Tämän olen aina halunnut tietää Jatkoajan keskustelupalstasta

  • 292 897
  • 1 868

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Onko palstalla ketju(ja), jossa käsitellään palstalaisten vapaa-ajan omia projekteja ja tavoitteita, ja samalla projektien edistymistä voi seurata niin, että päivitetään omaa edistymistä ko. asiassa?

Mietin vain, kun haulla on aikamoisen hankala löytää tällaisia ketjuja, kun hakusanoja on erilaisia.

Tässä on varmaan vähän sama kuin mitä on havaittavissa aikakauslehtien osalta liittyen miesten ja naisten erilaiseen lähestymistapaan ja intoilun asteeseen. Naisille suunnatut lehdet kun tuppaavat useimmiten olemaan yleislehtiä, joissa käsitellään kaiken maailman asioita, kun taas miehille suunnatut lehdet ovat enemmän yhteen harrastukseen syvällisesti keskittyviä. Poikkeuksia tosin on molempiin suuntiin.

Mutta joka tapauksessa jatkoaikalaisten vapaa-ajan projektit ja tavoitteet tosiaan ovat kaikki ko. aihepiirejä käsittelevissä erikoisketjuissa.
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Mutta joka tapauksessa jatkoaikalaisten vapaa-ajan projektit ja tavoitteet tosiaan ovat kaikki ko. aihepiirejä käsittelevissä erikoisketjuissa.

Selvä se, eli yksittäistä projektiketjua, joka käsittelee vapaa-ajan ykkösprioriteetteja, ei siis ole. Hyvä tietää. Ehkä perustan sille ketjunkin. Mene ja tiedä, sanoisi Tapio Suominen.
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Onko TOJ koskaan vastannut mihinkään hänelle osoitettuun, "kinkkisenä" pidettävään kysymykseen? Onko hän koskaan myöntänyt olleensa väärässä? Onko hän koskaan oikeasti käynyt Venäjällä? Mistä hänen Venäjä-rakkautensa on peräisin?

Pitää kysellä täällä kaikilta muilta, kun ei hän kuitenkaan vastaisi, jos häneltä suoraan kysyisi.

Mitä minä olen asiaa seurannut ja joskus sanaista säilää taittanut tämän idän mahdin ylimmän puolustajan kanssa, niin TOJ on vastannut, muttei välttämättä vastannut samaan asiaan kuin mitä on kysytty.

Usein vastaukseen sisältyy joku posketon väite, ripaus muunneltua totuutta (vaikkapa Stalinin kauden uhreista, joissa historiantutkijoiden lukema on 20+ miljoonassa uhrissa ja TOJin lukema 0,7 miljoonassa) sekä monesti ärhäkkä sivuraiteille vievä argumentaatio, jossa vaikkapa Stalin-keskustelun osalta TOJ heittää äkisti ja ilman perusteita, että Abraham Lincoln on pahempi sortaja kuin Stalin, ja yrittää näin siirtää keskustelun "mutku ne muutkin tekivät"-tasolle. Kumma kyllä muu maailma ei ole vielä huomannut Lincolnin olleen Staliniakin pahempi psykopaatti ja kansansa sortaja.

Edellämainittuun viitaten en ole huomannut TOJin koskaan myöntäneen olevansa väärässä tai tosissaan pohtivan ns. kinkkisiä kysymyksiä, tosin eipä sitä moni muukaan ns. jankkaaja tee. Vähän sama kuin toivoisi fundamentalistisen uskovaisen antavan sijaa evoluutioteorialle tai monikulttuurisen superssuvaitsijan ja/tai äärivasurin ottavan päänsä pois lähimmän punavihreän haihattelijan perseestä (hyvällä tuurilla Lin Anderssonin perseestä, huonolla tuurilla "natsien metsästäjä" Dan Koivulaakson perseestä).

TOJin Venäjän matkoista ei ole tietoa. Tiedä sitten, järjestääkö esim. dosentti Bäckman jotain Venäjän seuramatkoja valveutuneille opetuslapsille.

Venäjän rakkauden alkuperää ja syytä en tiedä.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, Steve Clarkes tartan army
Toinen:

Onko täällä freelancetoimittajia?

No on. Ennen kirjoittelin Jatkoajan verkkolehden puolelle paljonkin. Nyt on muut (omat) projektit vieneet sen ajan. Eli eipä ole tullut tehtyä mitään pitkään aikaan Jatkoajan nimissä. Hienoja muistoja kuitenkin, MM-kisat jne. Ja ei, en ole töissä Iltalehdessä tai maikkarilla, heh.
 

Turder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Onko palstalla ketju(ja), jossa käsitellään palstalaisten vapaa-ajan omia projekteja ja tavoitteita, ja samalla projektien edistymistä voi seurata niin, että päivitetään omaa edistymistä ko. asiassa?

Joskus oli schollin perustama "missä olet 5 vuoden päästä" tms. ketju, jossa aseteltiin tavoitteita elämään 5 vuoden aikajanalla. En kyllä löytänyt sitä erittäin pikaisella hakemisella.

E: löytyi: Missä olet 5 vuoden päästä? - Jatkoajan keskustelupalsta
 

müller

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Onko TOJ koskaan vastannut mihinkään hänelle osoitettuun, "kinkkisenä" pidettävään kysymykseen? Onko hän koskaan myöntänyt olleensa väärässä? Onko hän koskaan oikeasti käynyt Venäjällä? Mistä hänen Venäjä-rakkautensa on peräisin?

Pitää kysellä täällä kaikilta muilta, kun ei hän kuitenkaan vastaisi, jos häneltä suoraan kysyisi.


En kyllä usko, että näihin kysymyksiin saadaan koskaan mitään vastausta häneltä itseltään.

Teoriani TOJ:sta on se, että hänet on luotu Neuvostoliitossa, Moskovassa, kahden täydellisen sosialistisen yhteiskunnan mallikansalaisen seksuaalisen kanssakäynnin tuloksena, tarkoituksena luoda maailman täydellisin sosialistisen elämäntavan kansikuvapoika, Neuvostoliiton propagandaa edistävä mallikansalainen. TOJ on kasvatettu ja koulutettu Lubyankassa, KGB:n silloisessa päämajassa. Koulutus koostui tietenkin Neuvostoliiton ja sosialistisen systeemin oppien mukaan, eli kysymyksiä ei saanut esittää ja totuus oli aina muutettavissa. TOJ:n biologiset vanhemmat, molemmat KGB:n upseereita, lähetettiin heti TOJ:n syntymän jälkeen Siperiaan työleirille, jotta TOJ ei kiintyisi heihin, vaan rakastaisi vain ja ainoastaan äiti Venäjää, siihen aikaan siis Neuvostoliittoa.

Sitä en tiedä miten ihmeessä hän on Suomeen ja tälle palstalle lopulta eksynyt.
 

Jeepeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Islanders
En kyllä usko, että näihin kysymyksiin saadaan koskaan mitään vastausta häneltä itseltään.

Teoriani TOJ:sta on se, että hänet on luotu Neuvostoliitossa, Moskovassa, kahden täydellisen sosialistisen yhteiskunnan mallikansalaisen seksuaalisen kanssakäynnin tuloksena, tarkoituksena luoda maailman täydellisin sosialistisen elämäntavan kansikuvapoika, Neuvostoliiton propagandaa edistävä mallikansalainen. TOJ on kasvatettu ja koulutettu Lubyankassa, KGB:n silloisessa päämajassa. Koulutus koostui tietenkin Neuvostoliiton ja sosialistisen systeemin oppien mukaan, eli kysymyksiä ei saanut esittää ja totuus oli aina muutettavissa. TOJ:n biologiset vanhemmat, molemmat KGB:n upseereita, lähetettiin heti TOJ:n syntymän jälkeen Siperiaan työleirille, jotta TOJ ei kiintyisi heihin, vaan rakastaisi vain ja ainoastaan äiti Venäjää, siihen aikaan siis Neuvostoliittoa.

Sitä en tiedä miten ihmeessä hän on Suomeen ja tälle palstalle lopulta eksynyt.

Muuten saattaisi olla totta mutta kyllä vanhemmat olivat ydinfyysikoita tai kosmonautteja, kuka ties kumpiakin. Kun ei siellä TOJ:n mukaan taida juuri muita ollakaan.
 

pehtoori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, HPK
Sitä en tiedä miten ihmeessä hän on Suomeen ja tälle palstalle lopulta eksynyt.

Harmi kun TOJ:lla on ikuinen banaani vapaalle eikä pääse tänne vastaamaan. Tosin sosialismiin kuuluu rajoitukset, joten eiköhän mies(?) ole sen hyväksynyt. Kiinnostaisi myös tietää mikä on tarina ko. nimimerkin takana, vapaasti suomennettuna sen voisi suomentaa: "Alkuperäiset Ryyppyputket" tai "Alkuperäiset Kohtaukset". Ja miksi nimimerkki on Abraham "massamurhaaja" Lincolnin eikä Isä Aurinkoisen äidinkielinen?

Niin paljon kysymyksiä, niin vähän vastauksia.
 

pikkuvaimo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Dallas, Puustinen ja NATO
Kiitos vaan kaikille arvauksista ja teorioista. Joku pidemmän aikaa tällä palstalla roikkunut osannee kertoa, onko hän aina ollut samanlainen provo ja trolli, vai onko hän joskus osannut kirjoittaa maltilla?
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Kiitos vaan kaikille arvauksista ja teorioista. Joku pidemmän aikaa tällä palstalla roikkunut osannee kertoa, onko hän aina ollut samanlainen provo ja trolli, vai onko hän joskus osannut kirjoittaa maltilla?

No oikeastaan asia on niin, että tuo tämänhetkinen tyyli on häneltä hyvin maltillista kirjoittamista verrattuna siihen vuosien takaiseen paasaukseen. Silloin ei paasattu pelkästään Venäjän kaikkivoipaisuudesta ja täydellisyydestä, vaan ruikutettiin feminismistä ja tarjottiin uskoa, näin muutamia teemoja mainitakseni. Eri nimimerkeillä, toki.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Kiitos vaan kaikille arvauksista ja teorioista. Joku pidemmän aikaa tällä palstalla roikkunut osannee kertoa, onko hän aina ollut samanlainen provo ja trolli, vai onko hän joskus osannut kirjoittaa maltilla?
On, eikä pelkästään tällä palstalla. HTT kertoo, että naurettiin pihalle hfboardsilta. TOJ ei sitä paitsi ole tainnut koskaan käydä edes Venäjällä. Kuuluu siis osastoon näkemättä paskaa.
 

Puscutractori

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Harri Olli, rahaton ManC, NP#32, DEFC #62

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Jaksamisia freelancereille, itse en tuohon hommaan pystyisi, aivan liian hapokasta, ja sitten kysyn:

Monennellako yrittämällä on saatu nämä kirjoitusoikeudet ja miten pitkään meni aikaa?

Monesko nimimerkki on menossa, kuka eli mikä olit ennen?

Oletko vaihtanut nimimerkkiäsi, kun kuulemma kerran voi vaihtaa ja kerro nyt sekin, mikä nimimerkkisi oli ennen?

Entäs nämä bannit, onko ja millasia, minkäpitusia ja mihin osioihinkin kenties?

Annatko mulle rahaa, mulla olisi vitun varma sijoituskohde (baari ja viinakauppa)?

Paljon painat?

Mikä sun on?
 

Puscutractori

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Harri Olli, rahaton ManC, NP#32, DEFC #62
Monennellako yrittämällä on saatu nämä kirjoitusoikeudet ja miten pitkään meni aikaa?

Ensimmäisellä. Ei mulle kukaan edes kertonut, että niitä saattaa joutua anomaan monta kertaa.

Monesko nimimerkki on menossa, kuka eli mikä olit ennen?

Ensimmäinen. Hyvää ei kannata vaihtaa.

Entäs nämä bannit, onko ja millasia, minkäpitusia ja mihin osioihinkin kenties?

Ei ole, ihme kyllä

Annatko mulle rahaa, mulla olisi vitun varma sijoituskohde (baari ja viinakauppa)?

Joo, kuinka ison summan haluat?

Paljon painat?

En paina.

Mikä sun on?

Nälkä
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Tätä on muistaakseni jossain ketjussa vallan kyselty aikanaan, mutta kertaus on opintojen huoltaja:
Monennellako yrittämällä on saatu nämä kirjoitusoikeudet ja miten pitkään meni aikaa?
Ekalla. Tuskin meni viikkoakaan.

Monesko nimimerkki on menossa, kuka eli mikä olit ennen?
Helpostihan hyvin käyttäytyvä palstalainen kykenee pysyttelemään ensimmäisessään. En kyllä osaa sanoa, että miten se minun kohdalla onnistui.

Oletko vaihtanut nimimerkkiäsi, kun kuulemma kerran voi vaihtaa ja kerro nyt sekin, mikä nimimerkkisi oli ennen?
Jotenkin pidän nimimerkistäni. Tavallaan omaleimainen, lätkään liittyvä ja jäänee mieleen. Mikäs se sinun aiempi nimimerkki sitten oli?

Entäs nämä bannit, onko ja millasia, minkäpitusia ja mihin osioihinkin kenties?
Ainakin kerran pari kuukauden kakulla, viikkoja on muutamia.

Annatko mulle rahaa, mulla olisi vitun varma sijoituskohde (baari ja viinakauppa)?
Maksan jo veroja.

Paljon painat?
107,4kg. Entä ite?

Mikä sun on?
Kaikki tässä mitä ympärillä näkyy, itse asumusta ja ikkunasta avautuvaa näkymää lukuunottamatta.

Onko palstalla ketään muita Huonosti käyttäytyvien miesten ystäviä?
 

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Entäs nämä bannit, onko ja millasia, minkäpitusia ja mihin osioihinkin kenties?

Ei ole bannia tullut, mutta kerran sain muikkarin tyyliä "ans olla viimeinen kerta", kun laitoin johonkin naisia käsitelleeseen ketjuun linkin Analice Nicolaun kuvaan, enkä yhtään huomannut, että Analice olikin ehtinyt just ottaa jo piksut pois.
 

pikkuvaimo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Dallas, Puustinen ja NATO
Jaksamisia freelancereille, itse en tuohon hommaan pystyisi, aivan liian hapokasta, ja sitten kysyn:

Monennellako yrittämällä on saatu nämä kirjoitusoikeudet ja miten pitkään meni aikaa?
Olisko ollu toinen yritys. Yritysten välillä ehkä kaksi vuotta
Monesko nimimerkki on menossa, kuka eli mikä olit ennen?
Ensimmäinen nimimerkki
Oletko vaihtanut nimimerkkiäsi, kun kuulemma kerran voi vaihtaa ja kerro nyt sekin, mikä nimimerkkisi oli ennen?
En ole vaihtanut.
Entäs nämä bannit, onko ja millasia, minkäpitusia ja mihin osioihinkin kenties?
Yksi varoitus, ei yksiäkään banneja.
Annatko mulle rahaa, mulla olisi vitun varma sijoituskohde (baari ja viinakauppa)?
En anna.
Paljon painat?
115kg.
Mikä sun on?

Olen juntti.
 

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Monesko nimimerkki on menossa, kuka eli mikä olit ennen?

Ensimmäinen nimimerkkini käytössä. Olen aina ollut sama tylsä Worrell.

Oletko vaihtanut nimimerkkiäsi, kun kuulemma kerran voi vaihtaa ja kerro nyt sekin, mikä nimimerkkisi oli ennen?
En. Joskus olen ajatellut vaihtavani nimimerkkini, mutta en ole mitään tarpeeksi hyvää keksinyt.

Entäs nämä bannit, onko ja millasia, minkäpitusia ja mihin osioihinkin kenties?
En ole koskaan bannia saanut. Joskus 2005, kun tänne rekisteröidyin, niin joku moderaattori pisti minulle yv:tä liian pitkästä quotesta. Heh.

Annatko mulle rahaa, mulla olisi vitun varma sijoituskohde (baari ja viinakauppa)?
Käykö oravan nahka rahasta?

Paljon painat?

78 kg.

Mikä sun on?

Kuuma ja jano.

--

Itseäni kiinnostaa ihan vain mielenkiinnosta tietää, että kuinka moni jatkoaikaan rekisteröitynyt nimimerkki minun lisäkseni on jonkin asteinen invalidi? Invaliditeetiksi en tässä yhteydessä laske henkistä invaliditeettiä, vaan ihan fyysisistä jutuista kyse.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Vastaan itselleni (forum masturbation):

Ensimmäinen nimimerkki ja meni n. 2 viikkoa että se saapui.

Ei oo vielä varoituksia eikä banneja.

Juureen saakka.

Joo.

Luin joltain toiselta foorumilta että nimimerkkiä oli tänne yritetty saada vuosia ja useita kertoja.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Jaksamisia freelancereille, itse en tuohon hommaan pystyisi, aivan liian hapokasta, ja sitten kysyn:

Monennellako yrittämällä on saatu nämä kirjoitusoikeudet ja miten pitkään meni aikaa?

Monesko nimimerkki on menossa, kuka eli mikä olit ennen?

Oletko vaihtanut nimimerkkiäsi, kun kuulemma kerran voi vaihtaa ja kerro nyt sekin, mikä nimimerkkisi oli ennen?

Entäs nämä bannit, onko ja millasia, minkäpitusia ja mihin osioihinkin kenties?

Annatko mulle rahaa, mulla olisi vitun varma sijoituskohde (baari ja viinakauppa)?

Paljon painat?

Mikä sun on?
Ensimmäisellä, en enää muista.

Ensimmäinen.

En ollut ennen.

Muutama on ollut, olisiko kolme. Viikosta kuukausiin.

Ei ole rahaa.

Paljon painan, kyllä.

Sun on aurinko englanniksi.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Kuinkahan moni mies käy useinkin vaa'alla? Mä en ole koskaan sellaista laitetta omistanut, eikä meillä ollut tuollaista silloinkaan kun mä olin pieni. Kyllähän nyt peilistä luulisi näkevän onko ylipainoa vai ei. Armeijassa -00 mut on varmaan viimeksi punnittu.

Mullekin arvotus miks miehet käy vaa'alla. Eli kysyn uuden kyssän, kuka käy vaa'alla.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös