Tuukka Tieksola – läpimurto Lukossa?

  • 43 776
  • 288

SFedo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Red Wings
22-v, eikä suurempaa kehitystä ole tullut. Ei minusta mikään iso prospekti. Liigassa paljon lupaavampia pelimiehiä.
Tää on jotenkin jännä. Sen verran on kuitenkin prospektia että sopimusjoukkue ei ole Rauman Lukko vaan Carolina Hurricanes. Ehkä ne sit vaan ei tajuu.
 

Hagi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Tää on jotenkin jännä. Sen verran on kuitenkin prospektia että sopimusjoukkue ei ole Rauman Lukko vaan Carolina Hurricanes. Ehkä ne sit vaan ei tajuu.

4. kierroksen varaus vuodelta 2019. Sen jälkeen taitaa olla lähinnä taantunut. Tietysti isot lonkkaleikkaukset taustalla. Tuskin Carolinalla on suuria suunnitelmia Tieksolan varalle.

Nyt siellä mm Hämäläinen odottaa takana saumaa.
 

SFedo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Red Wings
4. kierroksen varaus vuodelta 2019. Sen jälkeen taitaa olla lähinnä taantunut. Tietysti isot lonkkaleikkaukset taustalla. Tuskin Carolinalla on suuria suunnitelmia Tieksolan varalle.

Nyt siellä mm Hämäläinen odottaa takana saumaa.
Näinkin joo, mutta paino sanalla prospekti. Carolinalla tuskin on SUURIA suunnitelmia Tuukan varalle mutta sen verran potentiaalisena näkevät kuitenkin että sopimuksen tekivät. Ei niitä ammattilaisorganisaatiot huvikseen tee. Onhan noita late bloomereita ennenkin nähty.
 

Zaster

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Näinkin joo, mutta paino sanalla prospekti. Carolinalla tuskin on SUURIA suunnitelmia Tuukan varalle mutta sen verran potentiaalisena näkevät kuitenkin että sopimuksen tekivät. Ei niitä ammattilaisorganisaatiot huvikseen tee. Onhan noita late bloomereita ennenkin nähty.
Koska tuo sopimus on tehty, entä montako vuotta sitä on vielä jäljellä?
 

Straight Edge

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Leafs, Jokerit
Vaikka näkivätkin jotain Carolinassa eivät taatusti näe enää. Matka NHL-pelaajaksi on…no, kukin voi keksiä vertauksen itse. Alle voi listailla Tieksolan niitä vahvuuksia, joilla on mahikset päästä änäriin. Voin aloittaa:

-
-
-
- ihan näppärä kiekollisena hetkittäin
-
- taitavahko luistelija
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Mulla tietysti vaikuttaa se että kun en yhtään tiennyt mitä olisin hänestä odottanut, kun miestä en tuntenut kuin nimeltä.

Odotukset kannattajien keskuudessa olivat silloin hänen tulonsa hetkellä ihan positiiviset, joten minä tietysti mistään mitään tietämättä menin siellä joukon jatkona ja välillä puolivälissäkin.

Ei Tieksola ole mikään supertähti ollut, minäkin sen näen ja paljon olen tuskaillut hänen takiaan. Mm. torstain HIFK-pelissä sen tautta että Jandric syötti hänelle ensimmäisessä erässä suht hyvässä paikassa vaikkei olisi pitänyt. No myöhemmin sitten Tieksola teki maalin Fontainen syötöstä.

Mutta kumminkin kun Lukon pelaajasta on kyse, niin kyllä mä mielelläni etsin sieltä ne pienetkin positiiviset pilkahdukset mitkä olen näkevinäni, ja mun mielestä Tieksola on tällä vuoden 2023 viimeisellä viikolla pelannut paremmin verrattuna siihen mitä on noin yleisesti tällä kaudella pelannut.
 

SFedo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Red Wings
Vaikka näkivätkin jotain Carolinassa eivät taatusti näe enää. Matka NHL-pelaajaksi on…no, kukin voi keksiä vertauksen itse. Alle voi listailla Tieksolan niitä vahvuuksia, joilla on mahikset päästä änäriin. Voin aloittaa:

-
-
-
- ihan näppärä kiekollisena hetkittäin
-
- taitavahko luistelija
Kukaan tuskin näkee Tuukkaa NHL-pelaajana tällä hetkellä. NHL-sopimus kertoo vain ja ainoastaan potentiaalista. Nykyisillä esityksillä on haastavaa saada hyvä sopimus edes Euroopasta. Potentiaalia kuitenkin minun mielestäni on olla laatupelaaja liigan kriteereillä ja siksi en nyt ihan vielä dumaisi. Tuukalla nyt kuitenkin on se NHL-sopimus, niin joku muukin on sitä mieltä että sitä potentiaalia on.
 

Straight Edge

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Leafs, Jokerit
No siitä olen samaa mieltä, että liigapelaajaksi hänestä voi olla.

Pehmeä kaveri, jonka tehot ovat olleet junnusarjoissa mainiot. Aikuisten peleihin kevyt ja arka, ehkä joskus vielä suorittaa Liigassakin hyvällä tasolla.
 

Äksönn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lugu
Paljon on saanut rapaa ja ihan aiheesta. Tänään pakko nostaa esiin. Hyvää haastamista, luistelua peräsuoli pitkällä, karvaamista ja paikkojen luontia muille. Tällä tasolla kun jatkaa myös lopuissa peleissä, niin hyvää tapahtuu. Vahva esitys tänään.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Oliko se Tieksola vai kuka kun meinasi toisessa erässä maalinkin tehdä ja vähän niinkuin jo tuulettikin?
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Kysymys varmaan kuuluu että miksei pelaa aina tällä raivolla ja asenteella. No, jatkossa sit.
 

#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Itse olen ollut varmaan yksi suurimpia Tieksolan kritisioitsijoista, mutta nyt Tuukka on viimeisen n. kuukauden ollut jo reilusti parempi ja uskon että parempaa on tulossa. Burke-Fontaine-Tieksola ketju tuntuu muutenkin toimivan mainiosti. Paikkoja oli eilenkin useampaan maaliin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös