Salainen suosikki?

  • 192 304
  • 1 070
Suosikkijoukkue
HIFK
Tv-sarja 'Mercy Peakin lääkäriasema' ja varsinkin pääosassa oleva Sara Wiseman. Ehkei muutoin tulisi katseltua, mutta kun sattuu olemaan uusiseelantilainen sarja, on tullut jäätyä vähän koukkuun.
 

kiljander

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo. Susijengi. LAL. UTA. SoJy.
"Napero"- niminen lastenohjelma joka tuli osana Pikku2sta perjantaisin vielä viime vuonna. Hulvaton. Pidin siitä ilmeisesti vielä enemmän kuin nuorimmaisemme.
 

Setit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Washington Capitals
Mielestäni tuo Anna Abreun biisi Hysteria on oikeenkin menevä rallatus. Hmhmmmh....
 

Puscutractori

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Harri Olli, rahaton ManC, NP#32, DEFC #62
Pikku Kakkosessa maanataisin esiintyvä juontajatäti on tavallaan aika mehevä. Muina päivinä ei kyseisessä ohjelmassa ole yhtä paljon nähtävää.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mielestäni tuo Anna Abreun biisi Hysteria on oikeenkin menevä rallatus. Hmhmmmh....

Tänään ajattelin ihan samaa. En kyllä tunnusta kenellekään laulelevani sitä täysillä, mikäli radiosta satun sen kuulemaan.
 

hannes_ko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Fly Emirates
Mielestäni tuo Anna Abreun biisi Hysteria on oikeenkin menevä rallatus. Hmhmmmh....

Mä olen niin vanha, ettei mulla enää ole salaisia suosikkeja. Abreun piisi on hyvä poppis.

Jatketaan nyt tällä linjalla: Avril Lavignen What the Hellissä on ihan uskomattoman nerokas kertosäe.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Ei nyt varsinaisesti mikään salainen suosikki, koska minulla ei ole mitään sellaisia perversioita mitä en pystyisi ihan suoraan myöntämään, mutta allaoleva biisi edustaa sellaista musiikkityyliä joka ei normaalisti minulle erityisemmin putoa. Jostain kumman syystä tuo kyseinen biisi kuitenkin iski heti kun sen American Idolista bongasin.

Bruno Mars - Grenade
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Kids- MGMT

Jotenkin tuo kappale kuulostaa sopivan iloiselta ja huolettomalta. Ei nyt mikään uskomaton suosikki, mutta kohdallani toimii ja tulee mukava huoleton olo.

Linkki vie youtubeen.
 

asyouwere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Haloo Helsinki!, varsinkin tämän viimeisen levyn kappaleet ovat yllättävät kovia. Ehkä paikoitellen vähän naiiveja sanoja mutta ei se minua ainakaan haittaa, sillä plussaa tulee kuitenkin niin paljon laulajan persoonallisesta äänestä ja hyvästä meiningistä.

Kokeile minua ja Maailman toisella puolella toimivat ainakin minuun.
 

Miksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Haloo Helsinki!, varsinkin tämän viimeisen levyn kappaleet ovat yllättävät kovia. Ehkä paikoitellen vähän naiiveja sanoja mutta ei se minua ainakaan haittaa, sillä plussaa tulee kuitenkin niin paljon laulajan persoonallisesta äänestä ja hyvästä meiningistä.

Kokeile minua ja Maailman toisella puolella toimivat ainakin minuun.

Piti kaivaa tämä ketju esiin ja tulla ilmoittamaan salaiseksi suosikiksini juuri tämä Kokeile minua kappale. Sattumalta radiosta kuullut muutamaan kertaan ja tarttunut kyllä mieleen.

No täällähän se oli viimeisenä mainittuna, mutta erittäin tarttuva kappale kyllä. Vaikka en yleensä tämän tyylisestä musiikista perusta.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Nyt kun Lazy Townin Stephaniekin eli Julianna Mauriello on lähestymässä kovaa vauhtia 20 ikävuoden merkkipaalua, on aika tullut minun myöntää, että olen seurannut kyseistä ohjelmaa joskus vuosia sitten todella intensiivisesti. Ja nimenomaan Juliannan takia. Lisäksi jotkut kyseisen ohjelman jaksoista on ollut todella mielenkiintoisia.
En häpeä tätä faniuttani ko. ohjelmaa kohtaan.
 

Sabaton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Stars, Spurs, Werder Bremen, Real Madrid
Helvetin helvetti. Suhteellisen kovana hevarina nolottaa myöntää, että teinityttöjen ykkössuosikin Lovexin biisi Slave for the Glory uppoaa kyllä hyvin, ja tuota kuuntelen ihan mielelläni.
 

pongo

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Pakko myöntää että Puuha-Pete on koukuttava sarja.

EDIT: Myös Pingu on aivan loistava. Nauramme poitsun kanssa yhdessä sille hirnuvalle hylkeenpoikaselle.
 

L4E

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauma Luk
Puuha-Petestä en erityisemmin pidä, mutta pongon mainitsema Pingu on kyllä aivan huikea. Sille naureskeltu monesti koko perheen voimin.
 

Heitinga

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Pingu on kyllä aivan huikea.

Minulla ensimmäinen reaktio kun katson Pingua on tietenkin Pingun kuristaminen niin että silmät pulpahtaisi sen vittumaisesta päästä. Toisena vaihtoehtona, sen jälkeen kun tajuan sen olevan mahdotonta, on tietenkin oma kuristaminen.

Pienen asiasta ohi hairahtamisen jälkeen totean vain kylmästi että Katy Perry. (ulkomuodolliset seikat saattavat painaa vaakakupissa)
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Kun olen täällä näköjään jo tehnyt mainetta, täytyy kehua hieman tuota Jennifer Lopezin On the floor kappaletta nolostuneena. Tein melko pitkää päivää tuossa pari viikkoa sitten viikonloppuna ja kun sunnuntain aamuna lähdin auringon paisteessa painamaan siinä hieman ennen 8 aamulla töitä, tämä tuli radiosta.

En tiedä mistä johtuu. Itse Lambada oli pienenä kova sana, mutta jotenkin kertsin rummuista tulee mieleen futiksen mm-kisat. Tuo räppäri sitten tuossa on aivan karmea, mutta se menee siinä seassa.
 

kiljander

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo. Susijengi. LAL. UTA. SoJy.
Puuha-Petestä en erityisemmin pidä, mutta pongon mainitsema Pingu on kyllä aivan huikea. Sille naureskeltu monesti koko perheen voimin.
Sama + henk.koht. supersuosikkini Napero joka tuli Pikku2ssa joskus viime talvena kerran viikossa. Digiboksi täynnä näitä. Loistava.
 

Rommeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Pale Knuckles - EASHL, Україна
Torstain Pikku Kakkonen on mukavaa katsottavaa sekä isälle että pojalle. Ne jo aiemmin mainitut silmät ovat kyllä lumoavat. Maanantaisin kyseinen ohjelma taasen aiheuttaa isälle suurta ärsytystä, mutta poika tuntuu arvostavan sitä karmeaa kaakatusta.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Tunnen suurta nautintoa kuunnellessani YLE:n selkouutisia. Valitettavasti viime aikoina kyseisiä uutisia toimittanut toimittaja on ollut liian ripeätahtinen.

Lisäksi olen totaalisen hullaantunut Puhelinlangat laulaa-ohjelmaan. Viime kesänä meinasin ajaa muutaman kerran autolla tieltä ryteikköön, koska kyseisessä ohjelmassa oli tuolloin Paula Koivuniemi vieraana. Syynä näihin läheltä piti-tilanteisiin oli voimakkaat naurukohtaukset, jotka sain monta kertaa kyseisen ohjelman aikana.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös