Tee muut kateellisiksi-ketju

  • 155 254
  • 925

kamik

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vittu kun meinaa muuten oikeesti tukahtua tähän nauruun.

Aina luullut sua mieheksi.

Olen ruokaillut usein samassa ruokalassa ja pöydässä J. Halkoahon kanssa. Tyrmäävän kaunis ihminen livenä, varsinkin iltapuvussaan. Meinas männä jalat alta ihan kirjaimellisesti.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Oletko kateellinen kaikista asioista, joita et tiedä, mutta jotka kuuluvat tähän ketjuun?
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Oletko kateellinen kaikista asioista, joita et tiedä, mutta jotka kuuluvat tähän ketjuun?

Voimme sopia että olen, jos sinä saat siitä hyvän mielen.

Sitten voimme kaikki muut olla kateellisia siitä, että sinä olet hyvällä mielellä.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Sovitaan, että en saa hyvää mieltä, koska kateus, ja uteliaisuus, käyvät pidemmän päälle rasittamaan.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Ahaa.
Mikähän se tieto tässä tapauksessa mahtaa olla? Mulla lyö tyhjää...

Kuka on J. Halkoaho?

Selkeästi joku kovasti merkittävä henkilö kun hänen kanssaan syömisestä kannattaa olla kateellinen. Ja minä raukka en edes tiedä, kuka hän on =(

Edit. Kiitoksia Kamikille =)
 
Viimeksi muokattu:

kamik

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kuka on J. Halkoaho?

Selkeästi joku kovasti merkittävä henkilö kun hänen kanssaan syömisestä kannattaa olla kateellinen. Ja minä raukka en edes tiedä, kuka hän on =(

Suomalainen yleisurheilija Johanna Halkoaho. Mainittu useissa Jatkoajan ketjuissa, joten lienee jonkinlainen naisihanne joillekin.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Suomalainen yleisurheilija Johanna Halkoaho. Mainittu useissa Jatkoajan ketjuissa, joten lienee jonkinlainen naisihanne joillekin.
Lienee useimmin mainittu ns. persihanteena. Ainakin aktiiviuransa aikana (liekö jo lopettanut, en tiedä) Johannan kankut olivat luokkaa seksivau. Koskaan en ole Johannaa tavannut, harmi kyllä. Tavattaessa olisin iskenyt hänet omakseni kysymällä vienosti, että "saanko halkoa sun ahoasi?".
 

pepsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukka Seppäsen pelipaikaton fantasia
Tyypillistä suomalaista vähättelyä mukahassutuksineen. Mut ei siinä mitään, huumoria kaivataan aina ja varsinkin tällaisilta sankareilta, jotka sitä mielellään viljeleekin. Vittu kun meinaa muuten oikeesti tukahtua tähän nauruun.

Sanoo kaveri, joka yrittää heittää melkein joka viestiin jotain mukahauskaa. Mutta ei siinä mitään, kukin tavallaan.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Sanoo kaveri, joka yrittää heittää melkein joka viestiin jotain mukahauskaa. Mutta ei siinä mitään, kukin tavallaan.

Niin ja onneksi omalla tavallaan täällä laitetaankin haisemaan. Melko kuivaksi menisi jos muotin mukaan mentäisiin. Teikäläisenkin viesti olisi jäänyt pimentoon tulevilta sukupolvilta.

Tuosta hieman mieleni pahoittuin kun kirjoitit, että yritän mukahassutella. Jos ei tuossakaan onnistu niin pitää tunnustaa oma säälittävyys.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Tuosta hieman mieleni pahoittuin kun kirjoitit, että yritän mukahassutella. Jos ei tuossakaan onnistu niin pitää tunnustaa oma säälittävyys.
Tosiasioiden on tunnustaminen on viisauden alku, lukee Paasikiven patsaassakin. Sinähän olet palstan tosikoimpia ja paskimpia mukahassuttelijoita. Toivottavasti ei koskaan tavata.

Mutta asiaan...
Olen ruokaillut usein samassa ruokalassa ja pöydässä J. Halkoahon kanssa. Tyrmäävän kaunis ihminen livenä, varsinkin iltapuvussaan. Meinas männä jalat alta ihan kirjaimellisesti.
!!!!!!! Olen aikuisiälläni ollut nolla kertaa kateellinen kenellekään mistään. Lähimpänä kateuden oirehtimusta on ollut se tapahtuma, kun kaverini on saanut aterioida samassa seurueessa Johanna Halkoahon kanssa ja syönyt Johannan jättämät broilerit, Johannan luvalla.

Onneksi Johanna vanhenee ja alan toipua, vaikkakin post-traumaattiset stressireaktiot piinaavat.

Sentään Johannan olen livenä nähnyt aika montaa kertaa. On sillä kuulemma kasvotkin.
 

Lampinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Jere Lassilan joukkueet
Huomenna tämän viikon kolmas vapaapäivä!
 

Skeletor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, urheilullisesti avoin sarja
Minun ansiostani Raimo Helminen on päässyt Venäjälle...

Olen pelastanut Jukka Puotilan päivän....

Olen rukoillut Vesa Keskisen kanssa kirkossa....

Lisäksi olen nähnyt naisen alasti (ei tosin yllämainittujen).
 

Ralph

Jäsen
Olen voittanut NM-kisoissa pitkän matkan juoksussa hopeaa.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Ja sää oot.. TYHMÄ1!!! Ja Vanha Len on kiva!! Ja mun isoveli vetäis sun isoveljee turpaan. Vitu Homo.
Mun isoveljellä on musta vyö karatessa ja se on kuutosella. Ja jos tulet meidän pihalle, mun isä hakkaa sut.
 

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
Tamperelaiset ja muut paikan tuntevat tulee tästä kateudesta vihreiksi.
Olen soutanut Viikinsaareen ja takaisin. Kahdesti. Peräkkäisinä päivinä.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Olen ollut toimitsijana pelissä, jossa päätuomarina oli Karl-Gustav Kaisla.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös