Vitutusketju

  • 10 542 905
  • 56 130

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Niska- ja hartiasäryt alkavat palailla. Eipä niitä salillakäynnin aikana eikä varsinkaan painiaikoina ollut ollenkaan, mutta nyt taas kohta kahden kuukauden toipilasjakson aikana on ilo ottaa nämä oireet vastaan. Ensi viikolla menen salille vaikka väkisin. Läski, turtunut ja särkyisä fiilis.
 

kekkis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Leijonat, Vapaa Ukraina
Pakko palata tähän ns putous-vitutukseen. En itse kans seuraa tuota, ei vaan naurata pätkääkään. Muutenkin ei jaksa kun niitä heppuja näkee mainoksissa tms.
Kerran olin autokuskina ystävälle ja hänen n. 8v lapselleen. Pikkiskidi venkoili eestaas koko automatkan ajan, rikkoi mm. meikäläisen hanskalokeron kahvan istuessaan etupenkillä ja matki jatkuvalla syötöllä munamiestä... uskomaton vitutushan siitä tuli kun ei meinannut kohteen määränpääkään löytyä eikä tietty naviakaan ollut.

Ihan oikein sulle, kun vastuuttomasti laitat pienen lapsen matkustamaan etupenkillä.

Vituttaa sinun kaltaisesi *****t, jotka eivät tiedä, että pienen lapsen paikka on takapenkillä.
 

Woofer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Barca
Vituttaa sinun kaltaisesi *****t, jotka eivät tiedä, että pienen lapsen paikka on takapenkillä.


Vituttaa sinun kaltaisesi, jotka tulevat tänne jeesustelemaan. Ei sillä ettenkö olisi samaa mieltä, mutta onpa tuo nyt aika pieni syy tulla tänne nimittelemään. Jos jotain haluaa syyttää, niin tätä ystävää, joka on lapsensa eteen päästänyt.
 

Aunt Wang

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brommapojkarna, John Eichel
Lapset on perseestä. Ainakin luulin sillä tavalla kun olin lapsilapsi, mutta sitten eräänä päivänä totuus valkeni. Se oli elämäni surullisin päivä. :(

Vittuttaa kun viimeisen vuoden sisällä on mennyt nilkka, ranne ja peukalo. Mitäköhän seuraavaksi.
 

Jeihki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Lapset on perseestä. Ainakin luulin sillä tavalla kun olin lapsilapsi, mutta sitten eräänä päivänä totuus valkeni. Se oli elämäni surullisin päivä. :(

Vittuttaa kun viimeisen vuoden sisällä on mennyt nilkka, ranne ja peukalo. Mitäköhän seuraavaksi.

Lapsi?
 
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Vituttaa SUUUUUUNNATTOMASTI lukea tuota NHL otteluseurantaketjua, kun on juuri missannut pelin. VITTU MIKSI AINA NÄIN?
 
Suosikkijoukkue
Hiroshima Toyo Carp
Vittu että vituttaa, kun jokaisen NHL-highlights pätkän alussa tulee tuo Elisan MM-lätkämainos. Alkaa Granlundin siloposket ja myhäily kyrpiä jo aika pahasti.
 

expertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brodeur, Hughes bros., Dawson Mercer, NJD, HPK
Vittu että vituttaa, kun jokaisen NHL-highlights pätkän alussa tulee tuo Elisan MM-lätkämainos. Alkaa Granlundin siloposket ja myhäily kyrpiä jo aika pahasti.

Jep, mäkin olen päättänyt että mitään en osta (ja luovun olemassa olevista) sellaiselta firmalta, joka häiritsee mun youtuben tai muiden videoiden katselua mainoksella, joka kestää yli kaksi sekuntia. Saatana. Todella rasittavaa.
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Asentakaapa AdBlock Plus selaimiinne (saa myös Chromeen) niin säästytte verenpainetta nostattavilta mainoksilta. Tietysti jos työaikana firman koneillanne katselette mihin on lisäosien asennus estetty niin eipä tästä siihen apua ole.

Sitten vaan osa videoista ei toimi lainkaan, kun mainoksia ei saa ladattua. Eikä jaksa alkaa säätämään jokaista sivustoa erikseen.

Mua vituttaa se Miken ylähuuli.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Mua vituttaa se Miken ylähuuli.

Samoin! Se on kiero.

Muutenkin mainos on kuraa, kun syntyvä mielikuva on sellainen, että nykyään MM-kisat tulee jälkilähetyksinä; Mikkekin on ehtinyt jo pelistä kotiin laittamaan pausea vittuillakseen päälle.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Muutenkin mainos on kuraa, kun syntyvä mielikuva on sellainen, että nykyään MM-kisat tulee jälkilähetyksinä

Eiköpä nuo kohta varmaan tulekin. Ottelut tulevat viikon viiveellä, ja selostuksena on Saukkosen ja Jutilan parhaita paloja kymmenen vuoden takaa ja Kummolan jyrähtelyä, jos et osta jotain vitun kallista kanavapakettia.
 

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
- - -
Nyt vituttaa, kun en ymmärrä Norjaa.
- - -

Erikoista. Mikahan on aika rento ja joviaali mies kavereitten mukaan. Otahan asia ihan vaan reilusti puheeksi niin kyllä se siitä.

Mitä taas ABB:hen tulee (tullut muuten uusi merkitys noille kirjaimille), niin perusruotsinkielellä aika hyvin pärjää. Kuka sitä muutenkan jaksaa nelituntista puolustuspuheenvuoroa lystikseen kuunnella, oli kieli mikä hyvänsä.
 

John Copter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nöyrästi ylimielinen rikollislauma, #9
Viimeksi muokattu:

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Nyt kyllä muuten vaan vituttaa. Ihan simona. Ja syynä ihan minä itse. Päälle kun laittaa sanat naiset, työ, raha, alkoholi ja terveys niin eiköhän siitä hyvän sopan saa aikaiseksi.

Menen baariin.
 

Silkkeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Se tunne vituttaa, kun tilillä on saldoa n. 4 euroa, lompakossa parikymmentä senttiä, laskuja n. 2000e edestä ja puhelinliittymä laitettiin Soneran toimesta eilen aamulla kiinni. Eipä nämä rahaongelmat mitään uutta kauraa ole, mutta nyt ollaan jo aika syvällä. Noh, olihan se dokaaminen kivaa ei siinä mitään. Ensi kerralla vaan korkkia kiinni jo mieluiten ennen kuin ne laskut jäävät maksamatta. Nyt syödään sitten nuudeleita pari kuukautta. Tai siis söisin, jos olisi. FML.
 

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tuli urheiltua ja nyt on ihan saatanan hyvä olo. Nyt sitä sitten sai kimmokkeen urheiluun muutamaksi viikoksi ja sitten sen lopettaa ja olo sen jälkeen paskempi kuin ennen urheilun aloittamista. Olisi vaan vittu pitänyt jättää urheilu väliin ja ottaa pari bisseä, niin ei vituttaisi muutaman viikon päästä...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös