PS3: NHL11 - EASHL-joukkue (JAcom65)

  • 12 560
  • 163

PELL

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins
Mä voisin ainakin nyt tulla. Ja tosiaan pakiksi mieluiten.

Itsekin pakkina tottunut pelaamaan, mutta jos tulee tunkua, käy hyökkäyskin. Mukaan vaan!

Edit: Lopettakaa ihan oikeesti tuo mailan nakuttaminen...

Edit2: Ja sanonpahan vaan...viime pelissä mulle syötettiin 1:n(yhden) kerran! Pakki-pakki maalin takana.

2 maalia tuli kun veskarilta pyydettiin syöttöä...kiitos, mulle riitti nää pelit!
 
Viimeksi muokattu:

Apmp-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, TPS
2 erää ainakin mulla lagas ihan helvetisti. Sain tosin vahingossa maalinkin tehtyä hurjalla lämärillä yläpörsään! No mutta joo, ei tuolta molarilta kannata pyytää syöttöä ikinä jos on vastustajia lähellä. 95% todennäköisyydellä kiekko päätyy vastustajalle niissä.
 

Luge H

Jäsen
Suosikkijoukkue
80
Aloituskokoonpanossa on pari jannua, lisää kaivattaisiin. Matsin haen 10 min päästä.
 

Luge H

Jäsen
Suosikkijoukkue
80
Julma on tänään, ainakin toistaiseksi, pelillä. Menen penkille istumaan, liittykää mukaan!
 
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Tasuno Tasalakki
Meitä on kolme pukkarissa. Lisämiehet tervetulleita.
 
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Tasuno Tasalakki
Tulkaa niin laitetaan paikat täyteen!
 

Sinkel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, Tappara
Jos mahtuu mukaan niin kiinostusta olisi tulla joskus kokeilemaan. Kaikku muut menee paitsi veskari paitsi jos haluatte, imurin maaliin.
 

Luge H

Jäsen
Suosikkijoukkue
80
Seuraavat pelit Real-Milan matsin jälkeen. Silloin kaikki halukkaat paikalle?
 
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Tasuno Tasalakki
Tänään oli sellanen 5 matsin voittoputki. Minä, chymos, Rambone ja Petee kulisseissa.
 
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Tasuno Tasalakki
En, mutta huomenna aamulla vois vääntää ne 4 peliä niin saa veteraanikortin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös