PS3: NHL11 - EASHL-joukkue (JAcom65)

  • 12 559
  • 163

PELL

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins
Noniin, neljä jätkää on onlinessa, eli juuri saadaan otettua matsia. Bäcks, PELL, Lynx ja meikäläinen. EASHL odottaa! (toki muutkin paikalle eksyvät samantien mukaan)

Mä syön ensin ni sit voin tulla pelaamaan. Ottakaa vaa peli sitä ennen ilman mua jos saatte porukkaa.
 

Pioneeripoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
NJ Devils, Sapko, Lufc
Yksi innokas liityy porukkaan

Nikkinä : Nieds27

Pelipaikkana mieluiten OP / VP ja eiköhän nuo veskarinkin hommat jotenkin tarvittaessa onnistu :)
 

Filatovi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit & TS
Olisiko kellään haluja hankkia noita headsettejä? Voisi jutella ja heittää läppää samalla kun pelaa!

Itse ainakin voisin hankkia, pääsisi avautumaan ja jakamaan kehut välittömästi :D

Edit. Kellään vinkkejä, mikä olisi kohtuuhintainen mutta oiva headsetti?

Edit.2 Kylläpä multa anastetaan rumasti maaleja, vedot menossa sisään, mutta maaliviivalta kaverit vielä ohjaa :D No ei sillä mitään merkitystä, onneksi ollaan nyt voitettu muutama peli!
 
Viimeksi muokattu:

Filatovi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit & TS
Sori, meikä teki! :D Yllätyin kyllä itekkin että siitä kaapista kunnian sain.

Ei se mitään, noita sattui itseasiassa kaksikin :D

Mielestäni tästälähtien ei ehkä jaksaisi/kannattaisi pelata sellaisia vastustajia vastaan, joissa on alle 3 tai 4 ihmispelaajaa. Ensinnäkin tylsempää pelata koneen pelaajia vastaan, sekä kone myös monesti pelaa paljon paremmin ja välttää virheitä, kuin joku aloitteleva ihmispelaaja.
 

Paha_Kurki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Mä voisin kans tulla pelailee tätä, jos vaan on tilaa. Pelipaikka laituri tai vaikka pakki. Veskariksi tuskin kannattaa laittaa..

PSN / JA : Paha_Kurki
 

Luge H

Jäsen
Suosikkijoukkue
80
Jep, tähän joukkueeseenhan olin ilmoittautunut jo aiemmin. Pelipaikaksi käy mikä tahansa paitsi maalivahti. Mikäli tilaa vain vielä on.
Suosikki järjestyksessä VP-VL-OP-OL-KH
 

Filatovi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit & TS
Noni, kaikki vaan pelaamaan nyt! Pukkarissa odottaa meikäläisen lisäksi kipperi ja Raisingeri!
 

Filatovi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit & TS
Joo just näin, piti vastaa pelipyyntöön että eashl kesken, painan oikealle ja X niin tää vtun roska lagaa ja painaa LIITY joo heihei peli! Seuraavaan sit uudestaa. Että mua ärsyttää!

Oli viel hyvä peli menos, 0+2 kasassa ja hyvä johto. Raivostuttaa ihan käsittämättömän paljon. Huhhuh. Tekis mieli viskoo toi peli seinään, sama olo kun häviää jossain HUTISSA jollekki 20overall jengille, millä ei ole maalivahtia, mutta häviät 20-21 koska sun oma veska imee kaikki.

Edit. Siistii pelaa sentterinä, kun on tottunut katsomaan vasemman laidan vihreää nappulaa ja aloitukset on varmaan jotakuinkin 50 :):)
 
Viimeksi muokattu:

Filatovi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit & TS
Saataisko tänään pelit pystyyn tossa 21.30 maissa? Itselle käy periaatteessa mihin aikaan tahansa, mutta suurin osa kuitenkin seuraa liigakierrosta, joten tuo aika olisi varmaan aika bueno?
 

Kempula

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Liverpool, Leijonat, Team Jatkis
Kymmenen jälkeen saattaisin päästä mukaan.
 
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Tasuno Tasalakki
Pääseekö mukaan vielä? PSN on juha96, ja pelaan hyökkääjänä ja maalivahtina. Oma kerho pelaa niin vähän, että tätä vois kokeilla.
 

Filatovi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit & TS
HUOM! TÄstä lähtien, jos meillä pelaa veskassa ihminen, ei pelata joukkueita, joilla kone veskassa. Yksikään ihmisveska ei biittaa vertailussa konetta. Erittäin vaikea parantaa jätkää ja avata uusia kortteja, kun tulee 20-0 kuokkaan!

Jos meillä on ihmisveska, niin sitten pitää osata myös pelata veskaa, ja kapteenin pitää laittaa asetuksista, että vain joukkueita joilla myös ihmisveska.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös