Tee muut kateellisiksi-ketju

  • 155 275
  • 925

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Minulle ei ole ikinä tehty mitään suurempia operaatioita hampaille. Ei ole porattu, tehty juurihoitoja yms. Toki lapsena jouduttiin muutama maitohammas repimään, mut ei sen kummempaa. Yhtään reikää ei ole vielä tähänkään päivään mennessä tullut. Ikää nyt on 24v ja ihme kyllä ei ole viisaudenhampaiden kanssakaan vielä tullut mitään ongelmia. Itseasiassa nyt kun viimeinkin luin asiasta niin eipä ne aina mitään aiheutakaan.

OT: Tuli luettua omia viestejä tähän ketjuun joltain vuodelta 2008 ja on kyllä aika lujaa menny elämässä sillä hetkellä :D
 

mikse

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Edmonton Oilers
Olin 20.3. Chelsea - Man City pelissä Stamford Bridgella Millennium Suitessa vetämässä samppanjaa ja kahdeksan lämmintä ruokalajia ja huomenna menen seuraamaan Blues-IFK:n aitiosta käsin. Tarjoilut eivät ole ehkä huomenna Stamford Bridgen veroiset mutta ovat pääosassa, koska kummassakaan tapauksessa itse peli ei kovin paljoa napostele. Tunnelmaa löytyy(i) kyllä varmaan molemmista peleistä.

Mainitaan vielä, että Torres patsasteli pelin jälkeen käytävällä skidinsä kanssa vastaan. Tästä tuskin kukaan on kateellinen, sama kuin näkisi Ägä Riihilahden Teatterissa.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Minullapa on täydellinen sarja Karjalan Maailmanmestarit 1995 etikettejä.
 

Nume

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, FC Bayern München, SoJy
- Olen istunut Elisabeth Rehnin vieressä lentokoneessa Kajaanista Helsinkiin. Elisabeth Rehn jutteli mulle koko matkan ajan ja toivotti mulle mukavaa lomaa. Olin 4vuotta ja 363päivää vanha. Ettepä ole saanu vielä silloin matkustaa yksin lentokoneessa, koska ikäraja ainakin silloin oli 5 vuotta.
- Minulla on 1995 vuoden kaikkien maailmanmestareiden nimmarit
- Vesa Viitakoski on lähettänyt mulle kortin postiin: " (minun nimelleni) hyvää kesää" ja Viitakosken nimmari
- Sain Aki Parviaiselta nimmarin ja Leo Pusa oli mukana silloin
- Olen käynyt täsmälleen samat koulut kuin Heikki Kovalainen
- Olen ollut Tommi Evilän kanssa Tampereen yliopiston pääsykokeissa ja istuin aivan hänen takanaan ja hän hyppäsi mun pöydälleni. (Sivumainintana vielä sellainen juttu, että hänellä oli aurinkolasit koko ajan päässään)
- Olen istunut lentokoneessa Düsseldorfista Helsinkiin Reijo Ruotsalaisen pojan vieressä ja puhunut hänen kanssaan
- Olen laulanut Martti Ahtisaarelle ja Viron presidentille Lennart Merelle

Nyt ei kyllä muista enempää, lisäillään ku muistuu mieleen.

Veljelleni olen oikeasti kateellinen. Hän on käynyt privaattikierroksella HIFK:n hallissa ja pukukopissa, oppaanaan Jari Kaarlela, muistaakseni vuosi oli juurikin 1998.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hei jätkät. Mulle esileikki on sitä, että akka hieraisee liukuvoidetta tai mitä lie vaseliinia värkkiinsä just ennen kuin mä survasen sisään.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Hei jätkät. Mulle esileikki on sitä, että akka hieraisee liukuvoidetta tai mitä lie vaseliinia värkkiinsä just ennen kuin mä survasen sisään.

Tämän tiedonko pitäisi tehdä muut kateelliseksi?
 

IceBlacks

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uusi-Seelanti, Islanti, Espanja, Viro, Tanska, JYP
Olen saanut teipata Sakari Kuosmasen lätkähousujen päällihousut sähköteipillä pysymään jalassa. Se tunne kun saa Saken pyörimään oman pillin mukaan.
 

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Olen saanut teipata Sakari Kuosmasen lätkähousujen päällihousut sähköteipillä pysymään jalassa. Se tunne kun saa Saken pyörimään oman pillin mukaan.

Mä olen futiksessa taklannut Sakari Kuosmasen nurin. Rysähtäen kaatui ja korkealta putosi. (Aika paljon sattui kyllä itseänikin). Ja kerrottakoon, että tämä tapahtui Raumalla tuossa kymmenisen vuotta sitten.
 

Syöttöpiste

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
- Olen käynyt vierailulla Presidentinlinnassa ja kätellyt presidenttiä samalla reissulla.
- Ari Vatanen on kysynyt minulta, haluanko istua kyydissä hänen ajaessaan Fordilla rengastestejä Moksissa. Olin tuolloin vielä niin nuori etten hölmöyksissäni lähtenyt. Jälkeenpäin olen katunut päätöstä. Samassa yhteydessä hän tarjosi myös lounaan.
- Olen ollut kutsuilla erään ulkomaisen diplomaatin kotona Espoossa. Hyvät olivat tarjoilut ja hieno oli kämppä.
- Olen saanut pilkillä reilun kilon painoisen taimenen.
- Olen ajanut yksivaihteisella polkupyörällä hieman yli 90km sekä suunnistanut jalkaisin hieman yli 20km, eikä kellon tuntiviisari ehtinyt kiertää täyttä kierrosta tämän suorituksen aikana.
- Saan tässä kuussa kuukausipalkkaani noin 140€:n korotuksen.
- Olen nähnyt Urheiluruudun erään entisen ankkurin istuvan baarijakkaralla. Tuolista ei näkynyt kuin jalat.
- Entinen Miss Suomi, Heidi Willman on tullut terassilla kysymään minulta saako istua seuraksi samaan pöytään. Oli todella lämmin päivä ja hän oli pukeutunut sään mukaiseen vaatetukseen. Onneksi minulla oli aurinkolasit päässä, en muista minkä väriset silmät hänellä oli.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Minä lähden tänään Tallinnan-risteilylle. Vappuyönä minuun liimautui kiinni kaikenmaailman jantteria, parhaimpana joku nisti, joka halusi tulla mun luokse nukkumaan. En päästänyt.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Jatkoajan eräs toimittaja on hakenut taannoin duunipaikkaani töihin.
 

Nebula

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Crosbyn Pingviinit ja Lindrosin Flyers
- Entinen Miss Suomi, Heidi Willman on tullut terassilla kysymään minulta saako istua seuraksi samaan pöytään. Oli todella lämmin päivä ja hän oli pukeutunut sään mukaiseen vaatetukseen. Onneksi minulla oli aurinkolasit päässä, en muista minkä väriset silmät hänellä oli.

Ei tee kateelliseksi. Avaruusolion silmät ja haltian korvat.

Nokitan Viivi Pumpasella, jonka kanssa joskus pari kolme vuotta sitten juteltiin jonkin aikaa yökerhossa, missä hän toimi sen illan juontajana. En muista keskustelunaihetta enää, mutten vongannut ja ihan asialinjalla mentiin. Olihan Viivikin silloin varattu :P Mukava mimmi ja roimasti paremman näköinen kuin Willman.
 

Jackie Moon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreet ja punaset.
Todella kaunis yli 180cm pitkä 27v nainen haluaisi alkaa tapailemaan minua. On seurustellut kuulemma myös naisten kanssa ja ehdottikin jo että voitaisiin joskus ottaa joku tyttö mukaan "iltamiin". Määns kadaduu vat määns kadaduu.
 

Jussizip

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Porin Ässät, Chelsea FC
Todella kaunis yli 180cm pitkä 27v nainen haluaisi alkaa tapailemaan minua. On seurustellut kuulemma myös naisten kanssa ja ehdottikin jo että voitaisiin joskus ottaa joku tyttö mukaan "iltamiin". Määns kadaduu vat määns kadaduu.

Osu ja uppos! Ainoastaan tuo, että muija on yli 180cm pitkä ei innosta mutta tuossa kohtaa kyllä menisi.
 

SamSpade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
Olen vetänyt päikkäreitä presidentin veneessä moneen otteeseen.
 

Syöttöpiste

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ei tee kateelliseksi. Avaruusolion silmät ja haltian korvat.

En kiinnittänyt paljoakaan huomiota hänen silmiin tai korviin, tai ylipäätänsä mihinkään mikä sijaitsi noin ylhäällä. Voi olla että olet oikeassa. Kokonaisuutena arvioiden hänestä jäi kuitenkin aika positiivinen vaikutelma.

Todella kaunis yli 180cm pitkä 27v nainen haluaisi alkaa tapailemaan minua. On seurustellut kuulemma myös naisten kanssa ja ehdottikin jo että voitaisiin joskus ottaa joku tyttö mukaan "iltamiin". Määns kadaduu vat määns kadaduu.

Tästä ehkä voisi ollakin kateellinen. Näin ukkomiehenä voin nokittaa kuitenkin vain eräälle opiskelukaverilleni sattuneella tapauksella. Hän oli erään ravintolaillan päätteeksi mennyt johonkin helsinkiläiseen hampurilaisravintolaan hakemaan evästä jaksaakseen ajella taksilla kämpille. Vaikka hän oli niin sanotusti ihan "pelti kiinni", oli hänen luokseen tullut jutuille kaksi opiskelijatyttöä ja yhden asian johdettua toiseen, oli hän jossain vaiheessa löytänyt itsensä samasta sängystä ilman vaatteita näiden tyttöjen kanssa. Vaatteet eivät olleet vähentyneet huonosta ilmanvaihdosta johtuneen korkean lämpötilan vuoksi. Kaverillani oli niin hauskaa, että myöhästyi seuraavan aamupäivän luennoilta.
 
Viimeksi muokattu:

Anselm Raato

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ajetaan Valtralla, Seattle Kraken
-Olen kampannut aidon ritarin. Sir Christopher Leen. Herra kompastui jalkaani kun sitä jotenkin ojentelin. Olin ihan nappula silloin, mutta tunnistin herran bondin pahikseksi, Scaramangaksi.
 

Sim_Sam

Jäsen
Suosikkijoukkue
JoKP, Punamustat pelipaidat, 60min paine ja DDR
Tuo kaksi naista vs minä on tullut joskus vuosia sitten koettua, mutta sen voin kertoa rehellisesti, että olisi saanut jäädä kokematta. Nimittäin aamulla ei ollut oikein mukava herätä kahden vähän reilumman kokoisen naisen vierestä. Tai ainakin toinen oli. En edes armeijassa pukeutunut niin nopeasti rättisulkeisissa ja hävinnyt ulos rakennuksesta, kun tuona kyseisenä aamuna. Mutta laitetaan kaatokännin, sekä nuoruuden innokkuuden ja kokeilun haluisuuden piikkiin. Mutta hei! Ronkelit runkkaa ja onpahan sekin tullut koettua. Taisi mennä väärään ketjuun, koska en usko että kovinkaan moni teistä on hirveän kateellinen tuosta omasta kokemuksestani. Mutta olenpahan ollut kahden naisen kanssa kerran elämäni aikana.
 

Greenlander

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
-Olen kätellyt Matti Vanhasta
-Olen nähnyt Kimi Räikkösen lähietäisyydeltä
-Ossi Väänänen on lähettänyt minulle aikoinaan kirjeen/kortin.
 

Nebula

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Crosbyn Pingviinit ja Lindrosin Flyers
Mutta hei! Ronkelit runkkaa ja onpahan sekin tullut koettua. Taisi mennä väärään ketjuun, koska en usko että kovinkaan moni teistä on hirveän kateellinen tuosta omasta kokemuksestani. Mutta olenpahan ollut kahden naisen kanssa kerran elämäni aikana.

Niin, mutta runkutellessa voit olla ihan kenen vaan kanssa, eikä ole edes pettämistä, vaikka olisitkin parisuhteessa. Haha... tuli naurettua tuolle jutullesi ihan positiivisessa mielessä siis. Voin vaan kuvitella fiiliksesi aamulla herättyäsi!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös