PS3: NHL11 - EASHL (Luomuteurastajat)

  • 58 784
  • 818

Kuival

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa & Philadelphia Flyers
Joo mä tuun ainakin. 15.30 eteenpäin voisin olla peleillä. Oisko sillon jo ketään?

Kuten jo Calcille kerroin, mulla on tänään vapaapäivä joten voin pelata milloin vain päivän aikana, pienellä varauksella.
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Teurastajia tänään peleille? Ite voisin tossa varmaan viimeistään kymmeneltä tulla.

Muutamat pelit saatiin pelattua, mutta aika farssiksi meni. Ei saatana.
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Teurastajia tänään peleille vielä? Hienossa viiden ottelun voittoputkessa mennään.
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Eilen meni pelit vähän niin ja näin. Hyviä voittoja ja karmeita raiskauksia omaan perseeseen. Siinähän se.

ArtVandelay on joukkueessa tryoutilla nyt jonkin aikaa. Eilen pelasi 3 peliä, mutta vielä ei oikein kokonaiskuvaa saatu miehen taidoista.

Tänään tosiaan playoffit alkavat. Itse pääsen linjoille joskus kolmen aikoihin.

Mielestäni pleijarit pelataan CPU veskalla, ja koitetaan saada täysi jengi kenttäpelaajien osalta. Mites me tehdään jos pelureita on paljonkin yli sallitun määrän? Ketkä pelaa ja näin.

Ehdottaisin ainakin, että aktiivisimmat ovat etusijalla, jos vain suinkin linjoille pääsevät. Eli pisteillä tai muilla ei ole mitään merkitystä pelipaikan suhteen vaan ainoastaan aktiivisuudella tämän joukkueen eteen. Sounds like shit?

EDIT: irmeli ja NakkiJohn poistetaan tänään joukkueen palkkalistoilta.
 

se7en

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Newcastle United, Jalkapallomaajoukkue
Ehdottaisin ainakin, että aktiivisimmat ovat etusijalla, jos vain suinkin linjoille pääsevät. Eli pisteillä tai muilla ei ole mitään merkitystä pelipaikan suhteen vaan ainoastaan aktiivisuudella tämän joukkueen eteen. Sounds like shit?

Peukku tälle. En itsekään ole aktiivisimpien joukossa, mutta pyrin pelaamaan kun ehdin. Kuitenkin olen sitä mieltä, että jos siellä on kenttä täynnä CalciChew:n, m7, beagle jne. sällejä, niin jättäydyn suosiolla sivuun. Ainoa oikea tapa.

Kiitos eilisistä matseista. Hauskaa oli, vaikka vaihteeksi aika vaikeaa. On tämäkin kumma, kun välillä kulkee ja maalejakin saa tehtyä ja sitten yhtäkkiä mikään ei onnistu. Ihan kuin oikeastikin :)
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Peukku tälle. En itsekään ole aktiivisimpien joukossa, mutta pyrin pelaamaan kun ehdin. Kuitenkin olen sitä mieltä, että jos siellä on kenttä täynnä CalciChew:n, m7, beagle jne. sällejä, niin jättäydyn suosiolla sivuun. Ainoa oikea tapa.

Kiitos eilisistä matseista. Hauskaa oli, vaikka vaihteeksi aika vaikeaa. On tämäkin kumma, kun välillä kulkee ja maalejakin saa tehtyä ja sitten yhtäkkiä mikään ei onnistu. Ihan kuin oikeastikin :)

Hyvä homma. Ehdottaisin, että playoffeihin lähdettäisiin seuraavalla kokoonpanolla, jos vain kaikki tänään pääsevät linjoille sopivaan aikaan.

Johnny Wirtanen - Calci Chew - Joffrey Chumbawamba

Ernesto Beagle - Sakke Kamenski

Maaginen CPU veskari

Miten kaikki pääsevät linjoille tänään? voisi tänne laittaa, että pääseekö linjoille vai ei. Jos ei niin nostetaan muita pelureita tilalle. :)
 

Weagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Red Rockers
Miten kaikki pääsevät linjoille tänään? voisi tänne laittaa, että pääseekö linjoille vai ei. Jos ei niin nostetaan muita pelureita tilalle. :)

Mulla on kyllä sellanen tärinäkrapula, että en ainakaan alkuillasta kykene linjoille. Jos olotila paranee, niin Wirtanen voisi ehkä tossa 22 jälkeen olla kehissä aikaisintaan.
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mulla on kyllä sellanen tärinäkrapula, että en ainakaan alkuillasta kykene linjoille. Jos olotila paranee, niin Wirtanen voisi ehkä tossa 22 jälkeen olla kehissä aikaisintaan.

Damn. Mun pitää 23.00 aikoihin tai vähän ennen lähteä kaverin synttäreitä viettämään. Tosin auton kanssa tällä kertaa, että joskus yhden aikoihin varmasti takaisin jo. Olisi tietysti mukavaa pelata tässä alkuillasta jo.
 

Weagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Red Rockers
Pelatkaa vaan ilman mua, jos saatte porukkaa kasaan. Mun ei tässä vaiheessa kannata vielä yrittääkään. Huomenna sopisi sitten jo vaikka heti aamusta, mutta silloin tuskin on hirveesti väkeä pleikalla.
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pelatkaa vaan ilman mua, jos saatte porukkaa kasaan. Mun ei tässä vaiheessa kannata vielä yrittääkään. Huomenna sopisi sitten jo vaikka heti aamusta, mutta silloin tuskin on hirveesti väkeä pleikalla.

Joo katotaan miten saadaan jengiä. Ainakin 3 ihmispelaajaa olis ihan kiva saada.

Eikä noilla pleijareilla nyt oikeastaan mitään väliä ole. Sieltä tulee kumminkin ekalla kierroksella joku punakone vastaan ja 11-0 helähtää taululle toisen erän aikana.

Ketä olis tässä jonkin ajan päästä linjoilla jos saadaan pelit aikaiseksi?
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Itseasiassa voitaisiin joskus tossa 21.30 - 22.00 aikoihin ottaa peliä?

Silloin ainakin beagle ja minä oltaisiin linjoilla. Eiköhän mustaseiska ja ilmeisesti Gr8-8 myös jos tärinöiltään pystyy.

Kamenski olis kiva kans saada pakistoon.

Katsellaan.
 

kamenski

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Mä en tänä viikonloppuna pääse pleikkarille. Vedän kaljaa maaseudulla, mutta oon henkisenä tukena. Eli vedän hallunisaatiokännit ja mesessä vittuilen teille.
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mä en tänä viikonloppuna pääse pleikkarille. Vedän kaljaa maaseudulla, mutta oon henkisenä tukena. Eli vedän hallunisaatiokännit ja mesessä vittuilen teille.

Vittuilu on kyllä hienoa. Palailemme sinun kanssa peleille siis ensiviikolla.

No tänään olisi sitten tilaa kamenskin mentävä aukko. Elikkä jos vaikka Kuival/Miksa pääsee illalla peleille niin mukaan vain. :)
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
NYT LINJOILLE! ne jotka haluavat playoffeja pelata. Beagle,minä ja Gr8-8 linjoilla.

EDIT: Calcichewin pudotuspelit loppuivat nopeasti. EA heitti mut ulos, jostain ihmeen syystä. Onnea Beaglelle ja Gr8-8:lle taisteluun..
 
Viimeksi muokattu:

Weagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Red Rockers
Eilisen saldona 3-4-1 ja lisäksi tippuminen pleijareista. Kolmosdivaria tässä ilmeisesti pelaillaan, mutta kehitystäkin on tapahtunut. Ainaki mielestäni tuo pelaaminen muistuttaa nykyään enemmän lätkään kun vaan kiekon perässä juoksemista. Rauhallisella YV:-pelaamisellakin ollaan saatu ihan hyvin tulosta.

Saataisko matseja kasaan jo tänään päivällä? Itse voisin olla kehissä jo tässä ihan kohtakin.
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Eilisen saldona 3-4-1 ja lisäksi tippuminen pleijareista. Kolmosdivaria tässä ilmeisesti pelaillaan, mutta kehitystäkin on tapahtunut. Ainaki mielestäni tuo pelaaminen muistuttaa nykyään enemmän lätkään kun vaan kiekon perässä juoksemista. Rauhallisella YV:-pelaamisellakin ollaan saatu ihan hyvin tulosta.

Saataisko matseja kasaan jo tänään päivällä? Itse voisin olla kehissä jo tässä ihan kohtakin.

Mä käyn lääkärissä 13.45 eli oon himassa noin kolmen aikoihin. Koko päivä aikaa pelailla, kun saikkua tod.näk tulee.
 

Saube

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Ilves ja Ducks
Jahas meillä on täällä oma ketjukin... Sori en huomannu eilen, että täällä on ollu juttua tuosta eashl:stä ja oon hyökkäilly pelaileen kuinka sattuu... :|

Tätyypä seurailla tätä jatkossa.
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jahas meillä on täällä oma ketjukin... Sori en huomannu eilen, että täällä on ollu juttua tuosta eashl:stä ja oon hyökkäilly pelaileen kuinka sattuu... :|

Tätyypä seurailla tätä jatkossa.

Joo tämmöinen tuli avattua jokin aika sitten. Tänne vaan keskustelua ja pelien sopimisia niin saadaan hyvät pelit aikaiseksi.

Tänään pelailtiin Beaglen ja Gr8-8:n kanssa aika monta matsia. Päästiin loppujen lopuksi jopa neljän ottelun voittoputkeen jota koitetaan huomenna jatkaa. Erityisen mukava peli oli se erittäin tasainen matsi joka ratkesi meille 3-2 , kun lämäsin 3 sekuntia ennen loppua, toivotaantoivotaan lämärin b pisteen kaarelta yläpesään. Varmaan vastustajaa vitutti.

Päivän saldo 5 voittoa 4 tappiota. Beaglen ja Gr8-8:n kanssa pelatessa. En tiedä onko muut pelanneet tänään..
 

Weagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Red Rockers
Ihan mukava maku jäi eilisistä peleistä lopulta, vaikka v-käyrä nousi ajoittain jo aika korkealle. Vikan matsin jatko-ajallakaan ei meinannut mennä mistään sisään, mutta onneksi Beaglen ruoska toi lopulta voiton siitäkin.

4-5 pelaajaa olisi aina optimaalinen määrä olla mukana (ainakin jos vastustajalla on täysi kentällinen pelaamassa). Noi cpu-ukot on kuitenkin melko hitaita, huonoja syöttämään ja tekoäly ei aina toimi ihan loppuun saakka, kuten esim. kiekon omaan maaliin kuljettaminen eilen osoitti.

En varmaan nyt tällä viikolla ehdi arkisin kauheesti pelaamaan, mutta aina mahdollisuuksien mukaan tuun linjoille ihmettelemään.
 

Filatovi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit & TS
Juuri luin tätä ketjua, ja mietin että voitaisiin pelata vastakkain, niin sieltähän Luomuteurastajat tuli heti vastaan!

Onnea ;)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös