PS3: NHL11 - EASHL-joukkue (JAcom65)

  • 12 557
  • 163

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Jaaha, pelikuva jäätyi sitten siihen. Eli se siitä onlinematsista. Ja älkää herranjumala menkö painamaan syöttönappulaa kun kiekko on omalla (koneen ohjeemalla) veskarilla!

Edit. vituttaa kun joukkueessa palloilee ihan tuntemattomia, jatkoajan ulkopuolisia vapaamatkustajia.
 

PELL

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins
Ja älkää herranjumala menkö painamaan syöttönappulaa kun kiekko on omalla (koneen ohjeemalla) veskarilla!

Sama on vituttanu jo pitkän aikaa...Kiva pelata pakkina kun joku sieltä siniviivalta aina veskarilta syöttöä pyytää. Jos oon laskuissa pysyny ni 6 kertaa on maali tehty kun veskari lahjottaa kiekon vastustajalle. Muutenkii vituttaa ne naputteluäänet...
 

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Ja taas jäätyi kuva hienosti ensimmäisellä erätauolla. Muutenkin varsin onnistunut vääntö, paljon kovempaa jengiä vastaan. Turhia jäähyjä yms. Siinä oli mun pelit tältä päivältä.
 

Filatovi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit & TS
Muutenkin varsin onnistunut vääntö, paljon kovempaa jengiä vastaan. Turhia jäähyjä yms. Siinä oli mun pelit tältä päivältä.

Sama. Todellinen antikliimaksi pelata sellaista joukkuetta vastaan, joissa kaverit on jotain 90average ja pelanneet satoja pelejä yhdessä. Voisi joku logiikka olla tuossa, millaisia jengejä laitetaan vastakkain.. ei ole kovin mielekästä pelata kun ei saa edes mahdollisuuksia laukauksiin.
 

Mäntylä #18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Panthers,
Mäkin voisin lähtee mukaan. Psn Sterrge ja kaikki muut paitsi maalivahti käy. Tuun Suomeen sunnuntaina niin silloin pääsen vasta peleileen.
 
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Tasuno Tasalakki
Huhhuh, tein 3 ja hävittiin toisessa jatkoerässä 4-3.

Voitais pelailla.
 
Babu lähettikin mulle viestiä tästä. Eli tosiaan en ole itse käynyt koko liigan sivulla pitkään aikaan, koska PS3-ohjain ei toimi. Menen tässä viikonlopun aikana ostamaan uuden ja tulen potkimaan ulkopuoliset pois ;).
 

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Babu lähettikin mulle viestiä tästä. Eli tosiaan en ole itse käynyt koko liigan sivulla pitkään aikaan, koska PS3-ohjain ei toimi. Menen tässä viikonlopun aikana ostamaan uuden ja tulen potkimaan ulkopuoliset pois ;).

Tämä hyvä! Lisäksi voisi tuon joukkueen laittaa lukkoon tai vaihtoehtoisesti poistaa julkisista joukkueista. Alkaa tuossa olla muutenkin jo aika hyvä määrä pelaajia! :)
 

kamenski

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Mä voisin tulla vielä mukaan varamieheksi, tungen mukaan peleihin silloin tällöin jos muita pelaajia ei löydy. Mun äijä on rookie-pakki, silläkö näitä pelejä vedetään vai mitenkä homma toimii? Onko joukkueissa joku max jäsenmäärä, etten tule turhaan hangaround-memberiksi?
 

Filatovi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit & TS
Saataisko tänään pelit aikaiseksi, vaikka tuossa 21 aikoihin? Itse voin ainakin tulla pukkariin silloin.
 

Filatovi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit & TS
Nonii kaikki kynnelle kykenevät vaan pelailee! Meit täällä jo kolm ja nyt peli käyntii niin hetken kuluttua voi ottaa uutta isommal miehityksellä!
 
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Tasuno Tasalakki
Meit on 2 pukkaris nyt Herkku.
 
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Tasuno Tasalakki
Tänään klo. 21.00 kaikki pukuhuoneeseen!
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Tasuno Tasalakki
Olisiko kellään haluja hankkia noita headsettejä? Voisi jutella ja heittää läppää samalla kun pelaa!

Itse ainakin voisin hankkia, pääsisi avautumaan ja jakamaan kehut välittömästi :D

Edit. Kellään vinkkejä, mikä olisi kohtuuhintainen mutta oiva headsetti?

Edit.2 Kylläpä multa anastetaan rumasti maaleja, vedot menossa sisään, mutta maaliviivalta kaverit vielä ohjaa :D No ei sillä mitään merkitystä, onneksi ollaan nyt voitettu muutama peli!

Itse ostin. Sony Wireless Headset. On toiminut ihan kiitettävästi, vaikka välillä lageista johtuen puhe pätkii.

Ja kaikki nyt pelaamaan!!!
 

Rommeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Pale Knuckles - EASHL, Україна
Onkos joukkue jo täynnä vai mahtuuko vielä mukaan? Maalivahtia lukuun ottamatta homma sujuu jokseenkin siedettävästi kaikilla pelipaikoilla.
 
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Tasuno Tasalakki
Tuu vaan, pelataan heti.
 

Apmp-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, TPS
Vieläköhän mukaan mahtuisi yksi romuluinen peruspakki? Kuti lähtee ja ukot lentelee! PSN: amppa_
 
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Tasuno Tasalakki
Vieläköhän mukaan mahtuisi yksi romuluinen peruspakki? Kuti lähtee ja ukot lentelee! PSN: amppa_

Pakkeja tarvitaan aina, eikä niitä paljoa ole. Eiköhän mahdu.
 

PELL

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins
Nyt ois mulla aikaa pelata taas pari näitä pelejä. Näköjään peli tällä hetkellä käynnissä, mutta pelaajia ei ole kuin 2. Mä meen seuraavaan peliin kolmantena(jos muut jatkaa), niin kiinnostaisiko muita tulla? 9 minuuttia edellistä peliä pelattu, että noin 10min päästä alkaisi seuraava.
 

Apmp-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, TPS
Nyt ois mulla aikaa pelata taas pari näitä pelejä. Näköjään peli tällä hetkellä käynnissä, mutta pelaajia ei ole kuin 2. Mä meen seuraavaan peliin kolmantena(jos muut jatkaa), niin kiinnostaisiko muita tulla? 9 minuuttia edellistä peliä pelattu, että noin 10min päästä alkaisi seuraava.

Mä voisin ainakin nyt tulla. Ja tosiaan pakiksi mieluiten.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös