PS3: NHL11 - EASHL (Luomuteurastajat)

  • 58 647
  • 818

kamenski

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Juuri luin tätä ketjua, ja mietin että voitaisiin pelata vastakkain, niin sieltähän Luomuteurastajat tuli heti vastaan!

Onnea ;)

Tappeluvitosta kärsiessä voi huudella katsomosta että vittu meidän veskari ei ota mitään kiinni, väärin voitettu! Eiku... pelihän on vielä kesken, köh.
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Luomuteurastajilla oli eilen taas työntäyteinen päivä. 14 ottelua tuli pelattua ja näistä puolet voittoja ja puolet luonnollisesti tappioita. Hieno huomata kuinka joka jätkä on kehittynyt! Tiimityöskentely lienee meidän suurin vahvuus.

Team Jatkista vastaan tuli tosiaan pelattua paikallistaisto, josta hyvän toisen erän nousun ansiosta päästiin jatkoajalle asti. Sieltä sitten turpaan, mutta hyvä maku jäi, ei me ollakkaan niin paskoja, kun voidaan teidätkin haastaa :)

mustaseiskan kanssa taas vaihteeksi pelailtiin yömyöhään ja todella hyvät matsit saatiin jälleen aikaiseksi. Voitettiin jopa Elite Champsit lukemin 4-1! Oli aika huikee peli muutenkin, kun ensimmäinen syöttöyritykseni kimposi jonkun jalasta maaliin. Toinen maali oli hienoa katseltavaa, muistaseiskan syötöt olivat tässä pelissä järkyttävän kovaa tasoa. Kaikki napsahti mulle lapaan. Kolmas maalini jatkoi samaa linjaa ensimmäisen kanssa, kun lämäsin siniviivalta ja veskari sylki eteensä, josta vastustajan oma jätkä tietysti ruhollaan työnsi kiekon maaliin. Oli muuten hienoin hätrikki jonka oon tehnyt. Vastustaja oli todella hyvä, mutta näki kyllä, että turhautuivat aika pahasti noihin maaleihin. Lopuksi vielä kaunisteltiin lukemia 4-1. Chew 4+0 M7 0+4

Illan viimeinen ottelu oli sitten semmoinen taistelu voitto ettei mitään rajaa! Vastustaja oli lievästi sanottuna ylivoimainen. Laukaukset 28-6 ja meille 2-1 jatkoaikavoitto Dicky Franzenin(CPU) jatkoaikaosumalla. Karmea piiska siniviivalta ja juhlat saivat alkaa. Olipa hieno ryöstö.

Tänään jatkuu taas jossain välissä. 12.00 - 16.00 mulle käy millon vain, mutta neljästä eteenpäin tulee pieni tauko ja noin 7-8 aikoihin pääsen taas linjoille. Muita?
 

Luge H

Jäsen
Suosikkijoukkue
80
Luomuteurastajilla oli eilen taas työntäyteinen päivä. 14 ottelua tuli pelattua ja näistä puolet voittoja ja puolet luonnollisesti tappioita. Hieno huomata kuinka joka jätkä on kehittynyt! Tiimityöskentely lienee meidän suurin vahvuus.

Täytyy sanoa että hienoa joukkuepeliä pelasitte. Kiekkoa jaettiin kuin sämpylää Eteläpäädyssä ja mukavasti löytyy yksilötaitoakin. Lisäksi #8 oli tosi söpö poika joten ainakin itse odotan jo seuraavaa peliä :D

Calchi #29 jäi myös mieleen sellaisena epämiellyttävänä tökkijänä, oman elämänsä Olli Sipiläisenä. Joten eiköhän tänään oteta vielä matsia? Luulenpa että Team Jatkis saa kylmää kyytiä teiltä tulevaisuudessa kun saatte kokonaisuutta vielä ylös.

EDIT. psyykkaa psyykkaa
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tulisko tänään Teurastajia peleille?

EDIT: linjoilla olen. Tulkaa pelaamaan.
 
Viimeksi muokattu:

Filatovi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit & TS
Millonkas Luomuteurastajat ottaa Pojuista jälleen mittaa? Meikäläisen lämärit taisi viime pelissä ainakin olla jokseenkin myrkkyä teille ;-)

Minulla ja Heinolla on legendat auki, joten pelaajista saa jo melko hyvät. Siltikin aika outoa, että vaikka kaikki tehostepaikat on auki niin ei saa kuin max. 81-overall voimahyökkääjän..

Tarkasta laukojasta saisi kai noin 84, mutta mielummin pistää lämärii alalaaseriin ja äijää seinille!

Millä tasolla arvon palstaveljillä on pelaajat?
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Millonkas Luomuteurastajat ottaa Pojuista jälleen mittaa? Meikäläisen lämärit taisi viime pelissä ainakin olla jokseenkin myrkkyä teille ;-)

Minulla ja Heinolla on legendat auki, joten pelaajista saa jo melko hyvät. Siltikin aika outoa, että vaikka kaikki tehostepaikat on auki niin ei saa kuin max. 81-overall voimahyökkääjän..

Tarkasta laukojasta saisi kai noin 84, mutta mielummin pistää lämärii alalaaseriin ja äijää seinille!

Millä tasolla arvon palstaveljillä on pelaajat?

Katotaan jossain vaiheessa revanssi. Yllättävänkin tiukka peli vaikka teillä kaikki yli 80 kok. pelaajia. Parhaimmat taisi olla 88 kun katsoin pelikatkolla kokonaisuudet.

Meillä kokonaisuudet suunnilleen:

Gr8-8 - 73-76
Kamenski - 77
Beagle 78-79
mustaseiska - 80
Calcichew - 82
Miksa - 72
Saube - 72
Kuival - 78

Siinäpä noita, anteeksi jos joku unohtui :)

Mulla on viel 3 matsia matkaa legendaan ja kokonaisarvo pitäisi saada A- , kun se nyt on B+

Pisteitä on nyt tullut aika hyvin ihankuin vahingossakin joten uskoisin ainakin tilastojen nousevan A. Saako tuosta legendasta muuten kuinka paljon noita kokemuspisteitä lisää? se perus 400?
 

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Saako tuosta legendasta muuten kuinka paljon noita kokemuspisteitä lisää? se perus 400?

Jokaisesta "ylennyksestä" saa tosiaan samanverran eli tuon 400 hyökkäykseen, puolustukseen ja urheilullisuuteen.
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jokaisesta "ylennyksestä" saa tosiaan samanverran eli tuon 400 hyökkäykseen, puolustukseen ja urheilullisuuteen.

Selvä homma, kiitoksia. Ihmetyttää tosin miten noita 88-89 kok pelaajia tulee solkenaan vastaan. Koska noilla kokemuspisteillä ei tosiaankaan saa kovin isoa kokonaisuutta. Boostít ilmeisesti avattu kaikki ja sitä kautta sitten, kai.

Tänään voisin pelata klo 12.30 eteenpäin koko päivän. Olisko muita linjoilla tänään?
 

JjZz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit. Sympatiat kaikille paskoille.
Selvä homma, kiitoksia. Ihmetyttää tosin miten noita 88-89 kok pelaajia tulee solkenaan vastaan. Koska noilla kokemuspisteillä ei tosiaankaan saa kovin isoa kokonaisuutta. Boostít ilmeisesti avattu kaikki ja sitä kautta sitten, kai.

Tuota kokonaisuutta ei kannata liikaa tuijottaa. Siihen vaikuttaa pelaajatyyppi sekä se, mitä attribuutteja ottaa ja miten paljon. Minulla on ollut legendakortilla ja buusteilla höystettynä kokonaisuus 77. Monella supertähdelläkin on enemmän.
Yleensä puolustajalla on helpompi saada hyvä overall.
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Onkohan kaikki joukkueen jäsenet edes huomanneet tätä ketjua, kun pelejä ei pahemmin täällä sovita. :D

Tietäisi aina vähän miten raahautuu pleikalle.

Itse pääsen tänään noin 21.30 eteenpäin pelaamaan niin pitkään kuin muut jaksaa.
 

Saube

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Ilves ja Ducks
Niin ja yks lisä kyssäri eli vaikuttaako tuon Be a Pro:n pelaaminen tuohon online ukkoon mitenkään?
 

kamenski

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Niin ja yks lisä kyssäri eli vaikuttaako tuon Be a Pro:n pelaaminen tuohon online ukkoon mitenkään?

Ei. Paitsi että joitakin boosteja (slotteja tai itse boosteja) ei saa auki muuten kuin offlinessä pelaamalla. Melkein tekisi mieli ostaa ne rahalla auki kun ei BaPpia kuitenkaan jaksa pelata niin paljoa että edes slotit saisi auki... mutta ehkä nekin rahat on parempi säästää kaljaan.
 

Saube

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Ilves ja Ducks
Ei. Paitsi että joitakin boosteja (slotteja tai itse boosteja) ei saa auki muuten kuin offlinessä pelaamalla. Melkein tekisi mieli ostaa ne rahalla auki kun ei BaPpia kuitenkaan jaksa pelata niin paljoa että edes slotit saisi auki... mutta ehkä nekin rahat on parempi säästää kaljaan.

Joo näyttää maksavan alta pari euroo kappale ja niitähän on aikas paljon. Taitaa olla parempi säästää kaljaan. =)
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Luomuteurastajat jatkaa vahvaa lentoaan. Nyt tämän kauden saldo on 7 voittoa ja 4 tappiota. Hienoa.

Näköjään olemme nousseet Amatööriliigasta Eliittiin. Miten ihmeessä? Vielä eilen olimme Amatöörejä.

Tänään on yövuoro joten ehdin aina tuonne 22.30 asti pelailemaan, tulkaa muutkin, jotta saataisiin isolla porukalla pelit!
 

mustaseiska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Mulla on ollu viime aikoina vapaa-ajan löytäminen hieman hankalaa, kun emäntä tekee pitkän päivän viikkoa, ja poika parantelee korvatulehdusta. Tänään pääsisin kuitenkin klo 22 maissa pelailemaan, ja sama homma huomenna. Jossain välissä pelaan myös HUT-pleijjarit, mutta pääpaino pysyy tässä mielekkäimmässä pelimuodossa.

Eli iltasella ainakin kakkossyöttöjen perintöprinssi, hukattujen maalipaikkojen kruunaamaton kuningas, täysin nimensä näköinen pelaaja; Hits The Post sitoo jälleen hokkarien narut ja lähtee hauskuuttamaan vastustajia touhuillaan.
 

Filatovi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit & TS
Katotaan jossain vaiheessa revanssi. Yllättävänkin tiukka peli vaikka teillä kaikki yli 80 kok. pelaajia. Parhaimmat taisi olla 88 kun katsoin pelikatkolla kokonaisuudet.

Pelissä tilastoja katsoessa overall näyttää enemmältä, kuin mitä se on ominaisuuksia muokattaessa. Mistä tämä sitten johtuu, en tiedä. Itsellä on voimahyökkääjä, vaikka tarkkalaukojasta saisi varmaan +3 overall paremman.

Senhän te jo varmaan tiesittekin, että huonompia joukkueita vastaan pelattaessa kone tasoittaa peliä ja tekee vastustajan konepelaajista parempia, maalivahtia myöten.
 

kamenski

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ensin tipahti yhteydet EA:lle ja pian sen perään katkesi PSN yhteyskin, kesken pelin tietysti - sorry boys. Tosin en kovin negatiiviseksi Teurastajien kannalta näkisi vaikka mun yhteydet olis loppuillan nurin, oli sen verran paska peli tältä puolustajalta.
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tänään voisi pelata tuosta 13.00 eteenpäin lähes milloin vain. Ilmoitelkaa tänne vain monelta pääsette linjoille.

Itselläni on vittumainen tilanne, kun legenda korttia pitäisi saada auki, mutta kokonaisarvosana pitäisi saada vähintään A- , kun se tällä hetkellä on B+

Tilastot eivät nouse mihinkään B+:sta vaikka pisteitä on kertynyt vähintäänkin kohtalaisesti. Sijoittuminen pysyttelee myöskin B+ ja joukkuepeli B. Tässä riittää työtä, kun heikkojakin pelejä sattuu niin usein. 159 peliä plakkarissa joten se ruutu on jo täytetty.
 

Lombardi18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokipojat, Washington Capitals, Manchester United
Nonii, nyt on internet ongelmat selvitetty ja PS3 saatiin takaisin onlineen. Voisin pelailla muutaman pelin kohta puoliin jos joku muukin pääsee. Tosin ensin mun täytyy liittyä tuohon joukkueeseen.

Koitin laittaa liittymispyyntöä, mut tuli et "seura ei ota tällä hetkellä vastaan liittymispyyntöjä", enkö vain osaa?

Edit: tietysti sillä olettamuksella, että mukaan vielä mahtuu :)
 

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
Nonii, nyt on internet ongelmat selvitetty ja PS3 saatiin takaisin onlineen. Voisin pelailla muutaman pelin kohta puoliin jos joku muukin pääsee. Tosin ensin mun täytyy liittyä tuohon joukkueeseen.

Koitin laittaa liittymispyyntöä, mut tuli et "seura ei ota tällä hetkellä vastaan liittymispyyntöjä", enkö vain osaa?

Edit: tietysti sillä olettamuksella, että mukaan vielä mahtuu :)

Tällä hetkellä asetuksena on, että uusia ei oteta, mutta laitan calcille viestiä, jos hän ehtii käymään vaihtamassa asetuksen ja hyväksyy sut. Itse en ainakaan vielä ehdi pelaamaan, mutta ehkäpä siellä joku on kärkkymässä.

Uno momento.
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nonii, nyt on internet ongelmat selvitetty ja PS3 saatiin takaisin onlineen. Voisin pelailla muutaman pelin kohta puoliin jos joku muukin pääsee. Tosin ensin mun täytyy liittyä tuohon joukkueeseen.

Koitin laittaa liittymispyyntöä, mut tuli et "seura ei ota tällä hetkellä vastaan liittymispyyntöjä", enkö vain osaa?

Edit: tietysti sillä olettamuksella, että mukaan vielä mahtuu :)

Joo hieno homma, että pääset nyt pelailemaan. Mitä paikkaa haluaisit kokeilla? Pakkia ollaan tavallaan vailla, mutta olettaisin että olet enemmänkin hyökkäävän roolin ystävä.

Kutsun sut kohta tiimiin. Voidaan pelata heti!
 

Lombardi18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokipojat, Washington Capitals, Manchester United
Joo hieno homma, että pääset nyt pelailemaan. Mitä paikkaa haluaisit kokeilla? Pakkia ollaan tavallaan vailla, mutta olettaisin että olet enemmänkin hyökkäävän roolin ystävä.

Kutsun sut kohta tiimiin. Voidaan pelata heti!

Selvä homma.

Kaikki käy mulle. Hyökkääjänä ehkä vahvuudet, mutta jotkut pakitkin osaa hyökätä :)
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Selvä homma.

Kaikki käy mulle. Hyökkääjänä ehkä vahvuudet, mutta jotkut pakitkin osaa hyökätä :)

Joo, odottelen tuolla pukuhuoneessa! Mun pitää lähteä klo 22.30 viimeistään töihin, joten tässä ehtii hätäsesti kaks peliä pelaamaan. Myöhemmin tulee varmasti muita pelaajia.

Yleisesti meillä on kirjoittamaton sääntö ettei veskarilta pyydetä syöttöä oikeastaan, kuin 100% varmoissa tilanteissa. Niin paljon tullut mokia noiden kanssa joista vastustaja rokottaa armotta.
 

Lombardi18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokipojat, Washington Capitals, Manchester United
Yleisesti meillä on kirjoittamaton sääntö ettei veskarilta pyydetä syöttöä oikeastaan, kuin 100% varmoissa tilanteissa. Niin paljon tullut mokia noiden kanssa joista vastustaja rokottaa armotta.

Ok tuo on kyl ihan hyvä käytäntö. Eka peli alko lupaavasti kun netti pätkäs ja heitti pihalle noin 5 minuutin jälkeen. Vitun vittu!

Tällä kertaa pätkäs netti ihan koko kämpästä kun konekin temppuili. Ei tää taas kovin hyvää lupaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös