Rauman Lukon johto – ammattitaitoinen vai ammattitaidoton?

  • 438 327
  • 2 340

Penkkiiri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Mielestäni myös hyvä kiteytys.
Jos puhutaan kahden edellisen valmentajan aikakaudesta ja varsinkin RD:n ajasta, niin mielestäni Lukon johto on luonut pidemmän aikavälin strategian ja pyrkinyt sitä noudattamaan pitkäjänteisesti ja organisaation rooleja kohdentaen aina tilanteen mukaan. Jos meillä olisi ollut UTJ, niin mitä olisi sitten tehty toisin esimerkiksi tämän kauden tilanteessa? En tietenkään osaa tarkemmin heidän hallitustyöskentelyä kommentoida, mutta ihmettelen suurta kritiikkiä. Negatiivista tulee mieleen nopeasti vain kauden alla Asplundin potkut.

Kuten Jyty yllä kiteytti, suurin yllätys tähän kyntämiseen mielestäni on Vuoren (ja tietysti pelaajien) yllättävä alisuorittaminen. Jos olisimme sijoilla 8-10 ja peli paranisi pikkuhiljaa, en vieläkään huolestuisi pahasti vaan antaisin Vuoren kehittää suunnitelmaa pitkäjänteisesti. Mutta nyt nähdyn 20 ottelun tulokset ja otteet kertovat karua kieltä ja Vuori ei voi enää jatkaa päävalmentajana.

Nyt toivoisinkin, että Lukon johdon seuraava siirto olisi mietitty huolella (ja se onnistuisi), jottei viiden viimeisen vuoden hyvät organisaation muutokset valu viemäriin ja palattaisi siihen samaan "kaikki mulle heti tänne nyt -menoon" kuin jokin aika sitten. Toisin sanoen toivoisin pitkäjänteisyyttä.
Vaikeita aikoja.

Tuohon tummennettun eli mitä UTJ:llä olisi tehty toisin niin paljonkin. Jytyltä hyvä kirjoitus Vuoren kasvattamisesta tähän rooliin, mutta joukkueen kokoamisessa Vuori oli vielä liian kokematon. Jos Vuorella olisi ollut kokenut urheilutoimenjohtaja tukena kokoamassa joukkuetta ja antamassa neuvoja palikoiden asettelemiseen, niin Vuoren keskittyminen omaan tehtäväänsä olisi ollut huomattavasti helpompaa. Nyt kokemattomalla päävalmentajalla on samantien aivan liian suuret saappaat täytettävänä vaikka itse luulisikin tähän pystyvän.
RD osasi itse koota joukkueensa monen vuoden päävalmentaja kokemuksella. Vuori luuli osaavansa ja seurajohto luotti sokeasti, koska ei se Dufvakaan mitään apua tarvinnut. Mielestäni johdon yksi ensisijaisista tehtävistä olisi palkata kokenut urheilutoimenjohtaja hyvillä suhteilla, joka pystyy tukemaan (tulevaa) valmentajaa ja antamaan enemmän aikaa tälle keskittyä joukkueen pelillisiin esityksiin alusta alkaen.
 

VAKIOPAIKKA

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Pakko tänne Lukon keskustelupalstalle on välillä kirjoittaa. Esittäisin teille Lukon kannattajille kysymyksen. Keväällä 2009 Lukko oli Ässien kanssa playoutissa ja voitti voitoin 3-1 ja Ässät joutui tuohon kuuluisaan karsintasarjaan. Se kausi oli sekä Lukolle ja Ässille Grande katastroof... Mutta Lukon Kaudet sen jälkeen...

2009-2010 runkosarjan kolmas ja puolivälierissä lauluun...
2010-2011 runkosarjassa Neljäs ja pronssimitalli kaulaan...
2011-2012 säälipleijareissa ja lauluun...
2012-2013 säälipleijareihin ja välieriin...
2013-2014 kuudenjoukkoon ja välieriin... Ja pronssi kaulaan...

2014-2015 kuudenjoukkoon välieriin 3-1 ottelujohto päättyi ikävästi pronssipeliin...
2015-2016 kuudenjoukkoon ja puolivälierissä lauluun...

Kysynkin teiltä Lukon kannattajilta: Onko nuo saavutukset Lukon johdolta huonoa tekemistä...? Neljäkertaa välierissä... Kaks kertaa finaalipaikka sivu suun voitoin 4-3... MINUN MIELESTÄNI AIKA OUTOA JATKUVAA KRITIIKKIÄ...
 

Raymond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Pakko tänne Lukon keskustelupalstalle on välillä kirjoittaa. Esittäisin teille Lukon kannattajille kysymyksen. Keväällä 2009 Lukko oli Ässien kanssa playoutissa ja voitti voitoin 3-1 ja Ässät joutui tuohon kuuluisaan karsintasarjaan. Se kausi oli sekä Lukolle ja Ässille Grande katastroof... Mutta Lukon Kaudet sen jälkeen...

2009-2010 runkosarjan kolmas ja puolivälierissä lauluun...
2010-2011 runkosarjassa Neljäs ja pronssimitalli kaulaan...
2011-2012 säälipleijareissa ja lauluun...
2012-2013 säälipleijareihin ja välieriin...
2013-2014 kuudenjoukkoon ja välieriin... Ja pronssi kaulaan...

2014-2015 kuudenjoukkoon välieriin 3-1 ottelujohto päättyi ikävästi pronssipeliin...
2015-2016 kuudenjoukkoon ja puolivälierissä lauluun...

Kysynkin teiltä Lukon kannattajilta: Onko nuo saavutukset Lukon johdolta huonoa tekemistä...? Neljäkertaa välierissä... Kaks kertaa finaalipaikka sivu suun voitoin 4-3... MINUN MIELESTÄNI AIKA OUTOA JATKUVAA KRITIIKKIÄ...

Onko sun mielestä kertaakaan budjettiin nähden onnistuttu yläkanttiin?
 

VAKIOPAIKKA

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
No ainakin keväisin 2014 ja 2015 yläkanttiin suorittaminen on ollut vähintään TOSI LÄHELLÄ... Ja P.S. Kyllähän muillakin joukkueilla on isoja budjetteja noilta ajoilta (Jokerit, HIFK, JYP, Tappara, Kärpät). Noilla kaikilla on ollut budjetti joko isompi tahi suurinpiirtein samaa kokoa, kuin Lukolla... Ei se välieristä jatkoon pääseminen ole todellakaan mitenkään helppoa tahi ITSESTÄÄN SELVYYS MILLEKÄÄN SEURALLE ENÄÄ TÄNÄPÄIVÄNÄ... Helvetin pienestä on Lukolla ollut kiinni et tää 2010-luku olis ollu Lukolle FANTASTINEN...
 

Bakaun Imaami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, NY Rangers
Miksei Lukon kannattajat kommentoi kysymyksiäni mitenkään. Odotan isolla mielenkiinnolla...!!!
Porissa Välierät voi olla se joka kautinen kliimaksi mutta täällä on odoteltu 54 vuotta mestaruutta ja suurin osa ei ole sitä ikinä kokenut.
Jos Lukko edes kerran elämäni aikana voittaisi mestaruuden, niin mulle olisi ihan sama millä sijoilla sen jälkeen pelaisivat.

Nimim. 37 vuotta Äijänsuolla ja yksi vitun hopea.
 

1963

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Miksei Lukon kannattajat kommentoi kysymyksiäni mitenkään. Odotan isolla mielenkiinnolla...!!!

Varmaankin siksi, että Lukko on rutiinisuorituksella välierissä. Se ei ole millään tapaa itsensä ylittämistä tuon tason budjetilla operoivalle seuralle. Onko yksikään tuolla budjetilla operoiva seura jäänyt ilman mestaruutta viimeisen 30 vuoden aikana? Rahaa on mutta osaaminen puuttuu lähes kokonaan. Peiliin ei kukaan katso edes vahingossa.
 

Strongbow

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko Rauma
Miksei Lukon kannattajat kommentoi kysymyksiäni mitenkään. Odotan isolla mielenkiinnolla...!!!

Kyllä sä mielestäni oikeassa olet. Pienestä se on kiinni kun välieriin on päässyt. Mutta, ei tämä tietenkään tyydytä, mestaruudesta sitä joka vuosi pelataan. Ja jos voitto joskus tulisi, en mä ainakaan siihen tyytyisi. Lisää vaatisin, toisin kuin toiset.
 

MPN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Kohta on mahdollisuudet että on neljä sukupolvea jotka eivät ole Lukon mestaruutta nähneet, useamman vuoden ollut jo kolme sukupolvea. Varsinkin kun rahaa on ollut käytössä nyt n. 15v
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Miksei Lukon kannattajat kommentoi kysymyksiäni mitenkään. Odotan isolla mielenkiinnolla...!!!
Olen kyllä sinun kanssasi samaa mieltä siitä että eivät nuo kaudet 2013-14 ja 2014-15 huonoja olleet. Kausi 2012-13 oli sekin välieräpaikallaan yli odotusten, varsinkin kun puolivälierissä kaatui suuri ja mahtava Jokerit 4-2. Uraman ajaltakin kausi 2009-10 oli ikimuistoisen syksyn ansiosta kohtalainen eikä Lukolla noita pronssejakaan niin paljon ole että kyllä minä kaudella 2010-11 siihenkin tyytyväinen olin.

Omasta mielestäni olen aina ollut odotuksissani varsin maltillinen, mitä Lukkoon tulee, mutta tuolloin kaudella 2014-15 eli keväällä -15 olin neljännen välieräpelin jälkeen sataprosenttisen varma että Lukko menee finaaliin. Ja edelleen väitän, ja tästä saa muut olla ihan vapaasti eri mieltä, että mikäli Ville Vahalahti olisi välierissä pelannut, hän olisi vaikka yksin ottanut sen tarvittavan neljännen voiton välieräsarjassa, jota Lukko johti parhaimmillaan 3-1.

Kauden 2013-14 jälkeen en enää ollut pronssimitaliin tyytyväinen, kun silloin kuitenkin noustiin välieräsarjassa Tapparaa vastaan 1-3-tappiotilanteesta tasoihin 3-3, seitsemäs peli Tampereella oli jopa tiukempi kuin sama peli vuotta myöhemmin ja itse pronssiottelukin oli vain heti maanantaina kun hävitty seitsemäs välierä pelattiin lauantaina eli vain yhden välipäivän jälkeen.

Olin minä tyytyväinen tahi en, niin siitä huolimatta pelataan Liigaa, suomen ainoaa ammattilaissarjaa ja yhtä euroopan huippusarjoista. Ei siinä sarjassa kolmanneksi sijoittuminen huono saavutus ole, eikä tietysti neljänneksikään vaikkei siitä saa edes mitalia

Mutta ei siitä silti mihinkään pääse, että siihen rahaan nähden minkä Lukko vuosi toisensa jälkeen joukkueeseen pistää, kaudet pääsääntöisesti ovat olleet pettymyksiä. Viimeisin finaalikin on vuodelta 1988.

Olisi eri asia, jos Lukko operoisi vaikkapa miljoonan tai yli miljoonan pienemmällä pelaajabudjetilla.
 

VAKIOPAIKKA

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Ok... Ässät on ollut 2000-luvulla kaksi kertaa välierissä. Molemmilla kerroilla Ässät on päässyt finaaliin ja voittanut kerran mestaruuden. Lukko on 2000-luvulla ollut mielestäni viisi kertaa välierissä ja jäänyt jokakerta siihen. Kolme kertaa Lukko on ollut selvästi huonompi 2005, 2011 ja 2013. 2014 ja 2015 välierä sarjat olivat todella tasaisia... Kumpi tahansa olisi voinut voittaa... Mut nyt sanon oman mielipiteeni: Tuo on totta, että Ässien mahdollisuus menestyä tai jopa voittaa mestaruus on huomattavasti pienempi pitkässä juoksussa, kuin Lukolla. Mutta luettuani edelliset kommentit, niin ymmärrän porilaisten ja raumalaisten ajattelussa YHDEN ISON ERON. Vuosina 2006 ja 2013, kun Ässät on päässyt välieriin. ÄSSIEN PELAAJAT OVAT SAANEET ÄSSIEN KANNATTAJILTA KAUKALOSSA JA KAUKALON ULKOPUOLELLA AITOA KUNNIOITUSTA SUORITUKSESTAAN. EI SILLOIN PORIN KAHVILOISSA PUHUTA. ÄSSIEN ON (PAKKO PAKKO PAKKO JNE JNE...) PÄÄSTÄ FINAALIIN... PORISSA PUHUTAAN, ETTÄ JOUKKUE TAISTELEE HELVETIN HIENOSTI JA KAIKKI JÄTTÄÄ KENTÄLLE AIVAN KAIKEN. USKON, ETTÄ TÄMÄ "KUNNIOITUS" JA FANIEN "KÄSITTÄMÄTÖN" TUKI KOTIPELEISSÄ JA MIKSEI VIERAISSAKIN ANTAA PELAAJILLE 1. RENTOUTTA, 2. ITSELUOTTAMUSTA JA 3. ENERGIAA... EDELLÄMAINITUT ASOAT OVAT VARMASTI AUTTANEET PELAAJIA KAUKALOSSA... P.S. Minulla on muutama kaveri, jotka kannattavat fanaattisesti Lukkoa. Vuosina 2014 ja 2015 välierien aikana he ovat sanoneet minulle näin. "Mestaruus tahi finaalipaikka merkitsevät ainoastaan... VÄLIERIIN PÄÄSY EI OLE YHTÄÄN MITÄÄN..." Mielestäni tuossa näemme Ässien ja Lukon kannattajien ERON... ELI PORISSA KUNNIOITETAAN VÄLIERIIN PÄÄSYÄ. RAUMALLA VALTAOSAN MIELESTÄ SE EI OLE VIELÄ MIKÄÄN SAAVUTUS... OMA MIELIPITEENI ON SE: VÄLIERIIN PÄÄSY ON JOKA JOUKKUEELLE JOKAISENA VUONNA KOVA SAAVUTUS, KOSKA LIIGA ON NIIN HELVETIN TASAINEN JO NOIN 10 VUOTTA.
 

hokkikokki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
@VAKIOPAIKKA Juu, mutta lähtökohtaisestihan tuossa on juuri se tärkeä ja iso ero. On paljon helpompi sanoa, että taistellaan hienosti kun edellytykset ei välttämättä aina ole riittävät ja toisaalta ollaan altavastaajana. Kun taasen täällä vähän ajatellaan, että kyllä sitä tuolla budjetilla siellä täytyisikin olla. Ja ei ollut tarkoitettu aliarvoivaksi lausunnoksi.
 

Mark Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
En tiedä, mihin ketjuun tämä kuuluisi, mutta laitetaan tähän, kun kerran ammattitaidottomuudesta puhutaan.

Olisi kiva tietää, mikseivät omat junnut esim. Näppi, Friberg, Lainio ym. millään ole vuosien saatossa saaneet näyttöpaikkaa liigassa, kun taas muualta tulleet Niemelä, Vidgren, Mäkinen ovat heittämällä kokoonpanossa. Niemelä ja Vidgren ovat toki näyttöpaikkansa käyttäneet, mutta en näe syytä, mikseivät Jere ja Matu olisi samaan pystyneet. Mäkisestä ei sen enempää...
 

Anu Saukko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
En tiedä, mihin ketjuun tämä kuuluisi, mutta laitetaan tähän, kun kerran ammattitaidottomuudesta puhutaan.

Olisi kiva tietää, mikseivät omat junnut esim. Näppi, Friberg, Lainio ym. millään ole vuosien saatossa saaneet näyttöpaikkaa liigassa, kun taas muualta tulleet Niemelä, Vidgren, Mäkinen ovat heittämällä kokoonpanossa. Niemelä ja Vidgren ovat toki näyttöpaikkansa käyttäneet, mutta en näe syytä, mikseivät Jere ja Matu olisi samaan pystyneet. Mäkisestä ei sen enempää...
Friberg oli jossain CHL-pelissä mukana ja ei pysynyt lainkaan mukana. Ja esim. Niemelä pelaa Lukossa sen takia, kun on helvetisti parempi ja potentiaalisempi pelaaja kuin esim. Lainio.
 

Jaska_a

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ennen Lukko, nyt kaikki muut paitsi HIFK, Pelicans
Viitsisikö joku paikallolija arvioida todellisen katsojamäärän? Telkkarissa näkyy helvetisti tyhjiä paikkoja ja loputkin ovat varmaan 0-5 tilanteen jälkeen lähdössä kotiin. Hyvä Laiho ja kumppanit, ettekö jo voisi itsekin lähteä helvettiin. Teistä kukaan ei edusta vähäisimmässäkään määrin voittamisen kulttuuria. Ai niin, onhan Laiho valittu jonain vuonna herrasmiespelaajakdi, siinä meriitit jäsenkirjan lisäksi.
 

Radiopää

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Greta Thunberg
Viitsisikö joku paikallolija arvioida todellisen katsojamäärän? Telkkarissa näkyy helvetisti tyhjiä paikkoja ja loputkin ovat varmaan 0-5 tilanteen jälkeen lähdössä kotiin. Hyvä Laiho ja kumppanit, ettekö jo voisi itsekin lähteä helvettiin. Teistä kukaan ei edusta vähäisimmässäkään määrin voittamisen kulttuuria. Ai niin, onhan Laiho valittu jonain vuonna herrasmiespelaajakdi, siinä meriitit jäsenkirjan lisäksi.

Jos raumalaiset eivät itse osoita mieltä hallitukselle vaan kritisoivat vain pelaajia ja valmentajia, niin ehkä mitään muutoksia ja voittamisen kulttuuria ei edes ansaita. Kyllähän sen muutaman vuoden takaisesta logoväännöstä näki, minkälainen asenne seurajohdolla on kannattajiin. Muistaakseni hallitus ei missään vaiheessa myöntänyt, että logo vaihdettiin kannattajien toivomuksesta, vaan sekin käännettiin hallituksen omaksi linjaukseksi.

Otetaan toisesta ketjusta pari esimerkkiä, jotka sopivat tähän.

Pitääkö mun ihan itse nyt, saatana, mennä ja muiluttaa tuo Vuoren Juha korvista vetäen takasin Ulvilaan?

Juha Vuori, PAINU NYT JO VITTUUN
 
Viimeksi muokattu:

carr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Peter Forsberg
Tiedän hallituksesta kaksi henkilöä. Mitä voidaan odottaa jos asioista päättää siivoustyönjohtaja ja yrityssaneeratun yrityksen johtaja.
 

Radiopää

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Greta Thunberg
Tiedän hallituksesta kaksi henkilöä. Mitä voidaan odottaa jos asioista päättää siivoustyönjohtaja ja yrityssaneeratun yrityksen johtaja.

Kevään 2009 karsintasarjan jälkeen Sari Sirkkiä-Jarva kysyi Juhani Tammiselta, arvostetaanko tätä suomalaisessa jääkiekkopiirissä. Jari Laiholta pitäisi kysyä, arvostetaanko häntä Raumalla ja suomalaisessa jääkiekkopiirissä.
 

Ribals

Jäsen
Mielestäni Lukossa kannattaisi alkaa tekemään isoja muutoksia alkaen toimiston ja johdon puolelta. Uusia ja intohimoisia ihmisiä, joilla on halua ja motivaatiota. Ihmisiä, jotka tuovat raikasta tuulahdusta.

Jotain uutta buustia tuo koko Lukon touhu tarvitsee. Tuolla pelaajabudjetilla, mikä on vuodesta toiseen ollut nyt käytössä, pitäisi saada parempaa tulosta aikaan, vaikka hyvin on Lukko välieriinkin päässyt.
 

asyouwere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Mielestäni Lukossa kannattaisi alkaa tekemään isoja muutoksia alkaen toimiston ja johdon puolelta. Uusia ja intohimoisia ihmisiä, joilla on halua ja motivaatiota. Ihmisiä, jotka tuovat raikasta tuulahdusta.

Jotain uutta buustia tuo koko Lukon touhu tarvitsee. Tuolla pelaajabudjetilla, mikä on vuodesta toiseen ollut nyt käytössä, pitäisi saada parempaa tulosta aikaan, vaikka hyvin on Lukko välieriinkin päässyt.
Niin minunkin mielestäni. Ja ihan kaikkien mielestä. Paitsi sen johdon mielestä. Eli ei. Tule. Tapahtumaan.
 

Jaska_a

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ennen Lukko, nyt kaikki muut paitsi HIFK, Pelicans
Liigan sivujen mukaan katsojia oli 3515. Mikä on läsnäolijoiden näkemys katsojamäärästä?
 

1963

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Niin minunkin mielestäni. Ja ihan kaikkien mielestä. Paitsi sen johdon mielestä. Eli ei. Tule. Tapahtumaan.

Kaikkihan sen tietävät, että Raumalla toimintaa pyörittää hyvä veli kerho jolla ei ole mitään itsekritiikkiä. Kaverit palkkaavat toisiaan ja naureskelevat omaa erinomaisuuttaan. Tällainen ei olisi mahdollista missään oikeassa kaupungissa. Nimet on varmasti kaikilla hyvin tiedossa.
 

Darthjosku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Nashville Predators
Liigan sivujen mukaan katsojia oli 3515. Mikä on läsnäolijoiden näkemys katsojamäärästä?
Noin 2900 ja neljännen maalin jälkeen porukkaa lähti minä mukaan lukien.
 

Radiopää

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Greta Thunberg
Mielestäni Lukossa kannattaisi alkaa tekemään isoja muutoksia alkaen toimiston ja johdon puolelta. Uusia ja intohimoisia ihmisiä, joilla on halua ja motivaatiota. Ihmisiä, jotka tuovat raikasta tuulahdusta.

Jotain uutta buustia tuo koko Lukon touhu tarvitsee. Tuolla pelaajabudjetilla, mikä on vuodesta toiseen ollut nyt käytössä, pitäisi saada parempaa tulosta aikaan, vaikka hyvin on Lukko välieriinkin päässyt.

Se uusi buusti on ammattitaito, johon perustuu kyky tehdä oikeita ratkaisuja ja hankintoja. Mielestäni Jari Laiho ja kumppanit eivät kunnioita sitä työtä, mitä RKT:n perustajat aikoinaan tekivät.

En yleensä pidä siitä, että Lukkoa pitää ensimmäisenä verrata juuri Ässiin, koska Ässät on vain yksi neljästätoista muusta SM-liigan seuroista. Tuon nyt kuitenkin esiin yhden lainauksen eiliseltä, jolloin Ässät tiedotti virallisesti uudesta toimitusjohtajastaan.

Jääkiekkoon Perttulalla ei ole aikaisempaa kosketuspintaa.

– Se olikin ainoa asia, minkä suhteen epäilin pätevyyttäni. Soitin ennen hakemukseni lähettämistä, että vaaditaanko tehtävään substanssiosaamista. Uskalsin hakea kun kuulin, että minun ei tarvitse ottaa kantaa pelillisiin asioihin. Minun tehtäväni on itse asiassa tehdä työni niin hyvin, että kaikki muut voivat keskittyä rauhassa itse asiaan, eli jääkiekkoon.
 
Suosikkijoukkue
Lukko
Pakko tänne Lukon keskustelupalstalle on välillä kirjoittaa. Esittäisin teille Lukon kannattajille kysymyksen. Keväällä 2009 Lukko oli Ässien kanssa playoutissa ja voitti voitoin 3-1 ja Ässät joutui tuohon kuuluisaan karsintasarjaan. Se kausi oli sekä Lukolle ja Ässille Grande katastroof... Mutta Lukon Kaudet sen jälkeen...

2009-2010 runkosarjan kolmas ja puolivälierissä lauluun...
2010-2011 runkosarjassa Neljäs ja pronssimitalli kaulaan...
2011-2012 säälipleijareissa ja lauluun...
2012-2013 säälipleijareihin ja välieriin...
2013-2014 kuudenjoukkoon ja välieriin... Ja pronssi kaulaan...

2014-2015 kuudenjoukkoon välieriin 3-1 ottelujohto päättyi ikävästi pronssipeliin...
2015-2016 kuudenjoukkoon ja puolivälierissä lauluun...

Kysynkin teiltä Lukon kannattajilta: Onko nuo saavutukset Lukon johdolta huonoa tekemistä...? Neljäkertaa välierissä... Kaks kertaa finaalipaikka sivu suun voitoin 4-3... MINUN MIELESTÄNI AIKA OUTOA JATKUVAA KRITIIKKIÄ...
On huono saavutus. Sitten vuoden 1988 ei olla saavutettu yhtään finaalipaikkaa. Näillä resursseilla vyöllä pitäisi killua vähintään 2-3 mestaruutta 2000 luvulta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös