Tee muut kateellisiksi-ketju

  • 155 121
  • 925

Ralph

Jäsen
No nyt mä sen hoksasin. Tietysti Sauna-Timo Kaukonen, saunomisen viisinkertainen maailmanmestari. Kuudes oli jo ihan näpeissä, mutta näpit pääsivät pikkuisen kärähtämään.
Jääkiekkopalstalla kun ollaan, niin eiköhän se ole joku Vladimir Krutov.
 

Germanicus

Jäsen
Suosikkijoukkue
*HIFK* Germanicus Julius Caesar Claudianus
Virveliä kainaloon: minullapa onkin kahden viisinkertaisen Stanley Cup-voittajan (Kurppa ja Tiki) nimmareita kuvineen useita kappaleita. Siihen vielä sekaan pari muuta suomalaista Stanley-voittajaa kuvineen. Ulkomaisia Cup-voittajia on mm. Gretzky, Sakic ja Forsberg. Maailmanmestareitakin löytyy.

PS. Unohdin mainita Anfieldiltä aikoinaan tuotu Liverpool-viiri, jossa Hyypiän ja Litmasen nimmarit.
Revi siitä! ;o)
 
Viimeksi muokattu:

Śmierć

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Islanders & Frans Nielsen + Karhu HT
Täältä löytyy Ronaldinhon ja Anelkan nimmarit. Se, mikä tekee tästä vähän kovemman jutun, niin ne ovat Radiolinjalta puhelinliittymän mukana tulleiden käyntikorttien kääntöpuolella, koska tuolloin ei sattunut muuta paperia olemaan mukana. Hah!
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Virveliä kainaloon: minullapa onkin kahden viisinkertaisen Stanley Cup-voittajan (Kurppa ja Tiki) nimmareita kuvineen useita kappaleita. Siihen vielä sekaan pari muuta suomalaista Stanley-voittajaa kuvineen. Ulkomaisia Cup-voittajia on mm. Gretzky, Sakic ja Forsberg. Maailmanmestareitakin löytyy.

PS. Unohdin mainita Anfieldiltä aikoinaan tuotu Liverpool-viiri, jossa Hyypiän ja Litmasen nimmarit.
Revi siitä! ;o)

No joo, mut on mulla myös yhden toisen Cup-voittajan nimmari, itse asiassa taitaa olla parikin Niämiseltä. On myös entisen Leafsin ykkösvahdin nimmarilla varustettu pelaajakortti (no, okei se on Toskala), Matti Kaipaisen omalla nimmarillaan varustettu puumaila, sekä ehkä luistimet jalassa maailman pisimmän raumalaisen nimmari. On myös St.Louis Bluesin kakkossentterin nimmari ja viime vuosien Suomen MM-sankarin (Konna) nimmari. Niin ja Mikko Pukka, Tillu Koskela ja Arsi Piispanen.

On mulla jonkun toisenkin lajin(tyyliin jalkapallo, ei mikään pyörätuolisukellus) jonkun tason huipun nimmari, mutten muista kenen enkä missä. Ai niin ja sitten on myös Ville Peltosen. Tulikohan se noiden keräily joskus 5-6 vuotta sitten lopetettua. Ei noilla meikäläisen nimmareilla nyt kovin isoa luuta kurkkuun lyödä...
 

Oijennus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Mulla 1995 Karjalapullot. Ne missä on pelaajien kuvat. Niin ja Raipen pelihousut. Kaiken kruunaa Jussi Halmeen pelisukat.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
En nyt tiedä, herättääkö mitään suurta kateutta, mutta kun kerran lätkäaiheisella keskustelupalstalla ollaan, niin kokeillaan pois:

Helsingin vuoden 2012 mm-kisojen finaalipäivän (pronssipeli + finaali illalla) vietin samassa seurueessa Igor Larionovin kanssa. Mukana oli myös pari muuta pelaajaa Larionovin Detroit-vuosilta, käsissä kiilteli näitä SC-sormuksia. Siinä istuttiin vierekkäin niin aterialla kuin otteluidenkin aikana ja Larionov kertoi ihan mielenkiintoisia tarinoita pelivuosiltaan.

Mielenkiintoisimpia juttuja kertoi punakoneen systemaattisesta douppaamisesta, johon oli itsekin joutunut osallistumaan. Muistan kun vuosi pari sitten tästä palstalla kerroin, niin TOJ sai hepulin.

edit.

Kerrotaas vielä toinen tarina, eli olen tavannut aika monia maailman kovimmista golf-tähdistä vuonna 2006 ollessani Irlannissa seuraamassa golfin Ryder Cupia K-clubilla. Pääsimme myös itse kokeilemaan tuolla radalla kisojen päätyttyä, aika hieno kenttä. Sen verran oli viritetty, etteivät putit meinanneet pysyä viheriöllä ;)
 

Bacon

Jäsen
Täältä löytyy n. 10 vuotta sitten saatu Keith Armstrongin nimmari. Se on vielä niin helvetin rumassa valkoisessa lippiksessä, että tulee pelkästään sitä katsoessa krapula.
 

Jupe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Mulla on Don Johnsonin nimmari 80-luvulta jolloin se oli cooleista coolein ja ähäkutti futarit olin katsomassa barcelonan supercupin finaalia 2010 vaikka en potkupallosta juuri perusta. Ihmeen paljon oli mökissä väkeä ja joku massi tai mosse teki kolme.

_
 

Jupe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Ai niin, tää olikin lätkäpalsta... Juu... Mulla on vhs-kasetti, jolla Christian Ruuttu toivottaa just mulle hyvää joulua ja uutta vuotta.

Menee jo Melkein Sukua Julkkikselle setiksi mutta mun faija on pidellyt pari vuotiasta Chrisu Ruuttua sylissä, joten lähisukulaisia ollaan ja se on varmaan vaan unohtanut lähettää mulle noi VHS-nauhat.

_
 

Turder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Mulla on Don Johnsonin nimmari 80-luvulta jolloin se oli cooleista coolein

Voitto.

Syötin datsjukmaisella lättysyötöllä ex-NHL-pakin lavan yli ex-SM Liiga-pelurille, joka veti onetimerilla kiekon reppuun ohi ex-maajoukkueveskan. Siinä oli foorumin corsitilastot ja pelitapakeskustelut paperia kun tilannetta puitiin vaihtopenkillä änärikäsi laidalla hartsporttia hörppien.
 

Malmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sympatiat: DIF
Janina Fry (silloin vielä Frostell) on hipaissut sormellaan mun toista pakaraa. En ollut varma kumpaan pakaraan se sormi osui joten en ole pessyt persettä sen jälkeen kertaakaan.
 

Anu Saukko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Ainiin. Olen myös pelannut Elmeri Kaksosen kanssa jääkiekkoa vapaa-ajalla. Te ette.
Itse olen ollut ulkojäillä Oskari Setäsen kanssa. Oltiin peleissä samalla puolella. Kemiat kohtasi.

Ja olen jutellut baarissa Marko Luomalan kanssa, repikää siittä.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Mullapa on Juha Jokiharjun nimmarit. Että lällällää vaan.

Tämä vie mielestäni nimmarikeississä selvästi voiton, Jokiharju oli kuitenkin aikansa legendaarisimpia näyttelijöitä! Muistan aika monista erinäisistä asiayhteyksistä pikkupoikana, kun vähän isommat pojat kiekkokatsomossa huusi Juhalle pää punaisena... varmaan lavakarismaa kehuivat ;)
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Ainiin. Olen myös pelannut Elmeri Kaksosen kanssa jääkiekkoa vapaa-ajalla. Te ette.

Mäkin oon ollut kerran Kaksosen kanssa samaan aikaan ulkojäillä. Tosin tajusin asian vasta tuntia myöhemmin.
 

Perusjarmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Panthers
Täältä löytyy Jutin montreal vuodelta 95 ja Raipen valkoisena hohtava Titan vuodelta 94. Nimmareilla tottakai.
Siitäs saitte.
 

Oijennus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Ainiin. Olen myös pelannut Elmeri Kaksosen kanssa jääkiekkoa vapaa-ajalla. Te ette.
Mäkin oon ja vielä Kisapuistossa. Oli siellä Kohokin. Taisi olla myös Löfman ja Levokari. Oon mä pelannut myös Ville Niemisen, Kimi Räikkösen, Jukka Tammen, Jorma Valtosen, Timo Peltomaan, Risto Jalon, Janne Ojasen ja monen muunkin kanssa. Niin ja kerran oon pelannut muistaakseni myös Jonathan Cheehoota vastaan.

Räikköstä oli pakko taklata vähän.

Peltomaan kanssa oon ryypännytkin. Samoin Esko Kovero aka Salkkari Ismo oli kanssa mukana.
 

minarc

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo, Boston Bruins
-Annoin Jarmo Myllykselle sulakkeita, kun hänen mökkinsä pimeni joulun alla vajaa 15 vuotta sitten. Pakkasta oli silloin jotain -34 ja lähin kauppa reilun 20km. päässä.

-Maksoin asunnostani alle 200e/neliö ja pidän hiukan yli 200e kuukausivastiketta kohtuuttoman kalliina.
 

KiVi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nanna Karalahti
Muun muassa viime vuoden lätkän MM-kisoissa heilutellut 23-vuotias venäläinen cheerleader haluaisi tulla kyläilemään, mutta hän on oikeastaan vasta kakkoshevonen tämän hetken raveissa.
 

sinikettu

Jäsen
Muun muassa viime vuoden lätkän MM-kisoissa heilutellut 23-vuotias venäläinen cheerleader haluaisi tulla kyläilemään, mutta hän on oikeastaan vasta kakkoshevonen tämän hetken raveissa.
Kuvia tiskiin, muuten kateus jää syntymättä. Cheerleadereina on jos jonkinlaista heilujaa, ettei pelkkä titteli saa minua vakuuttuneeksi. Esimerkiksi tämä jatkoajassakin hehkutettu Annika Palmu (?) on ulkonäöllisesti näin yleisesti ottaen vain ylempää keskiluokkaa isojen tissiensä ansiosta. Muutoin pelkkää keskiluokkaa.

Kuvia!
 

Jupe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Mikäs haippirinki tänne on syntymässä?
Pic or it didn't happen

Mistäs mä saisin teidät kateellisiksi. Hmm, Karita Tuomolalle olen lainannut puhelinta ja ei edes maksanut korvausta luonnossa vaan antoi femman. Mulla on sata vuotta vanha suomalainen silinterihattu alkuperäisessä laatikossa himassa, se on aika snygi.

_
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Olen sanonut Jari Kurrille n. 4-vuotiaana että "anna jätkä lippis". Olin kova poika.

Tosin tarina ei ole täydellinen, nuukana miehenä Kurri ei lippistä antanut. Ei ollut kuulemma kuin se yksi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös