Salibandyketju

  • 183 429
  • 1 196

Kuvernööri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ensimmäinen harjoitusturnaus on takana ja kauden alkuun about kuukausi. Tulipahan taas todettua, että jalka ei liiku, kädet ei riitä ja nopeuttakin voisi olla enemmän. Ei näin. Lyhyt avautuminen.
 

brehme_

Jäsen
Suosikkijoukkue
prosenttikiekko
Kuvernööri kirjoitti:
Ensimmäinen harjoitusturnaus on takana ja kauden alkuun about kuukausi. Tulipahan taas todettua, että jalka ei liiku, kädet ei riitä ja nopeuttakin voisi olla enemmän. Ei näin. Lyhyt avautuminen.

Sama juttu meikäläisellä päinvastoin. Ketjun peli toimi kauden avauksessa näyttävästi kahteen suuntaan. Meikäläisen tilastot (joukkueenjohdon kirjanpidosta, en minä niitä itse laske...): neljässä pelissä 2+2=4 ja plus-miinuksessa 7-1 = +6

Salibandyliigasta sen verran, että viime kausina tehokkaan peliajan ja veskalle palauttamiskiellon myötä on alkanut tulla yhä enemmän ja enemmän maaleja. Nyt aletaan mielestäni liikkua aivan äärirajoilla, kuinka paljon maaleja on järkevää tulla. Ei se ole enää kivaa jos yhden maalin merkitys on niin olemattoman pieni. Minulle maali on aina ollut palkinto hyvin toimineesta viisikkotyöskentelystä ja sen pitäisi tulla kerran kaksi pelissä. Jotenkin on ikävä ajatella, että vaikka puolustus pelaisi loisto-ottelun niin silti omiin menee seitsemän. Junnusarjoissa ainakin on ollut sitä tasaisempia ja kovempia otteluita, mitä vähämaalisempia ne ovat olleet. Mutta kommentoikaa ihmeessä.

Mitä liigan joukkueisiin tulee niin minusta on suorastaan loistojuttu nähdä pitkästä aikaa hämeenlinnalaisjoukkue liigaestradeilla. Hämeenlinnahan oli 90-luvulla todellinen huippulahjakkaiden junnujen kaupunki mm. RuRun ja HaUn työpanoksen ansiosta. Nyt siis liigassa FT Trackers. Toivon menestystä perinteiselle salibandyjoukkueelle.

Toinen nousija NST on myös mukava nähdä liigassa. Erittäin perinteinen salibandyn erikoisseura tunnettiin vielä 90-luvulla nimellä Nakkisormet. Nykyään sellaisia ei joukkueesta juuri löydy vaan joukkue on erittäin tasokas ja ehdottomasti tämän vuoden yllättäjäehdokas. NST:llä on kovat junnut etenkin ikäluokat 85-87

Kovat ovat junnut myös Helsingin IFK:lla. Tänä vuonna näyttöpaikan saavat taatusti luunkova huippulahjakkuus Kaho Yau, Alex Lowe, Kim Karjalainen ja kumppanit. Etenkin Yau on noista todella kova pelaaja. Sitten takaa on tulossa vielä todellinen maalivahtilahjakkuus Jan Mohell, joka sai Erässä näyttöpaikan liigassa jo 15-vuotiaana. IFK:n ryhmän pomona onkin vinttikoiramainen Raine Laine.

Mutta entäs mestaruustaistelu. SSV:n dynastia jatkunee mutta ainakin Suntilan ja Moilasen paluun myötä Josba tarjoaa kovan vastuksen ja tamperelaiset Gunners ja Classic ovat taas kerran kovia mutta eivät aivan mestarisuosikkeja.

Happeen jätän arvioimatta, sillä en tiedä mitä Mihu tekee. Jääkö vai eikö? Olisiko esimerkiksi Humpauttajalla tietoa?
 

Kuvernööri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo, ei tehoissakaan täällä vikaa, pojo per matsi, mutta kun perkele on äijä muuten vaan niin jäässä;)

Tosiaan, maaleja ei tarvitse tulla yhtään enempää. Sami Nymankin kommentoi viime kaudella, että hattutemppu ei oikein enää tunnu miltään. Mutta itse luulen, että isot maalimäärät johtuu tasoeroista. Esim. viime kaudella joku OLS ja Rangers. Kammottavia joukkueita. Tehokas peliaika ja palautuksen kieltäminen ovat loistavia uudistuksia.

SSV:hän on pomminvarma mestari jo etukäteen eikä muilla ole mitään sanottavaa. Täytyy käydä katsomassa poikien pelejä, varsinkin kun ainoa esikuvani ja suuresti kunnioittamani "suutarilan rusakko" Sami Vidgren tekee vielä yhden hyökkäyksen huipulle. Jos Viki pysyy terveenä niin pelaa MM-kisoissa - oma veikkaukseni. Ehkä tällä kaudella IFK saa edes jonkinlaista paikalliskilpailua aikaan. Itse en IFK:lle lämpene yhtään (lukekoot suosikkijengeissä mitä tahansa, lätkä on eri asia), todella spede jengi ja täynnä idiootteja. Saa nähdä miten Naava saa jengin toimimaan.

Erän peleissä joutuu taas käymään aina kun ehtii. Huh sitä taidon määrää, ei mitään tolkkua. Mahtava joukkue.

Ja Kohosen Mikahan teki diilin Storvretaan jo ajat sitten.
 

zet

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anssi Ritari
tilliliha kirjoitti:
Happeen jätän arvioimatta, sillä en tiedä mitä Mihu tekee. Jääkö vai eikö? Olisiko esimerkiksi Humpauttajalla tietoa?

En ole Humpauttaja mutta tietoa löytyy. Happeen tilanne näyttää kyllä tällä hetkellä todella synkältä. Viime kauden avainpelaajista ykkösmaalivahti Jens Pedersen siirtyi liiganousija FT Trackersiin ja pakkina pudotuspeleissä pelannut kovaotteinen Teemu Häkkinen siirtyy takaisin Josbaan. Avainhyökkääjistä Lasse Riitesuo lähtee Seinäjoelle Jarno Hirvosen ketjukaveriksi, Petri Manninen siirtyy Ruotsiin, samoin kuin Mihu Kohonen lähtee tienamaan makkaraa leivän päälle Storvretaan. Mikko Jokela palaa pääkaupunkiseudulle SSV:hen ja Teppo Rantala todennäköisesti lopettaa. Tilalle Happee ei ole saanut kun oikeastaan Sebastian Faber-Pintilän Kirkkonummelta. Ensi kaudella Happeen tavoitteena onkin ajaa sisään nuoria pelaajia ja säilyttää sarjapaikka.
 

SammyD

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Are kirjoitti:
Loistava laji pelata, melko tylsä laji seurata.

Täysin samaa mieltä olen. Ainoastaan joitain kavereiden pelejä on jaksanut seurata kokonaan.

Itse on viitosdivarissa tullut pelailtua vähemmällä menestyksellä kaveriporukalla joitain vuosia. Puukätinen vasen puolustaja on roolina pääsääntöisesti ollut. Pelityylini taitaa olla aika rauhallista, sillä ainoat jäähyt ovat tulleet "uran" ensimmäisessä pelissä. Nykyään tulee myös hoideltua joukkueen juoksevia asioita. Mukavaa on ollut, kunhan ei liian vakavasti touhua ole ottanut.
 

Murmeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Vancouver Canucks
Sattuikos kukaan jatkislaisista pelaamaan viikonloppuna Vihdin mestis -turnauksessa? Itse läiskin siellä yhdessä jengissä ja turnaus päättyi finaalitappioon.
 

brehme_

Jäsen
Suosikkijoukkue
prosenttikiekko
Kuvernööri kirjoitti:
Erän peleissä joutuu taas käymään aina kun ehtii. Huh sitä taidon määrää, ei mitään tolkkua. Mahtava joukkue.

Nähdään sitten siellä!

T.kausarin omistaja

Niin tosiaan Erästä unohdin heittää juttua vaikka joukkuetta paljon seuraankin. Joukkueeseen tuli IFK:sta juniori-ikäiset Lauri Hyytiäinen (mv) ja Miro Herlin, jotka molemmat ovat nuorisomaajoukkuetta miehittäneet. Joni Niiranen on myös hyvä vahvistus. Viime kaudella Pohjois-Helsingin ylpeyttä leimasi se sama vanha ongelma eli kotona toimi kun oli oikea salibandykenttä alla ja vieraissa koulujen parketeilla (sori tamperelaiset ynnä muut) sitten tökki. Onneksi liigaan on nyt kuitenkin tulossa mattopakko eli Erä sekä liigaan ensi kaudeksi nouseva Finnsta-Pro voivat olla kauden 2006-07 yllättäjät.

Finnsta-Pro on mielenkiintoinen tapaus. Monta viime kauden Eräläistä siirtyi tähän jo legendaksi Storvreta-reissuilla tulleeseen keräilyjoukkueeseen. Valmentajana todellinen jyrisijä eli nuorten maajoukkuevalmentaja Lasse Eriksson. Mielenkiintoisia pelaajia löytyy vaikka kuinka. Simon Riihelä, Jarno Tiainen, Henri Huhtala, Simo Kovanen, Juha Kulmala sekä tietenkin rääväsuinen Jakke Halme. Divarijoukkueeksi kova rosteri!
 

teemu_s

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool FC, Montreal Canadiens
Sähläreiden kuningas

Onhan tuon lajin parissa tullut vietettyä tunti jos toinenkin, pelatessa ja otteluita seuratessa. Reväyttänyt oikean nilkankin neljä kertaa. Muutamia huomioita tästä keskutelusta tullut esille ja niitä haluankin kommentoida. :)

Riz: Ilmeisesti ette kuitenkaan pelanneet Tshekissä Finnsta IBK:ta vastaan? :)

Tähkä-Jussila-Ketonen/Häkkinen oli tämän vuosituhannen alussa yksi parhaimmista ketjuista salibandyliigassa. Joensuuta voitaisiin ehkä pitää vielä lajin yhtenä tärkeimpänä keskuksena koko maailmassa, sen verran huikeita pelimiehiä on Josbassa koulutettu tai käynyt (Tiitu, Ahtiainen, Suntila, jne.) Ja ensi kaudesta voisi odottaa taas menestystä kun Suomen paras maalivahti Markus Suntila tekee paluun kotiin yhdessä kirniäiskuningas Mopsi-Moilasen ja Teemu Häkkisen kanssa. Lähtöpuolella onkin sitten yksin Suomen parhaimmista puolustajista, Aki Seppälä, joka sai työpaikan kotiseudultaan ja pelaa liiganousija NST:ssä.

Joku ihmettelee että miksi tituleeraan Suntilaa Suomen parhaaksi veskaksi. Mielestäni hänen jättämisensä ulos maajoukkueesta useampaan otteeseen on yksinkertaisesti ollut huutava vääryys, sillä Sunttu on pitänyt useasti joukkuettaan pystyssä ja ottanut kiinni kaiken otettavissa olevan. Joka ei ole miehen nähnyt pelaavan, pysyköön hiljaa!

Seppälän lähdöllä Josbasta on joukkueeseen paljon vaikutusta. Liigan nopeimmat jalat ja tappavin lyöntilaukaus on yhdistelmä, jonka menettäminen tuntuisi joka joukkueessa. Ehkä Pohjois-Karjalan juniorimyllystä hiotaan joku uusi timantti mutta ylivoimapeli kärsinee huomattavasti vaikkakin Häkkisen pyssy onkin lisänä.

Tällä viikolla Joensuussa pelataan salibandyn huipputurnaus Into NorthCup. Osallistuvat joukkueet löytyvät tapahtuman omilta nettisivuilta www.intonorthcup.fi
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Väitän olevani joukkueelle tärkeä pelaaja, vaikken pistenikkari olekaan. Viime kaudella 5 portaassa pelasin lähinnä keskellä ja kun tuo tekniikka ei päätä huimaa, oli vaikeuksia pystyä johtamaan palettia. Olen siis selvästi 3ketjun laituri, rikon peliä ja juoksen puolustamaan tunnollisesti. Teinhän minä tuossa viime kaudella silti kai 4+4 saldon ja olin pari peliä poissa, ainakin yhden maalissa ja pakkina. Lähes kaikki maalit on aina maalin edus härdelleistä mutta viime kaudella tein varmasti ainakin tähän astisen urani hienoimman maalin! Olin karvaamassa vastustajan alueella ja noin 20metriä maalista, pakki jotain sähläsi, yritti kai syöttää parilleen ja pallo karkasi(lue ankaran prässin ansiosta)ja pääsin vetämään kunnon lämärin hyvin kaukaa, tiesin hyvin missä maali oli ja täysiä vain sinne. Pallo meni aivan vasempaan yläkulmaan ja veto oli todella tulinen. Sen sanon että sinne kulmaan sitä ns yleensä aina tähtäilen jos vetelen, ellei alakulmiin. Se oli kyllä hieno maali, pelästyi hiukan itsekkin..Selvästi kyllä olen syöttelijä, tahtoo kädet jäätyä..
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
puuha-pete kirjoitti:
Pallo meni aivan vasempaan yläkulmaan ja veto oli todella tulinen. Sen sanon että sinne kulmaan sitä ns yleensä aina tähtäilen jos vetelen, ellei alakulmiin. Se oli kyllä hieno maali, pelästyi hiukan itsekkin..Selvästi kyllä olen syöttelijä, tahtoo kädet jäätyä..
Näin molarina toivonkin, että tähtäilisitte sinne yläkulmiin. Mulla on maagisen nopeat kädet. Ossi poimii. Mutta ne 15 cm korkeat takakulmavedot... ei perkele niiden kanssa!
 

dali

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lamoriellon Enkelit, the Spirit of CBA
Ossi kirjoitti:
Näin molarina toivonkin, että tähtäilisitte sinne yläkulmiin. Mulla on maagisen nopeat kädet. Ossi poimii. Mutta ne 15 cm korkeat takakulmavedot... ei perkele niiden kanssa!

Miä oon ku Anatoli Firsov: Tähtään päähän :) Koska sihtini on huono, humahtelevat vedot maskin vierestä sisään...

Myös ohjurit on kivoja. Siinä on ihan sama, miten nopeat refleksit veskarilla ovat, kun niiden torjuminen on aina tuuripeliä. On aina mukavaa, kun pystyy pienellä liikkeellä kahvittamaan molen autotalliin.
 

tonderi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Ossi kirjoitti:
. Mutta ne 15 cm korkeat takakulmavedot... ei perkele niiden kanssa!

Tosta en voi olla kun samaa mieltä. Ei ton vittumoisempaa paikkaa voi pallo tulla. Paras mitä voi maalivahtina odottaa niin läpiajot. Siinä on hauska jallittaa hyökkääjä. Sen parempaa tunnetta ei voi housut jassa saada.
 

peruspata

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Pesäkarhut, UP-V, FT Ulvila, Karhut
dali kirjoitti:
Myös ohjurit on kivoja. Siinä on ihan sama, miten nopeat refleksit veskarilla ovat, kun niiden torjuminen on aina tuuripeliä. On aina mukavaa, kun pystyy pienellä liikkeellä kahvittamaan molen autotalliin.

Ohjurit ovat näin maalivahtina sanonko mistä. Läpiajoissa on puolensa ja puolensa, pelimies veivaa ainakin minut nakkikioskille, mutta toisaalta rohkealla vastaantulossa (siis eteen vain, kuitenkin sääntöjä rikkomatta) jää veskarillekin tsäänssejä, joista jokainen on mahdollisuus. Iso kokoni kuitenkin näissä tilanteissa vähän auttaa, on nimittäin helpompi peittää, kun on, millä peittää. :)

Joskus hermot menee myös puolustukseen. Kerran, kun sieltä tultiin kolmella hyökkäykseen eikä pakkeja missään. Tekiväthän ne maalin, ja kun kysyin, että jätittekö minut vähän yksin, sain vastauksen: ei, oli siellä kolme hyökkääjää kaverina.
 

Twite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
Ei kautta ilman maalia-lausahduksen on keksinyt joku joka ei tunne minua.

Kirjoitin vitutusketjuun kesällä mestarisuorituksestani jossa 14-2 voitossa onnistuin tehoilemaan 0+0, -2. Samaisten kinkereitten finaalissa löin mailani poikki ja sain jäähyn. Jäähyn loputtua (vastustajan maaliin) kompastuin vaihtopenkille mennessäni laitaan ja kaaduin päin penkkiä. Sattui kyynärpäähän, polveen ja olkapäähän sekä itsetuntoon. Hieno laji, saatana.
 

Random Hero

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Ossi kirjoitti:
Näin molarina toivonkin, että tähtäilisitte sinne yläkulmiin. Mulla on maagisen nopeat kädet. Ossi poimii. Mutta ne 15 cm korkeat takakulmavedot... ei perkele niiden kanssa!

Itse tykkään juuri noista saan ne helposti kiinni... Venyy venyy ;)
 

Kuvernööri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
tilliliha kirjoitti:
Finnsta-Pro on mielenkiintoinen tapaus. Monta viime kauden Eräläistä siirtyi tähän jo legendaksi Storvreta-reissuilla tulleeseen keräilyjoukkueeseen. Valmentajana todellinen jyrisijä eli nuorten maajoukkuevalmentaja Lasse Eriksson. Mielenkiintoisia pelaajia löytyy vaikka kuinka. Simon Riihelä, Jarno Tiainen, Henri Huhtala, Simo Kovanen, Juha Kulmala sekä tietenkin rääväsuinen Jakke Halme. Divarijoukkueeksi kova rosteri!

Joo, ja lisätään nyt vielä ehkä Suomen huikein kynäilijä Niki Strömsten, joka tekee divarissa ihan mitä haluaa. Toivottavasti Halmeen Jarella menee tää kausi vähän paremmin kuin edellinen. En nyt ihan tiedä tästä Finnsta-jutusta, kuinka hyvä asia on salibandylle, että nousevat. Tolla rosterilla pitäisi nousta, varsinkin kun liiga laajenee ja parhaassa tapauksessa vissiin 4 ykkösdivarijengiä voi nousta. Aika pahasti saisivat ryssiä, varsinkin kun potentiaalisia haastajia on ehkä vain 2, Vantaan jengit AC HaKi ja Tiikerit. Vantaalla tulee kova paikallisvääntö. Vaikea vieläkin käsittää miten Hakunilan ylpeys tippui divariin viime kauden päätteeksi, kova pettymys oli.

Jengillä tuntuu olevan ihan mukavaa loukkaantumislistaa. Täällä on muutama polvileikkaus, ehkä sata kertaa vääntyneet nilkan nivelsiteet, puolensataa puujalkaa, eikä pidä unohtaa viallista pääkoppaakaan. Se tuli tosin synnyinlahjana.
 

peruspata

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Pesäkarhut, UP-V, FT Ulvila, Karhut
Hieman tuntuu Gunnersissa Tero Karppasen loukkaantuminen. Harmin paikka, Karppanen on yksi niistä, jota olisin kyllä todella mielenkiinnolla käynyt seuraamassa paikan päälläkin. Pelikunnossa Karppanen on vasta aikaisintaan playoffien aikaan.
 

teemu_s

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool FC, Montreal Canadiens
peruspata kirjoitti:
Harmin paikka, Karppanen on yksi niistä, jota olisin kyllä todella mielenkiinnolla käynyt seuraamassa paikan päälläkin. Pelikunnossa Karppanen on vasta aikaisintaan playoffien aikaan.

Terolla ei kestä kasetti! Terolla ei kestä kasetti!

Tai noh, kasettihan on kestänyt mutta polvi ei. Harmin paikka. Toivottavasti Karpenlöv saadaan vielä kuntoon että hän voi pleijareissa alistaa vaikka Oilersia. (Iso G:hän tunnetusti häviää Josballe, aina.)
 

Zame

Jäsen
Suosikkijoukkue
kalpa, ottawa
Salibandy liiton kasvattajaraha järjestelmässä ja seuroissa jotka pyytävät aina sitä rahaa ei ole mitään järkeä. Olen muuttamassa opiskelujen takia uuteen kaupunkiin joten seura siirto tuli ajankohtaiseksi. Siirryn 1 divisioonaan joten vanha seurani pyytää minusta 340 euroa mikä on aivan järkyttävän suuri summa.
Uudessa seurassa ei ole varaa maksaa tuota summaa joten se jäisi minun hoidettavaksi ja koska muutenkin seurassa pelaaaminen maksaa aika paljon ei minullkaan olisi varaa maksaa sitä. Eli voi olla että homma kaatuu siihen ja joudun joko menemään johonkin 5. tai 4. divari porukkaan joihin kasvattajarahaa ei pyydetä tai lopettamaan pelaamisen vuodeksi. Nämä vaihtoehdot ovat molemmat aivan perseestä.
Minusta on uskomatonta että vanha seurani kehtaa edes pyytää tuota rahaa, koska yli puolet juniori vuosista pelasimme ilman valmentajaa ja parina vuonna minä vedin meille harjoituksia. Joten voisin väittää että seura ei hirveästi ole minua kasvattanut.
 

Lapster

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Maple Leafs, Kärpät NE Patriots, RoPS
Kuvernööri kirjoitti:
Joo, ja lisätään nyt vielä ehkä Suomen huikein kynäilijä Niki Strömsten, joka tekee divarissa ihan mitä haluaa. Toivottavasti Halmeen Jarella menee tää kausi vähän paremmin kuin edellinen. En nyt ihan tiedä tästä Finnsta-jutusta, kuinka hyvä asia on salibandylle, että nousevat. Tolla rosterilla pitäisi nousta, varsinkin kun liiga laajenee ja parhaassa tapauksessa vissiin 4 ykkösdivarijengiä voi nousta. Aika pahasti saisivat ryssiä, varsinkin kun potentiaalisia haastajia on ehkä vain 2, Vantaan jengit AC HaKi ja Tiikerit. Vantaalla tulee kova paikallisvääntö. Vaikea vieläkin käsittää miten Hakunilan ylpeys tippui divariin viime kauden päätteeksi, kova pettymys oli.

Jengillä tuntuu olevan ihan mukavaa loukkaantumislistaa. Täällä on muutama polvileikkaus, ehkä sata kertaa vääntyneet nilkan nivelsiteet, puolensataa puujalkaa, eikä pidä unohtaa viallista pääkoppaakaan. Se tuli tosin synnyinlahjana.

Lisätään nyt vielä Finnstasta sen verran että ensi kaudella pelaa sekä Niki Strømsten että Patrik Strømsten. Patrik palaa suomeen takaisin Norjasta jossa on pelannut pari viimeistä kautta. Tämä kaksikko juniori-ikäisenä muodosti pelottavimman hyøkkäysketjun yhdessä Esa Kankaan kanssa.

Jos on hetki aikaa niin kannattaa lukea hieman erilainen tarina salibandyn arjesta, starring Patrik Strømsten:

http://nubacom.partner.kotisivut.com/news.do;jsessionid=ED0B4F131E9589D2C5FEBB9814F4ACB5?newsid=3400

Uskomatonta viime kaudella divarissa oli että Niki Strømsten teki n.30 pistettä enemmän kuin toiseksi paras pistemies. (molemmat lohkot mukaan lukien)

Ja kun tuossa on ollut puhetta vedoista niin itsehän pakin paikalta tähtään aina ristikkoon. Se on vähän kuin tulos tai ulos (= takaseinään). Hyøkkääjät yrittää sanoa että ammu alas jotta edes voi yrittää ohjata mutta minkäs teet kun veto on vuosien kuluessa lukkiintunut yläkulmaan ja useimmiten oikeaan yläkulmaan. En silti sano että se sinne napsahtaa aina, aina silloin tälløin pitää ottaa muutama kohdistuslaukaus.

Ja loppujen lopuksihan se menee niin kuten lätkämiehiltä on opittu kuulemaan:
"Pistin silmät kiinni ja ammuin sinnepäin, tällä kertaa se sattui menemään sisään".
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Lapster kirjoitti:
Uskomatonta viime kaudella divarissa oli että Niki Strømsten teki n.30 pistettä enemmän kuin toiseksi paras pistemies. (molemmat lohkot mukaan lukien)

Noo, eipä siellä omassa päässä ihan hirveästi vierailtukaan. Niki tykkää muutenkin tehdä hieman omituisia maaleja:)
 

Taze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Red Wings
fat of the land kirjoitti:
Tähkästä:

Se että tähkä ei mahtunut joukkueeseen jossain vaiheessa, en nyt muista oliko SSV, johtui sponsorikiistoista.

Eli joukkueella oli sopimus fatpipen kanssa ja Tähkällä exelin kanssa (tai toisinpäin) ja sen takia missasi kauden.

Tämä oli siis viime kaudella, ei tosin ensimmäinen kerta kun Tähkä tekee tuon saman. Kurrelta meni hermot ja totesi, että älä sitten pelaa.


HABS #11 kirjoitti:
Ei lopeta. Pelaa ensi kaudella Heinolassa Myllyojan Masters nimisessä 5-divisioona joukkueessa.

Jaaha, Teppo pelaa sitten ilmeisesti samassa lohkossa. Pitänee viedä länget pari kertaa. Tuttu mies toki aiemminkin jo.
 
Suosikkijoukkue
HPK, Chelsea
Ihan mielenkiinnosta kyselen; mihin hintaan reikäpalloa lätkitte ja kuinka paljon menee varusteita kaudessa (mailoja, kenkiä jne.)? Minkä hintaisia varusteita käytätte?
 

Alex

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Kausi maksaa lisensseineen n. 320€ nelosdivarissa. Kaudessa menee 1-2 mailaa ja 1 pari kenkiä, eli niihin menee siis vielä reilu satanen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös