Vitutusketju

  • 10 534 989
  • 56 128

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Vituttaa kun tuntemattomat ihmiset sekaantuu toisten ihmisten asioihin tajuamatta niistä hevon persettäkään.

"Hey, that´s my life. I´m gonna live it my way."

Kun kukaan toinen ihminen ei voi elää toisen elämää toisen puolesta. Kyllä se vaan on itse tehtävä. Pysykää siis kaukana asioista, jotka ei teille kuulu, kiitos.
 

TouchAndGo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Kaikki!

Kaikki vituttaa. Voi jesus! Kello 23.00 lauantaina ja meikäläinen nysvää Jatkiksessa. Lista olis pitkä kuin nälkä-vuosi, mutta antaa olla:mad:
 
Suosikkijoukkue
ILVES
Minua vituttaa

- SA-INT
 

fullkelson

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti ace
Tässä lääkettä Zen Cafen muodossa vitutuksen poistoon:

Riko lupaukset
jätä menemättä...

Olipas ankeet sanat... tää on paljon parempi... ;)


Egotrippi - Koivuniemen herra

Voi voi voi poika parkaa
Mitä sulle keksis kun kaikki masentaa
Sul on kaikkea
Mutta iloa ei irtoo niinku mistään

Voi voi voi pientä reppanaa
Mikä nyt voi olla noin vaikeeta
Kun ei tarvii tehdä mitään
Ei tarvii tehdä mitään jos ei hotsita

Mikä sua vaivaa
Mikä sua vaivaa
Sä et edes tajuu miten helpolla sä pääset kaikesta
Mikä sua vaivaa
Mikä sua vaivaa
Hemmoteltu kakara
Selkääsi sietäisit saada
Koivuniemen herrasta

Voi voi voi mun pientä prinsessaa
Kun on pari hernettä patjan alla
Niin päätin vaivata
Kaikkia mun ongelmilla

Ei oo paljon välii ketä tänään loukkasit
Tärkeintä on se että sait mitä halusit
Mut milloin oikein opit ettei kaikki pyöri ympärilläsi

Mikä sua vaivaa
Mikä sua vaivaa
Sä et edes tajuu miten helpolla sä pääset kaikesta
Mikä sua vaivaa
Mikä sua vaivaa
Hemmoteltu kakara
Selkääsi sietäisit saada
Koivuniemen herrasta
 

Jude

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Roosters U13
Vituttaa se autoilija, joka meinasi väkisin ajaa päälleni äsken Keskuskadulla. PRKL, jos jalankulkijoilla on vihreä, niin autoilija on väistämisvelvollinen! Kyseinen autoilija nyt ei taatusti ole tästä palstasta ikinä kuullutkaan, joten turhaan sitä täällä avaudun, mutta silti...
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Se, että parvekkeeni oven kahva hajosi ilman minkäänlaista ennakkovaroitusta. Yritin sulkea ovea ja ei mennyt kiinni.

Yritin leikkiä tee-se-itse-miestä ja irroitin kahvan sekä koko lukkosysteemin irti, mutta en tajunnut miten ihmeessä sen pitäisi toimia. Täytyy varmaan mennä purkamaan naapurinkin parvekkeen ovi ja katsoa, miten sen kuuluisi toimia...

Nyt sitten pitääkin soittaa huoltomiehelle ja odottaa, että joku öljyn, tupakan ja vanhan viinan sekoitukselta haiseva haalariheppu talsii olohuoneeseen kuraisilla saappailla. Pahus.

EDIT: Tarina jatkuu... Hip hip hurraa! Olen jo selvittänyt kuinka mekanismi toimii, mutta pahasti näyttää siltä että sen korjaaminen on puoli mahdotonta. Jos vielä joutuu uuden oven hankkimaan, niin sitten *piip*:taa niin maan *piip*:sti.
 
Viimeksi muokattu:

Swift

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Philadelphia Eagles, Flyers
Ositin toissapäivänä 45 euroa maksaneen nostokoukun, jolla nostetaan siis kaloja järvestä. No helvetti juuri kun oli eilen iso hauki kiinni, päättää se vitun nostokoukku tippua veneestä järven pohjaan.. Vittu.
 

The Hawks

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, FC Jazz, SBS Masku
Aamulla ei vituttanut mikään, vähitellen alkaa taas vitutus kuitenkin hiipimään puseroon.

Vituttaa tällä hetkellä;

1. Tietyt ihmis-suhteet

2. Huomenna on maanantai
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Tämä nyt on aika lievää vitutusta, mutta kuitenkin:
Kesän aikana on taas pitkin Suomen maanteitä ajellessa kiinnittänyt huomiota risteysalueilla ja liittymien varsilla sojottaviin kepakoihin joihin on liimailtu ja teippailtu ihmeellisen näköisiä pahvikylttejä (yleensä ne ovat vaaleanpunaisia ja sydänmenmuotoisia) ja sitten niissä on kirjoitusta tähän tyyliin:
Salla + Jari, Susanna + Pekka, Pia + Jorde ym. Siis on kyse on näistä lappusista joiden varassa ihmisten pitäisi osata autoineen suunnistaa jonkin hääparin vihkimispaikalle/hääjuhliin. Noh, eihän siinä mitään, mutta KUN BILEITTEN JÄLKEEN KUKAAN EI POISTA NIITÄ KYLTTEJÄ SIELTÄ TIEN VIERESTÄ! Tässä vaiheessa kesää alku-ja keskikesän hääjuhlakylttejä on risteyksissä jo kamalat määrät! Ensimmäinen lumiaurako ne vasta poistaa joskus marraskuulla?
 

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Juuri tällä hetkellä minua vituttaa se, ettei mikään asia vituta minua. Yritän korjata tilanteen illaksi kehittämällä sanallisen myllyn esimerkiksi rouvani kanssa jostakin täysin mitättömästä ja keksitystä asiasta. Pieni vitutus pitää miehen hereillä ja valppaana.:D
 

Aksu

Jäsen
Vituttaa ja ahistaa aivan tolkuton työmäärä. Koulut alkaa ens viikolla ja sitä ennen pitää järjestää/hoitaa valmiiksi sen miljoona tapahtumaa ja tilinpäätöstä. Viime viikko meni painiessa lehden taittamisen parissa yötä päivää ja tässä välissä yrittää töissä käydä ja tavata jonkun tolkullisen ihmisen, joka sekin vituttaa kun tuo kesäheila viskasi muutama viikko takaperin pihalle kun "ei pysty puhumaan ja on niin paljon pahaa sisällä" eikä näin ollen voi tällä hetkellä sitoutua kehenkään jne. Ja kun selityksiä minä juuri kaipaankin saatana!
 

Brewer

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK,ARSENAL
Sonera uutiset , eikö vittu voisi jo muusta asiasta alkaa jauhamaan , kun siitä vitun umtsibumtsi luvasta ........ voi vittu !
 

Brewer

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK,ARSENAL
Viljelijöiden / marjastajien urputus

.... tänä vuonna ei tule mansikoita / mustikoita / vadelmia / puolukoita / lakkoja / omenia / ruista / vehnää / ohraa / kauraa / rypsiä , kun alkukesällä satoi liikaa ... ei kun siis liian vähän ...... eikun siis satoi ihan sopivasti , mutta oli liian kylmää ...... tai siis oli liian kuumaa vuodenaikaan nähden ....... siis piti sanomani , että oli liian sopivaa ........ eiku siis liikaa pakkasta oli talvella ... niin paitsi täällä meillä oli liian vähän ..... eikun siis ...............
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Viestin lähetti Senior
Juuri tällä hetkellä minua vituttaa se, ettei mikään asia vituta minua. Yritän korjata tilanteen illaksi kehittämällä sanallisen myllyn esimerkiksi rouvani kanssa jostakin täysin mitättömästä ja keksitystä asiasta. Pieni vitutus pitää miehen hereillä ja valppaana.:D

Senior, kun oikein pinnistät, niin saatat hyvinkin löytää jossakin takaraivon perukoilla lymyilevän vitutuksen aiheen. Aina kannattaa edes yrittää. En minäkään armeijassa pystynyt nousemaan perse edellä puuhun täyspakkaus ja sinko selässäni (vaikka kersantti käski), mutta minä ainakin yritin!
Kokeile vaikkapa varpaitten välien tutkimista... se on usein antoisaa puuhaa. Sieltä saattaa löytyä muhimasta vaikka silsa tai jokin vekkuli sieni-infektio. Sehän voi sitten levitä sormien välityksillä vaikka silmiin... johan on kumma jos ei rupea vituttamaan!
 

The Hawks

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, FC Jazz, SBS Masku
Ei kai Porissa pitäisi tänään vituttaa mikään, hieno päivä ollut yleisesti ottaen.

Kuitenkin painaa yksi asia aika paljon, vituttaa potenssiin kymmenen.
 

Jet-Ace

Jäsen
Minua vituttaa TPS:n johdon tekemättä jättämiset ja K. Jalosen typerät lausunnot Kalevalle, etten niitä edes viitsi kommentoida.

Luovutetaan ennen kaudun alkua ja sitten vielä mennään sillä julkisuuteen leuhkimaan.
 

Sumu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sentteri Jumalan armosta Patrik Westerback
Nyt vituttaa ihan perkeleesti...en tiedä syytä mutta kiukuttaaa uskomattomasti...kele.
Tällaiset aamut pitäisi kieltää lailla!
 

DanC

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, Bleg, ACM
Jo pidemmän aikaa minua on vituttanut nämä autoliikenteen seassa polkevat extreme wannabe Lance Armstrong pyöräilijät. Jengi vetää tiukka ilme kasvoilla perse pitkällä autojen ohiteltavina senttien päästä vaikka suurella rahalla on rakennettu parin metrin päähän pyörätie. Mutta eihän siellä lasten ja mummojen seassa kelpaa polkea. Vittu.
 

Maalituomari

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Pienestä se voi olla kiinni

Nyt vituttaa!

Kävin lounastamassa läheisessä Hesburgerissa ja kesti 20 minuuttia saada ateriaan kuulunut kerroshampurilainen....
10 minuutin jälkeen huomautin asiasta ja -"kohta tulee" oli vastaus. No meni toiset 10 minuuttia eikä näkynyt eikä kuulunut, joten lompsin tiskille vittuuntuneena ja nälkäisenä ja haukuin samantien koko turkulaisketjun alimpaan helvettiin...no tämän avautumisen jälkeen vituttaa ainakin ko. PIKAruokaravintolan henkilökuntaakin.

nimimerkki: Ainahan määkin turkulaisia olen vihannut

:eek:
 

narri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins ja Jokerit
mua vituttaa...

keski-ikäiset ja vanhat mummelit punttisaleilla. Tänään ykx tärkeilijä rupesi sönköttämään mulle, että "noi painot on selvästi liian painavat sulle, kun ne kolahtaa kun sä lasket ne maahan".... mä olin, et.. voihan viulu ja menin laittaa radiota kovemmalle.
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Re: Pienestä se voi olla kiinni

Viestin lähetti Maalituomari
Nyt vituttaa!

Kävin lounastamassa läheisessä Hesburgerissa ja kesti 20 minuuttia saada ateriaan kuulunut kerroshampurilainen....
10 minuutin jälkeen huomautin asiasta ja -"kohta tulee" oli vastaus. No meni toiset 10 minuuttia eikä näkynyt eikä kuulunut, joten lompsin tiskille vittuuntuneena ja nälkäisenä ja haukuin samantien koko turkulaisketjun alimpaan helvettiin...no tämän avautumisen jälkeen vituttaa ainakin ko. PIKAruokaravintolan henkilökuntaakin.

nimimerkki: Ainahan määkin turkulaisia olen vihannut

:eek:


Tässä on erittäin hyvä syy, miksi minä en enää käy vapaaehtoisesti Hesessä. Vähemmästäkin palaa käämit.
 

JLand

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers, NY Yankees, NY Giants
Minua vituttaa se, etta subway oli tanaan aamulla tunnin verran pois kaytosta juuri silloin kun meikalaisen piti paasta cityyn. Niinpa jouduin turvautumaan bussiin, jonka kayttaminen on taalla pain lievasti sanottuna hieman erilaista kuin jossain Turussa tai Helsingissa.
 

Jet-Ace

Jäsen
Re: Pienestä se voi olla kiinni

Viestin lähetti Maalituomari
Nyt vituttaa!

Kävin lounastamassa läheisessä Hesburgerissa ja kesti 20 minuuttia saada ateriaan kuulunut kerroshampurilainen....
10 minuutin jälkeen huomautin asiasta ja -"kohta tulee" oli vastaus. No meni toiset 10 minuuttia eikä näkynyt eikä kuulunut, joten lompsin tiskille vittuuntuneena ja nälkäisenä ja haukuin samantien koko turkulaisketjun alimpaan helvettiin...no tämän avautumisen jälkeen vituttaa ainakin ko. PIKAruokaravintolan henkilökuntaakin.

nimimerkki: Ainahan määkin turkulaisia olen vihannut

:eek:

Tähän en malta olla sanomatta seuraavaa:

En itse hampurilaisia ja vastaavaa sontaa syö, mutta niin monta kertaa olen lapsilleni Turussa Hesestä k.o. tuotteita ostanut, että voin vakuuttaa, että milloinkaan en ole joutunut 2 minuuttia kauempaa odottamaan.

Ellet siis käynyt lounaallasi Turussa asti, niin syyllisiä tuohon luokattomaan palveluun olivat nuoret, vetelät helsinkiläiset, jotka ruokapaikkaasi pyörittävät. Pissi-Liisat?

Kysymys tamperelaisille ja muillekin hämäläisille:

Kauanko Hämeessä joutuu hampurilaista odottamaan?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös