Tee muut kateellisiksi-ketju

  • 155 131
  • 925

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Ihanaa, minulla on näemmä täällä nyt oma perskärpänen, joka seuraa palstalla ketjusta toiseen. Varmasti (siis ei ehkä, vaan varmasti) seuraa tännekin. Nämä tällaiset on aina hienoja hetkiä. Varsinkin, kun kyseinen nimimerkki on päättelyissään pihalla kuin se kuuluisa lintulauta.

Ei näemmä pääse tällaisista jutuista eläkkeelle. No, tutka pelaa, tutka osoitti, tutka näki. Backhand, forehand, boom, boom, boom.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Palstan supernussijoiden kuningas on ottanut minut kiikariinsa ainakin yksityisviesteistä päätellen. Tietääköhän se, että olen läski mies..?
Kuten todettua se seurasi tännekin.

Tummentamastani kohdasta kiitokset! Tulostan tuon ja asetan sen makuuhuoneeni sängyn yläpuolelle. On minulla tosin eräs romaani, jonka sain viime syksynä. Siinä on tekijän omistuskirjoitus. Siinä lukee: "Jatkoajan kovimmalle panomiehelle". Ja perässä on minun koko nimi. Tarkoitin sen omistuskirjoituksen vitsinä, kun se kysyi, että mitä siihen kirjoittaa, mutta se otti sen tosissaan.

Ketjun nimi on Tee muut kateelliseksi-ketju. Siispä Kemin kaalivirasto on näemmä mieltä tuota, että on kateutta aiheuttavaa olla Käyttäjänimettömän perskärpänen. No, kaikilla meillä on omat arvostuksemme, en tuomitse.

Lisäksi mainitsen, että tuo se niitä yyveitä lähetti saman määrän ja kysymysmerkki oli sen viimeisimmässäkin mutta en enää jaksanut vastata. Se näemmä häntä korpeaa kovasti. Yv. yv. yv. Lähetin yyveen. Lähetin. YYVEEN. Tulihan nyt varmasti kaikille selväksi: MINÄ LÄHETIN YYVEEN. Siinä minun yyveessäni oli tasan yksi lause, sen jälkeen alkoi minua kohden kysymysten tulva ja tuo perskärpäsyys.

Tsemppii hei.

Täältä tähän. Tämä menee jo ihan naurettavaksi eikä setä enää jaksa.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Minkä niminen? Allan? Kyösti? Päästä fanisi piinasta.
No vielä tämän kerran, koska suomen kielen raiskaaminen on vakava asia.

Romanit – Wikipedia

Romaani – Wikipedia

Ja jotta ketjun aiheessa pysytään, niin lähden ensi viikolla nimimerkin pettter kanssa Tallinnaan. Onhan me ennenkin kyllä käyty. Voi kyllä olla, ettei tämä aiheuta läheskään kaikissa nimimerkeissä kateutta. Ehken minä lähdekään nimimerkin kanssa minnekään vaan ihmisen kanssa lähden. On meillä kyllä eri segmentit.
 
Suosikkijoukkue
Cräps
No vielä tämän kerran, koska suomen kielen raiskaaminen on vakava asia.

Pakko oli tarkentaa, koska teikäläisestä poiketen hallitsen kieliopin. Minulla ei ole tarvetta käyttää sivistyssanoja joiden oikeata merkitystä en tiedä. Mutta bointsit että jaksoit käyttää tunnin wikipediaan. Teikäläistä lainaten "sic". Voit varmaan suomen kielen yms raiskauksista kertoa sitten toisessa ketjussa. Vai tuleeko nekin yksityisviesteillä?
 

Rixa88

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Minä, jolle juominen on tärkeintä maailmassa ja jonka juomisesta on ollut noin 7 ihmistä huolissaan, olen ollut 27 päivää selvinpäin, eli tänään päivä nro. 28. Tipaton tammikuu siis onnistuneesti meneillään.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Minä, jolle juominen on tärkeintä maailmassa ja jonka juomisesta on ollut noin 7 ihmistä huolissaan, olen ollut 27 päivää selvinpäin, eli tänään päivä nro. 28. Tipaton tammikuu siis onnistuneesti meneillään.


Hyvä! Oon onnellinen puolestas, siis minä, jonka juomisesta on ollut kans huolissaan muutama ihmnen.

Ettei mee ot:ksi, kehun: olen pannut.
 
Suosikkijoukkue
Reilu peli ja Putinin vastaisuus
Jos en olisi minä vaan joku ulkopuolinen mutta minä olisi siinä missä hän on, olisin kateellinen hänelle, siis minulle, työkavereista ja niiden välittömästä vaikutuksesta työilmapiiriin.

Lisäksi olisin kateellinen meidän asiakkaille.
 

Deko

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
Hyvä on. Luettelepa sitten vaikkapa 2000-luvun kaikki Stanley Cupin voittaneet joukkueet ilman lunttaamista netistä tai muualta eli pelkästään ulkomuistista. Sen perään voit luetella vaikkapa viimeisen SC-voittajan eli Chicagon pelaajarosterin. Kun kerran olet niistä yhtä hyvin perillä.

Olisin osannut vastata tähän ihan ulkomuistista.
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Olisin osannut vastata tähän ihan ulkomuistista.

Mutta tekeekö se muut kateellisiksi?

Minäkin olen osannut vajaat 30 vuotta luetella Hobitti-kirjan kaikki kolmetoista kääpiötä ulkomuistista, mutta toistaiseksi tämä ei ole herättänyt valtavaa kateutta.

Dwalin, Balin, Thorin, Fili, Kili, Bifur, Bofur, Bombur, Nori, Dori, Ori, Oin ja Gloin.

Nyt kun Hobitista on tehty elokuvat, niin ehkäpä pitäisi opetella rooleja vastaavat näyttelijät, mutta ei saatana, rajansa se tuiki hyödyttömällä nörttitietoudellakin.
 

Fallossymboli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
En ole käynyt Suomessa loppuvuoden 2006 jälkeen enkä kuuntele nettiradioita. Täten voin ilmoittaa Teille etten ole koskaan kuullut yhtäkään Arttu Wiskarin biisiä. Tähän voisi varmaan nimetä tusinan muitakin "artisteja", joiden musiikki miellyttävyydessään vastaa ebolatartuntaa mutta kun ei oo kuullut niin ei voi tietää. Repikää siitä. Muaaahahhahhhahhhhahaaaaaaaaaa!
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
En ole käynyt Suomessa loppuvuoden 2006 jälkeen enkä kuuntele nettiradioita. Täten voin ilmoittaa Teille etten ole koskaan kuullut yhtäkään Arttu Wiskarin biisiä. Tähän voisi varmaan nimetä tusinan muitakin "artisteja", joiden musiikki miellyttävyydessään vastaa ebolatartuntaa mutta kun ei oo kuullut niin ei voi tietää. Repikää siitä. Muaaahahhahhhahhhhahaaaaaaaaaa!
Okei tämä saa oikeasti kateelliseksi. Missä sitten olet ollut viimeiset 8 vuotta?
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viime torstaina kasin spårassa "Pertti Kurikka" istui edessäni. Ketju lukkoon.

E: Ennen kuin ketju menee lukkoon, tarkennan että kyse oli siis vokalisti Kari Aallosta. Bändissä on näemmä ihan oikea Pertti Kurikkakin.
 
Viimeksi muokattu:

Fallossymboli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Okei tämä saa oikeasti kateelliseksi. Missä sitten olet ollut viimeiset 8 vuotta?
Nyt kun näin numeron 8 kirjoitettuna niin tajusin että eihän tämä voi pitää paikaansa. Itse asiassa poikkesin Suomessa vielä kertaalleen 2007, dementia koputtaa ovelle ja sanoo hei. Reilun seitsemän vuotta olen viettänyt Brasiliassa. Alkaa jo riittämään, kohta takaisin Härmään. Tällä tunnustuksella ei taida löytyä lisää kateellisia?
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Nyt kun näin numeron 8 kirjoitettuna niin tajusin että eihän tämä voi pitää paikaansa. Itse asiassa poikkesin Suomessa vielä kertaalleen 2007, dementia koputtaa ovelle ja sanoo hei. Reilun seitsemän vuotta olen viettänyt Brasiliassa. Alkaa jo riittämään, kohta takaisin Härmään. Tällä tunnustuksella ei taida löytyä lisää kateellisia?
No lähinnä ajattelin että kun kyse oli loppuvuodesta 2006 ja nyt on alkuvuosi 2015 niin kahdeksan vuotta lienee lähempänä kuin 9 vuotta.
 

Klose16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Die Deutsche Nationalmannschaft
Täältä löytyy 5-kertaisen maailmanmestarin nimmari. Jotta kateus maksimoituu, en kerro tarkemmin.

(lajina ei ihan saappaan/kännyn/pesäpallon/löylynheitto)
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
En ole käynyt Suomessa loppuvuoden 2006 jälkeen enkä kuuntele nettiradioita. Täten voin ilmoittaa Teille etten ole koskaan kuullut yhtäkään Arttu Wiskarin biisiä. Tähän voisi varmaan nimetä tusinan muitakin "artisteja", joiden musiikki miellyttävyydessään vastaa ebolatartuntaa mutta kun ei oo kuullut niin ei voi tietää. Repikää siitä. Muaaahahhahhhahhhhahaaaaaaaaaa!

Oletko nähnyt Selänne-elokuvan?
 

Ralph

Jäsen
Täältä löytyy 5-kertaisen maailmanmestarin nimmari.
Vaikea olla kateellinen asiasta, josta ei tiedä mitään. Tosin en keksi yhtään ketään ihmistä, jonka nimmarista olisin jollekin kateellinen.
 

Klose16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Die Deutsche Nationalmannschaft
Vaikea olla kateellinen asiasta, josta ei tiedä mitään. Tosin en keksi yhtään ketään ihmistä, jonka nimmarista olisin jollekin kateellinen.

Kiinnosti kuitenkin sen verran, että luit viestin ja jopa vastasit ;-)

No vakavasti puhuen, tiedäthän sen että mestarin nimmari on ja nautin siitä suuresti, toisin kuin sinä.
 

Ralph

Jäsen
Kiinnosti kuitenkin sen verran, että luit viestin ja jopa vastasit ;-)
Se oli vihje, että kerro nyt hyvä mies, jos kerran haluat retostella. Kyllä minua kiinnostaa, että kuka on tämä viiden mestarin mies. Kateelliseksi se ei minua kuitenkaan tee, kuten mainitsin niin minua eivät nimmarit kiinnosta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös