PS3: NHL11 - EASHL (Luomuteurastajat)

  • 58 277
  • 818

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
LT tällä hetkellä:

Calcichew
B-eagle
kamenski
Gr8-8
Saube
Lombardi88
mustaseiska
JulmaHerQ
Kimsku
baarikärpänen
Sterrge
 
Viimeksi muokattu:

mustaseiska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Erikoinen on mieskin :) Maalivahtina pelailen mielummin silloin, kun on vähintään 3 muuta kenttäpelaajaa, toki harjoituksen vuoksi se olisi varmasti järkevää muulloinkin.

Tänään alkoi viikon mittainen sairausloma, joten peleille pääsee, kunhan vaan niitä on, riippuen toki emännän ja poitsun aikatauluista. Kiinnostusta kyllä löytyy, onkos muita pelaajia vapaalla näin iltapäivisin?
 
Viimeksi muokattu:

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Erikoinen on mieskin :)

Tänään alkoi viikon mittainen sairausloma, joten peleille pääsee, kunhan vaan niitä on, riippuen toki emännän ja poitsun aikatauluista. Kiinnostusta kyllä löytyy, onkos muita pelaajia vapaalla näin iltapäivisin?

Mä pääsen töistä 14.00 tai hieman aikaisemmin. Voin tulla heti pelailemaan?

Jos ei onnistu niin menen nukkumaan, ja tulen pleikkarille neljän viiden maissa.

Toivottavasti saataisiin ainakin 3 pelaajaa. Toki kahdestaankin voin pelata. :)

nyt väsyttää, mutta tuskin enää kotiin päästyäni..

EDIT: saatiin eilen makea voitto Kimskun kanssa jostain Elite Champs jengistä. 4-0 lukemat. En tiedä oliko toi nyt niin hieno juttu, mutta kivalta tuntui voittaa, kun jäässä luki ELITE CHAMPS. :D 2+1 tehot ja 32/32 aloitukset :D
 

Kuival

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa & Philadelphia Flyers
Minä pääsen puol kolme ja oon varmaan kolmelta kotona. Jos netti toimii, voin varmaankin pelata.
 
Viimeksi muokattu:

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Heilahdan paikalle noin klo 13.48. Pääseekö muut pelailemaan?

Hienoa. Hyvä saada nyt pelejä alle niin saa tota pelaajaakin vähän kehitettyä. Aika pahasti tunnutaan olevan kusessa noita vähänkin yli 80 overall tyyppejä vastaan..

Oma ukko nyt 76 kokonaisuus ja 4 pelin päästä aukeaa uusi kortti, joka tietää hieman parannusta.
 

Kuival

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa & Philadelphia Flyers
Monta oot juonu? :)

No ei, kännykällä ilmeisesti kirjoitat. Toivottavasti nettisi toimii.

Joo, samalla kirjoitin kun kävelin ja huomio oli välillä yhteentörmäysten välttämisessä. Pääasia että viesti tuli selväksi :)

Halvatun netti levisi kesken pelin eikä vielä tänäaamuna toiminut. Josko olisi päivän aikana tullut takaisin.
 

mustaseiska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ei välttämättä olisi huono idea kokeilla myös jossain välissä sitä harjoitusmoodia. Saataisiin ehkä vähän selkeytettyä pelisysteemiämme (mm. turhista syöttöpyynnöistä tulee aivan liikaa oman pään kiekonmenetyksiä), ja ehkä vähän ajettua jonkinlaista yv-kuviota sisään.
 

Kuival

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa & Philadelphia Flyers
Ei välttämättä olisi huono idea kokeilla myös jossain välissä sitä harjoitusmoodia. Saataisiin ehkä vähän selkeytettyä pelisysteemiämme (mm. turhista syöttöpyynnöistä tulee aivan liikaa oman pään kiekonmenetyksiä), ja ehkä vähän ajettua jonkinlaista yv-kuviota sisään.

Yv on aika fiksu idea. Eilen vedettiin Calcin kanssa valehtelematta 20 minuuttia yvtä ilman maalia, tolpat vaan kolis. Muutenkin toi oman pään pelaaminen vaatii kyllä harjoitusta, ainakin minulla.
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei välttämättä olisi huono idea kokeilla myös jossain välissä sitä harjoitusmoodia. Saataisiin ehkä vähän selkeytettyä pelisysteemiämme (mm. turhista syöttöpyynnöistä tulee aivan liikaa oman pään kiekonmenetyksiä), ja ehkä vähän ajettua jonkinlaista yv-kuviota sisään.

Joo tuotakin voisi kokeilla. Välillä on niin järkyttäviä kiekonmenetyksiä ettei mitään rajaa. Yksi asia, tai oikeastaan monikin asia vituttaa, mutta nup CPU, eli tietokoneen ohjastamat pelaajat ovat kyllä niin järkyttävän huonoja. Syötöt ovat perkeleen hitaita ja aina kun vastustaja heittää kiekon kulmaan, eikä omalla CPU:lla ole mitään hätää kiekon kanssa niin jostain syystä liimaa itsensä laitaan kiinni ja jää odottamaan vastustajaa joka veisi kiekon häneltä pois. Vituttaa tollaset. Nopea käännös ja kiekko omalle äijälle ei voi olla niin vaikeeta.

Toi patch joka eilen ilmestyi niin vaikutti jollain tapaa ilmeisesti näihin EASHL mittelöihinkin? kamenskin kanssa huomattiin, että tietokoneen veskat olivat ainakin eilisissä peleissä melko hyviä. Omakin veskari pelas pari nollapeliä ihan huikeella pelillä.

EDIT: Tarvittaiskohan me pakkia? Joku raudanluja omanpään luutija, joka ei höntyile liikaa. Onks semmosia olemassa edes? Meillä kuitenkin kaikki tykkää enemmän olla hyökkääjinä..
 
Viimeksi muokattu:

mustaseiska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
EDIT: Tarvittaiskohan me pakkia? Joku raudanluja omanpään luutija, joka ei höntyile liikaa. Onks semmosia olemassa edes? Meillä kuitenkin kaikki tykkää enemmän olla hyökkääjinä..

Oletusarvoisesti Kamenski lienee meidän ykköspakki, mutta tosiaan tällainen stay-at-home-pakki tarvitaan pariksi, syötönkatkot, kiekonriistot ja miehen pysäyttäminen tärkeimpinä tehtävinä. Itselle pakin paikka ei ole paras vaihtoehto, kun en tunnu löytävän sopivaa kuvakulmaa sitten millään.
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Oletusarvoisesti Kamenski lienee meidän ykköspakki, mutta tosiaan tällainen stay-at-home-pakki tarvitaan pariksi, syötönkatkot, kiekonriistot ja miehen pysäyttäminen tärkeimpinä tehtävinä. Itselle pakin paikka ei ole paras vaihtoehto, kun en tunnu löytävän sopivaa kuvakulmaa sitten millään.

Joo. kamenski on myös pelannut aika hyvin hyökkääjän paikalla, mutta ihan miten mies itse tykkää. Mä en taida pelata enään mitään muuta kuin tota sentterin paikkaa. Oon sen aika hyvin omaksunu ja aloitukset napsuu kovalla prosentilla.
 
Viimeksi muokattu:

Weagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Red Rockers
Tarvinneeko noita rekrytointeja enää hirveesti tehdä, kun ainaki viikonloppuisin on jo ollut porukasta välillä ylitarjontaakin. Eikä noita pelipaikkoja tarvii mun mielestä lukita, vaan kaikki voi vuorollaan testata eri rooleja.

Itselle avautui eilen joku goonin tehostepaketti, joten voin jatkossa hoitaa poliisin hommia tarvittaessa :)
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tarvinneeko noita rekrytointeja enää hirveesti tehdä, kun ainaki viikonloppuisin on jo ollut porukasta välillä ylitarjontaakin. Eikä noita pelipaikkoja tarvii mun mielestä lukita, vaan kaikki voi vuorollaan testata eri rooleja.

Itselle avautui eilen joku goonin tehostepaketti, joten voin jatkossa hoitaa poliisin hommia tarvittaessa :)

Ei välttämättä tarvitse. Toisaalta arkisin pelaajia on liiankin vähän, max. 3 pelaajan pelejä saadaan aikaiseksi. Viikonloppuisin on eri asia, kun kaikki etävät kalsarikännejä kotona ja nauttii laatulätkästä.

Sovitaan oikeastaan niin, ettei nyt tällä hetkellä ketään rekrytoida. Katotaan miten saadaan pelejä pelattua. Jos homma menee reisille nini tarvitaan lisää pelureita. Saube&Miksa80 eivät kovin usein pelaa niin heitä ei tohon vakipelureihin voi laskea.

irmelistä ja nakkijohnista ei mitään harmainta aavistusta. Ilmeisesti beaglen ja sauben jotkut frendit? 0 peliä tosiaan pelattuna.
 

kamenski

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Joo. kamenski on myös pelannut aika hyvin hyökkääjän paikalla, mutta ihan miten mies itse tykkää. Mä en taida pelata enään mitään muuta kuin tota sentterin paikkaa. Oon sen aika hyvin omaksunu ja aloitukset napsuu kovalla prosentilla. Eli stay-at-home pakkia kaivattaisiin. Anyone?

Mä pelaan pakkia, oon viime pelit vaan höntsyillyt hyökkääjänä kun on ollut vaan pari pelaajaa. Ja vähän tuntuman vuoksi. Miten mä oon vetänyt eniten jäähyminuutteja, mjiitaah?

Meitsin äijä veti liikaa hormoneita ja kävi käänteiset eli koko kutistui 2 metrisestä 100 kiloisesta gorillasta normaaliksi 180cm 80kg sniperiksi. Joka ei tee maaleja. Tai syöttöjä. Ja on jatkuvasti katollaan. Ja jos saa taklattua, taklaa selkään ja ottaa ulosajoja. No, onpahan aikaa vetää brenkkua enempi.

Kunhan vähän saan pisteitä lisää niin otan uuden kasvupyrähdyksen, eijjaksa pelata millään kääpiöllä. Pituus ja paino tappiin. Yhdenkään pelaajan perässähän tollasella ei pysy koska se ei kerkiä mihinkään. Tavoitteena onkin odottaa että ne menee kulmaan pyörimään jotta pääsen ajamaan ne kylmäksi selästä. Ja ottamaan väkevää katsomoon.
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Miten mä oon vetänyt eniten jäähyminuutteja, mjiitaah?

No sähän vaan sikailet siellä koko ajan! Noei, olipa vain lipsahtanut ylimääräinen numero 1 siihen eteen. Eli sulla on 34 minuuttia boxia. Minähän se jäähykunkku olen, turhilla huitomisjäähyillä, jotka nekin muuten tulee vitusti myöhässä itse huitomistapahtumasta. Eilen kun hakattiin se 6 erää 0-0 tilanteessa niin otin siinä vissiin 4x 2min huitomisjäähyä. Eivät onneksi rankaisseet.

Otteluhan päättyi legendaarisesti meidän puolelta yhteyden katkeamiseen. Eipä ole vähään aikaan noin paljon syöynyt miestä.

EDIT: btw, meillä on maalinteko ongelma. 81 peliä pelattu ja 122 maalia tehtynä, eli 1,51 maali per ottelu. :)
 
Viimeksi muokattu:

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei mennyt ihan nappiin Luomuteurastajien eilinen päivä. Saldona 3 voittoa ja 7 häviötä. Näistä kaksi tappiota paikallisvastustaja Team Jatkista vastaan.

Pari hienoa voittoa oli onneksi joukossa, joten ei tässä nyt ihan kriisissä olla. Joukkue osoitti nousukykynsä 6-5 voitossa Runkarsoneja vastaan vaikka oltiin pelin täydellisestä hallinnasta huolimatta jo 4-2 tappiolla kolmanteen erään mentäessä.

Syötöissä meillä on kyllä vielä petrattavaa. Lähes aina syöttö tulee joko liian lujaa tai sitten aivan liian hiljaa. Toki sitten, kun syöttö onnistuu hyvin niin oma pelaaja ei saa sitä haltuun. No kai se tosta kun saadaan pelejä alle ja kehitystä. Hauskaa kuitenkin on ollut, ainakin jos voittoja tulee. ;)

On kyllä koukuttava muoto tämä EASHL. NHL10 aikaan en pahemmin pelaillut, mutta on kyllä positiivisesti yllättänyt. Varsin hauskaa puuhaa, kun on hyviä jätkiä pelaamassa.

Sain eilen 60 ottelun rajapyykin rikottua ja sain jälleen pelaajan kehitykseen vaadittavia XP pisteitä, joista ei kyllä kovin paljon hyötyä ollut. Nuo sparrauspelit ilmeisesti lasketaan noihin ottelumääriin ja tilastoihin, eli niitäkin on suht järkevä välillä pelata, varsinkaan jos linjoilla ei ole muita jengiläisiä.

http://www.easportsworld.com/en_US/clubs/561A0001/16729/overview

Tuosta linkistä voi seurata joukkuettamme.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös