PS3: NHL11 - EASHL (Luomuteurastajat)

  • 58 556
  • 818

Kuival

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa & Philadelphia Flyers
Minua ainakin kiinnostais, mutta ean palvelimet vittuilevat vaihteeksi.

Illan eka matsi ja käkeen tuli. Mutta tuus Mustaseiska nyt pelaan?

Niin, 3-1 takkiin. Ei ollut kyllä ihan moken peli, kaikki meni helpohkosti sisään kyllä.
 

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Ei vittu mä (Raisinger) olen kusessa tässä matsissa teitä vastaan!

Mulla muutenkin heikko näkö ja olen värisokea, niin ei meinaa millään erottaa vastustajaa joukkuetoverista. Vaikka tuo värisokeus on lähinnä punavihervärisokeutta niin varsinkin tummat värit sekoittuu helposti. Tummanpunainen ja musta varsinkin.

Yritin alussa saada teitä vaihtamaan paitoja olematta valmiina peliin, muttei auttanut. :(

EDIT. Onnea kuitenkin ansaitusta voitosta!
 
Viimeksi muokattu:

Mäntylä #18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Panthers,
Onnittelut voitosta, meillä ei ollu kyllä mitään jakoa tällä kertaa. Täytyy kyllä sanoa että Calcichew on melkoinen kone aloituksissa, hyvä jos voitin joka kolmannen.
 

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Onnittelut voitosta, meillä ei ollu kyllä mitään jakoa tällä kertaa.

Tätä pitää kyllä kompata.

Emme mekään hyvin pelanneet, mutta teidän peli oli ihan erilaista niihin kahteen aiempaan kohtaamiseen verrattuna. Olette selvästi kehittyneet jo näin lyhyessä ajassa!

Vähänhän tuosta jäi hampaankoloon ja siksi voisimmekin ottaa revanssia vaikka nyt viikonlopun aikana...
 

Weagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Red Rockers
Löytyskö tänään teurastajia peleille? Vosin itse starttailla jo tossa 18 aikaan vaikka pienen Laphroaigin säestyksellä.
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Löytyskö tänään teurastajia peleille? Vosin itse starttailla jo tossa 18 aikaan vaikka pienen Laphroaigin säestyksellä.

Mä tuun tänään vasta 23.00 aikoihin. Oisko sillon muita paikalla?

Suht myöhään ois tarkotus taas pelailla jos vaan muitakin linjoilla.

Eilen oli ihan hyvät matsit. Yömyöhään pelailtiin vielä mustaseiskan kanssa kahdestaan ihan hyvällä menestyksellä. hävittiin 2 voitettiin 3.

Parhaiten mieleen jäi jatkoaika voitto Icehockey Kingz joukkueesta lukemin 4-3. Vastustaja oli todella kova, varmaan kaikki kokonaisuuksiltaan 85+ , mutta silti vain kammettiin loistavasti jatkoaikavoitto! mustaseiska iski 0.8 sekuntia ennen ensimmäisen jatkoerän loppua. mustaseiska 2+2 calcichew 1+3, hieno peli!
 

Weagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Red Rockers
Peli alkaa. Aloitusvoitto keskiympyrästä. Luomuteurastajat tuovat kiekon ylös kuin punakone, klap-klap. Wirtanen syöttää keskelle Chumbawamballe ja leikkaa itse maalille. Chumbawamba lataa hirveää tykkiä, mutta muuttaa sen viimehetkellä syötöksi, jonka Wirtanen ohjaa maaliin. 1-0, ottelua pelattu 30 sekuntia.

Nättiä, niin nättiä. Näiden takia näitä pelataan, ottelu päättyi lopulta 2-0. Ekat kas peliä sitten hävittiinkin, mutta ei nyt muistella niitä.

Calci hyppää boxiin klo 23 aikaan. Vieläkö saataisiin muitakin teurastajia tänään laatikkoon?
 

Kuival

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa & Philadelphia Flyers
Mää tulen varmaan puolen yön pintaan, viimeistään. Ensiksi pitää virittyä tunnelmaan katsomalla legendaarinen Slap Shot, jonka jälkeen voisi pelejä pelata.
 
Viimeksi muokattu:

Weagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Red Rockers
Mää tulen varmaan puolen yön pintaan, viimeistään. Ensiksi pitää virittyä tunnelmaan katsomalla legendaarinen Slap Shot, jonka jälkeen voisi pelejä pelata.

Hienoa, saadaan hyvät pelit pystyyn. Vähän vaan pelottaa, että Niko "Folio" Kuival tulee jäähyilemään tänään :)
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Luomuteurastajien päivä oli suhteellisen onnistunut.

Illan saldo: 7 voittoa 5 häviötä.

Luomuteurastajat - Aigles de Ste Catherine 2-1
Luomuteurastajat - HOBruce 4-1
Luomuteurastajat - The Beavers on thin ice 6-1
Luomuteurastajat - ES ZONE 0-6
Luomuteurastajat - Working Class Heroes 2-3 JA
Luomuteurastajat - FARJESTADS BK 1-3
Luomuteurastajat - Moncton Leafs 0-4
Luomuteurastajat - EuropeanAllStars 3-4
Luomuteurastajat - NGBOYZ 2-1
Luomuteurastajat - MaTry 2-0
Luomuteurastajat - THUNDER 2-1 JA
Luomuteurastajat - Montreal HABS 3-2

kamenskin kanssa pelailtiin tähän aamu kuuteen saakka ja saatiinkin vittumainen neljän ottelun tappioputki käännettyä hienoksi neljän ottelun voittoputkeksi. Hyviä matseja oli kaikki tänään pelatut! Kiitoksia kaikille.

Erityisesti Thunderia vastaan pelattu 2-1 JA voitto oli erityisen makea. Koko peliä hallittiin aika mukavastikin, mutta maaleja ei useista ylivoimista huolimatta saatu tehtyä 0/7. Kunnes Mr. Chew lämää pelin tasoihin kamenskin oivasta esityöstä. Edettiin aina kuudenteen erään saakka, kunnes koko pelin ajan kovasti töitä tehnyt CPU pelaaja Reggie Martin iskee kamenskin rannarin irtokiekon sisään. Loistava fiilis! Reggie 1+1 ja illan ykköstähti.

Harmi, ettei noita CPU pelaajia voi itse valita pelelhin. Reggie Martin, takuuvarma ykköskentän mies.
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
EA:lla vissiin ongelmia noiden pelien kirjaamisessa. Eiliset pelit eivät tulleet laisinkaan näkyviin tilastoihimme, ei joukkueen eikä henkilökohtaisiin tilastoihin. Voi perkele!

Pelattiin vaikka kuinka monta matsia. Toivottavasti tämä korjaantuu..
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mr. Chew voisi tulla linjoille puolenyön jälkeen. Oisko pelaajia silloin?
 

Kuival

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa & Philadelphia Flyers
Kuival pystyy pelaamaan sinne kahteen saakka vaikka sieltä puolilta öin, jos porukkaa löytyy.
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kuival pystyy pelaamaan sinne kahteen saakka vaikka sieltä puolilta öin, jos porukkaa löytyy.

Noni, pelataan me ainakin sitten. Toivottavasti muitakin pääsee. Ilmottelen tänne sitten kun oon valmiina peleille.
 

mustaseiska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Onko tänään jengiä pelailemassa? Edellinen pelikerta päättyi meikäläisen osalta ohjain kourassa sammumiseen, toki jo HUT:n puolelle vaihdettuani, nyt parin päivän rankemman sairastelun jälkeen löytyisi taas intoa hitsata muutama matsi, miksei enemmänkin.
 

kamenski

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Mun pleikkari toimii satunnaisesti silloin kun sitä huvittaa, ilmeisesti kovo on enemmän tai vähemmän kärähtänyt. Piti jo alustaa välissä koko paske että sai vehkeeseen mitään eloa, nyt se sitten välillä toimii kuin ei ikinä olisi hajalla ollutkaan mutta yleensä jää jumimaan dashboardiin lataamatta mitään ikoneitakaan jne. Pelailen siis silloin kun planeetat ovat oikeassa asennossa, enempi sitten kun jaksan vaihtaa kovon.
 

Weagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Red Rockers
Mites tänään löytyisi luumuteurastajia pukukopista? Liigakierroshan tänään on menossa, mutta voisin itse pelalilla pari peliä tossa 19 aikaan vaikka joku hameväen kokoontuminen kotona onkin.
 

mustaseiska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Mites tänään löytyisi luumuteurastajia pukukopista? Liigakierroshan tänään on menossa, mutta voisin itse pelalilla pari peliä tossa 19 aikaan vaikka joku hameväen kokoontuminen kotona onkin.

Tänään joutuu kyllä kattelemaan ton UrhoTV:n matsin, toivoen, että ilman ykköspakkiaan pelaava Ässät pystyisi edes välttämään rökäletappion täysin ylivertaista Lukkoa vastaan.

Iltasella voisin kyllä tulla pelailemaan, jos vaan jengiä löytyy.
 

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
Jaahas tämmöistäkin ketjua täältä löytyy. Väitteet alkoholisoitumisestani ovat vahvasti liioitellut. Mukava, että pelit sujuvat ja perinteitä pidetään yllä.

Maanataina pitäisi taas olla mestoilla, ja Calci toivomaasi tuliaista en nyt onnistunut hankkimaan.
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jaahas tämmöistäkin ketjua täältä löytyy. Väitteet alkoholisoitumisestani ovat vahvasti liioitellut. Mukava, että pelit sujuvat ja perinteitä pidetään yllä.

Maanataina pitäisi taas olla mestoilla, ja Calci toivomaasi tuliaista en nyt onnistunut hankkimaan.

Hienoa, että saadaa Beagle jälleen lähipäivinä takaisin sorvin ääreen. Nyt on Luomuteurastajat pitäneet hieman lomaa, eikä pelejä ole saatu pelattua. Tänään voisi kokeilla taas miten pelit sujuu?

Muita tänään mahdollisesti pelaamaan?
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Noniin, eilen saatiin Beagle takaisin rinkiin ja pari peliäkin pelattua. Pari voittoa ja kolme tappiota.

Saataisiinko tänään pelit aikaiseksi vaikak vähän isommalla porukalla?
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tänään saatiin pelattua aika monta peliä. 7 voittoa ja 10 tappiota. Loppuilta meni aika kivasti mustaseiskan kanssa näinä yön pimeinä tunteina pelatessa. 4 voittoa ja 1 tappio.

Mr. Chew kokeili aivan uutta pelipaikkaan oikeana puolustajana. Hyökkäävässä roolissa toki edelleen. Tuli muuten taottua aika monta häkkiä noissa viidessä pelissä ihan pakin paikalta, kun toi lämäri on niin karmea tykki. Itekin sai naureskella välillä kuinka kovaa se oikeasti lähti :D Omituista, mutta ei voi valittaa. Viidessä pelissä tehot 15+7!

mustaseiska pelasi pikkusikaa siinä oikean laitahyökkääjän tontilla erittäin tehokkaasti myös. CPU:t olivat näissä viidessä viimeisessä pelissä todella hyvässä iskussa! Muissa matseissa melko järkyttävää toimintaa tietokonemiehiltä..

Huomenna jatkuu taas, toivottavasti isolla porukalla. Kiitoksia peleistä kaikille!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös