Kaks väittelyä ollut tänään ja alkaa pikku hiljaa menemään hermot noihin naisten ajatusmaailmoihin. Ei vittu. Nainenhan ei koskaan ole väärässä, ei edes silloin, kun mies olisi oikeassa.

Lisäksi vituttaa se, että huomenna tulee vieraita ja näin viikon jälkeen ei jaksaisi millään.
 
Vittu! Eikä edes helpottanut. Mukavia nämä vitutuskohtaukset, jolloin vituttaa lähinnä ihan kaikki. Edellisestä avautumisesta on jo aikaa, joten kai oli taas korkea aika kertoa tämä tieto. Olkaa hyvä.

Nauttikaa elämästä, mulla ei ainakaan ole asioita joista voisi nauttia. Pitää tehdä vaan pakolliset asiat, vaikka ei paskaakaan kiinnosta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös