Vitutusketju

  • 10 543 141
  • 56 130

Killeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Vituttaa järjettömästi mömmöm-kisojen hehkutus joka perkeleen paikassa. Perkeleen karjalalippis turneet.....
 

hemmo_1973

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vituttaa järjettömästi mömmöm-kisojen hehkutus joka perkeleen paikassa. Perkeleen karjalalippis turneet.....

Äläpä muuta sano - satuin katsomaan tänään Norja-matsia ja kyllä tonkin lähetyksen aikana monta kertaa huomasi, että mm-kisaseurantakonseptin teho alkaa tökkiä todella pahasti. Ylianalysointia ja hypetystä mm-kisaleirityksen kannalta marginaalisista pelaajista ja sitten hätäisesti tehty, infoköyhä juttu sinänsä hienosta NHL-pelaaja Valtteri Filppulasta. Isoa draaman yritystä väärällä ajan hetkellä.
 

Killeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Äläpä muuta sano - satuin katsomaan tänään Norja-matsia ja kyllä tonkin lähetyksen aikana monta kertaa huomasi, että mm-kisaseurantakonseptin teho alkaa tökkiä todella pahasti. Ylianalysointia ja hypetystä mm-kisaleirityksen kannalta marginaalisista pelaajista ja sitten hätäisesti tehty, infoköyhä juttu sinänsä hienosta NHL-pelaaja Valtteri Filppulasta. Isoa draaman yritystä väärällä ajan hetkellä.

Paremmin ilmaistu kuin itsellä. Juuri tämä tyyliin "maailman suurin urheilu tapahtuma" meininki alkaa tuomaan ärsytyksen.....
 

SamSal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vilpas
Kompataan MM-hehkutus vitutusta. Itse kisojahan odotan, mutta kun lähisiwassa on ties mitä torvea ja sinivalkoista lettiä kaupan alkaa jo harmittaa. Ihan kun siinä ei olisi tarpeeksi niin myyjillä on Suomen pelipaidat päällä. Joku raja tohonkin touhuun.

Koskakohan virallinen kisa roiskeläppä tulee kotipitsaan ja saarioiselta kaupanhyllyille?
 

Dishier

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Mihin tää maailma on menossa, kun ei raumalaisiinkaan voi enää luottaa?
Meinaan joku idiootti kössi mun legendaarisen mummopyörän tänään keskellä päivää kirjaston pihalta ihan tosta vaan.

Oikeesti vittu mitä porukkaa täälläkin asuu.
 

Jennings

Jäsen
Suosikkijoukkue
NE Patriots, Sooners, BJ3
Lievä vitutus iski päälle kun aamulla jonotin 2 tuntia lippua ensi tiistain finaaliin ja kun kahden metrin päässä kassasta olin, sanoi myyjäneiti, että kaikki myyty. Siitä sitten autolle johon olin tunnin laittanut parkkiaikaa kun en uskonut, että siellä kauemmin menee. Tuulilasista neljänkympin pikavoitto taskuun ja työhaastatteluun kesätöitä varten. Klo 21 viesti sieltä paikasta mistä hain paikkaa, että paikka on täytetty, kiitos hakemuksesta. Paremminkin olis päivä voinu mennä.
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Paremmin ilmaistu kuin itsellä. Juuri tämä tyyliin "maailman suurin urheilu tapahtuma" meininki alkaa tuomaan ärsytyksen.....
Ehkä brittejäkin jo vituttaa, kun siellä hehkutetaan maailman suurinta urheilutapahtumaa, Lontoon kesäolympilaisia. Mutta onhan Suomessa vielä sitä ennen yleisurheilun EM-kisat. Niitten avajaisia seurataan varmasti taas tiiviisti Jatkoajan Myötähäpeä-ketjussa.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Vituttaa järjettömästi mömmöm-kisojen hehkutus joka perkeleen paikassa. Perkeleen karjalalippis turneet.....
Tänään kun kävin lähisiwassa, oli myyjillä leijonain pelipaidat päällä. Koskas ne höntsät taas alkoi..??
 

kalma

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Vituttaa etten herännyt katsomaan tuota Pingviinit-Flyers peliä.. Viikon ollut Galaxy Note ja 3kertaa herätys pettänyt, pitäs ehkä tehdä sille jotain.
 

Rattlehead

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gundit
Vituttaa etten herännyt katsomaan tuota Pingviinit-Flyers peliä.. Viikon ollut Galaxy Note ja 3kertaa herätys pettänyt, pitäs ehkä tehdä sille jotain.
Hanki Android marketista Hitler alarm(taidetaan kirjoittaa alerm). Takaan, että heräät varmasti. Olkoot kuinka epäkorrekti tahansa, mutta mulla se on toiminut paljon luotettavammin kuin puhelimen normaali herätyskello.
 

Reverent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Lievä vitutus iski päälle kun aamulla jonotin 2 tuntia lippua ensi tiistain finaaliin ja kun kahden metrin päässä kassasta olin, sanoi myyjäneiti, että kaikki myyty. Siitä sitten autolle johon olin tunnin laittanut parkkiaikaa kun en uskonut, että siellä kauemmin menee. Tuulilasista neljänkympin pikavoitto taskuun ja työhaastatteluun kesätöitä varten. Klo 21 viesti sieltä paikasta mistä hain paikkaa, että paikka on täytetty, kiitos hakemuksesta. Paremminkin olis päivä voinu mennä.

Tohon on pakko ottaa osaa. Mulle pelkkä kahden tunnin turha jonossa seisoskelu olis ollu ehdottomasti jo liikaa, mutta palstaveljelle tarjottiinkin vielä lisää nyrkkiä kajuuttaan. Arvostan, että Jennings kykenee noinkin lievään vitutukseen tollasen päivän jälkeen. Myötävituttaa tollanen.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
En tiedä kumpi on loppujen lopuksi pahempi, itse Putous-ohjelma vai ne vitun ääliöt jotka päättävät "hauskuttaa" kaikkia matkimalla näitä paskoja sketsihahmoja.

Kiitos vaan näille kahdelle känniselle akalle jotka pilasivat tänään kaikkien illan matkimalla koko saatanan illan jotain vitun idioottia joka hokee "hirrrveen paljon" koko ajan.
 

Nebula

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Crosbyn Pingviinit ja Lindrosin Flyers
En tiedä kumpi on loppujen lopuksi pahempi, itse Putous-ohjelma vai ne vitun ääliöt jotka päättävät "hauskuttaa" kaikkia matkimalla näitä paskoja sketsihahmoja.

Kiitos vaan näille kahdelle känniselle akalle jotka pilasivat tänään kaikkien illan matkimalla koko saatanan illan jotain vitun idioottia joka hokee "hirrrveen paljon" koko ajan.

Kuin omalta näppikseltä. Ihan selväpäiselle naispuoleiselle tutulle jouduin jokin aika sitten sanomaan "nyt turpa kiinni" sen varmaan ties kuinka monennen "hiRRRRRveen" jälkeen. Nyt vituttaa jälleen tuo koko vitun ohjelma typerine hahmoinen, jotka ei naurata sitten yhtään.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Kuin omalta näppikseltä. Ihan selväpäiselle naispuoleiselle tutulle jouduin jokin aika sitten sanomaan "nyt turpa kiinni" sen varmaan ties kuinka monennen "hiRRRRRveen" jälkeen. Nyt vituttaa jälleen tuo koko vitun ohjelma typerine hahmoinen, jotka ei naurata sitten yhtään.
Mie ihmettelen aikuisia jotka hokee noita. Siis nehän on ihan lasten juttuja. Meillä 5-vuotias tyttö ja kuuden vanha poika leikki Jani-Pettereitä ja hoki vähän aikaa että vitsivitsi ja haittaaksse? Tosin kyllästyivät aika äkkiä.
 

Alejandro

Jäsen
Kuin omalta näppikseltä. Ihan selväpäiselle naispuoleiselle tutulle jouduin jokin aika sitten sanomaan "nyt turpa kiinni" sen varmaan ties kuinka monennen "hiRRRRRveen" jälkeen. Nyt vituttaa jälleen tuo koko vitun ohjelma typerine hahmoinen, jotka ei naurata sitten yhtään.
Se tunne kun istut iltaa ystäviesi kanssa ja he haluavat katsoa Putousta. En löydä sanoja koko ohjelmalle. Huonoa huumoria, myötähäpeää... Kuka ihan oikeasti tykkää siitä 'huumorista'? Jos siis pikkulapsia ja keski-ikäisiä Karjala-lippiksiä ei lasketa.

E: Ja ettei mene ihan Putous-avautumiseksi koko viesti niin pakko avautua flunssasta. Kerran vuodessa tulee ja aina vituttaa. Olisi tämän viikonlopun voinut paremminkin viettää.
 

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Mulla oli asiakkaana joku aika sitten noin viiden keski-ikäisen naisen lauma, hirveässä jurrissa tietysti. Pari tuntia viihtyivät tiskillä, ja pari niistä toisteli jatkuvasti "haittaakse haittaakse", semmoisella kännisen ämmän 140db äänellä. Siinä oli mielenterveys koetuksella, minnekään et oikein pääse pakoon ja oikein mitään et voi sanoakaan. Vitun putous.
 

J.Hotti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK Detroit Red Wings FC Barcelona
Pitkäveto ja NHL. Etenkin pudotuspelit. On kyllä niin vittu yhtä tyhjän kanssa yrittää edes noilla jotain voittaa. Illasta toiseen, ottelusta kolmanteen mennään jatkoeriin. Tasurijärjestelmää vaan kehiin jatkossa. Kiitos Rangers. Varma kotivoitto, Lundqvist hoitaa Madisonissa. Jep. Isot rahat meni Folignon 2-2 tasoitukseen neljä minuuttia ennen täyttä aikaa.
 

Stevie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Se tunne kun istut iltaa ystäviesi kanssa ja he haluavat katsoa Putousta. En löydä sanoja koko ohjelmalle. Huonoa huumoria, myötähäpeää... Kuka ihan oikeasti tykkää siitä 'huumorista'? Jos siis pikkulapsia ja keski-ikäisiä Karjala-lippiksiä ei lasketa.
.

Pakko palata tähän ns putous-vitutukseen. En itse kans seuraa tuota, ei vaan naurata pätkääkään. Muutenkin ei jaksa kun niitä heppuja näkee mainoksissa tms.
Kerran olin autokuskina ystävälle ja hänen n. 8v lapselleen. Pikkiskidi venkoili eestaas koko automatkan ajan, rikkoi mm. meikäläisen hanskalokeron kahvan istuessaan etupenkillä ja matki jatkuvalla syötöllä munamiestä... uskomaton vitutushan siitä tuli kun ei meinannut kohteen määränpääkään löytyä eikä tietty naviakaan ollut.
 

Caney

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Philadelphia Flyers, Liverpool FC
Siis miten voi laittaa näin paljon vituttamaan NHL 12 pelin pelaaminen. Etukulmamaalit, bugiranteet ja liigan säännöissä lukee, että herrasmiesliiga kyseessä. Vitun lukiolaispellet akneineen.
 

Śmierć

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Islanders & Frans Nielsen + Karhu HT
Siis miten voi laittaa näin paljon vituttamaan NHL 12 pelin pelaaminen. Etukulmamaalit, bugiranteet ja liigan säännöissä lukee, että herrasmiesliiga kyseessä. Vitun lukiolaispellet akneineen.

Toisaalta, jos ollaan tarkkoja, niin kyllä nuokin pystyy puolustamaan pois. Se vain vaatii paljon harjoittelua, että osaa sijoittua oikein, kun vastustaja käyttää ko. taktiikkaa.
 
Siis miten voi laittaa näin paljon vituttamaan NHL 12 pelin pelaaminen. Etukulmamaalit, bugiranteet ja liigan säännöissä lukee, että herrasmiesliiga kyseessä. Vitun lukiolaispellet akneineen.
Tuon takia änäriä ei voikaan pelata "tosissaan". Tai jos voikin, niin sitten Sonyn ja EA:n paskakikkareiden nettilagi pitää huolen ettei kilpailu vahingossakaan ole tasavertaista ja hauskaa.

Vituttaa että kokemukset rehellisestä, toimivasta virtuaaliurheilusta netissä (UT2003, Life For Speed, Richard Burns Rally, yms...) ovat tällä hetkellä vain muistoja.

Vituttaa btw myös että tosielämässäkin joukkueurheilukokemuksen pilaa liian usein joku oman elämänsä Crosby tai Ronaldo.

Pitäisi lähteä Mikkeliin
I feel you, bro! :D
(linkki vie mikkelistä nappaamaani valokuvaan)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös