Salainen suosikki?

  • 191 454
  • 1 070

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
En enää tunne häpeää omasta musiikkimaustani, joka koostuu sadoista artisteista ja bändeistä. Siksi en pysty nimeämään salaista suosikkiartistiani, koska sellaista ei yksinkertaisesti ole. Nickelbackiakin fanitan kohtalaisen näkyvästi ja hivenen ihmettelen sen saamaa negatiivista huomiota.
 

Deanwick

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyväskylä, Seattle ja kansainvälinen kiekko
Tunnustan, tykkään ihan luonnottoman paljon jenkkien samaa kaavaa toistavista college-romanssikomedioista, ne on niin ihanan aurinkoisia ja symppiksiä. Myös Dead or Alive -elokuva on tullut katsottua varmaan sata kertaa eikä siihen kyllästy ikinä. Ja tämä siis hepulta, joka on opiskellut elokuvaa parissakin eri korkeakoulussa.

Musiikkipuolellakin tykkään esittää elitistiä, mutta aina silloin tällöin ysäridiskoihme Princessan levyt löytävät tiensä soittimeen. Myös Kristiina Braskin hömppäpoppi uppoaa.
 

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Jeanette Björkqvist. Siitäkin huolimatta, että se kuuluu suomenruotsalaisiin mielensäpahoittajiin ja vaikuttaa muutenkin olevan vähän herranterttu.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Carly Rae Jepsen - Call Me Maybe.

Vituttaa kun en ole pariin päivään kuullut radiosta. This is crazy.
 

Balrog

Jäsen
Suosikkijoukkue
Erilliset saarekkeet
Pakko myöntää että pidän Linda Skuggen kolumneista Aftobladetissa ja Expresenissä (onko nimimerkki pettter muuten lukenut kyseisiä kolumnneja ?), pidän myös Matkaoppaat Bulgarian muutamista naisoppaista (köh köh)
 

Nume

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, FC Bayern München, SoJy
Täydelliset naiset. Tämä on aika noloa, mutta kohta olen katsonut kaikki tuotantokaudet. Pidän kyseisestä sarjasta, vaikka se onkin naisten keskuudessa hyvin suosittu ja homo on sen käsikirjoittanut. Tyttöystävän kanssa muutaman jakson aluksi katsoin, mutta kyllä ihan vapaaehtoisesti muuten olen sarjaa katsonut ja välillä saanut nauraa ihan kunnolla. Täydelliset naiset ei ole tavanomainen draamasarja, siinä on myös komediaa ja sekö sen erottaa muista, mene ja tiedä.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Oikeastaan Aki Sirkesalon fanittamiseni ei ole niinkään iso salaisuus. Toista se oli silloin, kun hän oli vielä elossa. Tuolloin jostain syystä häpesin myöntää, että pidin hänen musiikistaan.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Notkea Rotta. Hävettää oikein myöntää. Tai suurin osahan niiden biiseistä on ihan paskaa, mutta muutama helmi sieltä löytyy ja niitä tulee kuunneltua uudestaan ja uudestaan. TJEU: Notkea Rotta-Paluu Betoniin. Kai tää vaihe pian ohi menee.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Oikeastaan Aki Sirkesalon fanittamiseni ei ole niinkään iso salaisuus. Toista se oli silloin, kun hän oli vielä elossa. Tuolloin jostain syystä häpesin myöntää, että pidin hänen musiikistaan.

Erittäin sama tähän. Hyvää musiikkia, jokin siinä saa aina hyvälle tuulelle.
 

Hanhi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, AS Roma
Katselin viime viikolla kaikki tähän asti ilmestyneet episodit Vampyyripäiväkirjat -sarjasta. Kenellekkään en ole kehdannut kertoa :)
 

ufon_kaakao

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Sebastian Aho
Ei nyt niin kovin salainen, mutta jos esim. tarjoilija kysyy mitä saisi olla en ensimmäisenä ala hehkuttamaan Neljää Ruusua.

Voisko joku haukkua bändin pystyyn?
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Popeda. Ei voi mitään. Varmasti monen mielestä junttirokin lähettiläät oikein pahimmasta päästä, mutta kun soitto kulkee kuin panssarivaunu, tai katujyrä, niin mie tykkään. Tai noh, en tiedä saako tuon asian mainitsemisesta mitenkään miinuspisteitä.
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Linkin Park. Tykkäsin etenkin ensimmäisistä albumeista, mutta täytyy myöntää että uusinkin kolahtaa hyvin. Olen vain saanut sellaisen käsityksen, että se "alkuperäinen" on aitoa Linkin Parkia ja "nykyistä versiota" pitäisi karttaa.

Varsinkin kun lähipiirissä tuntuu siltä, että Linkin Park ei ole kovassa huudossa.

Siksipä tämä on salainen suosikki. Tiedä sitten onko niin "nolo" paljastus. Ehkei.
 
Juu kyllä itekin tykkään Linkin Parkista. Etenkin kahdesta ekasta levystä. Uusin vaikuttaa kanssa ihan hyvältä, mutta ne pari edellistä ei oikein uponnut. Ja joo eipä munkaan kaveripiirissä hirveesti ko. bändistä pidetä :)
Tai oikeastaan sitä pidetään vissiin ämmien musiikkina, mut so what :D
 

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Linkin Park on ihan jees. Etenkin klassikko Linkin Park - In The End on loistava!

Kwan. Muistaako kukaan? Sillä bändillä on kaksi ensimmäistä levyä varsin kelpo tavaraa ja omistinkin ne joskus, mutta olen hukannut ne jonnekin. Kwan - I Wonder

(Molemmat linkit vie Youtubeen)
 

Tähtipakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Mihin tää maailma on menossa, kun Linkin Parkista tykkäämistäkin pitää salata. Itselle iskenyt yhtyeen musiikki lähes aina ja uusinkin levy on varsin hyvää kamaa. Eikä tuota tykkäystä ole tullut peiteltyäkään hirveästi.

Vähän sama homma Nickelbackin kanssa, tosin tätä olen välillä koittanut peittääkin, kun muut jauhavat bändistä paskaa. Näissä tilanteissa jätän mainitsematta lauseet luokkaa "mun mielestä Nickelback on loistava" ja "biisi X on mun suosikki Nickelbackilta!".

E: Kwanista myös tykkäsin jonkun verran aikanaan. :D Kait mä tykkään näistä, mistä kukaan muu ei.
 

DiamondDoll

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Jesse Joensuu
Suomalainen sairaalasarja Ihmeidentekijät. Tilasin kaikki kaudet talvella ja nyt on menossa jo toinen katselukierros. Mahtavaa draamaa. Jussi Lampi ja Esko Salminen ovat lisäksi komeita ja karismaattisia näyttelijöitä. Älä kerro kenellekään.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Linkin Parkia on tullut kuunneltua aina tämän vuosituhannen alusta lähtien, jolloin tämä poppoo saavutti tämän pohjoisen takahikiämme. Muutama biisi on ollut sellaista kuraa, että on ihmetyttänyt juuri niiden valinta sinkuiksi, mutta muuten pojat ovat tehneet todella hyvää musiikkia.
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mihin tää maailma on menossa, kun Linkin Parkista tykkäämistäkin pitää salata.
Näin on.

Mulla on nyt n. 5 vuotta ollut What I´ve Done soittoäänenä, tai no välissä oli vuoden verran yksi luuri johon ei tullut sitä ladattua, mutta vanhojen aikojen muistoksi uusimpaan puhelimeen piti se taas heti ladata niin että sama tuttu alkumusiikki lähtee aina tasaisesti taskussa soimaan. Tulee aina mieleen kesä, kravatti, pari paviaania, Hank Pikkarainen sekä Sports Academy.

Hyvää kamaahan Linkin Park on tehnyt joitain huteja toki unohtamatta, sieltä 2000-01 vuosien tienoilta eli inttivuodesta asti on niiden kappaleista saanut hyvää fiilistä mm. treenatessa.

Ei siis välttämättä ihan suosikki, muttei salainenkaan kuunneltava.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös