Vitutusketju

  • 10 507 574
  • 56 109

belenos

Jäsen
Suosikkijoukkue
RAUMAN LUKKO
1. Hpk:n naurettava itku
2. Hpk:n naurettava rangaistus
3. Se että jos tuomarit viheltää niinkuin sääntökirjassa lukee niin sekin on kieletty
4. Sääntökirjassa ei vielläkään ole kohtaa joka kieltää jäähyn antamisen johdossa olevalle joukkueelle 3 viimisellä minuutilla.
5. se että tps tippu
6. se että Real madrid hävisi
7. se että litti ei ollut eilen avauksessa
8. se että ensiviikon tiistaina nähdään pomminvarma 0-0 futista
9. se että Lukko ei ennakkokaavailuista huolimatta pelaa finaalissa.
10. turhat viestiketjut sm-liiga puolella :)
11. meilläki oli paskaa ruokaa
12. kokeet alkaa kohta enkä ole lukenut.
13. jatkoaika oli kii paripäivää
 

Sam#9

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Hienoa että Kerhofanit etsivät tilaa paineidensa purkamiseen. Vapaa keskustelu sopii tähän hyvin. Sm-liiga keskusteluissahan ei ole kuin n. 10 ketjua aiheesta. Vielä voisi kokeilla esim. keskustelua muista kiekkosarjoista. Sielläkin saattaa olla joukkueita ja faneja joita harmittaa ja joita on kohdeltu väärin.

ps. tänään on jälleen matsi, toivottavasti harmistumisenne ei enää kasva sietämättömäksi. Saattaa olla Jatkoaika tukossa...
 

Sam#9

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Viestin lähetti ifota
Minua ainakin vituttaa, että:
7)Tuulola sai jäähyn huitomisesta, jos tuomari tosiaan näki mailan osuneen Rosan naamaan.

Toi on todellakin hyvä syy vitutukseen. Jos tuomari tosiaan näki...:rolleyes:
 

Lapa

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, HIFK, Pelicans, HPK
1) Hjallis "lässyn lässyn" Harkimo
2) Antti "niiskuneiti" Törmänen
3) Matti Virmanen
4) Antti "alahuuli" Aalto
5) Ilkka Kaarna
6) Lumisade
7) Jokerit lukuunottamatta #90
8) HPK:n eilinen tappio
9) Lappeenrannan kaupunginvaltuusto
10) Kai Tervonen, Suomen suurin mulkku
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Meikäläisen vitutus Top-10

Tämä Top-10 on kylläkin ns. päiväkohtainen, joten huomenna lista olisi varmasti aivan erinäköinen.

Siis torstain 4.4.2002 Vitutus Top-10 klo 16.45

1. Kesäaikaan siirtyminen (juuri kun ehti tottua kulkemaan työmatkansa valoisassa aamussa, niin siirryttiinkin takaisin pimeään... ja oikein räntäsateen kera)

2. Edellisellä viikolla työpaikkani ruokalassa kaaoksen aiheuttanut Haarukkatonttu on nyt vieraillut lompakossani ja onnistunut hävittämään kirjastokorttini johonkin mustaan aukkoon... kele...

3. Hammaskipu... juuri kun on selvinnyt viisaudenhampaan poistosta, niin alkaa yläleuassa tuntua vittumaista tykytystä.

4. Pankkiautomaatilla omaa showta pitävät naiset. Kun kerran kyseessä on automaatti, jolla EI voi maksaa laskuja, vaan ainoastaan nostaa rahnaa, niin miksi ihmeessä se toimenpide tuntuu kestävän hamaan maailmanloppuun saakka.

5. Nainen ratissa. Onko se todella niin kauhean vaikeata naisen tajuta, että auton ajaminen muodostuu melko ylitsepääsemättömäksi tapahtumaksi, jos siinä samalla sompailessa puhuu kännykkään tupakka suussa, laittaa huulipunaa taustapeilin avulla noin niinkuin siitä suussa väpättävän röökin ympäriltä... olen nimittäin tällaisen näytöksen todistanut livenä viereiseltä kaistalta katsoen. Plussaksi tuolle naisjonglöörille luen kuitenkin sen, että hän ei ruvennut siinä ratin ja penkin välissä kuitenkaan vaihtamaan Tampaxia tai jotakin Siivekkäitä Siteitä... no, tehän tiedätte... SINNE.

6. Kännykkään HUUTAMINEN julkisella paikalla... siis vieläkään jengi ei näytä tajuavan käytöstapoja....

7. Margariinirasioitten avaaminen. Osaako joku avata Flooran sisäkannen ilman katkaisulaikalla varustettua rälläkkää? Tiedustelin tätä David Copperfieldiltä, mutta hänkin meni tässä asiassa aivan mykäksi...

8. Ihmiset, jotka pyrkivät tulemaan omituisesti SUORAAN SUUHUN, kun niitten kanssa keskustelee naamat vastakkain livenä.

9. Helsingin IFK:n tiedotustoiminta...

10. Alkava heinänuhakausi...
 

Annuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Latvija
Osuipa loistavaan saumaan tämä vitutusketju, sillä mua vituttaa ihan kipeesti.

1. oppilaat, jotka ei kuuntele, joita ei kiinnosta ja jotka vaan ovat vittumaisia.

2. Jatkuvat nakit, joita napsahtaa pomolta.

3. Ohjelmistotalot vituttaa, miksi jokaisesta h...n ohjelmasta pitää saada kaikki pennit irti. Ensin luvataan ja sitten perutaan...

4. Työt, niitä on liikaa aivan liikaa.

5. JOkerit, ärsyttäviä tyyppejä, jotka juoksee rahan perässä.

6. Ässien tiedotustaktiikka... mitään ei kerrota.

7. Porilaiset, haukutaan ennen kuin edes nähdään mitä tapahtuu, puukotetaan selkään ennen kuin selkä on edes kunnolla kääntynyt.

8. Mun tietokone, aivan v...uillaan ei onnistu mikään.

9. Piski pihalla räkyttää koko ajan.

10. Rahat on loppu.

11. Elämä yleensä, ainakin tänään.

12. Se, että joutuu odottamaan vielä monta kuukautta ennen kuin näkee kunnon Ässä-lätkää... tämä se vasta vituttaakin.
 

vision

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
1. Tuomas Enbuske Mies, joka käyttää kynsilakkaa ei voi olla kovin viisas. Saatanan teini-idoli ****************** ittes. H-E experienssi voisi olla ihan hauska ohjelma ilman sinua.
2. Mika Saukkonen Toivottavasi sm-liigan oikeudet myydään muualle, jotta pääsemme sinusta eroon.
3. Pomo Todellinen "isovelivalvoo"-meininki.
4. Sm-liigan tuomarit Luojan kiitos, ensi kaudella on vain yksi raitapaitaan pukeutunut pelle kentällä.
5. Blues Vuodesta toiseen saa katsella telkkarista muiden joukkueiden playoff-otteluita.
6. Loska Alkukevät sucks! Märkää, tuulee, kylmää...
7. Faroutin juontajat Hyvä ohjelmaidea pilattu maailman huonoimmilla juontajilla.
8. Liverpool Tuntuu, että liverpool olisi Suomen maajoukkue, niin paljon sitä hehkutetaan.
9. Nelosen tv-pelit Mestareiden liigasta ei näköjään saa näyttää kuin brittien pelejä.
10. Aravirta Kokeilumaajoukkue, jossa pelaa Raimo Helminen. Slc:stä viis, miksi?!?!?!?!
 

SÄLLI 85

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport, New York Rangers, HIFK, Suomi
Armotonta vitutusta riittää...

1. Tuolla koulussa pitää ittensä tappaa...
2. Jokerit... (rahan perässä juoksijoita. joukke ilman perinteitä...)
3. Jukurit... (----,,----,,----,,----,,----,,----,,----,,----,,----,,----,,----,,----)
4. KooKoo
5. KalPa
6. Hjallis
7. Rahaa ei oo...
8. Kaljat lopussa...
9. Kusipää-Kummola...
10. Mulkku-Helkovaara...
11. Kusipäiset liiganavaamista vastustavat kusipäät...
12. Tää saatanan kone temppuilee vähän väliä...
13. Verot...
14. Opettajat...
15. Donaltsin korkeet vitun hinnat...
16. Pizzat maksaa nykyään aivan saatanasti...
17. Bisset --------------------,,--------------------...
18. Sportin foorumi on vituilla...
19. Jokereilla ja IFK:lla ei oo vitun foorumii ollenkaan...
20. Perseestä vedetyt tuomarit...
21. TurunPaskaSeura, JYväskylänPaskat, paska-kahva-tappa..kahvara...
22. IFK:n kesäloma...
23. Finaalissa kaksi suomen paskinta joukketta siinä paska suljetussa liigassa...
24-100000000000000000000000 [ monta nollaa ]
Tuhansia asioita jokka vituttaa... (Numerokkaa ei riitä laskemaan sitä määrää mitä näitä vitutusasioita on...)
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

masaman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Fc nimetön
hehe

katoha Sällii viedähän... moro!! Tuo bissee tullessas takasi, ok?!

1. Työt alkaa vasta kuukauden päästä
2. Rahaa on opintotukien jälkeen kourassa kaikkien laskujen jälkeen 4 €... ei mene vahvasti
3. päätä särkee
4. tää ei kyl vituta, mutta kun ton jo tiesi siitä ekasta Jokerit-Hpk pelistä saakka, että ei taaskaan ole mitää saumoja.
5. Tappara-fanit, Ojaselle ja Barkoville kyllä soisi, mutta tänä kautena tapaamani vanit ovat laskeneet sympatiapisteet tyystin nolliin....
6. Vitun amkk!!
7. valkeakoskella haisee!!!
8. täällä on pilottitakkeja vieläkin melkein satapäin!!! Eikös toi mennyt "muodista" jo vähint. 5 vuotta sitten???
9. Ei oo ruokaa
10. sain kivat pakit:D (tää ei ees vituta, naurattaa lähinnä)
11. ei ole ku tilkka punsii kaapissa, jotta vois juoda suruun.....PASKAT!! Mul on kivaa!
 

finnishninja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gunnilse IF
Oikeastaan ei mikään..

Juuri nyt ei käyrä ole korkella, sillä aurinko on paistanut tänään tosi komeasti, +15 mittarissa ja sillee... mutta äläs ny jos aletaan hieman kaivelemaan....

1. Pasi Sormunen ei saanut jatkosopimusta Frölundassa.
2. Kaikki saa....n kilpailut televisiossa a´la soita nr. xxxx ja äänestä..
3. Linja-auto on ollut tänä talvena vain kerran ajoissa...
4. Färjestad jatkaa murskaavaa tahtiaan.. kautta-aikojen mitäänsanomattomin finaali Ruotsissa.
5. Waltari ei voi tulla koskaan soittamaan nuuskahuulien maahan.
6. Kaikki suomalaiset huhusaitit, joista yksikään ei ole ajan tasalla.
7. Se että Mark Levengood on suomalainen
8. Tarjoilijat jotka eivät pysty palvelemaan kuin yhtä pöytää kerrallaan.
9. Ihmiset jotka eivät osaa olla ihmisiksi.
10. Fillarinkumi meni puhki eilen.
 

Chip

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Mua ottaa päähän:

1. Eräs mun kamu, tällä hetkellä.
2. Tää tietokone, katkas nettiyhteyden ainakin kolmesti!
3. Paino tippu 2 kiloa eilisen oksennustauti-ripulin jäljiltä ja nyt housut melkein tippuu jalasta!
4. HPK jäi pronssiotteluun Tepsin tavoin, eikä mulla ole suosikkia finaaleissa.
5. Huomenna on autokoulun kakkosvaiheen turhimmista turhimmat teoriatunnit, 2 ja puol tuntia!
6. Mua väsyttää mutta koskaan en silti edisty nukkumaan ennen puolta yötä.

Pikkuasioita, joista en jaksa välittää jos sattuu jotain positiivista... :)
 

Demonos

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, ÄTPPOMK.
Mua vituttaa niin ankarasti, vittu kun vituttaa.
Vai mites se Ismon biisi enää menikään...
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Kolme kovaa juuri nyt

1. Enää ei niin paljoa vituta se asia, mutta tuossa keskiviikkona pisti vihaksi nimimerkki Vili#16:n kommentti SM-liigapuolella. Eli kaikkein eniten periaatteessa vituttaa vieläkin se.

2. Jokerit. Ei voi olla ärsyttävämpää seuraa. Kaikki ne pelaajat. Raha-raha-raha. Mitään muuta siellä ei keksitä kuin raha. Hjallis, pääpirukin ärsyttää. Tai oikeastaan vituttaa koko hela hoito aina Hjallis Arenan jäästä Jokereiden neloskentän vaihtomiehen kaimaan asti.

3. Ässien tiedottamiset. Mitä, missä ja milloin, kiitos!
 

pest

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Silmistä valuu vettä jonkun allergian tai sitten tämän mielettömän pölymäärän takia, vituttaa...

Meinaan olla viikonlopun selvinpäin, vituttaa jo valmiiksi kännissä soittelevat kaverit.

Machulda nousee Jokereiden parhaaksi finaalissa, Hjallis ostaa sen pois, ahdistaa perkeleesti...
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Itkut lähtee itkemällä ja nuha lähtee nussimalla...
 

Puster

Jäsen
Vaikka on perjantai ja ei pitäis vituttaa, niin silti ainakin nämä vituttaa...

1.Konttorilla pitää notkua vielä monta tuntia ennen kuin kehtaa lähteä himaan.
2.Parin päivän päästä tänne joutuu tuleen takaisin.
3.Tää kone vihaa mua...ja mää sitä.
4.Kaikista työkavereista, jotka yleensä ei ikinä seuraa jääkiekkoa, on yllättäen tullut ikuisesti Tapparaa kannattaneita, kaikkitietäviä asiantuntijoita.
5.Käsittämätön ylistys Litmasen tekemisistä.
6.Kohta on taas Vappu ja kaupungin joka ainut teekkari tulee taas soittaa ovikelloa ja pakkomyymään Tamppia.
7.Toi pakkanen sais pikku hiljaa loppua.
 
Viimeksi muokattu:

liverpool

Jäsen
Suosikkijoukkue
EspooBlues & Liverpool
1. JERRY SPRINGER
2. Raha tilanne vittukun sitä ei ole!
3. Haluu viinaa!
4. Manu
5. Jackass meni tauolle
6. Koe viikko joka tänään päättyi jaksaa vituttaa vieläkin
7. Se että OZ ei tule joka päivä
 
Viimeksi muokattu:

Tenho

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp
Niin. 5.4.2002.
Mikähän tänään vituttaisi? Hmmm... Nyt ei oikein mitään tule mieleen...

Ihanata tämä elämä!
 
Viimeksi muokattu:

Kemulator

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, JJK
Kaikkien JYP-fanien puolesta. Tämän hetken ykkösaihe on Oulun kärpät ja Petr Ton.
 
1. Oma saamattomuus, piti lukea runsaasti tenttiin mutta nukuin koko päivän ja nyt roikun netissä. Ei hyvä. Ei todellakaan.
2. Ihmiset, jotka seuraavat jääkiekkoa 2 kk vuodessa, pleijarien alusta MömMöm-kisoihin. ja "tietävät" lajista kaiken.
3. Oma saamattomuus
4. Joidenkin silmitön Jokereiden vihaaminen. Yleensä kohdan 2. jamppojen hommaa.
5. Oma saamattomuus
6. "Pojasta" puhuminen mestaruuden yhteydessä. Tänään jopa Aamulehden kannessa oli "Tappara ja Jokerit taistelevat Pojasta". Onneksi lopetin tilauksen.

Eipä muuta tänään.
 

masaman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Fc nimetön
mää pistän tänne lisää

mua vituttaa...

kun en oo oikein porukoitten kans väleis... aina tulee jostain perkeleen pienestä väittelyä!!!!

mää en oo nähny mun kummipoikaa lähes 2. vuoteen!!!!! se jos mikä nii mua vituttaa!!! varsinkin ku se on nyt 7v. se menee ekalle luokalle ja mää oon vaan tämmöne paskakasa joka antaa sen tehä mitä se haluaa enkä puutu sen elämään yhtään mitenkään!!!! Vittu mää oon kummi!! totta vitussa mun pitäis vähän tietää omasta kummilapsestani!!

Toivottavasti sil on kaikki kuitenkin hyvin, eikä tällaisia synnynnäisiä sairauksia niinkuin kummisedällä!!!

Sitten ku joskus opit lukemaan!!!(osaathan sä jo!!!) rakas kummipoika!!! nii mää todellakin välitän susta!!! mulla on itellä ollut tosi hyvät kummivanhemmat enkä halua olla poikkeus sunkaan kohdalla!!! Kerro vaan kaikki semmoset asiat joita et voi kertoa mutsilles!! Kyllä mää kuuntelen, vaikka en oliskaan niin kovin hyvä esimerkki... kyllä mää voin silti yrittää... anna edes tilaisuus...

edit. emmä tiedä muuta kun sen että sun ei tartte kärsii kiusaamisesta niinkuin sun kummivanhempas.... jos joku edes kehtaa yrittää sua kiusata nii kyllä mää lupaan sua puolustaa... ei mulla oo mitään muutakaan mitä puolustaa.... sä olet mun tärkein ihminen tällä hetkellä!!! ja toivottavasti sä myös joskus olet niin vanha että sää myös tajuut sen!!! mä en mitään muuta halua kuin sitä että sulla olis edes puolet siitä mitä mulla ei ollu!!!

ennenkaikkea!!! pidä hauskaa!!! se on tärkeintä sun elämässäs!!!!!


p.s. jos tää jotakuta häiritsee nii pistää tulee vaa YV:tä nii kyllä mää vastaan jos on aihetta!!!!
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös