Vitutusketju

  • 10 532 704
  • 56 126

hanu

Jäsen
Suosikkijoukkue
raitapaita
Viestin lähetti V-man
Tällä hetkellä vituttaa olla töissä kun ulkona on taas helle ja ennenkaikkea se, että istun täällä konttorissa samaan aikaan kun töllöstä tulee SWE-ARG MM-ottelu.

Erittäin loistavasti kiteytetty kaikki oleellinen! Arrrgggh!!!! Siitäs saitte kaikki huutomerkkien vihaajat, prkl!

Aamulla kello 5:30 vitutti lujaa se radiokellon piipitys, pirulauta kun ei edes radioasema pysy siinä paikallaan, että on pakko käyttää herätysäänenä sitä piippailua.

Aamuvuorot vituttaa kyllä välillä lujaa, onneksi ei vuoroa joudu tekemään kuin nämä lomatuuraukset.

Töihin sitten ajellessani kerrankin tyhjällä tiellä hienossa kesäaamussa sitten jo naureskelin itselleni. On se kumma kuinka sitä pystyy olemaan aidosti vihainen herätyskellolle, jonka vielä on ihan itse virittänyt piippaamaan sellaiseen epäinhimilliseen aikaan. Ja jos sen nyt olisi sitten radion puolelle saanutkin, niin olisihan sieltäkin voinut tulla T. Kansaa tai Joen suu Sillanpäätä, ei kai sellaistakaan riskiä oikeasti voi ottaa, että täyteen tuubaan joutuisi heräämään. Tämä vain asian vierestä, osaan siis kuitenkin harvakseltaan olla positiivinenkin.

Ei vaan työkaveri tuossa naapurihuoneessa kuuntelee vittu taas iskelmäradiota, äsken tuli Alataloa ja nyt 'laulaa' Janne Tulkki. Voiko sen oikeasti ilmiantaa esimiehelle työpaikkakiusaamisesta?

Kesälomaan enää seitsemän viikkoa. (Tekipä mieli kirjoitta piruuttaan enään.)
 

mendieta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Carlo Grünnin ja Juhani Tammisen FB-päivitykset
-Suljettu liiga

-Sportin ikuinen korpivaellus (taloudellinen)

-Ettei duunin takia pysty katsomaan niin paljon futista kuin haluaisi

-Epätietoisuus opiskelujen saamisesta

-Se ettei ole liikaa rahaa
 

Demari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko ja Real Madrid
Roiskia/sumppu palloiliat jatkoon lähes poikkeuksetta
Argentiinan tappio
Futiksen nykysuuntaus eli puolustus on kaikki kaikessa.
 

Poison

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Ihminen, josta olen todella kiinnostunut, lupasi soittaa. Meidän piti tavata. Eipä ole soittoa kuulunut.

Ja että vituttaako...?! :mad:
 

Hese

Jäsen
Suosikkijoukkue
Idän ihme
Pelasin suurella panoksella voittajavetoa MM-kisojen voittajasta ja sijoitin rahani varman tuntuisesti Ranskaan ja Argentiinaan. Ja kuinkas kävikään... perkele!
 

Fade to Black

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Minua vitutti eilen suunnattomasti se että joku meni paljastamaan SWE-ARG ottelun tuloksen tässä ketjussa.Otin ottelun videolle ja olisin halunnut katsoa sen tietämättä tulosta.
 

MiikaL

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Se että illalla minulle puhkesi vesirokko ja nyt olen täynnä pilkkuja ja kutian! Vaikka kai se on parempi että se tulee nuorena(12v.).
 

Miguel

Jäsen
Eilen lähdin Helsinkiin katsomaan Kaivopuiston konserttia.

Ensimmäiseksi menin eräälle tutulle katsomaan futista, ja kuinka kävikään: Argentiina, yksi suosikeistani, putosi.

No matka jatkui metrolla kohti tuttavan työpaikkaa Herttoniemeen, sillä tarkoitus oli käydä morjestamassa miestä, jonka luona aioimme yöpyä. Menin metrossa lastenlipulla, ja tietenkin paikalle sattui virkaintoinen tarkastaja. Lastenlipullahan saa mennä vielä 16-vuotiaat, mutta kun meikäläisellä on ikää ruhtinaalliset 17 vuotta ja 3 kuukautta, niin maksuahan se tiesi. 42 euroa tarkastusmaksua ja jouduin vielä ostamaan lipun metrosta 2 eurolla. Vahinko ei tosin tuntunut niin pahalta, kun minua vielä hieman nuorempi kaverini joutui myös maksamaan samat jutut. Ja vielä muun hyvän lisäksi, emme ehtineet jäädä Herttoniemessä, koska rikollisten tekojemme selvittely vei hieman aikaa.

Iltapäivällä alkoi sataa ja siten näytti, ettei konsertista tuliskaan niin hyvää.

Sitten jouduimme odottamaan erään kaverin saapumista kaupunkiin paljon odotettua enemmän.

Itse konsertissa ei ollut mitään niin hirveän pahaa. No, aikaa tärvääntyi jonkun verran eräiden kavereiden etsimiseen ihmismassasta. Lisäksi sekin tietenkin harmittaa, ettei löytynyt naista.;)

Kaikki alkoi kuitenkin mennä parempaan päin.

Sää parani ja aurinkokin yritti kurkistella illalla.

Alkuperäisen suunnitelman mukaan yösijalle piti mennä kalliilla taksilla, mutta ahtauduimme täpötäyteen bussiin. Kuski ei perinyt väenpaljoudessa edes maksua, eikä bussia tarvinnut odottaa kauaa.

Aamulla teksti-TV:tä selaillessa huomasimme voittaneemme kaverin kanssa V5-raveissa 19 euroa mieheen.

Eli:
Välillä elämä potkii päähän, mutta vitutus voi nopeasti kääntyä iloksi.
 

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Viestin lähetti Poison
Ihminen, josta olen todella kiinnostunut, lupasi soittaa. Meidän piti tavata. Eipä ole soittoa kuulunut.

Ja että vituttaako...?! :mad:

Ei kannata sen perään itkeä; löydät kyllä sellaisen, joka pitää sanansa! :)
 

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Varsinais-suomalaiset eli TURKULAISET ovat vallanneet Senaatintorin ja Aleksi on revitty auki. Eläköön ryysis ja kiertotiet!
 

Poison

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Kirjoitin aiemmin soitosta, jota ei kuulunut.... Noh, nyt minua sitten vituttaa jo särkynyt sydän. Tai pikemminkin itkettää. :(

Kiitos maurille "tsempistä"! :)
 

mikkoz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho
Suuri seikkailu on paska sarja

Vituttaa se että tällä palstalla on siitä viestiketju.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pidän tilistäni kirjanpitoa Excel-taulukkoon ja tänään pienen tarkistuslaskennan jälkeen huomasin, että käytössäni on reilut 30 €:a vähemmän fyrkendaalia, mitä kirjanpidon mukaan. :mad:

Näppärimmät teistä siellä jo ihmettelevätkin, miksi en katso saldoa suoraan pankkiautomaatista tai Solo-palvelusta, mutta laitoin omaan kirjanpitoon jo vuoden alussa kaikki yhtiövastikkeet ja internet-yhteyden maksut "maksetuiksi". Nyt ne napsahtelevat kuukausittain automaattisesti tililtä.

No ei tuo maailmaa kaatanut, mutta oli jo toinen kerta, kun huomasin möhlineeni. Ensimmäisellä kerralla euromuutokset tai mikä lie oli tehnyt tepposet ja jo vuoden alusta saldo oli ollut virheellinen. Nyt oli jäänyt kirjaamatta yksi kännykkälasku ja yksi otto oli lipsahtanut 20 euroa liian pieneksi. Miksi aina näin päin?
 

Lukkolainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Vituttaa se että yks spede ei pitäny puheitaan vaan muutti juhannuksen jälkeen olevan työn ajankohdan tämän viikon torstaiksi :mad: just eilen suunniteltiin kavereitten kans torstaita kun sillon alkaa himoksen juhannus festarit..nyt vituttaa mutta ei perjantaina
 

mikkoz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho
edelleen suuri seikkailu vk

Joku nosti sen ylös. Ilmeisesti jotain kivaa keskutelun aihetta löytyy taas pölväksistä.
 
Viimeksi muokattu:

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Nyt vituttaa. Eräs tentti meni aikalailla vituiksi, arvosanaksi tuli ykkönen. Pakko mennä korottamaan syksyllä. Läpimeno on tietysti pääasia, mutta kun mahdollisuudet olisi pitänyt olla ainakin neloseen...
 

JVR

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers
Minua hiukan harmittaa, kun ulkona on huono ilma, vaikka on perjantai. No ainahan voi baarrin eksyä...heh hyvä syy:cool:
 

leivoja

Jäsen
Suosikkijoukkue
St Pauli - Non established since 1910
eipä ole helppoa ketjun avaajallakaan...

Henk. koht. sapettaa se, että Audiogalaxy suljettiin ja se, että elämä on perseestä. Ja uusi Oasiskin on pliisu...
 

Jarner

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP. Philadelphia Flyers. Man United. JJK.
Mua V*tuttaa:

-Purkan mussuttaminen :mad:
-Nielaisun ääni (turz) :mad:
-Jokereiden suomenmestaruus
-Purkka-Pena
-Koulun ajotunnit :mad:
-Cd-levyjen naarruttaminen
-Herätyskellon ääni :mad:

No joo, nyt kyllä naurattaa jo nuo jutut :D
 

Aksu

Jäsen
Ja mikä vituttaa nyt. No se, että muija kanssa on tapeltu pari päivää ties mistä enkä vieläkään ole kärryillä. Puhuminen ei hänelle juuri nyt maita. Vituttaa niin perkeleesti, ettei meinaa sanaa suusta saada. Ja omaa tyhmyyttäni ja hermot menneenä tein taas järkiratkaisun eli lähdin työpaikalle juomaan kaljaa ja surffailemaan netissä. Satikutia tulee varmaan tästäkin, mutta just nyt ei jaksa kiinnostaa. On se rakkaus mielenkiintoista... Hali kullalle vaikka et tätä luekkaan.

Ps. Tulipa nostettua tämäkin ketju ylös...
 

Carcki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Bewe, ManU, HJK , Poznan Lech
Just nyt mua vituttaa:
-Viestiketju, missä Tappara-fanit keksivät haukkumanimiä Kari Lehtoselle
-Alex Brooksin lähtö NHL:ään
-Jamie Ramin lähtö Ruotsiin
-Pauli Levokari
 

Tj

Jäsen
Suosikkijoukkue
Melchester Rovers
Kiittämättömyys.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös