Vitutusketju

  • 10 543 825
  • 56 130

Taskulamppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Vituttaa tuo otteluseurantaketju. Koko ajan puolin ja toisin itkemistä sikailuista/tökkimisistä/estämisistä. Saatana joka perkeleen porukka sitä joskus tekee. Milloin enemmän ja milloin vähemmän. Perinteistä pleijaripaskaahan nuo ottelupariketjutkin on. Asiasta harhaudutaan viimeistään 5. viestin jälkeen. Provoilua provoilun perään. Kuuluu kyllä asiaan, mutta liika on liikaa.
 

SteelGate

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Ilves, Bruins, HC Davos, Tunturi-Kiekko
Ramchester varmaankin erehtyi katsomaan Maikkarilta Suuri journalistipalkinto -ohjelmaa? Heti kun Putrosputros aloitti soittamisen ja laulamisen, niin kanava vaihtui samantien! Vittu mitä paskaa, todellakin.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
...tuohon mitään sielunkumppaneita tarvitse olla. Samuli Putro on objektiivisesti ja absoluuttisesti paskaa. Tämä on tieteellisesti todistettu fakta.
Samuli Putro on Suomen Ylppö. Ei Arvo, vaan se nimimerkki Ylppö. Ja tämä ei ollut kehu.
 

Karhunkulta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Skellefteå AIK
...tuohon mitään sielunkumppaneita tarvitse olla. Samuli Putro on objektiivisesti ja absoluuttisesti paskaa. Tämä on tieteellisesti todistettu fakta.

Mä oon aina luullut, että Putro on runolausunnallaan (jota lauluksi ja musiikiksi hänen kohdalla kutsutaan) täälläkin oikein in, kun on niin syvällinen ja liibalaaba. Sanoitukset joka biisissä mallia:" Vein mutsille pesukoneen, kissa maukuu, kahvi kylmyy pian löydän pasianssin. Ole mulle kultani mun" Viddu jee!!!
 

Apmp-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, TPS
On se niin vitun kumma kun ammattilaiset eivät hoida työtään kunnolla. Jos pakki huitoo kädellä omalla alueella kiekon vastustajalle, joka lyö sen maaliin maalia ei kuulu hylätä. Vitun Dave Jackson.
 

mjr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet
Ruttotalvi. Aivan absurdia - ihan kirjaimellisesti ei ole juuri viikkoa mennyt joulun jälkeen (ja joulu mukaanlukien), etteikö joku tästä huushollista olisi sairas, jopa minä itse, vaikka yleensä eivät flunssat ja virukset juuri vaivaa. Seuraavaksi varmaan kolera.
 

Hurjis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Näitä lasten nimiä ei hyväksytty | Perhe | Iltalehti.fi

Taas vaihteeksi pamahti vastaan näitä hylättyjä nimiä. Tällä kertaa ei oikeastaan edes sieltä pahimmasta päästä, mitä joskus on kuultu. Ei vain riitä ymmärrystä näille vanhemmille, jotka eivät ilmeisesti ajattele pätkääkään lapsen näkökulmasta nimeä, vaan nimenantoa käytetään vain johonkin oman taiteilijaegon kohottamiseen. Olisihan se varmasti ollut lapselle hauskaa tavata koko elämänsä ajan esim. nimeä Xstina joka ainoan kerran, kun joku erehtyy nimeä kysymään.
 
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Varjotuuli
Taas vaihteeksi pamahti vastaan näitä hylättyjä nimiä.

Nyt olen väärässä ketjussa, sillä oma ajatukseni kuuluisi kaiketi ihmettelyketjuun. Luin saman jutun ja pisti kyllä ihmettelemään, että Mjölnir meni läpi, mutta Haor hylättiin. Kummallista. Mutta siitä olen samaa mieltä, että näiden melkein-Xstinojen vanhempien nimet pitäisi kyllä julkaista.

Tällä hetkellä ei vituta oikeastaan mikään.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Itseäni vituttaa taasen sen, että Josefiina Baraka "uutisoi" nyt käytännössä saman uutisen, jonka Ilta-Sanomat julkaisi viime joulukuussa. Suomalaista pask... laatujournalismia parhaimmillaan.
Katsokaa nyt, vittu, kommenttiosiota myöten samanlaiset "uutiset". Hyvin vedetty, Josefiina!
 

kananlento

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Pittsburgh Penguins, ManU, NP Ice Hawks
Vittu menee kiinnostus jääkiekon pelaamiseen kun joutuu höntsysarjoissakin pelaamaan ihmisiä vastaan, jotka luulevat pelaavansa jossain vitun Madison Square Gardenissa. Yhden pelin tuloksena kirvesisku ranteeseen, poikittainen käsivarteen ja toinen alaselkään. Kivaa oli. Niin joo, ja päälle hirveetä vittuilua. Yksi näistä sankareista ajoi vielä joukkuekaverin laitaan niin, että hetken jouduttiin testailemaan että löytyykö jaloista vielä tuntoa.

Pitää varmaan loppukausi tyytyä kattelemaan pelejä telkkarista ja käydä avoimilla vuoroilla heittelemässä lättyjä. Ei ainakaan tarvi vittu omien luittensa kestävyyttä koetella.

Saatanan tollot. Se on harrastasarja, ei NHL.
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vituttaa että vatsa on aivan sekaisin ja siihen päälle pientä kuumetta.

Pari viikkoa sitten oli kunnon flunssatauti ja perkeleenmoinen yskä, viime viikon aikana pääsin niistä eroon ja nyt sitten vuorostaan paskotaan löysää kuraa ja kärsitään kuumeen aiheuttamasta yleisvireen täydestä puuttumisesta.

Tarkoitus oli painaa hyvät treenit tänään ja huomenna ja ottaa lauantaina pitkästä aikaa mukia vähän enemmänkin, nyt menee viikonloppu takuulla aika rauhallisissa merkeissä eikä tarvitse pahemmin urheilla.
 

kiljander

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo. Susijengi. LAL. UTA. SoJy.
Vituttaa että vatsa on aivan sekaisin ja siihen päälle pientä kuumetta.
.
Tuota on liikkeellä. Itse olin kipeänä ihan samoilla oireilla ma-ti ja myös 2 viikkoa sitten. Tuo kuume/vatsatauti menee kuitenkin onneksi nopeasti ohi.
 

Yläpesä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Futisforum2.

Se harva kerta kun olisi jotain futisasiaa pädettävänä niin serveri pukkaa pelkkää virhettä toisensa perään.

Varmaankin serveriä hallinnoivat futispoitsulitahot siellä vetävät junassa paljaalla ja kuivana toisiaan minkä kerkiävät. Oh! Oh! Oh!

Pitäkää tunkkinne!
 

Sim_Sam

Jäsen
Suosikkijoukkue
JoKP, Punamustat pelipaidat, 60min paine ja DDR
Tulipahan saatua sitten elämäni ensimmäiset ylinopeussakot. Kuitenkin kortti on ollut reilu 12 vuotta. Eniten tässä vituttaa se, että sain ne moottorikelkalla keskellä korpea, minne en uskonut edes poliisien osaavan perkele! Vittu eikö poliiseilla luulisi olevan parempaa tekemistä, kun kyykkiä keskellä ei mitään sen tutkansa kanssa. Nyt on sitten saatu ylinopeussakotkin elämän aikana. Turha valittaa, koska oma hölmöys, mutta vituttaa missä ja millä tavalla sakot napsahti!
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Tulipahan saatua sitten elämäni ensimmäiset ylinopeussakot. Kuitenkin kortti on ollut reilu 12 vuotta. Eniten tässä vituttaa se, että sain ne moottorikelkalla keskellä korpea, minne en uskonut edes poliisien osaavan perkele!

Siis onko sielläkin jotkut nopeusrajoitukset?! huh.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös