"Tää oli tässä"

  • 133 841
  • 599
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät & NHL
Vielä te nousette

Kyllä mulla on vahva usko/pelko kans siihen että Jokerit vielä nousee. Vaikka mukava on ollu kattoa kun Narrit rämpii, mutta olen kyllä varma, että vähintään säälipleijareihin pääsette. Jotenkin helpompi aina uskoa "toisten isojen joukkueiden" nousuun suosta, kuin sen mitä itse kannattaa. Johtuukohan siitä, että sitä rävellystä ei ole katsonut viikosta toiseen. Elikkä kyllä täältä löytyy ymmärrystä toivonsa menettäneille, mutta pää pystyyn. Kyllä Jokerit vielä nousee häviämään Kärpille poffeissa. (Tähän hymiöitä niin paljon kuin tuntuu sopivalta).
 

laredo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sipoon Wolf, Malaga, Barcelona, työväen ampujat
Mailan puristamisesta....

Alkaa olla jo mielestäni vanhaa klishettä toi "henkinen paine", "mailanpuristus" jne. jne. tekosyyt sille ettei lyhyen vaihdon aikana viitsitä antaa itsestään kaikkea irti. Onhan se paljon mukavampi näyttäytyä hyväpalkkaisena kiekkoilijana missien keskellä yökerhossa ilman mustelmia.

Missä tahansa yrityksessä työntekijän laiskottelu vrt. kyvyttömyys suorittaa työtehtäviään tahi haluttomuus suorittaa annettuja tehtäviä johtaa varottamisiin ja sitä kautta irtisanomisiin.

On pirun vaikeata kuvitella asfalttityöporukka jossa yhtäkkiä kukaan ei viitsikään tehdä auringonpaisteessa työtään koska "lapiota puristaa" ja työyhteisön henki on "huonolla tolalla". Tulee nobiaan kalossinkuvaa persuksiin jos ja kun tällaista esiintyisi.


Jokerit ovat aina olleet "suojatyöpaikka" jos ei valmentajana ole tavallista ärjympi kaveri. Nämä kivat ja kiltit ymmärtäjät saavat saivarrella viisikkopelistään loputtomiin ilman että jäällä näkyy hienpisaraakaan tahi taklauksia. Tää oli tässä!
 

Shayne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreäpaitainen mies & Petun pelistragedia
Leuattomat 3

"Päähenkilö Matti on isä, vaimo, sisko, uramies - kaikkea mistä monet voivat vain haaveilla. Hänen elämänsä näyttää täydelliseltä: Hjallis, kaksi suloista lasta ja loistelias nousujohteinen ura jääkiekkojoukkueessa. Työssään menestyvällä Matillla on aikaa myös itselleen ja kunnostaan huolehtimiselle. Rahastakaan ei ole puutetta.

Matti hakee kuitenkin lisää sisältöä arkisten rutiinien keskelle. Ajalla ja paikalla ei ole väliä, kun hän muuttuu asiallisesta liikemiehestä valmentajaksi ja poimii mukaansa miehen kuin miehen"

"Aktin jälkeen hän voi kävellä pois paikalta vaihtamatta sanaakaan toisen osapuolen kanssa.
Irtosuhteista tulee miesten määrän lisääntyessä hallitsematon pakkomielle, joka johtaa alamäkeen. Siitä joutuvat kärsimään kaikki Matin ympärillä. Eniten tietysti upea ja ymmärtäväinen ensirakkaus ja aviomies Hjallis, joka kansanedustajaansa odotellessa peittelee lapset sänkyyn ja lukee iltasadut. Hän uskoo kiltin sinisilmäisesti kaikki sepitykset ylitöistä ja yöhön venyvistä palavereista."


Joojoo vitun huono, sori.
 

Johnee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Shayne kirjoitti:
Joojoo vitun huono, sori.

Threadin otsikon mukaan, tää oli tässä. Kaikkien aikojen pohjanoteeraus.
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ei ehkä pitäisi kuunnella biisejä tyyliin "minä tahtoisin isä jo kotiin, minua väsyttää..."

Jotenkin vaan fiilis on sellainen, että tämä kausi on ja tulee olemaan meille via dolorosa. Tämä on kärsimysten tie, minä luottavaisena odottelin josko se Curre saisi laivan käännettyä. Yhden radioselostuksen kuunnelleena (todellinen asiantuntija siis) eli äskeinen Jyp-Jokerit. Kaksi pistettä jee jee.

Katsotaan kuitenkin pöytäkirjan taakse ja luotetaan selostukseen. Joukkueen "tähdet" ottivat kasoittain hölmöjä minuutteja, peli sekosi täysin, selvä johto menetettiin jne jne. Ainoastaan veskari pelasti. Minä luen tämän niin, että Curre/Masa kombinaatio ei ole paljon aikaan saanut, ei Santalalla voi olla varaa pelata noin. Heittäkää hanskat tiskiin ja katsellaan ensi kaudella.
 

Gags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Niinpä. Ketjua avatessani oli kuin maani myynyt, vaikkei mulla mitään maita ikinä ole ollutkaan, enkä myöskään yhdestä voitosta vielä osannut piristyä, joten ihan status quo verrattuna Waden aikaan. Pisteitä nyt sentään poimittiin sen verran että teoriassa kaikki on mahdollista, mutta paljon pitää asioiden muuttua. Etkös sä bozik ollut poissa maasta kun voitto otettiin? Ja kohta lähdössä taas? Ehkä kaikki ei olekaan menetetty jos vain pysyt poissa mahdollismman paljon. Järkkää duunimatkat niin että osuu pelipäiville!
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Gags kirjoitti:
Etkös sä bozik ollut poissa maasta kun voitto otettiin?
Thaimaan ja Burman rajamailla viidakossa. Ei mun huuto ainakaan voinut joukkuetta häiritä. Edes norsu ei valittanut mun painosta.

Gags kirjoitti:
Ja kohta lähdössä taas? Ehkä kaikki ei olekaan menetetty jos vain pysyt poissa mahdollismman paljon. Järkkää duunimatkat niin että osuu pelipäiville!
Huomenna Slovakiaan. Meen tsekkaamaan tulevia vahvistuksia ja Kärppä-pelin aikana olen joko Itävallassa tai Slovakiassa. Hoitakaa siis homma. Voin diilata vielä jonkun reissun ennen Kärppä-pelin jälkeistä matsia.

Tää on perkele tässä.
 

Gags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
bozik kirjoitti:
Huomenna Slovakiaan. Meen tsekkaamaan tulevia vahvistuksia ja Kärppä-pelin aikana olen joko Itävallassa tai Slovakiassa. Hoitakaa siis homma. Voin diilata vielä jonkun reissun ennen Kärppä-pelin jälkeistä matsia.

Tää on perkele tässä.

OK, kupletin juoni on selvä. Järkkäät duunimatkan itsellesi seuraavaksi 3. ja 5.12. ja sitten voit tulla itsenäisyyttä juhlistamaan. Mutta 8. ja 10.12. taas pois maasta ja sen jälkeen voit tulla rauhassa joulua viettämään, mutta välipäiviksi sitten vaikka joku golfmatka, eiks jeh? Uutta vuotta viettämään vasta aattona, kiitos. Tässä välissä tulet tähän ketjuun mun kanssa hokemaan että tämä oli tässä. Ei muuta.
 

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
Otsikkoon viitaten; taisi Masa tarkoittaa tuolla lausahduksellaan, että tän kauden tappiot on sitten tässä! On se vaan kettu!
 

Gags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Oli muuten aikamoinen vitutus päällä kun aikanaan tämän ketjun avasin ja Virmasen kommentti sai sitten keittämään yli oikein kunnolla. Täytyy myöntää että tällä hetkellä omat fiilikset ovat vielä astetta pidemmällä, eilen ei enää edes kyennyt purkamaan omaa pahaa oloaan palstalla ja vieläkään ei tiedä mitä tässä oikein kritisoisi tai mihin lähtisi hakemaan parannusta tai miten purkamaan ongelmavyyhtiä nimeltä Jokerit.

Mä alan pikkuhiljaa uskomaan että ei tätä konttaavaa katastrofia pelasta enää mikään. Siirtoaikaa on jäljellä ja hankintoja voidaan tehdä, mutta mistä ostaa itseluottamusta? Mä olen nyt jankannut ja toitottanut tätä samaa kohta jo melkein kolmen kuukauden ajan, ei tuo valmentaja-, pelaaja-, pelisysteemi- tai harjoitteluvaihdoksilla parane. Joukkueesta puuttuu itseluottamus joka romahti Tim Thomasin lähdön myötä ja sitä ei ole saatu loihdittua takaisin. Siksi se on tarttunut uusiin pelaajiin, niihin jotka tulivat ja menivät, myös niihin uusiin pelaajiin jotka vielä ovat remmissä. Ei se Wade paskalla harjoituksellaan kuitenkaan 10 sellaisen pelaajan kuntoa pilannut, jotka eivät olleet edes joukkueessa, vaikka täällä kuka niin väittäisi.

Yhdesta asiasta on kuitenkin Jokerijohtoa H&M kiitettävä näin ennen Joulua, että ainakin yritettiin kaikki tehdä että olisi saatu hommaan jotain rotia, ei istuttu kädet ristissä ja odotettu, kuten muualla tehdään. Ilmeisesti siellä ei ole kirvestä heitetty kaivoon vieläkään, vaan H&M ilmeisesti vieläkin luulevat Jokereiden voivan tällä kaudella menestyä, niin kuin teoriassa voivatkin, mutta kyllä maksavan asiakkaan usko on ainakin täällä mennyt eikä kyllä huvittaisi yhtään olla H&M housuissa tällä hetkellä, kun mitkään korjausliikkeet eivät tuota tulosta.

Toivotan Jokerijoukkueelle, H&M:lle, Jokerikannattajille ja kaikille muiden joukkueiden kannattajille joille Jokereiden konttaus tuottaa mielihyvää, oikein rauhallista joulunalusaikaa ja mukavaa Joulua.

Vielä me noustaan!

edit: oikein lämpimät jouluntoivotukset tietenkin myös niille muiden joukkueiden kannattajille jotka täällä asiallisesti kommentoivat asioita, te olette niin harvassa että meinasi unohtua!
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Gags kirjoitti:
Yhdesta asiasta on kuitenkin Jokerijohtoa H&M kiitettävä näin ennen Joulua, että ainakin yritettiin kaikki tehdä että olisi saatu hommaan jotain rotia, ei istuttu kädet ristissä ja odotettu, kuten muualla tehdään.
Sama. Ja tämän lupaan muistaa kauden loppuun asti. Meni syteen tai saveen, niin Hjallikselle oikein hyvää joulua. Ja Masalle kanssa. Te ainakin yritätte ja se on paljon.

Aiheeseen liittyen, mistä saan ostaa Jokeri-pipon ? (menisi n. 3vee pojalle)
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
JanJ kirjoitti:
Osta Sm-liigan verkkokaupasta.
Thanks, aika oiva linkki ja putiikki jota en edes tiennyt. Silti nyt haluaisin sellaisen sinisen, jota Jokerit-shopissa on areenalla myytävänä, myykö Stockmann moisia ?

Mun mielestä näin joulun alla tämä kuuluu ketjuun "Tää oli tässä". Ehkä oli, mutta pipoa minulla ei vielä ole.
 

Tomppa#74

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
bozik kirjoitti:
Thanks, aika oiva linkki ja putiikki jota en edes tiennyt. Silti nyt haluaisin sellaisen sinisen, jota Jokerit-shopissa on areenalla myytävänä, myykö Stockmann moisia ?

Käy tiistaina tuolla, eiköhän sieltä pipokin löydy (lähde: www.jokerit.com)

tiistaina (13.12) on myös kaikille avoimet Jokereiden joulumyyjäiset, josta saat edullisesti Jokeri-tuotteita pukinkonttiin. Myyjäiset ovat Hartwall Areenan pääsisäänkäynnissä (1krs.) klo 16.30-18.30.
 

Kyyberi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit,Preds,Jordin Tootoo,M.O.P.A.K.
Ei tää kyllä tässä ollut.

Playoffeihin pääsyyn (vaikkakin säpin kautta) ei ole kuin pari voittoa matkaa. Jos ja kun joukkue saa joulutauolla edes hieman hommaa kondikseen, ja maalivahdit torjumaan (tai siis Rämön maaliin) jotenkuten luotettavasti, on keväällä vielä aikaa saada juna raiteilleen. Resiinalla ei pitkälle pötkitä.

Ohessa kirje Joulupukille, Virmasen ei tarvitse kuin laittaa nimi alle.

"Hyvä Joulupukki,

Kuten varmasti tiedät, Helsingin Jokerit on ollut hieman huonossa vireessä koko syksyn ja alkutalven. Pelaajat ovat kuitenkin harjoitelleet kiltisti, eikä kirosanojakaan ole heidän suustaan kuultu. Ulkona ei ole juhlittu, eikä pahennusta herätetty. Hieman ennen sm-liigan alkua joku tai jokin vei meiltä itseluottamuksen. Olemme Hjalliksen kanssa yrittäneet etsiä sitä käytäviltä, toimistoilta, agenteilta sekä rahakirstusta. Mutta emme ole sitä löytäneet.

Pyytäisinkin Sinulta nyt joukkueellemme yhteiseksi lahjaksi itseluottamuksen. Ei tarvitse olla priimakuntoinen, kunhan on toimiva. Se saisi meiltä hyvän kodin, ja lämpimän katon päänsä päälle. Olisimme koko joukkueena erittäin kiitollisia, mikäli tämän lahjan meille soisit.

PS. Ellet anna meille tätä lahjaa, mä ostan sun tunturis, verstaan ja porot. Tunturista päälle tulee Hjallikselle sumusauna, verstaan mä muutan autokaupaks, ja porot mä tiputan divariin. Niih."
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tomppa#74 kirjoitti:
tiistaina (13.12) on myös kaikille avoimet Jokereiden joulumyyjäiset, josta saat edullisesti Jokeri-tuotteita pukinkonttiin. Myyjäiset ovat Hartwall Areenan pääsisäänkäynnissä (1krs.) klo 16.30-18.30.
Puhut vähän mutta asiaa. Nimim. bozik on 100 % varmasti paikalla kantamassa vähäisen kortensa ketoon, sen verran ostellaan kuin lompakko sallii.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Kyyberi kirjoitti:
"Hyvä Joulupukki,

Kuten varmasti tiedät, Helsingin Jokerit on ollut hieman huonossa vireessä koko syksyn ja alkutalven. Pelaajat ovat kuitenkin harjoitelleet kiltisti, eikä kirosanojakaan ole heidän suustaan kuultu. Ulkona ei ole juhlittu, eikä pahennusta herätetty. Hieman ennen sm-liigan alkua joku tai jokin vei meiltä itseluottamuksen. Olemme Hjalliksen kanssa yrittäneet etsiä sitä käytäviltä, toimistoilta, agenteilta sekä rahakirstusta. Mutta emme ole sitä löytäneet.

Pyytäisinkin Sinulta nyt joukkueellemme yhteiseksi lahjaksi itseluottamuksen. Ei tarvitse olla priimakuntoinen, kunhan on toimiva. Se saisi meiltä hyvän kodin, ja lämpimän katon päänsä päälle. Olisimme koko joukkueena erittäin kiitollisia, mikäli tämän lahjan meille soisit.

PS. Ellet anna meille tätä lahjaa, mä ostan sun tunturis, verstaan ja porot. Tunturista päälle tulee Hjallikselle sumusauna, verstaan mä muutan autokaupaks, ja porot mä tiputan divariin. Niih."

Voisihan Matti muokata tuota ehkä sen verran että tuohon loppuun laitettaisiin jotain tällaista: "Ellet anna meille tätä lahjaa, me tullaan hankkimaan sun tilalles uusia pukkeja niin kauan kun löytyy pukki joka antaa meille sen lahjan."
 

Iceman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Brad Nortonin lähdön ja Tony Virran pitkän loukkaantumisen myötä tämä kausi oli tässä.

Tietenkin, tuota rosteria kun katsoo niin sillä pitäisi pärjätä mutta ei taida olla sellaista poppamiestä joka saisi nimilistasta JOUKKUEEN - jolla on jotain enemmän kun yksittäisen pelaajan ammattiylpeys - TAHTO olla jokeri ja pelata Jokereille.

Mielelläni olisin tässä väärässä.
 

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
Juu, kyllähän tää kausi alkaa olla tässä. Aivan liikaa myllerrystä yhden kauden aikana, jotta voitaisiin edes haaveilla mistään mitaleista. Onneksi näen tilanteessa myös valoisan puolen: Onneksi juuri TÄSTÄ kaudesta tuli tällainen!
 

Calder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, K-Vantaa, Buffalo, HämPy
Ikijokeri kirjoitti:
Juu, kyllähän tää kausi alkaa olla tässä. Aivan liikaa myllerrystä yhden kauden aikana, jotta voitaisiin edes haaveilla mistään mitaleista. Onneksi näen tilanteessa myös valoisan puolen: Onneksi juuri TÄSTÄ kaudesta tuli tällainen!

No hajoo sä vaan sinne inttiin, ne niin me muut hajoillaan sit Jokereiden TÄHÄN kauteen ;)
 

kaksoismetro

Jäsen
Suosikkijoukkue
Virmasen herrasväki
Ei jumalauta, tää kyllä oli niin tässä kuin voi vain olla. Mitäköhän vielä tapahtuu? Janecky jää auton alle, Selänne ajaa tiiliseinään, Äikäs ja Majorov ammutaan, Valtteri Filppula ja Kari Lehtonen menevät HIFK:hon kehittymään pelaajina, Ilari Filppula, Sami Lepistö ja Arto Koivisto lähtevät rapakon taakse, Jokerit häviää kymmenen seuraavaa ottelua maalierolla 3-75, Areena romahtaa, raunioiden päälle pystytetään kaukalo ja nimetään se Sosa-Solan etiketin mukaan Nauti-kaukaloksi, Linkki Lindroos julkaisee kirjan nimeltä Jokerivihaajan käsikirja, Säilynoja kaljuuntuu ja Virmanen hankkii ensi kaudeksi Pumppu Rantasen ykkösmaalivahdiksi sekä Keski-Suomesta kolmosketjun pelaajia hintaan 250k per lärvi sekä tietysti Jani Hassisen ja Tero Lehterän ykkösketjuun Niinimäen rinnalle ja toteaa: "tää jengi on nyt tässä"?

(murinaa sekä muita esihistoriallisia äänteitä)

Tää oli tässä.
 

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
kaksoismetro kirjoitti:
Tää oli tässä.

Masa päättää viikon takaisen Pelicans-ottelun kommentoinnin Jatkoajan raportissa:

"- Paljon pelaajia on jo tullut ja jos näillä pelaajilla ei pärjätä, niin sitten hankitaan uusia."

Next, please!

Onkos cobol vielä kartalla näistä kesken kauden tulleista ja menneistä? 20 rikki?
 

S Gagnon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Rangers FC, HJK
Senior kirjoitti:
Masa päättää viikon takaisen Pelicans-ottelun kommentoinnin Jatkoajan raportissa:

"- Paljon pelaajia on jo tullut ja jos näillä pelaajilla ei pärjätä, niin sitten hankitaan uusia."

Next, please!

Onkos cobol vielä kartalla näistä kesken kauden tulleista ja menneistä? 20 rikki?


Korkeatasoista vaantoa Seniorilta. Varmaan meni monta tuntia keksia moinen.

Asiaan, jos nyt kuitenkin rauhoitutaan ja mietitaan. Selkaranka lahti ja Vopat tuli. Ei ihan yhta aijamainen kuin Norton, mutta lahella sita. Toivottavasti ottaa vaan kunnon roolin siella kopissa.

Taman jalkeen tauko tulee vaan entista parempaan paikkaan. Hiotaan kuvioita ja hitsataan tama jengi saumoista yhtenaiseksi. Ei ihan vastaa otsikkoa, mutta kuitenkin.
 

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
S Gagnon kirjoitti:
Korkeatasoista vaantoa Seniorilta. Varmaan meni monta tuntia keksia moinen.

Asiaan, jos nyt kuitenkin rauhoitutaan ja mietitaan. Selkaranka lahti ja Vopat tuli. Ei ihan yhta aijamainen kuin Norton, mutta lahella sita. Toivottavasti ottaa vaan kunnon roolin siella kopissa.

Taman jalkeen tauko tulee vaan entista parempaan paikkaan. Hiotaan kuvioita ja hitsataan tama jengi saumoista yhtenaiseksi. Ei ihan vastaa otsikkoa, mutta kuitenkin.

Kymmenisen sekuntia siinä kai meni. Sensijaan Sinun viesti oli mykistävä sisällöltään.

Lähes yhtä veretseisauttava, kuin edellisesi:

http://keskustelu.jatkoaika.com/showthread.php?p=1255408#post1255408

Noita kun lukee, ei paljoa tarvitse sanomalehtien urheiluosastoja ja kolumneja selailla ja pohdiskella.

Tarkentaakseni varsinaista kysymystäni edellisessä viestissäni: muistaakseni cobol luetteli jossakin aiemmassa viestissään, että tulijoita/menijöitä oli ollut siihen asti 17. Sori, jos Sinua sattuu, että puhutaan Jokereiden rämpimisestä. Jos ottaisin vittuilufemmani käyttöön, se ei jäisi todennäköisesti edes Sinulle epäselväksi. Jotenkin vaan tuntuu, että Jokereiden tilanne on niin hukassa, ettei edes vahingoniloaan saa kaivettua esiin. Jos sallit, aion silti seurata tilannettaan jatkossakin. Ja kommentoida, tosin vahva käsijarru päällä.
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Pitää puolustaa sen verran Senioria, että kyllä Jokereiden asiat on tällä hetkellä hiukan kehnosti. Ovi käy edelleen ja käynee seuraavaksi sisään. Eiköhän tuo 20 menijää + tulijaa saada täyteen viime kauden lopusta tämän kauden loppuun. Ja jos valmentajat lasketaan mukaan, ollaan jo yli.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös