"Tää oli tässä"

  • 133 788
  • 599

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Gags kirjoitti:
Tässä se meidän todellinen näkemysero tulee ilmi. Samaa mieltähän koko jääkiekkoileva Suomi on Jokereiden pelaajamateriaalista, mutta siinä missä sinä vielä jossittelet, minä en enää usko ihmeisiin. Samalla lailla mä sitä ihmettä toivon kun sinäkin, mutta mä en usko itseluottamuksen ja peli-ilon enää palaavan tämän kauden aikana, eikä vähiten Virmasen takia.

Voi hyvin olla, että kausi on tässä. Mutta mä kuulun siihen ikäluokkaan, joka on tottunut yrittämään loppuun saakka. Katsotaan, kyllä jätkilläkin on helvetisti halua nousta. 51 vetoa maalia kohti Porissa kertoo jotain. Ei ihan koomassa enää?

It ain't over till the fat lady sings!
 

yökkömies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Bundesliga
Niin...

Tää (=surkea alkukausi) oli tässä. Loistava loppukausi alkaa Lauantaina :) Uskokaa tai älkää.
 

Gags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Joo, loppukaudelle lisää H&M koomailua ja parit valmentajan ja maalivahdin vaihdot vielä, niin pelaaja- ja valmentajamarkkinoille annetaan taas samanlaista signaalia kuin 90-luvun loppupuolella ja kaikki taas himoitsevat päästä Jokereihin jossa tehdään pitkäjänteistä työtä. Jep jep.
 

jester

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Onhan tässä usko todella nyt koetuksella, ja lähinnä päivittäin vituttaa tämä tilanne enemmän kuin laki sallii. Tällä hetkellä ei ole helppoa kannattaa joukkuetta nimeltä Jokerit.

Annetaan nyt aikaa vielä hiukan, ennenkuin tuomitaan kausi menetetyksi. Lekkeriksi ei ole varaa laittaa missään vaiheessa. Kaikki on vielä mahdollista - tosin kun näille muille häntäpään joukkueille hävitään, mahdollisuudet heikkenevät oleellisesti.

Kaikki alkaa olla jo kokeiltu, ehkä Virmasen voisi vielä vaihtaa. Sitten täytyy vain odotella ja toivoa.
 

mutt

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit,ylilyönnit,Harkinsin juomalahjat
Niin vielä on 32 peliä edessä eli pisteitä on vielä jaossa 96. Ei ole vielä edes joulukuu ja jotku valopäät ovat myymässä pelaajia pois. Ei hyvää päivää..
 
Viimeksi muokattu:
mutt kirjoitti:
Niin kuten cobol tuossa jo kirjoittikin jäljellä on vielä 42 peliä eli pisteitä on vielä jaossa 126. Ei ole vielä edes joulukuu ja jotku valopäät ovat myymässä pelaajia pois. Ei hyvää päivää..

32 peliä jäljellä, kohta puolet menty.
Runkosarjaa pelataan 56 matsia, ei 66.

Eli 96 pojoa vielä jaossa.
 

mutt

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit,ylilyönnit,Harkinsin juomalahjat
Lakaisija kirjoitti:
32 peliä jäljellä, kohta puolet menty.
Runkosarjaa pelataan 56 matsia, ei 66.

Eli 96 pojoa vielä jaossa.

Joo, tsori katoin väärin. Väsymyksen piikkiin.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Henkka kirjoitti:
Jaa, vai tällaista meinaatte. No löytyisiköhän Jokereista sitten helpotusta Tapparan laituriongelmalle, kun meidän ulkomaalaiskiintiö on täysi? Jantunen kyllä kelpaisi tännepäin...

Niin ja Tony Virta voi pakata laukkunsa ja tulla takaisin kotiin, tänne Hämeenlinnaan. Me voidaan antaa vaihdossa vaikka tämä superlupaus Janne Lahti.
 

Haie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
goldenass kirjoitti:
(Me voitais ottaa toi Järventie, omia äijiä kun on)
Ei niitä oteta, ne maksaa!
Maran palkka n. 200 000 EUR vuodessa ja sopimus jatkuu ensi vuonna. Ei Hautamaalla ole hilloa...
 

Jokeriarska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Onko täällä muitakin pelkkiä peruskoulun käyneitä kuin meikäläinen, kun ei osata laskea montako peliä on jäljellä? :)

32 peliä siis jäljellä, eikä 42, mutta tarpeeksi pisteitä on siinäkin jaossa, että tää kausi voidaan vielä pelastaa. Ei kausi vielä ole todellakaan ohi. Kaiken tämän synkkyyden keskellä jos nyt lauantaina SaiPa-matsista alkaen saataisiin edes 2-3 matsin voittoputki, niin johan oltaisiin taistelussa vielä mukana. Jos ei nyt seuraavista matseistakaan saada pisteitä, niin... niin, en tiedä, mutta ei se ainakaan hyvää tee kenenkään itseluottamukselle jos ero säälipleijareihinkin vaan kasvaa. Eli nyt tarvitaan voitto ja nopeasti, mieluiten jo lauantaina.

Eniten vituttaa, masennuttaa ja huolettaa se, että touhu on mennyt Curren tulon jälkeen vain huonompaan suuntaan. Mitään valoa ei ole tunnelin päässä näkynyt viime peleissä. Näin tulee huolehdittua, että asiat menee päin vittua..

Pelattavaa vielä riittää, mutta seuraavat pelit on kyllä entistäkin kriittisimpiä tämän kauden osalta. Ei kuitenkaan heitetä pyyhettä kehään, vaikka toimitusjohtaja niin tekisi.

Kun on kerran rakastunut tähän seuraan, niin sen takana pysyn ja tulen aina pysymään.
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Ei tämä kausi ole tässä, jos jätkät tajuaisivat olla ottamatta niitä vitun jäähyjä.
Tänään ekassa erässä 5 kakkosta ässien 2 vastaan. Ja yllättäen Ässät rankaisi yhden kerran yv:llä.
Toinen erä, ja tuli 4 kakkosta Ässien kolmea vastaan. Ässien molemmat maalit tässä erässä tuli YV:llä, ja Jokereidenkin erikoistilanteesta tasavajaalla.
Kolmannessa erässä kakkoset meni tasan (tosin Santalan kakkonen tuli kun pelikello näytti 60 minsaa), ja YV:llä ei tehty maaleja .Jokerit teki yhden maalin tasakentällisin, ja laukausten mukaan pyöritti peliä Ässien päässä.

Jokerit siis vaikuttaa hallinneen peliä tasakentällisillä, koska laukauksia joukkueella oli huomattavasti Ässiä enemmän, vaikka se pelasi alivoimaa huomattavasti Ässiä enemmän.
Ei voi olla huonon joukkueen merkki. Tällä kertaa vain hävittiin peli, ja nyt kun tuska on suuri, jokainen tappio tuntuu todella pahalta.

Tipsit:

-Ei turhia jäähyjä.
-Rämö jatkaa maalissa.
-Virmanen kiillottaa kaljunsa.
-Curre pesee lasinsa.
-Ei turhia jäähyjä tana.
 

Gags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Jokeriarska kirjoitti:
Kun on kerran rakastunut tähän seuraan, niin sen takana pysyn ja tulen aina pysymään.
Tämähän toivottavasti on itsestäänselvyys kaikkien kohdalla, nyt on vain kyse siitä, ajatellaanko yhden kauden menestystä vai asioita ja seuran tulevaisuutta hiukan pidemmälle tulevaisuuteen. Minä olen kai se ainoa valopää joka olen myymässä pelaajia pois ja valmis menestyksen suhteen lyömään hanskat tiskiin tämän kauden osalta. Siksi avausviestissäni ehdotinkin, että nyt sitten mietittäisiin jo tulevaisuutta ja ensi kautta. Hankitaan se valmentaja ja ruvetaan rakentamaan tulevaisuutta. Ei ole mitään järkeä roikottaa mukana pelaajia, joilla ei ole tulevaisuutta Jokereissa joko ikänsä, motivaationsa tai muun syyn (=huonoutensa) takia. Nämä kaverit vaihtoon nyt samantien, kun on kauppa-arvoa. Esim. joku Virta voitaisiin ottaa huutaen Tepsiin ja antaisivat Hulkkosen meille takaisin. Mä näen esim. Hulkkosessa paljon enemmän Jokereiden tulevaisuuden kannalta kun Virrassa. Samalla lailla voitaisiin hyödyntää muitakin pelaajia joille ei ole käyttöä tulevaisuudessa.
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Gags kirjoitti:
Esim. joku Virta voitaisiin ottaa huutaen Tepsiin ja antaisivat Hulkkosen meille takaisin.

Meinaat että TPS suostuisi tähän? Ja Hulkkonen?

Siinä olet kuitenkin täysin oikeassa, että Jokereissa pitää ajatella tulevaisuutta ja rakentaa seuraavien kausien joukkuetta ja valmennusta. En vaan näe asiaa niin, että pitämällä nykyiset pelaajamme ja panikoitumatta sijoituksesta myyntipäätöksiin, estetettäisiin jotenkin tulevaisuuden rakentaminen. Sanoisin niin, että asia on todellisuudessa päinvastoin. Pelataan nyt näillä mitä on niin hyvin kuin mahdollista. Siten ensi kauden rakentaminen on helpompaa.
 

tkks

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jokeriarska kirjoitti:
Ei kuitenkaan heitetä pyyhettä kehään, vaikka toimitusjohtaja niin tekisi.
Juu, heittäkää ennemmin se toimitusjohtaja kehään. Masalle uudet Bauerit jalkaan ja ei muuta kuin lapa jäähän ja nimi lehteen. Erätauoilla Virmanen voisi ajaa Zambonia vesikampaus ilmavirrassa liehuten. Näitä hommia se ei ole vielä kokeillut. Ainakaan vähään aikaan.

Mä olen olla huolissani, että kohta Hifk menettää hyvän vastustajan. Ihan oikeasti. Mätisäkkejä vastaan on tylsä pelata.

Mun ohje jokerifaneille on, että savustakaa se äijä ulos. Älkää menkö enää yhteenkään peliin, missä se seisoo penkin takana. Tai yleensä tekee koko firmassa mitään. Se on teidän tuhonne.
 

Gags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
cobol kirjoitti:
Meinaat että TPS suostuisi tähän? Ja Hulkkonen?
Kyllä. Luulen että Jortikka huutaisi vaikka viikon toimistolle että saisi Virran sinne. Voin olla väärässäkin, eikä olisi edes ensimmäinen kerta. Ajatusleikkiähän tämä pitkälti on, mutta turhautuminen ja suoranainen vitutus on vain tällä hetkellä niin kaamea. Tärkein pointtini siis edelleen on, että ruutia ei liiaksi enää tuhlattaisi tämän kauden pelastamiseen, vaan ensi kauden rakentamiseen. Muuten meillä tulee tämä ns. Pena-ilmiö vain pahentumaan, ei päästä seuraavaa kautta rakentamaan kun pitää paikkailla kuluvan kauden tappioita ja möhläyksia vielä huhti-toukokuussa kun paletin pitäisi olla valmis seuraavaa kautta varten. Ehtivätpä sitten paneutua kesätreenaamiseenkin oikein huolella.
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Gags kirjoitti:
Tärkein pointtini siis edelleen on, että ruutia ei liiaksi enää tuhlattaisi tämän kauden pelastamiseen, vaan ensi kauden rakentamiseen.

Minusta taas tuntuu siltä, että jos pelastamme tämän kauden, rakennamme parhaiten ensi kautta. En mitenkään käsitä sitä, miten loppukaudenkin ryssiminen auttaisi tulevia kausia.

Parasta olisi nyt, jos Jokereiden joukkue vietäisiin Myllpuron kylmään halliin ja käytäisiin läpi seuran historiaa. Sen jälkeen Oulunkylän halliin, jossa joukkue nauttisi hernekeittoa. Lind olisi mahtava puhuja tähän, mutta häntä ei nyt saane avuksi.
 

MC61

Jäsen
Suosikkijoukkue
rystylätty
cobol kirjoitti:
51 vetoa maalia kohti Porissa kertoo jotain. Ei ihan koomassa enää?

It ain't over till the fat lady sings!

Aivan. Mä sanoin siskon miehelle, kun ihmeteltiin Riksmanin torjuntamääriä ja maalitilastoa good old teksti-tv:stä: "Näyttää siltä, että kun saadaan paikoista maaliin ja jäähyt veke, niin saa Näädät, rekisteröity yhdistys ja kaikki muutkin vielä kyytiä."
 

Panzerfaust

Jäsen
Suosikkijoukkue
Die Endlösung...für alle Probleme
Mä haluun kans pelastajaks! Jos Ihmeneloset ei riitä, niin mä otan yhteyttä muihin supersankareihin. Tarzan, Tex Willer ja Otto Skorzeny ovat kuulemma kaikki jokerifaneja myös.
 
Seuraavaa kautta voi rakentaa vaikka pelaa näillä pelaajilla tämän kauden.
Rakentaminen tapahtuu seuraavassa järjestyksessä.
1. Valmentajat 2. Mv 3. Pelillinen pakki 4. 2 pelillistä sentteriä 5. 2-4 pelillistä laituria jne ja nämä tulisi olla selvillä tammi-helmikuussa.Nimet voi julkaista sitten joskus?.
Näinhän Jokerit on tehnyt, mutta tällä kaudella on ollut poikkeuksellisen paljon epäonnea/ virhearviointia/ hyväuskoisuutta/ loukkaantumisia.

Josku on vaan käytävä syvällä, että....

Kävihän se HIFK:kin syvällä ja moni muu on käynyt,mutta vahvat nousevat.
 

Gags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
cobol kirjoitti:
En mitenkään käsitä sitä, miten loppukaudenkin ryssiminen auttaisi tulevia kausia.
Virran vaihtaminen Hulkkoseen olisi siis mielestäsi ryssimistä? Filppulan, Kivistön, Koiviston ym. peliajan lisääminen ja turistien poisheivaaminenko olisi ryssimistä?

Kyllä mä luulen tietäväni mikä sua oikeesti nyt pännii ehdotuksessani; se taitaa olla tuo aiempi mainintani Jantusen myymisestä? Mä vain kylmästi ajattelen asian niin, että jopa Jantunenkin, niin loistava ja sytyttävä pelaaja kun onkin, voisi olla Jokereille arvokkaampi tällä hetkellä kauppatavarana. Aatteleppa ite; Jarnalla kilsat tulee väkisin täyteen, sopimus katkolla kauden pääteeksi. Tekee ehkä vikan 1-2v. sopimuksensa ja menee just sinne missä maksetaan eniten, ehkä jopa Sveitsiin. Tällä ajatuksella mä olisin valmis harkitsemaan diilausta muualle, josta voisi saada tulevaisuuden pelaajia tänne.
 

Konsta Kepuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Athletic Bilbao, Tahko, Pool, Saints
jester kirjoitti:
Onhan tässä usko todella nyt koetuksella, ja lähinnä päivittäin vituttaa tämä tilanne enemmän kuin laki sallii. Tällä hetkellä ei ole helppoa kannattaa joukkuetta nimeltä Jokerit.
Mua ei edes vituta koska olen yksinkertaisesti niin äimänä tästä koko touhusta.

Aika kauan on tullut seurattua urheilua, muutakin kuin jääkiekkoa, mutta tällaista rypemistä en ole koskaan nähnyt. Nimenomaan näin pitkään kestävää ja tällaisella materiaalilla operoivalta joukkueelta. Jokerikannattajana kovan treenikuurin aiheuttamiin notkahduksiin on oppinut suhtautumaan viileydellä, koska syy on ollut tiedossa. Mutta nyt asiat ovat toisin. Nyt ei varmaankaan olla valmistautumassa kevään tosipelejä varten, eihän...

Minua oikeasti kiinnostaisi jonain päivänä kuulla tai lukea jonkun pelaajan/muun osallisen muistelmista, mitä ihmettä tässä joukkueessa tapahtui. Nyt nähty ja koettu romahdus tulee varmasti kummittelemaan monen, niin pelaajan kuin kannattajankin, mielessä pitkään. Huh...
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Gags kirjoitti:
Virran vaihtaminen Hulkkoseen olisi siis mielestäsi ryssimistä? Filppulan, Kivistön, Koiviston ym. peliajan lisääminen ja turistien poisheivaaminenko olisi ryssimistä?

Kyllä mä luulen tietäväni mikä sua oikeesti nyt pännii ehdotuksessani; se taitaa olla tuo aiempi mainintani Jantusen myymisestä? Mä vain kylmästi ajattelen asian niin, että jopa Jantunenkin, niin loistava ja sytyttävä pelaaja kun onkin, voisi olla Jokereille arvokkaampi tällä hetkellä kauppatavarana. Aatteleppa ite; Jarnalla kilsat tulee väkisin täyteen, sopimus katkolla kauden pääteeksi. Tekee ehkä vikan 1-2v. sopimuksensa ja menee just sinne missä maksetaan eniten, ehkä jopa Sveitsiin. Tällä ajatuksella mä olisin valmis harkitsemaan diilausta muualle, josta voisi saada tulevaisuuden pelaajia tänne.

Jantunen nimenomaan häiritsi. Virta vs Hulkkonen olisi ok, mutta täysin epärealistinen, aivan totaalisesti. Ei TPS päästä parasta puolustajaansa kilpailijalle kesken kauden - niillehän nauraisi jokainen.

Lisäksi ajattelen niin, että jos Jantunen, niin samalla logiikalla sitten myös Hyvönen, Santala ja Norton pistetään pois. Ja jos noita ei panna pois, mitä järkeä olisi laittaa Jantunen? Ei tajua, ei.
 

Germanicus

Jäsen
Suosikkijoukkue
*HIFK* Germanicus Julius Caesar Claudianus
Panzerfaust kirjoitti:
Mä haluun kans pelastajaks! Jos Ihmeneloset ei riitä, niin mä otan yhteyttä muihin supersankareihin. Tarzan, Tex Willer ja Otto Skorzeny ovat kuulemma kaikki jokerifaneja myös.

Putosin. Eli Virmanen on Mussolini, joka pitää pelastaa sieltä vaihtoaitiosta?

"Otto" on kone!!!
 
Konsta Kepuli kirjoitti:
Mua ei edes vituta koska olen yksinkertaisesti niin äimänä tästä koko touhusta.

Aika kauan on tullut seurattua urheilua, muutakin kuin jääkiekkoa, mutta tällaista rypemistä en ole koskaan nähnyt. Nimenomaan näin pitkään kestävää ja tällaisella materiaalilla operoivalta joukkueelta. Jokerikannattajana kovan treenikuurin aiheuttamiin notkahduksiin on oppinut suhtautumaan viileydellä, koska syy on ollut tiedossa. Mutta nyt asiat ovat toisin. Nyt ei varmaankaan olla valmistautumassa kevään tosipelejä varten, eihän...

Minua oikeasti kiinnostaisi jonain päivänä kuulla tai lukea jonkun pelaajan/muun osallisen muistelmista, mitä ihmettä tässä joukkueessa tapahtui. Nyt nähty ja koettu romahdus tulee varmasti kummittelemaan monen, niin pelaajan kuin kannattajankin, mielessä pitkään. Huh...

Teksti oli kuin meikäläisen näppikseltä, olen myös lähes sanattomaksi tyrmistynyt katastrofin laajuudesta, etenkin kun miettii kontrastia edelliseen kauteen. Kyllä on todellakin mennyt kaikki mahdollinen ja mahdotonkin päin helvettiä tänä kautena ja pahimmilla kuviteltavissa olevin tavoin.

Samoin kiinnostaa todella paljon kuulla joskus jälkikäteen osallisten mielipiteitä ja ajatuksia tästä kaudesta sitten kun ollaan vähän etäisyyttä ja perspektiiviä saatu. Ehkä tämä kausi antaa parhaat puolensa tulevaisuudessa kun voidaan katsoa mitä asioita ei missään tapauksessa pidä menestyvän kiekkojoukkueen tehdä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös