Tuukka Tieksola – läpimurto Lukossa?

  • 43 771
  • 288

Zaster

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Kellotti hyökkääjistä toiseksi eniten peliaikaa 21.43 vain Fontaine pelasi enemmän 24.24.

Aktiivista ja rohkeaa peliä koko matsin ajan ja tuli sieltä pari syöttöpistettäkin plakkariin. Pelaa vahvuuksillaan ja pyrkii pysymään koko ajan liikkeessä. Kun pääsee vauhtierolla vastustajaa vastaa on vaikea pysäytettävä. Näkee joukkuekaverit hyvin ja pystyy antamaan ne syötötkin. Tarjoili jo ensimmäisessä erässä pari hyvää tonttia.

Satuttiin muuten viime viikon alussa samaan aikaan salille Kuntosumppuun. Tuukka olisi varmaan voinut vapaa-ajallaan tehdä muutakin, mutta kaveri valitsi omatoimiset treenit. Pakko arvostaa.
 

Äksönn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lugu
Nyt rupeaa näkymään, miksi on alunperin varattu ison veden toiselle puolelle ja saanut lapun. Luistelu ja kädet silkinpehmeät. Pelipää löytyy. Nyt kun on ruvennut paiskimaan hommia, niin se palkitaan.

On aina hienoa nähdä kun pelaaja saa juonesta kiinni ja pystyy pelaamaan oman tasonsa ylärekisterissä. Tuossa 2-2 maalissa ohjasi vaarallisesti maalin edessä, josta ripari Brookelle.

Bueno Tuukka!
 

Sinkilä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, ManU, Pesäkarhut, SoJy, Valepa, Narukerä
0+2 tänään.
Pitäiskö kaivaa Keisarin analyysit sopparin julkaisussa?
Taisi aika hyvin osua se(kin).
 

Kepakko

Jäsen
Kellotti hyökkääjistä toiseksi eniten peliaikaa 21.43 vain Fontaine pelasi enemmän 24.24
Sekä Fontzylle että Tieksolalla täysin ansaitut minuutit. Ovat viime aikojen esityksillä näyttäneet että pystyvät ja haluavat olla kärkiukkoja. Suorastaan rakastan tällaisia kauden aikana tapahtuvia isoja tasoloikkia. Toivottavasti jatkuu samalla tavalla.

Sytyin kyllä sille Tieksolan 3. erän "Tenkratmaiselle" maalin kiertämiselle. Kaveri taisi kiertää kiekko hallussa kolmesti peräkkäin vastustajan maalin ympäri :D
 

sambersson

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Sekä Fontzylle että Tieksolalla täysin ansaitut minuutit. Ovat viime aikojen esityksillä näyttäneet että pystyvät ja haluavat olla kärkiukkoja. Suorastaan rakastan tällaisia kauden aikana tapahtuvia isoja tasoloikkia. Toivottavasti jatkuu samalla tavalla.

Sytyin kyllä sille Tieksolan 3. erän "Tenkratmaiselle" maalin kiertämiselle. Kaveri taisi kiertää kiekko hallussa kolmesti peräkkäin vastustajan maalin ympäri :D
Kerran olisi mennyt viälä mut antoi Tarmolle... :D
 

aimohemmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Säppi ja California Golden Seals
Itse olin vielä 1-2 kk sitten sitä mieltä, että tämä mies on kadotettu sielu. Mutta pirun mieluusti käännän takkini nyt. Erinomaista tekemistä, ja hienoa, että saadaan seurata tällaista kehitystä.
 

Parthicus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Sytyin kyllä sille Tieksolan 3. erän "Tenkratmaiselle" maalin kiertämiselle. Kaveri taisi kiertää kiekko hallussa kolmesti peräkkäin vastustajan maalin ympäri :D

En ollut näköjään ainut kenelle tuli tuosta heti Petr Tenkrat mieleen. Ei puuttunut kuin kiekko ylähyllylle.
 

sambersson

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Et ole ainut. Meitä taitaa olla aika paljon. En nähnyt tämän tulevan ja ihmettelin että Lämsä peluutti itsepäisesti Tieksolaa aika isoillakin minuuteilla. Käännän myös takkini, kuten käännän Fontainen kanssakin.
Fonzy keskelle takas ni ei oo montaa kertaa pettäny.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Sytyin kyllä sille Tieksolan 3. erän "Tenkratmaiselle" maalin kiertämiselle. Kaveri taisi kiertää kiekko hallussa kolmesti peräkkäin vastustajan maalin ympäri :D
Siitä tuli mieleen se kevään 2019 ensimmäinen säälipleijaripeli JYPiä vastaan. Silloinkin joku Lukon pelaaja kiersi samalla tavalla maalia ja muutenkin koko pyöritys JYPin päädyssä taisi kestää minuuttitolkulla ilman pelikatkoa.
 

Falling Star

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Todella hyvä peli tänään. Näytti kärkilaiturilta ja otti roolia, kun sitä piti ottaa. Jos jatkaa samaan malliin niin ehdottomasti sopparia ensi kaudeksi. Onneksi ei palstan tuomion mukaan pistetty pihalle.
Mulla on vähän sellainen tunne, että ei kuulu Canesin suunnitelmiin nyt sopparin päättyessä ja Keisarilta löytyy jo kassakaapista jatkopaperi tälle kiekkotaiturille. Nyt, kun on alkanut luopumaan kiekosta ajoissa, niin tulos näkyy taululla. Pelisilmä on huomattu jo aikaa sitten, oikeiden ukkojen rinnalla on taito alkanut realisoitumaan tulokseksi. Hienon kolmikon on Lämsä kasannut, jossa kaikki pelaavat kauden parasta peliään.
 

#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Hienosti on Tuukka viime aikoina vastannut huutoon. Joulukuun alusta CHL mukaanlukien 15 peliä ja pinnat 3+7 ja tekeminen on ihan erinnäköäistä kuin Elo-Marraskuussa. Burke-Fontaine-Tieksola vaikuttaa muutenkin todella hyvältä ketjulta ja heidän kiekollinen pelaamisensa on parhaillaan todella kaunista katsottavaa. Löytyy variaatioita nopeisiin ratkaisuhin (Fonzyn maali Genevessä) ja sitten pidempiin pyörityksiin (Fontainen maali Kärppiä vastaan), sekä tuntuu että jokaisessa vaihdossa he saavat tuotua kiekon hyökkäysalueelle. Joku sen jo aikaisemmin sanoi että tämän ketjun pelaaminen muistuttaa kevään 2020 Nyman-Koivistoinen-Koivisto ketjun pelaamista.
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Hienosti on Tuukka viime aikoina vastannut huutoon.

Itse en ole kritisoinut Tuukan otteita, vaikka välillä on näyttänyt puskemiselta. Tuo kosketus kiekkoon on se, joka on antanut mulle mahdollisuuden toivoa parempaa ja nyt se alkaa vissiin realisoitua.
 

#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Itse en ole kritisoinut Tuukan otteita, vaikka välillä on näyttänyt puskemiselta. Tuo kosketus kiekkoon on se, joka on antanut mulle mahdollisuuden toivoa parempaa ja nyt se alkaa vissiin realisoitua.
Joo, no mä kuulun siihen toiseen äärilaitaan, joka olisi ollut valmis lähettämään Tuukan takaisin Carolinan vaivaksi vielä reilu kuukausi sitten ja silloin tosiaan tuli laskeskeltua esim. kuinka usein kiekko on vastustajalla sen jälkeen kun Tieksola sen sai. Mut tämä Tieksola joka nyt on viimeisen kuukauden kentällä ollut on se mitä itse odotin näkeväni ja nyt nuo mun kitinät ovat turhia ja näyttävät varmasti typeriltä. Ja hyvä niin.
 

Bakaun Imaami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, NY Rangers
Joo, no mä kuulun siihen toiseen äärilaitaan, joka olisi ollut valmis lähettämään Tuukan takaisin Carolinan vaivaksi vielä reilu kuukausi sitten ja silloin tosiaan tuli laskeskeltua esim. kuinka usein kiekko on vastustajalla sen jälkeen kun Tieksola sen sai. Mut tämä Tieksola joka nyt on viimeisen kuukauden kentällä ollut on se mitä itse odotin näkeväni ja nyt nuo mun kitinät ovat turhia ja näyttävät varmasti typeriltä. Ja hyvä niin.
Sama ku äijäl.
 

Danforth

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Luleå HF
Voihan se olla, että Tuukka on ollut ihan ylikylän ukko harjoituksissa ja Lämsä peluuttanut sen takia, koska tiennyt / aavistellut että Tuukka tulee vielä.
 

Gädda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Voihan se olla, että Tuukka on ollut ihan ylikylän ukko harjoituksissa ja Lämsä peluuttanut sen takia, koska tiennyt / aavistellut että Tuukka tulee vielä.
Tämä kannattaisi muistaa aina kaikkien kohdalla. Valmennus tietää aika paljon enemmän pelaajien kunnosta, terveydestä ja potentiaalista kuin me katsojat pelkkien peliesitysten perusteella.
 

nexustron

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Chelsea
Toivottavasti jatkaa ensi kaudella. Yksi Lukon viime vuosien luisteluvoimaisimmista pelaajista.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös