Salainen suosikki?

  • 191 851
  • 1 070

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo en kehtaa kertoa. En kehtaa. Hirttäkää mut vaikka kasseista lampunvarjostimeen, en siltikään kerro. En ikimaailmassa kerro, että salainen suosikkini on toi Jersey Shoren ruma kääpiö Snooki.
 

madeOFspade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Katsoin A Little bit of Heavenin, itkin...LAME! :D eivaan...oli surullinen leffa.

Salainen suosikki, Lauri Tähkä - Polte. Ei voi mitään, se vaan toimii :D
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Sanna Kojo puhumassa ja lukemassa mitä tahansa, erityisesti merisäätä.
 

Germanicus

Jäsen
Suosikkijoukkue
*HIFK* Germanicus Julius Caesar Claudianus
Tämä ei sitten leviä täältä minnekkään.

Latailin Ovi Storesta pari Bee Gees-biisiä puhelimeeni.

Tuli sanottua, eikä helpottanut yhtään.
 

-Niks-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Joo en kehtaa kertoa. En kehtaa. Hirttäkää mut vaikka kasseista lampunvarjostimeen, en siltikään kerro. En ikimaailmassa kerro, että salainen suosikkini on toi Jersey Shoren ruma kääpiö Snooki.

Sama täällä ja muutenkin koko ohjelma on yllättävän koukuttava.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Myönnän, että Detroitin joukkueessa pelaava Pavel Datsjuk kuuluu salaisiin suosikkeihini.
 

PelicansP

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Nostellaanpas tätäkin ketjua vähän tekemällä tunnustus että olen viime aikoina kuunnellut jonkin verran virolaisen tyttöbändin Vanilla Ninjan biisejä joista monet ovat kyllä meikäläisen mieleen eikä bändin jäsenissäkään kyllä mitään valittamista ole..
 

Vanhapuuma

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYPinkylä, Suomen maajoukkueet, IF Gnistan
Minä pidän Gilmore Girls-sarjasta. Älkää kertoko kenellekään.
 

Squit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK ja KaMa
Nyt viikko sitten alkoi Kadonneen jäljillä sarja. Mielestäni on parasta kotimaista TV:stä. Se salainen juttu on, että kyllä tulee nyyhkittyä kun seuraa sitä. Hemmetin koskettava sarja.

Ette sitte kerro muille.
 

Chespa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Jää-Ahmat & HPK
Hurja remontti. Olen pahoillani.
 

tolppa83

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Antiikkia, antiikkia. Ennen pidin vielä enemmän, silloin kun Denzel Washington oli arvioimassa esineitä. Se on aina mukavaa seurattavaa, kun joku yllättyy esineensä arvosta.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Helsingin herra on salainen paheeni.
Sarjana pikkuisen väkisin väännetty ja koomiseksi (tarkoituksella) dramatisoitu pläjäys, mutta tuo miespääosan esittäjä Iikka Forss jotenkin kiehtoo roolissaan - sekoitus reppanaa, tervettä maalaisjärkeä ja peluria.
 

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
Nuorempana piti aina esittää niin jumalattoman kovaa hevirokkaria ettei tosikaan, mutta silti minullakin on aina ollut salaisia paheita. Olen aina pitänyt kotimaisesta iskelmämusiikista, etenkin Yölintu on suuri suosikkini. Vuonna 2005 taas tutustuin kunnolla bändiin nimeltä PMMP, ja hurahdin aivan täysin. Kävin sinä vuonna ainakin kolmella PMMP:n keikalla, ja aivan fiiliksissä miten mahtava meno ja iskeviä biisejä tytöillä oli.. etenkin juuri Kovemmat Kädet on aivan järjettömän hyvä, ellei lähes täydellinen, poprock-levy. Onneksi nyt näin kolmekymppisenä kaiken voi jo tunnustaa ihan vapautuneesti :)

Sitten on sanottava että tuon kaikkien teinibändien äidin, Negativen, kakkoslevy Sweet & Deceitfull on aivan helkkarin hieno kotimainen rock-levy, jota myös tällainen vanhan koulukunnan rokkari voi sanoa tänä päivänä kuuntelevansa ja diggailevansa.. muusta tuotannosta en pidä, mutta tuo nimenomainen levy on aivan kympin arvoinen tekele

Metallimusiikin puolella on sitten myös näitä bändejä, joista ei julkisesta saa missään nimessä pitää. Yksi näistä on eittämättä kotimainen Ruoska (lieneekö jo lopettanutkin), joka on tunnetusti kopioinut logoaan myöten aivan kaiken Rammsteinilta. Ehkä kiistatta onkin, mutta kun sillä Ruoskallakin on kymmentäkunta oikeasti helkkarin hienoa biisiä, minkäs teet. Näytteeksi tähän yksi. Tässä videossa on tämä bändin olemuksessaan viljelevä "tyly meininki" vedetty jo niin yliampuvan dramaattiseksi, että se on jo hienoa katseltavaa :D ja biisihän on aivan loistava oman genrensä edustaja, joka ei kulu puhki vaikka sitä miten luukuttaisi

http://www.youtube.com/watch?v=wV19mYe3184
 

asyouwere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Muutama nolo musiikkipuolen salainen suosikki löytyy:

-Nickelback. Ei koko tuotanto, mutta joskus kotona yksin kun konettaa yön pimeinä tunteina, niin joku lälly Photograph tai Someday toimii.

-Take That. Ei taaskaan koko tuotanto, varsinkaan se vanhempi materiaali, mutta tällä aikuisemmalla Take Thatilla on muutama hyvä kappale. Patience, The Flood, Kidz, Greatest Day, Shine jne. soivat usein samoihin aikoihin kun nuo Nickelbackin biisit - yksin pimeässä siis.

-Sunrise Avenuen kappale Fairytale Gone Bad. Ehkä noloista noloin. Muutenhan tuo bändi on ihan paskaa, mitä siltä muutamia kappaleita olen kuullut.

Myös tv:n ja elokuvan saralta löytyy salaisia suosikkeja:

-Tietyt valmiiksinauretut ja ennalta-arvattavat (ysäri)sitcomit. Esimerkkinä tämä The Voicelta tällä hetkellä tuleva Nanny, näytteleminen vedetty ihan vitusti yli, vitsit alustetaan täysin itsestäänselvästi ja usein aina samalla tavalla, mutta silti sitä tulee katsottua.

-Pienen budjetin koko perheen romanttiset TV-elokuvat. Jos tällainen tulee telkkarista krapulapäivänä niin varmasti katson, ihan parasta krapulaviihdettä. Juoni on ihan höttöä ja ennalta-arvattavaa, ja aina on onnellinen loppu.

-Janne Kataja. Sillä on joskus ihan hauskoja juttuja, jos osaa suodattaa ne huonot ja myötähäpeää aiheuttavat jutut pois.

-Titanic, vittu se loppu on koskettava.

Näistä ei muuten tiedä kukaan (paitsi viimeisen kohdan tietää tyttöystävä), että hyshys sitten.
 

Crick

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Sotkamon Jymy, Ducks ja FC Barcelona.
Enpä ole muita Robinin biisejä kuunnellut, mutta täytyy nolona tunnustaa, että itse pidän Frontside Ollieta ihan hyvänä kappaleena. Peruspoppia, mutta on sitä paljon huonompiakin biisejä kuultu.
 

scholl

Jäsen
A-Studion Katri Makkonen. Aloin seurata hänen työskentelyään tarkemmin sen jälkeen, kun näin hänellä pari kertaa punertavanoranssit housut. En ollut varma olivatko ne housut nahkahousut, kun kiilsi sillai kummallisesti, mutta herätti joka tapauksessa mielenkiinnon, kun käytti värikkäitä vaatteita kuten itsekin käytän. Nyt olen huomannut, että hän on kyllä siellä toimittajissa parhaimmistoa. Varsinkin jos verrataan Jan Anderssoniin, joka on aivan onneton tapaus. Ei pysty vetämään keskustelua ja kyselee hölmöjä.
 

olkikuukkeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Carolina Hurricanes, NHL:n suomalaiset
Minäkin tykkään Titanicista. Tai ainakin tykkäsin joskus.

Enpä ole muita Robinin biisejä kuunnellut, mutta täytyy nolona tunnustaa, että itse pidän Frontside Ollieta ihan hyvänä kappaleena. Peruspoppia, mutta on sitä paljon huonompiakin biisejä kuultu.

No tämä vetää jo pohjat. Voi varmaan sanoa ihan turvallisesti selaamatta koko ketjua läpi.
 

LannyMc

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Metalli- ja rockmusiikin suurkuluttajana hieman on yllättänyt kuinka vahvoja tunteita Chisu biiseillään minussa herättää. Yksi salainen suosikki on siis Chisu.

Television puolelta olen, lähinnä tyttöystävän avustuksella, tykästynyt Greyn Anatomiaan. Tämänkin voi salaiseksi suosikiksi luokitella.
 

xAnZax

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Enpä ole muita Robinin biisejä kuunnellut, mutta täytyy nolona tunnustaa, että itse pidän Frontside Ollieta ihan hyvänä kappaleena. Peruspoppia, mutta on sitä paljon huonompiakin biisejä kuultu.

Onhan tuo ihan loistava kappale, ainakin kun vertaa yleiseen nykymusiikin tasoon. Ei tarvittaisi kuin toinen kaveri jostain Robinin rinnalle=Bätmän & Robin. Sitten pojille nuuskat huuleen,iso pipo päähän, isommat housut jalkaan, laulujen aiheisiin pieniä muutoksia, niin johan jatkiksen käyttäjät laulavat muna pystyssä "Mä silmiäni usko en, kun kultamikke teki sen, täydellisen ilmaveivauksen" tai "hei laa-ainaa, pena sun faksi-aa-a"


Edit: Justin Bieberiltä en ole vielä uskaltanut kuunnella yhtäkään kappaletta,sitä riskiä en uskalla ottaa että alkaisin siitä pitämään.

Edit2:Tommi Läntisen haukkumistakaan en ymmärrä.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös