Salainen suosikki?

  • 191 405
  • 1 070

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Vanhana Movetronin fanina täytyy sanoa että nuori, 13-vuotias artisti Tuuli kuulostaa kovasti samalta. Viimeistään kertosäkeessä asia selviää.

Ja omaan korvaan biisi kyllä kuulostaa oikein miellyttävältä, mikäli tämä oli siis ketju jossa voi kertoa näistä perversioista. Tuuli - Paljon onnea vaan.
 
Viimeksi muokattu:

pehtoori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, HPK
Vanhana Movetronin fanina täytyy sanoa että nuori, 13-vuotias artisti Tuuli kuulostaa kovasti samalta. Viimeistään kertosäkeessä asia selviää.

Heh, tuli tuosta Movetronista assosiaatio kauas menneisyyteen, kun Hämeenlinnassa samalla keikalla soi kolme kertaa Romeo & Julia. Ekana, vikana ja encorén vikana.

Oi nuoruus, missä meet?

E: Itse keikalla ei ollut mikään vikana, jos ei huonosti suoritettuja kielareita ja paskaa musaa lasketa.

Nykyään kyllä hymyilyttää tuosta ajasta niin musiikki kuin tapahtumatkin!
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Tullut Chisua hieman kuunneltua tässä ja jokin tuossa kiehtoo. "ja me juostaisiin paljain jaloin..". Kertosäkeen rumpukomppi on sama kuin The Bloodhound Gangin Bad Touch biisistä.

Chisu - Kolmas pyörä

Bloodhound Gag - The Bad Touch


Linkit vie Youtubeen. Eikä ne nyt niin paljon kyllä samalta kuulostakaan.
 

sonnychiba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Anna Puu. Moni asia on tätä tykkäystä vastaan. Idols tausta, naislaulaja, ylipainoinen. Niin ja oli blondina parempi. Silti tykkään hänen laulamisestaan.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine

sonnychiba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
No joo, ehkä ylipainoinen oli liioiteltua, mutta on aikanaan ollut paremmassakin kunnossa eli hoikempi siis. Liekö rauskauskilot jääneet kiusaamaan tai jotain. Mutta siis tykkään silti...
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Petter Northug

Ennen ärsytti tuo ylimielinen suhtautuminen kilpailemiseen ja kilpakumppaneihin, mutta nykyään rakastan tätä kaveria. Vähän sama kävi aikoinaan Basil Fawltyn kanssa. Vihasin sitä miesta aluksi, mutta kyseessähän on yksi maailmanhistorian parhaista tyypeistä.
 
Viimeksi muokattu:

ukkometso

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joku realistiMiesmuusikko arvioi pari viikkoa sitten radiossa, että nämä annapuut, chisut, wheelerit, teräsniskat jne eihän ne ole kun ihan perusjuhatapioita, tosin niillä on tissit.

Toista on Erin.
 

scholl

Jäsen
Rillit huurussa sarjan Penny.

Olen vasta viime viikkoina hiffannut ton sarjan, joka tulee ti ja ke iltaisin tai öisin joskus puolen yön jälkeen. Käyn nykyään niin ylikierroksilla, etten nuku juuri ollenkaan, joten tulee katsottua primetime sarjat joskus 22.30-1.30. Anyway, viime viikkoina olen vahingossa vasta ajautunut tuon sarjan pariin ja se on loistava. Joskus aiemmin katsoin jonkun yhden jakson, mutta en päässyt sisään siihen juttuun. Nyt olen katsonut enemmän eli kaksi kertaa viikossa ja se on kertakaikkiaan upea sarja. Diggaan Sheldonista, koska hän ei mielistele ketään. Vähän niinkuin minä, että pitää omat periaatteensa. Tosin hänen pukeutumisensa on ankeaa. Muutkin henkilöhahmot ovat hyviä, mutta tietyllä tavalla salainen suosikki on se Penny, kun se on joku tomppeli tarjoilija, mutta kuitenkin mukana kuvioissa naapurina ja sellainen hyväntahtoinen. Sitten jos kuulee jotain erikoisia juttuja, jotka menevät yli niin hän vetää vain enemmän viinaa ja jos häntä morkataan niin jatkaa menoa kuin mitään ei olisi tapahtunut. Joskus keskellä viikkoa näin iltaisin olisi kyllä hauska ottaa pari Pennyn kanssa. Hän ei ymmärrä kyllä juomien päälle, vaan näyttää ottavan mitä vaan, mutta näyttäisin Weissbierin. Tosin kyllä kylmä longneckin kävisi tai vaikka tequila, koska veikkaan, että hän menisi aika huonoon kuntoon tequilasta, joten se olisi huvittavaa.

edit. toinen salainen suosikki on Fringen rinnakkaismaailman Olivia. Se punatukkainen tyyppi. Se kävelee niin reteesti ja on sen oloinen, että on kovassa kondiksessa. Hänen kanssaan ottaisin kilpailun ainakin juoksussa, leuanvedossa ja kaljan juonnissa.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Saksan kieli on minusta kaunis kieli. Ei toki samalla tavalla kuin ranska, mutta samalla tavalla kuin esim. italia. Julkisesti en ole tätä asiaa pahemmin mainostanut, koska a) harva on tullut asiaa minulta tiedustelemaan ja b) en ole kokenut tarpeelliseksi mainostaa kyseistä seikkaa.
Monta vuotta aikoinaan pitkää saksaa lukeneena olen vasta muutamana viime vuonna alkanut ymmärtää, miten omalla tavallaan kaunis ja monisäikeinen tuo kieli onkaan. Suureksi harmikseni olen lähes kokonaan unohtanut saksan puhumisen taidon, mutta ymmärrän kuitenkin varsin hyvin puhutun saksan. Kirjallinen saksa onkin sitten kokonaan toinen juttu.
 

Jupe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Saksan kieli on minusta kaunis kieli.

Itsekin olen alkanut syttyä kielelle katsoessani Motorvisionia ja GRIP motormagazinia. GRIP varsinkin hokee ja hehkuttaa tunteella samoja hokemia jotka jää mieleen. Lisäksi kyseinen ohjelma vielä kävelyttää melkein joka toisessa jaksossa jonkun rotunaisen korkokengissä kirkumaan sinne autoon ja puhumaan sievästi saksan kieltä joten kontrastia tulee äijien ja misujen puhuessa tätä hienoa kieltä.

Olkoon mun salainen suosikki saksan kieli ja aina niin style Det Müller punaisessa rotsissaan. Donnerwetter!


_
 

scholl

Jäsen
Saksankielihän on eittämättä hienoin kieli maailmassa, joten eihän se mikään salainen suosikki voi olla, vaan yleinen tosiasia. Ei ihme siis, että pakolaiset, toimittajat ja muut vastaavat puhuvat englantia, koska heillä ei riitä rahkeet saksan hallitseminen. Vaatii henkilöltä vähän enemmän ominaisuuksia hallita tosiaan saksa. Ei ominaisuuksiltaan ihan nuhapumppukoneella varustetusta tyypistä voi siis olla kyse.
 

Vanhapuuma

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYPinkylä, Suomen maajoukkueet, IF Gnistan
Saksankielihän on eittämättä hienoin kieli maailmassa, joten eihän se mikään salainen suosikki voi olla, vaan yleinen tosiasia. Ei ihme siis, että pakolaiset, toimittajat ja muut vastaavat puhuvat englantia, koska heillä ei riitä rahkeet saksan hallitseminen. Vaatii henkilöltä vähän enemmän ominaisuuksia hallita tosiaan saksa. Ei ominaisuuksiltaan ihan nuhapumppukoneella varustetusta tyypistä voi siis olla kyse.

Pidän kyllä saksan kielestä, mutta nyt tulee se mutta, olen ymmärtänyt, että itse asiassa saksan kieli on lopulta helpompaa hallita mitä pidemmälle sitä opiskelee/opettelee, kun taas englannin poikkeuksien poikkeukset tekevät englannista yllättävän vaikean kielen, jos tarkoituksena on kyetä puhumaan tai kirjoittamaan kirjakieltä mahdollisimman virheettömästi. Itse toki haluaisin osata puhua niin saksaa, ranskaa, italiaa, espanjaa, latinaa, muinaiskreikkaa, arabiaa ja yleensäkin montaa muuta kieltä sujuvasti. Salainen suosikkini kielien suhteen onkin latina, josta ei ole mitään hyötyä käytännöllisessä elämässä ja joka tekisikin upean lisän jo mahdollisimman hyödyttömään sivistysrepertoaariini.

Toinen salainen suosikkini on varmaan Gilmore Girls -tv-sarja. Se oli hyvä.
 

Scissors

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tää on melko noloa, mutta mä olen jostain syystä käsittämättömän tykästynyt Marina and the Diamondsin musiikkiin. Tai, tuo musiikkihan on etenkin uusimmalla levyllään aikamoista jumputusta, mutta jollain ihme tavalla tekee kyllä suuren vaikutuksen tuo porukka. Todella elegantti ja hehkeä nainen kyseessä, ja tuo brittiaksentti peittää alleen muuten aika muovisen ja massatuotanto-sarjaan kuuluvan musiikkityylin ärsyttävimmät juonteet. Ei välttämättä nerokkainta musiikkia tää uusin levynsä, mutta edellinen oli sitä ehdottomasti, ja piristävän erilainen ilmestys kaikin puolin. Vaikka oon perinteisiä rock- ja metallimiehiä musiikkimakuni suhteen, on tää jotenkin koukuttava bändi. :D En osaa selittää paremmin, että miksi, mutta tästä sain juuri ruokatunnilla kuittailuja. Ensi kerralla salaan vastaavat asiat työporukassa kyllä vähän paremmin.

Samoin tuo Ellie Goulding on helvetin lahjakas muija, onnistuin myös tuossa taannoin keplottelemaan naiselleni ja itselleni liput huhtikuiselle Suomen keikalleen. Luonnollisesti tätä salaillaan niin työkavereilta (etenkin), kuin myös toistaiseksi naiselta. Yllätän sen jossain vaiheessa. En mä tiedä mikä mua tässä nyt vaivaa, mutta toivottavasti kesäkuinen Rock The Beach-festari vähän nostattaa taas esiin tuota meikäläisen karskimpaa puolta, siellä kuitenkin kehissä pitkäaikaisin ei-niin-salainen suosikkini Corey Taylor.

Täältä tähän.
 
Suosikkijoukkue
JYP, Vatanen, Blackhawks
Tää on melko noloa, mutta mä olen jostain syystä käsittämättömän tykästynyt Marina and the Diamondsin musiikkiin. Tai, tuo musiikkihan on etenkin uusimmalla levyllään aikamoista jumputusta, mutta jollain ihme tavalla tekee kyllä suuren vaikutuksen tuo porukka. Todella elegantti ja hehkeä nainen kyseessä, ja tuo brittiaksentti peittää alleen muuten aika muovisen ja massatuotanto-sarjaan kuuluvan musiikkityylin ärsyttävimmät juonteet.

Paskat se mitään noloa ole. Marina on lahjakas laulaja ja tekevät tunnistettavaa ja menevää musiikkia. Asetan samaan kategoriaan Lily Allenin kanssa, jonka musiikista emme valitettavasti saa enää nauttia. Siis uudesta. Hienoja artisteja, joita kuuntelee metallin seassa hyvin mielellään.
 

Scissors

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Toinen salainen suosikkini on varmaan Gilmore Girls -tv-sarja. Se oli hyvä.

Ei saatana. Tämä. Jo opiskeluaikoina diggailin, sitä muistaakseni sunnuntaisin näytettiin, ja nyt viimeiseen vuoteen ei ole esitetty missään meidän kanavilla. Oikein hyvä sellainen rennon fiiliksen tuova aika nerokaskin sarja, jossa hyviä näyttelijäsuorituksia ja oivalliset käsikirjoittajat. Parhautta oli herätä erittäin huuruisen lauantai-illan päätteeksi joskus sunnuntai-iltapäivällä, lyödä telkkari päälle, ja nähdä alkutekstit tästä sarjasta. Se teki.
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Popeda!

Tosin en tiedä pitääkö tätä niin peitellä, mutta tykkään bändeistä joissa on livenä meininkiä ja tässähän on. :)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös