Tämän olen aina halunnut tietää Jatkoajan keskustelupalstasta

  • 292 913
  • 1 868

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Salaliittoteoreetikoiden ketjuun on lähetetty yli 9500 viestiä ja ylivoimaisesti eniten viestejä tuossa ketjussa on psychodad:lla. Tuota ihmetellessäni rupesin miettimään, että missä Jatkoajan ketjussa yhdellä kirjoittajalla on vieläkin suurempi osuus kaikista ketjuun lähetetyistä viesteistä?

Ihan näin kuiviltaan veikkaisin HardCoreHooliganin avaamia ja ylläpitämiä ketjuja.

Tosin onhan niitä lyhyitä 100% ketjujakin. Itsekin olen joskus avannut ketjun, johon ei tullut yhtään vastausta. Mutta niitä tuskin tässä haettiin.
 
Suosikkijoukkue
Reilu peli ja Putinin vastaisuus
...mun on maailma.

Töissä sanon usein opetuslapsilleni; "mun aurinko paistaa" mikä synnyttää välittömästi vastalauseiden ryöpyn, jonka torjun mutta lupaan että kaikki saa kyllä lainata mun aurinkoa. Perustelen omistuoikeuttani aurinkoon; mä näin sen ensin.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Salaliittoteoreetikoiden ketjuun on lähetetty yli 9500 viestiä ja ylivoimaisesti eniten viestejä tuossa ketjussa on psychodad:lla. Tuota ihmetellessäni rupesin miettimään, että missä Jatkoajan ketjussa yhdellä kirjoittajalla on vieläkin suurempi osuus kaikista ketjuun lähetetyistä viesteistä?
No ainakin TKH:lla on joku vitun fiksaatio postata kaikki surffaamansa sivut Turhan tiedon ketjuun, joka kai alunperin piti olla ketju mitättömille tiedonjyville, jotka ovat jostain syystä piirtyneet pysyvästi jonkun aivoihin. Onneksi ei ole mikään pakko vierailla ketjuissa, joissa ei ole päätä eikä häntää. Mutta en tiedä, riittääkö tuo vajaa 30% osuus melkein 2500 viestin ketjusta vielä kunniamainintaan.
 

ReijoRotta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Metsänreuna since 1975!!
Monennellako yrittämällä on saatu nämä kirjoitusoikeudet ja miten pitkään meni aikaa?

Tähän haluan kertoa kauniin tarinan.

Ensimmäisen viidestä tai kuudesta bumerangista taisin saada vuoden 2003 kieppeillä. Ja jokaisen turhan hakemuksen jälkeen vedin hernekset nenään ja ajattelin että pitäkää palstanne perkeleen modehomot. Mutta kuinka ollakaan aika paransi haavat uudelleen ja uudelleen ja aina noin kahden vuoden päästä pakeista olin taas rustaamassa uutta hakemusta…

Ja tätä oravanpyörää kesti siis suunnilleen kymmenen vuotta, kunnes vihdoin viime syksynä onnisti. Snif.
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tähän haluan kertoa kauniin tarinan.

Ensimmäisen viidestä tai kuudesta bumerangista taisin saada vuoden 2003 kieppeillä. Ja jokaisen turhan hakemuksen jälkeen vedin hernekset nenään ja ajattelin että pitäkää palstanne perkeleen modehomot. Mutta kuinka ollakaan aika paransi haavat uudelleen ja uudelleen ja aina noin kahden vuoden päästä pakeista olin taas rustaamassa uutta hakemusta…

Ja tätä oravanpyörää kesti siis suunnilleen kymmenen vuotta, kunnes vihdoin viime syksynä onnisti. Snif.
Jos tämä ihan vakavissaan oli kirjoitettu, pitää ihmetellä minkälaisia hakemuksia sinne laitetaan jos useita kertoja pitää jotain Jatkoajan tunnuksia ja kirjoitusoikeuksia hakea.

Laitoin joskus syksyllä 2002 hakemuksen sisään, ja pääsin kertaheitolla hyvin nopeasti jäseneksi. Ei vaatinut ihmeitä saati sitten kymmentä vuotta ja lukuisia yrityksiä.
 

Paastainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP & 80-luvun HoNsU
Salaliittoteoreetikoiden ketjuun on lähetetty yli 9500 viestiä ja ylivoimaisesti eniten viestejä tuossa ketjussa on psychodad:lla. Tuota ihmetellessäni rupesin miettimään, että missä Jatkoajan ketjussa yhdellä kirjoittajalla on vieläkin suurempi osuus kaikista ketjuun lähetetyistä viesteistä?

Ainakin Turhan tiedon ketjussa jäsen TKH hallitsee suvereenisti (702/2450).
 
Viimeksi muokattu:

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365

ReijoRotta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Metsänreuna since 1975!!
Jos tämä ihan vakavissaan oli kirjoitettu, pitää ihmetellä minkälaisia hakemuksia sinne laitetaan jos useita kertoja pitää jotain Jatkoajan tunnuksia ja kirjoitusoikeuksia hakea.

Laitoin joskus syksyllä 2002 hakemuksen sisään, ja pääsin kertaheitolla hyvin nopeasti jäseneksi. Ei vaatinut ihmeitä saati sitten kymmentä vuotta ja lukuisia yrityksiä.

Ikävä kyllä tarina on tosi.

Samaa ihmettelin kymmenen vuoden ajan, eli minkälaisia hakemuksia tänne oikein laitetaan että ne tunnukset saa. Joukossa taisi olla yksi överiksi vedetty hassutteluhakemus, koska jotain oli pakko yrittää kun asialliset hakemukset vedettiin vessasta alas.

Oli ne kovia aikoja kun porukkaa käveli oikealta ja vasemmalta sisään.

Kuukävelijän sanoin: Tämä on pieni askel palstalle, mutta suuri harppaus nimimerkille.
 

Nick Neim

Jäsen
Siis mitä vittua tuohon ylläolevaan. 10 vuotta?

Mun hakemushan oli tosiaan 14-vuotiaan juniorin kirjoittama, ehkäpä kahden tai kolmen rivin pituinen. Ei todellakaan mikään erikoinen, ja sisään päästiin laakista. Jostainhan sen oman hakemuksensa näki, nyt ei pienen selailun jälkeen kyllä osunut silmään.

Joku selvästi ihan vittuillakseen hylkää kaikki kelvolliset hakemukset. Joku moderaattoreista on selvästi jokin helvetin katsastusmies Hämeenlinnasta.
 

Jupe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Joku selvästi ihan vittuillakseen hylkää kaikki kelvolliset hakemukset. Joku moderaattoreista on selvästi jokin helvetin katsastusmies Hämeenlinnasta.

Vuonna 2001 syksyllä vaadittiin ainakin meikäläiseltä toinen hakemus jossa olin parilla rivillä perustellut mitä ajattelin tänne kirjoittaa(mitä annettavaa palstalle). Kirjoitin todennäköisesti suuresta palostani stadin punaisia kohtaan ja sitten hyväksyttiin. Oli ne kovia aikoja, luulin oikeasti että tällä palstalla kirjoittaa vain Johtavan asemassa olevat, mutta palsta paljastikin aika nopeasti todelliset karvansa, jos haluaisi heittäytyä humoristiksi niin sanoisi että nykyään pääsee varmaan helpommalla kolumnistiksi mutta en heittäydy olen vaan.

_
 

Vesuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vyborg Jesters
Aikoinaan laitoin asiallisen ja kattavan hakemuksen ja varsin pitkän ajan kuluttua tuli takaisin hylsy, jossa kaivattiin lisäperusteluja. Vastasin viestillä, jossa kehoitin arvovaltaista valintakollegiota pitämään tunkkinsa. Hakemuksessa oli perustelut ja jos ei kelpaa, saa olla. Kirjoitusoikeudet myönnettiin samoin tein.

Pari kertaa on ollut viikon pelikielto päällä. Ensimmäinen oli täysin ymmärrettävä ja varmasti sääntöjen mukainen. Toisen pelikiellon syytä en tiedä vieläkään, vaikka olen siitä muutamaan kertaan yrittänyt moderaattoilleilta asialliseen ja rakentavaan sävyyn tiedustella.

Nimimerkin vaihdoin jossain vaiheessa samaksi, joka on myös eräällä toisella foorumilla.

Ingnorelistaa ei ole käytössä, mutta on monia nickejä joiden viestit tulee kelailtua suorilta ohi tietyissä ketjuissa.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Lieneekö näillä tänään kahteen eri ketjuun kirjoitetuilla viestillä joku yhteys?

Minusta tuli setä viime yönä, kun velipojalle syntyi esikoinen :) ihan hauska fiilis

Tulin enoksi eilen. Hieno fiilinki, vaikkakin pikkulapsen sylissä pitäminen oli melko eksoottista, oli kokemuksena mahtava.

Eli siis onko Jussizipin veli puuha-peten siskon kaa? Ja jatkokysymys: onko täällä paljonkin sukulaisia noin yleisemmin? Eri sukupolvia on kysytty, mutta esimerkiksi veljeksiä? Serkuksia?

Omalta osaltani vastaan, että tietääkseni kukaan sukulaiseni ei tänne kirjoittele.
 

kesäesa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, KalPa
Kuka on Jatkoajan kansainvälistynein panomies/nainen? Sopisi myös Humble Brag -ketjuun, mutta täältä löytyy 12 eri maata.
 

Karpalovodka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kabinetti KooKoo
Kuka on Jatkoajan kansainvälistynein panomies/nainen? Sopisi myös Humble Brag -ketjuun, mutta täältä löytyy 12 eri maata.

En viitsi itseäni kehua liikaa mutta löytyyhän usempi maa missä on löytynyt paikallista seuraa. Äkkiseltään tulisi mieleeni Scholl. Hänhän tiedettävästi puhuu useita kieliä ja on varmasti kova supliikki mies.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Ja jatkokysymys: onko täällä paljonkin sukulaisia noin yleisemmin? Eri sukupolvia on kysytty, mutta esimerkiksi veljeksiä? Serkuksia?

Meikäläisellä Setä lukee foorumia jonkin verran, muttei ainakaan myöntänyt omaavansa kirjoitusoikeuksia. Poikansakkin lukee kai. En ihmettele vaikka joku muukin serkuista..
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Lieneekö näillä tänään kahteen eri ketjuun kirjoitetuilla viestillä joku yhteys?





Eli siis onko Jussizipin veli puuha-peten siskon kaa? Ja jatkokysymys: onko täällä paljonkin sukulaisia noin yleisemmin? Eri sukupolvia on kysytty, mutta esimerkiksi veljeksiä? Serkuksia?

Omalta osaltani vastaan, että tietääkseni kukaan sukulaiseni ei tänne kirjoittele.

Eipä ole, varmaksi uskallan tämän sanoa, mutta aika hauska sattuma olisi jos ei tietäisi moisesta ja tätä kautta selviäisi jokin vastaava yhteys. En tiedä sukulaisia täältä, mutta varmasti löytyy. Olkoon arvoituksena vastaisuudessakin.
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Onko kukaan muu "jatkoaikakaapissa"? Kukaan ei live-elämässä tiiä että oon täällä! Enkä kerro... hohoo!
 

Rautapohkeet

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Onko kukaan muu "jatkoaikakaapissa"? Kukaan ei live-elämässä tiiä että oon täällä! Enkä kerro... hohoo!

En usko, että kukaan kavereistani taikka sukulaisistani tietää, että mulla on tunnukset jatkoaikaan.

Ja noista sukulaisuussuhteista sen verran, että vahvat epäilyt on että setäni tänne kirjoittelisi.
 

ReijoRotta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Metsänreuna since 1975!!
Kirjoitteleekohan täälä yksikään Veikkausliigapelaaja?

Tai entinen/nykyinen vanki?
 
Suosikkijoukkue
JYP, Vatanen, Blackhawks
Minä en ole varsinaisesti salannut tänne kirjoittamistani. Ehkä noin kymmenen palstan ulkopuolista tietää nimimerkkini. Voisin yhtä hyvin kirjoittaa omalla nimelläni. En ole täällä kuitenkaan kiusaamassa ketään.

Minä taas olen miettinyt, että kirjoittaako tänne ihan aikuisten oikeita julkkiksia? Siis ei mitään BB-tasoa, vaan ihka oikeita julkisuudessa pysyvästi olevia.
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Minä taas olen miettinyt, että kirjoittaako tänne ihan aikuisten oikeita julkkiksia? Siis ei mitään BB-tasoa, vaan ihka oikeita julkisuudessa pysyvästi olevia.

Näkeehän sen jo nimimerkeistäkin, että isoja tähtiä tänne kirjoittaa:

-VilleLeino
-teemu_s
-Teemu #8 (taitaa Selänteellä olla nyt tuplatunnukset, kun pitää sekä pelinumerolla että sukunimen alkukirjaimella kirjoitella)
-S.Avery

Ja niin edelleen. Sokerina pohjalla on itsensä "Paavo M. Petäjä", joka ei tosin ole muutamaan vuoteen osallistunut. Nimimerkkien perusteellahan palsta on täynnä maineikkaita nimiä!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös