Veikkaaja muuttui - kumpaan suuntaan?

  • 43 116
  • 290

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
Re: Re: Re: Pesäpallo ja Veikkaaja

Viestin lähetti mirasane
Jep, futisfoorumissa itketään sitä, että uudistuneessa IS Veikkaajassa ei ole tarpeeksi juttuja jalkapallosta. Täällä kaivataan enemmän kiekkojuttuja. Löydä sitten näiden väliltä jotain balanssia. :D

Pitäisikö meidän Afan alkaa vaatia lehteen lisää pesäpallouutisia?

Jääkiekosta ei ole ollut riviäkään lehdessä juhannuksen jälkeen, vaikka sinä aikana on ollut NHL-draft ja lukuisia pelaajasiirtoja.

IS-veikkaaja on uudistettu vähän omituisella tavalla, mutta jatkakaa tyylillänne, jos asiakaspalaute ei kiinnosta.
 

Mike

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KäPa, NUFC
Sääli, että viimeisenä mohikaanina pisimpään sinnitellyt lehti onnistui sekin vetämään itsensä vessasta alas. Itse lopetin n.10-vuotta kestäneen tilaamisen jo viime syksynä, mutta niiden satunnaisten irtonumeroiden, joita olen tässä välillä lukenut, perusteella lehti on huonontunut n.80%.

Tilastoja ja SM-liiga hotlineja en todellakaan kaipaa, ensimmäiset saa netistä ja kai jälkimmäisetkin, jos ei sitten 7-päivää lehdestä.
Pahinta tuossa uudistuksessa on se, että vielä vuosia sitten lehdessä oli monta pitkää, melko syvällekin asioihin paneutuvaa ja hyvin toimitettua juttua, kun nyt niitä voi laskea yhden käden sormilla, vai pitäskö sanoa sormella. Toimittajakunta näyttäisi olevan tätänykyä myös taattua IS-tasoa, sitten sieltä löytyy Tammisen kolumneja ym. kaikkea paskaa, jota ei jaksa lukea poliisikaan. Ravisivut sentään näyttäisivät olevan vielä suht. laadukkaat, joskaan en siitäkään ole varma kun en lajista tiedä hölkäsen pöläystä ja näin ollen ei oikein ole vertailupohjaa.

Röngän Urheilulehti on mennyt heittämällä ohi Veikkaajan, joskin ikävä kyllä siinä on liikaa semmoisia lajeja, joista en viitsi niin paljon maksaa, että tilaajaksi ryhtyisin.
 

Aksu

Jäsen
Viestin lähetti Roku
-IS Urheilu sekä IS Veikkaaja muodostavat toimivan kokonaisuuden, jossa nopea uutisointi kuuluu IS Urheilun toimitukselle. Nuo pelaajien seurasiirrot sekä NHL-draftit on myös (kuulemma) uutisoitu heti IS Urheilussa, eikä vasta viikon päästä IS Veikkaajassa (tosin oma mielipiteeni on se että kun esim. drafti oli viikonloppuna, niin ei juttu siitä tiistain lehdessä olisi vielä kovin vanha ollut)...


Tässähän tämä perusongelma tuli kootusti. Veikkaaja ei itsenäisesti kehitä sisältöään vaan tässä epäpyhässä symbioosissa Ilta-Sanomien kanssa. Eli vain lukemalla päivittäin molempia pysyt perillä. Ja siksi Veikkaaja minulta jäikin. Veikkaaja palvelee Ilta-Sanomia... vai toisinpäin. Vai molempiin suuntiin? Ja millä ehdoilla? Ei helvetti soikoon.

Onhan siellä nytkin paskantärkeitä hotline uutisia joka viikko, jotka ovat a)merkityksettömiä ja b) vanhoja. Mites tämä nyt oikein menee? Tasapainoilua.
 

Hielo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Calgary Flames, Espoo Blues, HIFK
Urheilulehden ilmainen näytenumero

Enpä tiedä, onko tämä jossain ketjussa mainittu, mutta Urheilulehden näytenumeron voi tilata ilmaiseksi. Siitä sitten vertailuja suorittamaan, jos oli tuntematon tähän asti. Toki ei yhden numeron perusteella liikoja kannata hötkyillä.
 

Master Chief

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Denny Crane
Tämä viikon Veikkaajassa oli taas pitkästä aikaa jääkiekkoa. Tosin esim. SM-liiga Hotlinen uutisten perusteella jääkiekkotoimittajien loma jatkuu, sen verran vanhoja jotkin uutiset olivat.
 

Romppanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers, Jokerit, Inter Milan, RoPS
Omalta osaltani Veikkaajan n. 5 vuoden tilaaminen päättyi tällä viikolla ja lievien vieroitusoireiden jälkeen kävin paikallisella kioskilla selaamassa asiakaslehden läpi ja se todellakin oli selaamista sanan varsinaisessa merkityksessä. Jääkiekkokin oli palannut kuvioihin ja jotain siinä puhuttiin Kukkosen NHLK-siirrosta. Luultavasti siinäkään artikkelissa ei ollut mitään niin erikoista, mitä ei Jatkoajasta/muilta nettisaiteilta löydy. Ja jalkapallon hotline-uutisen löytää Socceragesta/Teamtalkista/Soccernetistä niiden tapahtumahetkellä (+1-2 vrk), eli viimeisimpiä siirtojakaan ei tarvi odottaa paria viikkoa, kuten Veikkaajan tapauksessa.

Suoraan sanottuna ainoa asia mitä jään lehdestä kaipaamaan, on ravi(-/vedonlyönti)liite. Sekään ei sentään niin hyvä ole, että siitä juuri kannattaisi 79€/vuosi maksaa. Itse runkolehden sisällön arvosana asteikolla 4-10 on hyvin lähellä kahta.
 

Master Chief

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Denny Crane
Viestin lähetti Romppanen


Suoraan sanottuna ainoa asia mitä jään lehdestä kaipaamaan, on ravi(-/vedonlyönti)liite. Sekään ei sentään niin hyvä ole, että siitä juuri kannattaisi 79€/vuosi maksaa. Itse runkolehden sisällön arvosana asteikolla 4-10 on hyvin lähellä kahta.

Itseäni on jo pitemmän aikaa kyrpinyt tuon vedonlyöntiliitteen tekijöiden laiskuus/huolimattomuus. Tarkoitan lähinnä Ptikävetokohteissa joukkueiden otteluhistoriaa. Onko se niin vaikeaa käydä katsomassa vaikka Uefan sivuilta miten joukkue X on pelannut maassa/kaupungissa X männävuosina? Tämänlaisilla tilastoilla kun pakkkaa olemaan joskus aika suurikin merkitys. Joskus nämä kyseiset tilastot ovat vielä vääriltä joukkueilta tai joukkueet väärinpäin. Tehdään vielä selväksi että näitä kämmejä on sattunut jo kauan ennen IS mukaan tuloa.
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Uusimmassa Veikkaajassa hämmästytti se Praha-ylistyskirjoitus avausaukeamalla. Kai se jotenkin urheiluun liittyi, en tosin jaksanut parista yrityksestä huolimatta kokonaan sitä lukea.

Toivottavasti Euroopan jalkapallosarjojen käynnistyminen tuo nyt mukana Veikkaajan laajoja juttuja näihin liittyen. Ja sittenhän alkaakin jo jääkiekon SM-liiga, sitten lokakuussa NHL. Lukemista pitäisi kyllä tulla lisää, kunhan kaikki edellä mainitut ovat käynnissä.
 

Hammer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Black & Gold: SAINTS
En tiedä sitten, että mikä nykyisessä IS Veikkaajassa ärsyttää, mutta lopetin lehden tilaamisen oitis lehden muuttumisen jälkeen. Jotenkin juttujen ulkoasu muuttui kolkoksi ja tuntuu kuin tasokin olisi laskenut? Ehkä vain kuvittelen, mutta en jostain kumman syystä jaksanut lukea uutta Veikkaajaa. Jääkiekkojutut tuli tietysti aina katsottua ja vähän vilkuiltua futissivujakin, mutta tajusin myös, että lehdessä on niin paljon juttua jota en lue. Turhaa siis maksaa hirveitä summia lähes lukemattomista lehdistä.

Tilastoliite muuttui ehkä parempaan suuntaan, mutta se ei yksin riittänyt tilaukseni jatkamiselle. Voihan Veikkaajaa käydä lukemassa R-Kioskillakin samalla kun tekee päivän vedot. Tietenkin näitä massiivisia kauden alun liitteitä tulee ikävä, mutta ajattelinkin käydä ostamassa Valioliiga, NHL ja SM-Liiga liitteet ihan irtonumeroina.

Niin ja vielä vastaus otsikon kysymykseen, jos se nyt jäi jollekin epäselväksi: Muuttui huonompaan suuntaan.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Sitten ainakin tulee minun mittani täyteen, kun Iltiksen aina vaatimaton Tähtireportteri Rita Tainola ryhtyy kirjoittamaan asiantuntevia jääkiekkojuttujaan IS Veikkaajaan. Sillä tottahan hän niitä sinnekin varmaan kirjoittaa kun IS Urheiluunkin on kirjoittanut, kuten männä viikolla saatiin lukea.

Että kyllä se IS Veikkaaja vielä tuosta nykyisestäkin huonommaksi voi tulla. Odotetaan vaan...
 

Vaicci#63

Jäsen
"Onko neljä Suomen mestaruutta Hakan ja HJK:n peräsimessä voittanut Keith Armstrong parempi jalkapallovalmentaja kuin FF Jarossa nuorten pelaajien kanssa häärivä Sixten Boström?

Onko Suomen mestaruuden debyyttikaudellaan voittanut Tampere Unitedin Ari Hjelm FC Hakan Olli Huttusta kyvykkäämpi?

Vastaukset löydät huomenna ilmestyvästä IS Veikkaajasta, jonka laajassa valmentajapaketissa analysoidaan Veikkausliigan luotsit yksityiskohtaisesti.

Edellä mainitun nelikon lisäksi kärkikuusikkoon kiipesivät FC Lahden Harri Kampman sekä MyPan Juha Malinen."

IS Urheilu 4.8 (nettisivusto)

Hienoa, kiitos että varoititte, mutta oli varmasti järkeä kertoa ketkä kuuluvat kärkikuusikkoon. No, kun se huomisen suurin juttu on jo kerrottu, niin säästänpä rahaa kun ei tarvii irtonumeroa ostaa...
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Kehujakin vaihteeksi

Nyt kun syksy lähestyy, kesälomat loppuvat ja jääkiekko- ja jalkapallosarjat alkavat, niin Veikkaajankin taso näyttää taas paranevan. Tänään tuli Valioliigaliite, jossa jo itsessäänkin on pirusti lukemista ja itse lehdessäkin oli hyvää luettavaa mm. Hollanin liigasta sekä Suomessa järjestettävistä 17-vuotiaiden kisoista. Edellyttäen tietenkin että jalkapallo kiinnostaa...
 

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sinivalkokeltainen
Samaa ajattelin minäkin. Eilen itse lehden lukemiseen meni huomattavasti enemmän aikaa kuin yleensä. Junnuskaboista hyvin infoa. Ja sitten tietty liigaliite joka piti tasonsa. Vieläkin olisin halunnut mukaan enemmän juttuja ns pienimmistä Valioliigaseuroista. Mutta hyvä näinkin.
 

Mahtiankka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Anaheim Ducks, Luleå HF
Oli kyllä todella hyvä se Veikkaajaan brittifutis liite, hyviä juttuja, ja paljon luettavaa, itse Veikkaajassakin oli ihan kiitettävästi juttua, mutta esim. Hollannin liigan analyyseissä oli mielestäni suuria puutteita, kuten se että mainittiin mm. Arnold Brugginkin ja Pierre Van Hooijdonkin jättäneen omat seuransa, mutta ei sinä kyllä lukenut mihin kyseiset herrat siirtyivät, mielestäni tärkeä tieto siis puuttui, olihan sentään kyse joukkueidensa parhaista pelaajista. ADO:sta kirjoitettu juttu oli todella hyvä. Mutta lehdessä on edelleen turhan paljon autourheilua ja pesäpalloa, ainakin pesäpallo jutut voisi jättää pois lehdestä, aivan turha laji (tiedän, monen mielestä ravit ovat turha laji), mutta omasta mielestäni pesäpallo on turhin.
 

Fosse

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Chelsea FC
Kyllä täytyy itsekin heittää nyt propsit IS-Veikkaajalle eli liigaliite oli hyvä. Itse Veikkaaja nyt ei hirveän paljoa aikaisemmasta tasosta heittäny eli tuli selailtua läpi parissa minuutissa ja myöhemmin varmaan luen jotain sieltä täältä (jo mainitut jutut junnukisoista oli kyllä hyviä).

Olin Veikkajan tilaajana noin 5 vuotta putkeen, mutta tilaus loppui omistajan vaihdoksen yhteydessä. Tämän viikon lehti tuli sopivasti ilmaisena luukusta sisään, kun joskus kesällä sain postin kautta "kupongin", jolla saa yhden ilmaisen näytenumeron. Sopivasti ajoitettu, ku sattui ton liigaliitteen kanssa samalle viikolle. Viimeaikaisten lehtien tasosta johtuen tilaajaa ei minusta taida enää saada. Luultavasti yhden irtonumeron tänä vuonna ostan, ku liitteenä on tarinaa tulevasta SM-liiga kaudesta...
 

Oates

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Huonompaan suuntaanhan tuo meni vai kuvittelenko vaan ?

Liigaliite oli vanhaa laatua ja varmaan tuleva NHL-liitekin on lukemisen arvoinen, mutta muuten..

Ennen Veikkaaja oli hieno lehti. Siitä ei taida olla viittä vuotta, kun se maksoi 10mk. Paljon juttuja, pikkutarkkaa tietoa jne. Nyt vaikuttaa, että lehti alkaa olla kuin IS - sekavia kolumneja ja muutama haastattelu. Ja jos ravit eivät kiinnosta, niin aika ohut lätty siinä on jäljellä. Ei paljon nappaa 3 sivun juttu jostain neverheard nilsiäläisestä raviohjastajasta.

Jos jollain olisi vanha (esim. 90-luvun puoliväli) Veikkaaja tallella niin voisi katsoa sivumäärän ja verrata sitä nykyiseen. Oma kuppi alkoi muutenkin täyttyä jo viimeistään siinä vaiheessa kun koripallo jätettiin kokonaan pois lehdestä.

"-Nykyään on netti, päivittäin urheilua seuraavat iltapäivälehdet liitteineen sekä eri urheilutelevisioita, joten kilpailu on kovaa, toisin kuin vielä 10 vuotta sitten. Enää ei pärjätä sillä, että kerran viikossa uutisoidaan tapahtumat, jotka jo muutenkin ovat kaikkien tiedossa. Näin toimimalla IS Veikkaaja ei kauaa olisi olemassa lainkaan, vaan edessä olisi lehden lakkauttaminen..."

Naurettavaa, että Veikkaaja vetoaa nettiin. Minun mielestäni on turha perustella esim. näitä NHL:n draft-juttuja sillä, että niistä kerrotaan netissä tms. Tuolla perusteellahan koko lehden voisi lakkauttaa, löytyyhän lähestulkoon kaikki muukin lehdessä kirjoitettu netistä tai kerrotaan uutisissa. Itseäni nimenomaan aiemmin miellytti se, että lehti oli kunnon paketti viikon tapahtumista ja usein myös pohdiskelua aiheesta, into kun ei kuitenkaan riitä itse kaivamaan tietoa ihan jokaisesta urheilutapahtumasta viikon aikana.
 

Aksu

Jäsen
Viestin lähetti Oates
Naurettavaa, että Veikkaaja vetoaa nettiin. Minun mielestäni on turha perustella esim. näitä NHL:n draft-juttuja sillä, että niistä kerrotaan netissä tms. Tuolla perusteellahan koko lehden voisi lakkauttaa, löytyyhän lähestulkoon kaikki muukin lehdessä kirjoitettu netistä tai kerrotaan uutisissa. Itseäni nimenomaan aiemmin miellytti se, että lehti oli kunnon paketti viikon tapahtumista ja usein myös pohdiskelua aiheesta, into kun ei kuitenkaan riitä itse kaivamaan tietoa ihan jokaisesta urheilutapahtumasta viikon aikana.

Näinhän se on. Mikäli nettiin vedotaan niin veikkaaja voi siirtyä monistemuotoiseen julkaisuun, joka sisältää ainoastaan toimittajien itse onkimat skuupit. Siihen ei montaa riviä tekstiä tule.
 

TaoTao

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
Viestin lähetti Oates
..."-Nykyään on netti, päivittäin urheilua seuraavat iltapäivälehdet liitteineen sekä eri urheilutelevisioita, joten kilpailu on kovaa, toisin kuin vielä 10 vuotta sitten. Enää ei pärjätä sillä, että kerran viikossa uutisoidaan tapahtumat, jotka jo muutenkin ovat kaikkien tiedossa. Näin toimimalla IS Veikkaaja ei kauaa olisi olemassa lainkaan, vaan edessä olisi lehden lakkauttaminen..."

Naurettavaa, että Veikkaaja vetoaa nettiin...

Absurdimmaksi tuo Veikkaajalta tullut palaute muuttui eilen, kun avasi ko. lehden jääkiekkosivut. Mitä näenkään? Sami Helenius ja lähes sama juttu hieman muunneltuna täältä Jatkoajasta! No oli siinä pari Virmasen kommenttia.

Veikkaajan uusi mottoko?
'Nykyään on netti, josta lähes suoraan kopioimalla pääsee lähes vakuuttavaksi toimittajaksi.'

Lehti oli kyllä paras pariin kuukauteen, kiitos liigaliitteen, joka oli samaa tasoa kuin ennenkin. Tosin ihmetyttää se poru Beckhamista. Lehden kannessa Beckham, toisaalla saa lukea kolumnin tyyliin "taas se saakelin Beckham varasti kaikki lööpit" ja sitten muutaman sivun kuluttua on taas analysoitu Beckhamin merkitystä Valioliigaan ja Lähi-Idän kriisiin. Minkä takia täytyy toisaalla kritisoida liikaa mediahypetystä ja itse silti toimia samoin?

EDIT viilaus
 

Aksu

Jäsen
Viestin lähetti TaoTao

Lehti oli kyllä paras pariin kuukauteen, kiitos liigaliitteen, joka oli samaa tasoa kuin ennenkin. Tosin ihmetyttää se poru Beckhamista. Lehden kannessa Beckham, toisaalla saa lukea kolumnin tyyliin "taas se saakelin Beckham varasti kaikki lööpit" ja sitten muutaman sivun kuluttua on taas analysoitu Beckhamin merkitystä Valioliigaan ja Lähi-Idän kriisiin. Minkä takia täytyy toisaalla kritisoida liikaa mediahypetystä ja itse silti toimia samoin?

Tämä on absurdia. Media, joka itse pitää yllä mediahypetystä, harrastaa mediakriittisyyttä. Okei, näinhän se on aina ollut eikä siinä sinänsä mitään ihmeellistä ole. Jotenkin vaan toivoisi, että kyseinenkin julkaisu löytäisi tällaisille jutuille jonkun uuden ja erilaisen lähestymistavan.
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Jepulis, liigaliite oli vanhaa tuttua laatua. Ainakin näin pikaisesti silmäiltynä. Eilen kun tuli samaan aikaan vielä Soundi, oli olo kuin ennen: hurjaa selailua kolmen lehden välillä niin, ettei yhteenkään pystynyt syventymään.

Myös juttu 17-v MM-skaboista oli hyvin tehty, vaikkei aihe niin kiinnostanutkaan. Taidanpa silti siirtyä irtonumeron ostajaksi. Onko todellakin niin, että tuohon normaaliin hintaan myydään myös nämä numerot jotka sisältävät liitteen?
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Viestin lähetti Everton
Onko todellakin niin, että tuohon normaaliin hintaan myydään myös nämä numerot jotka sisältävät liitteen?

Eipä näköjään ollut lehdessä mitään mainintaa että Valioliigaliite olisi hintaa nostanut. En niin muiden liitteiden kohdalla ole asiaa seurannutkaan, mutta ainakin jääkiekon SM-liigaliite on aiempina vuosina nostanut irtonumeron hintaa. Sitä liitettä pelkästään myytiin tässä pari vuotta sitten lehtipisteessä noin 14-18 mk hintaan ilman Veikkaaja-lehteä. Tuota SM-liigaliitettä on kyllä aina mainostettukin ihan eri tavalla kuin näitä muita liitteitä, aina telkkaria myöten.
 

Mahtiankka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Anaheim Ducks, Luleå HF
Eikös tuo neljä euroa maksanut eilinen Veikkaaja, eli euron normaalia kalliimpi. Iltasanomien kannessa luki hintana 1 € tai IS Veikkaajan kanssa 4 €, normaalisti 3 €.
 

laiska laita

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp, FPS
Voih p...le

Menin ja tilasin sen uuden IS veikkajan itselleni seuraavaksi puoleksi vuodeksi, vaikka lupasin etten tilaa mutta tilasin kuitenkin. Asiaan saattoi vaikuttaa se kun puhelinmyyjänä oli sellainen seksikkästi kihisevä, aivan selvästi äänestä päätelle nuori ja kaunis naisimmeinen. Suorastaan siis lankesin se houkutukseen. Aikaa tästä tilauksesta on kulunut 1,5 viikkoa. Lupasivat että ensi viikolla tulisi. Siis jo viime viikolla. No ei tullut. Tosin tuota osasin jo epäilläkin kun perjantai iltana tilasin niin ajattelin että tuskin sitä maanantai iltana saadaan minun osoitetiedoillani toimituksen.

No meni viikko ja eilen ajelin kotia kohti ja kävin mielessäni illan ohjelmistoa ja muistin että uunituore veikkaaja odottaa minua luettavaksi ennen illan yleisurheilu annosta. Ja paskat ei tullut vieläkään. Siis tilaustietojen saaminen eteenpäin on kestänyt jo puolitoista viikkoa. Aika saamatonta etten sanoisi. Ja mieleen tulee että surkeaa palvelua. No tietysti se lehti sitten ilmestyy tänään.

Olen muuten ostanut kesällä aina silloin tällöin paikalliselta Ärrä-kikkarilta veikkajan ja aina on saanut sen muistaakseni 2 € ilman Ilta-Sanomia. Kysyin kerran myyjältä niin myyjä sanoin että pitäisi myydä IS mukana mutta kun ei kehtaa ryöstää asiakkaita sillä tavalla. Pisteet siis sinne!!
 

Fosse

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Chelsea FC
Viestin lähetti laiska laita
Menin ja tilasin sen uuden IS veikkajan itselleni seuraavaksi puoleksi vuodeksi, vaikka lupasin etten tilaa mutta tilasin kuitenkin. Asiaan saattoi vaikuttaa se kun puhelinmyyjänä oli sellainen seksikkästi kihisevä, aivan selvästi äänestä päätelle nuori ja kaunis naisimmeinen. Suorastaan siis lankesin se houkutukseen.
Niinhän ne aina on... Kyllä siinä monesti saa taistella itsensä kanssa, että saa sanottua neidille, että: "No jos mä en mä tällä kertaa tilaa sitä Kodin kuvalehteä".
Viestin lähetti laiska laita
Olen muuten ostanut kesällä aina silloin tällöin paikalliselta Ärrä-kikkarilta veikkajan ja aina on saanut sen muistaakseni 2 € ilman Ilta-Sanomia.
Eiks se oo nyt kaatamassa firmaa konkurssiin...(?) Eikö se hinta ollut jo aikaisemminkin ton 3 €:a, mutta nyt siihen vaan sullotaan kylkiäisenä (eli ilmaisena) se päivän iltasanomat mukaan.

Nimim. "En tilaa vieläkään"
 

Eddie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät & kaikki karsintasarjat
Noh vaikka lehteä lyödäänkin lyttyyn joka suunnalta niin on sitä kuitenkin ihan kiva lukea. Ei ole suomessa parempaakaan urheilulehteä. Mietiskelin vähän aikaa sitten että eipä ole veikkaaja juuri mennä vuosina positiivista sanaa painanu tottenhamista ja kuinka ollakaan eilisessä nrossa jälleen iso otsikko "White hart Pain". Robbie Keanen hankintaakin vuosi sitten muistaakseni kuvattiin hoddlen epätoivoiseksi yritykseksi miellyttää faneja tai jotain. Hohhoijaa.. Joukkueella on kuitenkin suomessakin ystäviä ja kai joukkueesta joka on ties kuinka monta vuotta putkeen pelannu valioliigassa tai ylimmällä sarjatasolla on jotain positiivistakin. Totta on ettei joukkue ole saavuttanut siitä suurta menestystä viime vuosina, mutta joku raja. Tuntuu olevan aika hampaissa tuo seura. Itse olen pettynyt lehden yksipuoliseen Arsenal, Manu, Liverpool ihannointiin.. okei jonkun verran kehutaan myös Chelseaa ja newcastlea.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös