Salainen suosikki?

  • 191 855
  • 1 070
Suosikkijoukkue
Seksi-Lasse
Väykkä on presidenttiehdokkaani

Eihän tuossa mitään ihmeellistä. Onhan Suomenmaa -lehti yksi joukkueesi sponsoreistakin. Sitten voin kohottaa kulmiani kun joku pk-seudun joukkueen kannattaja tulee moisen ilmoittamaan.

Edit: Itse muuten olen ajatellut äänestää Eva Biaudetia. Olen helvetin huono ruotsissa enkä koskaan ole RKP:tä äänestänyt. Muut ehdokkaat vaan tuntuvat jotenkin luotaantyöntäviltä.
 
Viimeksi muokattu:

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Emmerdale. On se hyvä sarja!

Tunnen erään 57-vuotiaan naisen - joka on muuten mutsini - ja 40-vuotiaan miehen ja 29-vuotiaan naisen, jotka tuijottavat kyseistä sarjaa. Ja voi sitä kommentointia! "Eikäi työ nyt tuolleen?" "Miten työ nyt silläin." Minä ohessa tietokirjaa, vasemmalla korvalla Emmerdaale-sarajaa seuraten.
 
Suosikkijoukkue
Sini-puna-valkoinen, Kupittaan ylpeys!
Täytyy myöntää, että olen erittäin suuri iltapäivälehtien ystävä. Mukavan kevyttä luettavaa, muttei kuitenkaan ihan niin "viihteellistä" kuin joku Seiska.
 

SteelGate

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Ilves, Bruins, HC Davos, Tunturi-Kiekko
Sama. Tosin olen tullut Emmerdalen osalta kaapista ulos kavereilleni. Ja tästäkös ne jaksaa vittuilla, olen kuulemma "ainut alle 60-vuotias sekä ainut mies maailmassa, joka katsoo Emmerdalea".

Haha, jotain samansuuntaista olen minäkin saanut kuulla! Emmerdale kuuluu siis salaisiin suosikkeihini. Mukavasti saa nollattua työpäivän, kun käy tunnin mutkan Englannin maaseudulla.
 

Jewgen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Emmerdale myös täällä salainen suosikki, oikeastaan ainoa ohjelma mitä tulee katsottua emännän kanssa uutisten lisäksi.
 
Sitten voin kohottaa kulmiani kun joku pk-seudun joukkueen kannattaja tulee moisen ilmoittamaaan.
Nyt voit kohottaa kulmiasi. Edellä mainitun Neljän tähden illallisen lisäksi Väyrynen on salainen suosikkini. Toista näistä suosikeistani aion äänestää myös presidentinvaaleissa. TV-väittelyiden tasosta riippuu mitä lappuun piirtelen. Ensimmäisen väittelyn tason perusteella ääneni saisi ensin mainittu.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Emmerdalea tuli kattottua joskus hyvinkin tiiviisti, sillonkun Zoe Taten lesbotyttökaveri ilmaantui kuvioihin. Nykyään kuolaan sen yhen tummahiuksisen autokorjaajan perään.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Näistä saippuasarjoista (edesmenneistä) löytyy salainen suosikki 90-luvulta, eli Sunset Beach. Varsin nerokas sarja, juonikuvioon sisältyi häikäilemätöntä ideoitten varastamista mm. SS Poseidon -leffasta. Ja luonnollisesti sarjan naisnäyttelijät olivat huomattavan lahjakkaita, kuten asiaan kuuluu.
Niin ja tuossa allekirjoittaneen suosikkijoukkuelistan viimeisessä entryssä on vihje siitä että Korealla on esitettävänään muutakin kuin 50-luvulla käyty sota ja jotain halpiskitaroita.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Väykkä on presidenttiehdokkaani

Sitten voin kohottaa kulmiani kun joku pk-seudun joukkueen kannattaja tulee moisen ilmoittamaan.
Väykkä on presidenttiehdokkaani.

Syitä tähän on muutama. Ensinnäkin Väykkä on ehdottomasti kokenein, pystyvin ja pätevin kyseistä virkaa hoitamaan. Sitä paitsi hän on jo nelisenkymmentä vuotta pyrkyröinyt pressaksi niin määrätietoisesti, että toivoisi jo onnistavan. Jos UKK eläisi, hän äänestäisi Väykkää.

Soini menisi hukkaan pressana.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Mielestäni Paavo Väyrysen äänestämistä ei edes tarvitse perustella. Äänestän tätä maailmanhistorian hienointa miestä ainoastaan siitä syystä, että hän sattuu olemaan Paavo Väyrynen. Paavo Väyrynen saisi muuttaa kohta nimensä Paavi Väyryseksi, vaikkei Paavo pikkupoikia ajakaan takaa.

Vituttaa jo valmiiksi Salen aika. Toisaalta, mies joka näyttää Moe Szyslakilta, saattaa olla vittumainen kuten Moe.

Oikeasti surullista on se, että Saulin kolmekymppinen vaimo näyttää parikymmentä vuotta ikäistään vanhemmalta. No, vakka kantensa valitsee.
 

TykkiJutila

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalle Rovanperä, KalPa, Leijonat, ManU, KuPS
...
Oikeasti surullista on se, että Saulin kolmekymppinen vaimo näyttää parikymmentä vuotta ikäistään vanhemmalta. No, vakka kantensa valitsee.

Minulle oli uutta tietoa, että Sauli on naimisissa itseään lähes 30-vuotta nuoremman kanssa. Herättää aika ristiriitaisia tunteita, kun näin 27-vuotiaana kääntään asian niin, että "tuleva vaimoni" ei olisi edes syntynytkään vielä.

Päivittäin nään lukemattomia salaisia suosikkipyllyjäni kaduilla dallaillessa.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Minulle oli uutta tietoa, että Sauli on naimisissa itseään lähes 30-vuotta nuoremman kanssa. Herättää aika ristiriitaisia tunteita, kun näin 27-vuotiaana kääntään asian niin, että "tuleva vaimoni" ei olisi edes syntynytkään vielä.
Voithan sie kääntää sen silleen, että tuleva vaimosi on 57.
 

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
Hamish Ylämaankettu tv-sarja on salainen suosikkini. Johtuu varmaankin siitä että pääosan esittäjä otti skottiwhiskyshotteja aina kun ajatella piti, poltti itsekäärittyjä sätkiä, ja oli muutenkin sangen leppoisa poliisisetä.
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Täälläkin mainittu Tartu Mikkiin.

Nyt uusimpana tälläkin hetkellä kolmoselta tuleva "Tyylivarkaat".
 

peruspata

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Pesäkarhut, UP-V, FT Ulvila, Karhut
Myönnän avoimesti, että pidän draamaelokuvista, usein liikutun jopa kyyneliin. Onhan se vähän noloa, yli satakiloinen jannu itkee, mutta minkä voin herkkyydelleni... Olen sellainen naapurin runoilijapoika, skipidöveinau.
 

Krrusty

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Barca
Pakko oli päästä kertomaan salaisuuteni tänne. Viime päivinä kaituttimista kuulunut Paramore iskee meikäläiseen aivan tajuttoman lujaa! Tiedä sitten kuinka paljon tekemistä asialla on bändin suhteellisen näpsäkällä laulajalla Hayleylla

Linkki vie kuvaan Paramoren laulajasta Hayley Williamsista.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös