Vitutusketju

  • 10 507 498
  • 56 109

xps

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit (silloin ennen.. ja taas kerran)
Viestin lähetti Carcki
Just nyt mua vituttaa:
-Alex Brooksin lähtö NHL:ään

Vähän off-topic, mutta mitäs vittuuntumisen aihetta tuossa on? vaikkei Alex olisi Nhl:llään lähtenyt niin pelipaikkaa Jokereissa ei olisi ensi kaudeksi ollut. Eikös Brooksin loistavasta nhl-paikasta pitäisi enemmänkin iloita..
 

Pelikaani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Vituttaa irc-peelot, oma saamattomuus, ei voi ryypätä nyt töitten takia jne. Pienistä asioista koostuu iso kokonaisuus lopuksi. Noh eiköhän huomenna ole jo parempi fiilis.
 

Jet-Ace

Jäsen
Minua vituttaa TPS:n seurajohdon toiminta. Viitisentoista vuotta seura teki joka kesä oikeita ratkaisuja. Nyt ote on kadonnut. Aikamoista Penailua siis Turussakin. :D
 

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Jet Ace
Minua vituttaa TPS:n seurajohdon toiminta. Viitisentoista vuotta seura teki joka kesä oikeita ratkaisuja. Nyt ote on kadonnut. Aikamoista Penailua siis Turussakin. :D

Teilläpäin on siis jortikat olleet liian pitkään lepoasennossa, sitäkö tarkoitat?:D

edit: olette siis ansassa?
 
Viimeksi muokattu:

Hamraan

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ottawa Senators, Edmonton
Eilen vitutti kun oltiin veljen kanssa pelaamassa tennistä niin paikalliset "coolit" jätkät tulivat porukalla seuraamaan kavereittensa pelailua viereiselle kentälle ja sitten ravasivat perkeleet siellä mun selän takana että meinas pari kertaa mailan saada päähänsä. No ei muuta kuin kentän vaihto..
Tänään sama jengi hyökkää viereiselle kentälle, tällä kertaa mankka mukana, sieltä alkaa tulemaan bomfunk mceetä.. kyllä toivoin vesisadetta! Musiikki vaihtui kebabin paistajien musiikkiin parin bommarin jälkeen..
 

Corkscrew

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Kyydittömyys.

Ryssin hommat niin, että taitaa jäädä Tammerfestit tältä päivältä väliin. V-tuttaa, juon yksin kotona kun Tre kuhisee ihmisiä..
 

Jude

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Roosters U13
Vituttaa, kun kaverit tekee ohareita. Vituttaa, kun kesäloman vikana viikonloppuna on tollanen sää. Huomenna on kesäloman viimeinen lauantai, eikä viittis millään dokata sisätiloissa. Jos huomen illalla ei paista aurinko, niin sekin vituttaa. Sitten vituttaa myös asiat, joita ei kirjoita tänne...:mad:
 

Seti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Englannin käyttö viesteissä silloin kun asian pystyisi kirjoittamaan suomeksi.
 

Rixa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Mua vituttaa se että mäen eilen voinu lähtee Tammerfesteille ku ny perkele soikoon oon töissä 8.30-16.30.Ja perkules muija lähetteli pitkin yötä tekstareita kuinka hauskaa sillä oli.

Joutuu kyl korjaan asian tänään,onneks mua ei sentää vituta noi taksijonot ku asun 3km pääs keskustasta ;)
 

mission16W

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, MUFC (sympatiat TPS)
Allekirjoitan Erkki Ensimmäisen vitutuksen täysin.

Vituttaa kun olen työtön.

Vituttaa kun en pääse töihin.

Vituttaa kun en pääse koulutukseen.

Vituttaa kun olen rahaton ja vanhempani joutuvat elättämään minua ja näinollen tekemään enemmän töitä kuin heidän muuten pitäisi.

Vituttaa koska asioille ei saa tehtyä mitään. En saa tilaisuutta ja jos joskus sellainen jossain vilahtaa, en tajua tarttua siihen.

Vituttaa koska pitäisi joku vitun ajokoulun kakkosvaihe ajaa. 216 vitun euroa siitä, että saan käydä näyttämässä osaavani yhä ajaa. Vittu kun sillekään rahalle ei olisi muuta käyttöä ollut.

Joskus vaan tuntuu siltä kuin olisi viisaampaa luovuttaa ja iskeä haulia kalloon. En silti sitä tee ja toivon, että jossain vaiheessa kirkastuu.
 

vision

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Vituttaa mitäänsaamattomat työtoverit, jotka soittelevat yhdeksän aikaan illalla aiheenaan hoidatko nämä hommat huomenna. Niin ja teetkö vielä sen ja sen ja sen. Ei vittu nyt ei pää kestä, onneksi on kolmen päivän viikonloppu edessä, jotta saa hieman välimatkaa ja nollattua taas tilanteen. Nyt on meikäläisen irtisanoutuminen taas askeleen lähempänä.

Vituttaa Will Smithin surkeaakin surkeampi uusi mib2-tunnari, kävin katsastamassa hämiksen ja ennen elokuvaa joutui napittamaan tuon umpisurkean kappaleen umpisurkean musiikkivideon. Meinasi pää hajota.

Vituttaa tämä asunto, jossa on kesällä 28 ja talvella 17 astetta lämmintä, onneksi kahden viikon päästä on muutto edessä.
 

aHab

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Montreal Canadiens
Ostin kaksi Wigwamin levyä (Nuclear Nightclub ja tuore Titans Wheel) pysähtyessäni junamatkalla toviksi Lappeenrantaan. Kotiin saapuessani tuumin, että nytpä onkin vallan mukava pistää tuoretta Wigwamia soimaan... vaan missäpä oli tuo pussi johon Levymusiikissa kyseiset levyt pakattiin...

No ei vittu missään!!!! Sinnehän se jäi asemalle tai junan penkille niin...



Maanantait on perseestä... vituttaa.
 

mikkoz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho
VITTU

Vitutukseen ei suurempia syitä normaalisti tarvita.
Auttaako tämä minua voimaan paremmin.

voi tuskaani.... vittu s¤¤%¤#¤.
 

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Viestin lähetti aHab
Ostin kaksi Wigwamin levyä (Nuclear Nightclub ja tuore Titans Wheel) pysähtyessäni junamatkalla toviksi Lappeenrantaan. Kotiin saapuessani tuumin, että nytpä onkin vallan mukava pistää tuoretta Wigwamia soimaan... vaan missäpä oli tuo pussi johon Levymusiikissa kyseiset levyt pakattiin...

No ei vittu missään!!!! Sinnehän se jäi asemalle tai junan penkille niin...

Tuo on kyllä ehdottomasti paras vitutustarina aikoihin. Tunne on ollut varmasti kirjaimellisesti -------inen.
Meikäläistä alkaa pikku hiljaa hermostuttaa Kerhon puolustustilanne. Tästä voi kehittyä vielä hyvät vitutukset, jollei enkeli Ristoriel pian ilmoita meille suurta iloa.
 

V-man

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Vituttaa kun väsytti aamulla taas niin armottomasti ja väsyttää edelleen, sitten astuin töihin tullessa sandaalit jalassa rapakkoon. Tässä sitä sitten kärvistellään 8h ja kävellessä kuuluu Lit,läts,lits,läts...

Ei tämän vakavampia tänään (tähän mennessä).

edit: no niin... pitikin manata. Tulipa juuri sellainen uutinen (henk. koht.) että eipä tässä juuri märät sukat paljon enää harmita. Elämä on laiffia.
 
Viimeksi muokattu:

oukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mikko Kaukokari
Vituttaa kun harjoituspelit alkaa vasta huomenna.

Naisen kanssa tuli riideltyä. Riita on jo sovittu, mutta naisen murjotus jatkuu silti. "Onko kaikki OK?" "On on", vaikka tyhmempikin näkee happamasta naamasta että kaikki ei todellakaan ole OK. Vittu mä ala tivaamaan enempää.
 

Hamraan

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ottawa Senators, Edmonton
vituttaa että sain kämppikseksi pilvi-veikon.. tuolla se käryttelee omassa huoneessaan..

tulipahan hemmetin hyvä syy lähteä käymään kaupungin asunto-toimistolla ja ilmoittautua asunto-jonoon.

kaks vuotta olikin hyviä ja harmittomia kämppiksiä, pitihän se viimeselle vuodelle tulla sitten tällänen.
 

Poison

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Koulu vituttaa tällä hetkellä. Eniten siksi, että ulkona on mielettömän hyvä ilma, ja minä kuuntelen jotain opettajan narinaa. Toiseksi vituttaa se, että olen tässä parin päivän aikana saanut rahaa iloisesti kulumaan koulukirjoihin. Voisivat olla nekin hieman halvempia! Inhottaa pistää parikymmentä euroa vaikka fysiikan kirjaan, kun koko aine ei itseasiassa kiinnosta tipan tippaa. Noh, onneksi sitä on enää yksi kurssi.

Juuri nyt vituttaa myös se, että minulla on äärettömän tylsää. Olen yksin kotona, mikä on hyvä ja ihana asia, mutta en tajua mistä tämä tylsyyskohtaus johtuu. Pitäisi varmaan lähteä hieman ulos tai jtn...
 

oukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mikko Kaukokari
GM Junno nosti oluttuopin hintaa 50 sentillä.

Kylläpä vituttaa. Tietää kausitasolla noin 50 euron tappiota allekirjoittaneelle.
 

Taito-Ojanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim Ducks, Kärpät
Sellainen asia, että kun syö Eskimo-jääteloä ja haluaa syödä sen ihan loppuun asti siitä tikusta, niin pitää tietysti imeskellä ne viimeisetkin jätskiläntit siitä tikusta. No ei siinä vielä mitään, mutta siitä tikusta jää sitten puun maku suuhun, vaikka on syönyt juuri jäätelöä. Sellanen ottaa päähän.
 

ace

Jäsen
Tässä lääkettä Zen Cafen muodossa vitutuksen poistoon:



Riko lupaukset
jätä menemättä
marssi vaikka ohi
älä nosta edes kättäsi
hei, sillä laillahan se toimii
sinulla on oikeus
olla sitä mitä sinä oot
mitä sinä oot?
sitä mitä sinä oot

tavallinen tyyppi
ja tavalliset haaveet
tavallisen tyypin
tavalliset aaveet
hei, sillä laillahan se toimii
maanantai on paha päivä
tiistai ehkä vähän parempi
vähän parempi
ihan vähän parempi
vähän parempi

ja mitä vaikka joku
sua kusipäähän vertaa
sinua on kusetettu
yhtä monta kertaa
hei, sillä laillahan se toimii
illalla me jutellaan
ja aamulla ei enää tunneta
ei me enää tunneta
ei me enää tunneta
ei me enää tunneta


elämästä katoaa
se todellinen puoli
jos on sulle kirosana
murhe, taikka huoli

antaa vituttaa vaan

siis, riko lupaukset
jätä menemättä
marssi vaikka ohi
älä nosta edes kättäsi
hei, sillä laillahan se toimii
sinulla on oikeus
olla sitä mitä sinä oot
mitä sinä oot?
sitä mitä sinä oot
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös