Tämän olen aina halunnut tietää Jatkoajan keskustelupalstasta

  • 293 006
  • 1 868

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Onko kukaan muu "jatkoaikakaapissa"? Kukaan ei live-elämässä tiiä että oon täällä! Enkä kerro... hohoo!

En juurikaan häpeile aktiivisuuttani Jatkiksessa, mutta kukaan ei ole koskaan tullut kyselemään aiheesta ns. oikeassa elämässä. En tosin myöskään keskustele Jatkoajasta, kun joskus ihmisten kanssa vuorovaikutuksessa olen.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Onks kukaan harrastanut kolmejotakin? Käyny huorissa? Liukkailla? Onko ÄO:tasi koeteltu? Mulla on yksi edellisistä. Ja olihan se ihan jees.

Kun olin 19, testasin ÄO:ni joo. Tätä ei kukaan usko, mutta tulos oli 158 silloisella asteikolla.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Minä taas olen miettinyt, että kirjoittaako tänne ihan aikuisten oikeita julkkiksia? Siis ei mitään BB-tasoa, vaan ihka oikeita julkisuudessa pysyvästi olevia.

Minä olen Benicio del Toro, helou vaan kaikille!

edit:ja äo:ni on 189. En ole kauhean komea, jos lohduttaa. Rikas toki olen, sori.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Taisi olla markka-aikaa?

Kyllä. Nykyasteikolla älykkyysosamääräni on 26,57369238091874, eli vanhan kunnon termistön mukaan olen imbesilli. Alle 20:lla pääsisi idioottien kastiin. Mutta jos käy kuten moni toivoo, jokusen vuoden kuluttua olen taas älykäs miesi. Kannattaa muuten muidenkin laskea älykkyysosamääränsä uudestaan, jos on viimeksi tullut mitanneeksi älykkyysosamäärän ennen vuotta 2002. Voipi kohta työkyvyttömyyseläke juosta rötkistää. Myös muut mitat kannattaa tarkistaa, terveisiä vaan Vanhalle Lenille.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Onko täällä, lisäkseni, sellaisia, jotka taannoin Olli Hokkasta seurattuaan lopulta karjuivat:

SAATANAN TUNARI KAI NYT KOKIS ON HAPOTONTA JA LÄMMINTÄ JA VITTU HELPPOO JUODA JOS SE ON EKANA OLLU PARI TUNTIA PÖYDÄLLÄ KORKKI AUKI! ETTÄ VITUN IDARI ETKÖ TAJUNNU ETTÄ ENNÄTYSTEHTAASSA EHKÄ JUODAAN "YLLÄTTÄVÄN HAPPOPITOISTA" ELI NORMAALIHAPPOISTA KOKISTA JA VIILEEMPÄÄKIN SAATTAA OLLA! AAAAAA!!!!

Jotenkin olo oli helpottunut tuon jälkeen. Anyone else?
 

Aces High

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Red Wings, HIFK Gimmat, THFC
Lenin mitathan olivat jo senteissä, eli nykyasteikolla. Penneissä se olisi toista sataa pitkälti.

Menisi ehkä ennemmin asiamikäavautui-ketjuun, mutta itse olin tähän asti luulossa jotta Lenin tapauksessa mittayksikkönä käytetään jalkoja...
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Menisi ehkä ennemmin asiamikäavautui-ketjuun, mutta itse olin tähän asti luulossa jotta Lenin tapauksessa mittayksikkönä käytetään jalkoja...
Eikös sitä sanota, että jos mulkku on 30,5 senttiä niin se on jo jalka?
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Olet padonnut tuota aika kauan turhaan sisällesi. Anna jatkossa tulla ihan vapaasti ulos ilman vuosien odottelua.

Kiitos.

Joskus vaan on niin hankalaa. En nyt viitsi mennä Johanna Tukiaiseen, mitä tekisi mieli HUUTAA. Tai Jari Kurriin. Vaikken heihin menekään.
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
En nyt viitsi mennä Johanna Tukiaiseen, mitä tekisi mieli HUUTAA. Tai Jari Kurriin. Vaikken heihin menekään.

Älä mene, eläkä ainakaan tule. Mutta eikös ainakin Tuksulle ole ihan oma ketjunsakin täällä, missä voi aika vapaasti lasketella ja purkautua verbaalisesti. Muistaakseni aika härskiäkin juttua siellä on, eikä tiettävästi vielä kukaan jatkoaikalainen ole kunnianloukkaussyytettä saanut.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Monennellako yrittämällä on saatu nämä kirjoitusoikeudet ja miten pitkään meni aikaa?

Monesko nimimerkki on menossa, kuka eli mikä olit ennen?

Oletko vaihtanut nimimerkkiäsi, kun kuulemma kerran voi vaihtaa ja kerro nyt sekin, mikä nimimerkkisi oli ennen?

Entäs nämä bannit, onko ja millasia, minkäpitusia ja mihin osioihinkin kenties?

Annatko mulle rahaa, mulla olisi vitun varma sijoituskohde (baari ja viinakauppa)?

Paljon painat?

Mikä sun on?

Kirjoitusoikeudet periytyivät Kiekkopesästä. Eli samalla nimimerkillä on jatkettu jääkiekkoaiheisilla palstoilla ainakin 15 vuotta.

Ottelurangaistuksia tullut kolme muistaakseni. Pari kertaa viikko ja olisiko kerran kuukausi. Plus pari varoitusta. Kiitos Rauman ja Turengin modeille.

En anna rahaa, en paina nyt ja mulla on uni. Öitä!
 
Harmi kun TOJ:lla on ikuinen banaani vapaalle eikä pääse tänne vastaamaan. Tosin sosialismiin kuuluu rajoitukset, joten eiköhän mies(?) ole sen hyväksynyt. Kiinnostaisi myös tietää mikä on tarina ko. nimimerkin takana, vapaasti suomennettuna sen voisi suomentaa: "Alkuperäiset Ryyppyputket" tai "Alkuperäiset Kohtaukset". Ja miksi nimimerkki on Abraham "massamurhaaja" Lincolnin eikä Isä Aurinkoisen äidinkielinen?

Hänen puolestaan en voi tietenkään mennä vastaamaan, mutta sen verran muistan palstan alkuajoilta, että Jags tulee Jagrista, siis varmaankin Jaromirista. Jagr68 oli hänen nikkinsä alkuaikoina. Muistelisin hänen olleen slaavilaisen kiekkoilun ystävä, kuten nimimerkkikin viittaa. Nykyäänhän se painottuu lähinnä tuonne Venäjän suuntaan.

Ja sitten lähti kirjoitusoikeudet joksikin aikaa ja myöhemmin tuli näyttävä paluu uudella nikillä ja silloin piti tietenkin ilmoittaa olevansa se alkuperäinen ja paljon jo siihen aikaan kitinää palstaveljissä herättänyt nimimerkki. Se miksi nikki on väännetty juuri englanniksi, en tiedä. Olisihan se toisaalta aika tyylikäs kyrillisillä kirjaimilla.

edit: Pikainen googletus kertoi, että ensimmäisen kerran Moderaattorien pinna paloi elokuussa 2001, jolloin Jags sai useiden varoitusten jälkeen pysyvän banaanin palstalle. Sitä ennen hänet oli jo bannuttu kahteen kertaan eri nimimerkkien osalta. No ei se sitten pysyvä ollutkaan, kuten voimme nyt miltei 12 vuotta tapauksen jälkeen todeta.

Tässä ketjussa vuodelta 2002 vaaditaan Jagsin kirjoitusoikeuksien palauttamista. Nostalgiatrippi!

Täällä puolestaan etsitään kadonnutta Jagsia.

No oikeastaan asia on niin, että tuo tämänhetkinen tyyli on häneltä hyvin maltillista kirjoittamista verrattuna siihen vuosien takaiseen paasaukseen. Silloin ei paasattu pelkästään Venäjän kaikkivoipaisuudesta ja täydellisyydestä, vaan ruikutettiin feminismistä ja tarjottiin uskoa, näin muutamia teemoja mainitakseni. Eri nimimerkeillä, toki.

Juuri näin. Muistelisin kanssa, että se alkuaikojen meno oli varsin lennokasta. Nykyisellään kai ainoastaan WTC-iskuja käsittelevässä ketjussa päästään edes lähelle samanlaiseen tajunnanvirtaan.

Tässä eräs tyylinäyte ko. nimimerkin alkuajoilta. Siis JA:n alkuajoilta ja vuodelta 2002.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
JYP, Vatanen, Blackhawks
Tässä eräs tyylinäyte ko. nimimerkin alkuajoilta. Siis JA:n alkuajoilta ja vuodelta 2002.

Herranen aika. Voisin vaikka vannoa jutelleeni saman ihmisen kanssa yhtenä päivänä töissä. Ainakin lääkitys on vahvasti samanlainen päätellen tarinoista. Kyseinen jo keski-iän ylittänyt herra oli varsin tosissaan sekopäisen ajatusmallinsa kanssa.
 

kakkonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Jos tämä ihan vakavissaan oli kirjoitettu, pitää ihmetellä minkälaisia hakemuksia sinne laitetaan jos useita kertoja pitää jotain Jatkoajan tunnuksia ja kirjoitusoikeuksia hakea.

Laitoin joskus syksyllä 2002 hakemuksen sisään, ja pääsin kertaheitolla hyvin nopeasti jäseneksi. Ei vaatinut ihmeitä saati sitten kymmentä vuotta ja lukuisia yrityksiä.
Ikävä kyllä tarina on tosi.

Samaa ihmettelin kymmenen vuoden ajan, eli minkälaisia hakemuksia tänne oikein laitetaan että ne tunnukset saa. Joukossa taisi olla yksi överiksi vedetty hassutteluhakemus, koska jotain oli pakko yrittää kun asialliset hakemukset vedettiin vessasta alas.
Olen ymmärtänyt että näin halutaan moderaattoreiden toimesta taata laadukas keskustelu..tai itse asiassa en ole ymmärtänyt vaan näin modeporras on itse sanonut. Eli ihan helpolla ei kaikille puupäille anneta tunnuksia.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Monta uutta viestiä palstalle kirjoitellaan vuorokaudessa noin keskimäärin?

Suoritin laskutoimituksen, jolle varmasti osa naureskelee, yrittää etsiä virheitä ja löytäneekin. Laskin keskustelupalstan etusivun kertomien numeroiden mukaan yhteen, montako viestiä Jatkoajan keskustelupalstalle on kirjoitettu. Siinä on kaikki osiot, myös Testialue. Sain tulokseksi tänään 7.6.2013 kello 05:20 4 597 052 viestiä. Sen jälkeen laskin sen, monenako päivänä on Jatkoajan keskustelupalstalle voinut viestejä lähettää. Näitä päiviä on 4519, jos tuo Windowsin päivämäärälaskuri pitää kutinsa ja päivämäärä, josta laskeminen aloitetaan on 22.01.2011. Sitten jakolasku: 4 597 052 jaettuna 4519:llä antaa tulokseksi

1017,272
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Suoritin laskutoimituksen, jolle varmasti osa naureskelee, yrittää etsiä virheitä ja löytäneekin. Laskin keskustelupalstan etusivun kertomien numeroiden mukaan yhteen, montako viestiä Jatkoajan keskustelupalstalle on kirjoitettu. Siinä on kaikki osiot, myös Testialue. Sain tulokseksi tänään 7.6.2013 kello 05:20 4 597 052 viestiä. Sen jälkeen laskin sen, monenako päivänä on Jatkoajan keskustelupalstalle voinut viestejä lähettää. Näitä päiviä on 4519, jos tuo Windowsin päivämäärälaskuri pitää kutinsa ja päivämäärä, josta laskeminen aloitetaan on 22.01.2011. Sitten jakolasku: 4 597 052 jaettuna 4519:llä antaa tulokseksi

1017,272
Jos etusivun lukemat pitävät kutinsa, niin tuossahan vastaus seisoo. En käy tarkistamaan pitääkö päivien lukumäärä kutinsa. Ajanjakson ensimmäinen ja viimeinen vuorokausi eivät ole välttämättä mukana täydellä 24h osuudella, jolloin tällä saattaa olla ministyyrinen keskiarvoa alentava vaikutus. Ei kuitenkaan merkitsevä.

Kokonaan toinen tapa olisi tarkastella viestien todellisia lukumääriä per vuorokausi, mutta tällaista tilastotietoa ei ainakaan julkisesti taida olla saatavilla. Tuosta tiedosta voisi johtaa moodin eli keskimmäisen tapauksen, eli jos laitetaan kaikki jatkisvuorokaudet viestien lukumäärän mukaiseen järjestykseen, niin tällöin keskimmäinen olisi kaikista vuorokausista, heh, keskimmäisin. Tämä tarkastelu ei ota vielä huomioon viestien vuorokausimäärien vaihtelua. Keskimmäisin vuorokausi olisi erittäinkin oikea vastaus kysymykseen jos määrien vaihtelu noudattaisi Gaussin käyrän muotoa. Jos taas jakauma painottuu selvästi jollakin tästä poikkeavalla tavalla, niin tilanne voi muuttua.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
No, minkäkokonen se Lenin kulli oikein on? Tarkkaa mittaa en ole saanut tietooni. Pituus levossa, toimessa; sama paksuuden osalta. Muita tilastollisia tietoja?
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Kenellä palstalaisella on tilillään eniten valloitettuja NHL-halleja?
Epäilen ettei kenelläkään yhtään. Eihän kokonaista jäähallia voi valloittaa ilman aseellista rynnäkköä, ja se olisi varmaankin jo ylittänyt uutiskynnyksen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös