PS3: NHL11 - EASHL-joukkue (JAcom65)

  • 12 557
  • 163

Wod

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vieläkö mahtuu? Jos mahtuu niin voisin tulla mukaan gametagilla Fupar =)

EDIT: Pelipaikka on oikea/vasen laitahyökkääjä. Tarvittaessa menee paikka, kun paikkakin, mutta mielummin laidalla. Maalivahtina en ole ikinä pelannut oikein, joten se on heikoin pelipaikka.
 
Viimeksi muokattu:

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Otetaankos joskus EASHL:ssä matsia joukkueidemme kesken? :)

Ilman muuta otetaan matsia keskenään, kunhan ollaan hetki ehditty harjoitella. :)

Vieläkö mahtuu? Jos mahtuu niin voisin tulla mukaan gametagilla Fupar =)

EDIT: Pelipaikka on oikea/vasen laitahyökkääjä. Tarvittaessa menee paikka, kun paikkakin, mutta mielummin laidalla.

Vielä mahtuu, sillä joukkueessa on tosiaan hyvä olla selvästi enemmän osanottajia kuin se kentälle mahtuva kuusikko. Alkuhuuman jälkeen ei aikataulut ja intressit kohtaa kuitenkaan niin helposti jatkossa, vaikka jo eilen illalla oli hetken aikaa tungosta pelipaikoille. :)
 

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Olisiko pelaajia tänään linjoilla ennen sm-liigakierrosta? Tuossa noin 16.30 voin todennäköisesti tulla itse pelaamaan.

Kokoonpanon ja pelipaikat päivitin etusivulle. Korjausvaatimuksia otetaan vastaan.
 

Wod

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Olisiko pelaajia tänään linjoilla ennen sm-liigakierrosta? Tuossa noin 16.30 voin todennäköisesti tulla itse pelaamaan.

Kokoonpanon ja pelipaikat päivitin etusivulle. Korjausvaatimuksia otetaan vastaan.
Joo kyllä. Aikasemminkin voisi, mutta tuokin aika käy hyvin myös.
 

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Joo kyllä. Aikasemminkin voisi, mutta tuokin aika käy hyvin myös.

Valitettavasti meikäläisen pelit siirtyy iltaan, yllättävän menon vuoksi, mutta tulen imuroimaan heti liigakierroksen jälkeen.

Voitte tietysti ottaa matsia ilman meikäläistäkin. Kolme pelaajaa taitaa olla aikalailla minimi.
 

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Eilen pisti muuten silmään muiden pelaajien alhainen taitotaso. Ja HUOM. nyt en tarkoita teitä pelaajia ohjaimien takana, vaan niiden virtuaalipelaajienne alhaisia overall-tasoja. Oletteko kehittäneet "oma pro"-kohdasta pelaajianne? Itse sain kehitettyä eilen peruspuolustajaani overall 77 asti, vaikka minulla ei ollut aikaisempia pelejä onlinessa!
 

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
Eilen pisti muuten silmään muiden pelaajien alhainen taitotaso. Ja HUOM. nyt en tarkoita teitä pelaajia ohjaimien takana, vaan niiden virtuaalipelaajienne alhaisia overall-tasoja. Oletteko kehittäneet "oma pro"-kohdasta pelaajianne? Itse sain kehitettyä eilen peruspuolustajaani overall 77 asti, vaikka minulla ei ollut aikaisempia pelejä onlinessa!

Toi kuinka korkeaksi overall nousee on kai pelipaikkainen juttu. Itse sain pelaajani puolustavana pakkina overall 79, mutta itselleni paremmin sopiva OFD jää vain 73 overaliin. Heitto on siis julmettu.
 

Filatovi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit & TS
Olisiko porukkaa tulossa pelailemaan? Itse olisin valmiudessa..

19.30-20.00 anyone?
 

Filatovi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit & TS
Ite tuun illemmalla kiekkokierroksen jälkee. Jos sit saatas sen verran pelaajia että päästäs pelaamaan täydellä kentällisellä.

Joo, no mäkin oon vielä ennen 22 himassa.. toivottavasti en oo niin kaljoissa, että pelit menee pilalle ;-) No enkai sentään, kunhan tässä vähän tissuttelen..
 

PELL

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins
Tulkaahan pelaamaan! 3 tällä hetkellä peliä odottamassa. Jos yks ees saatas vielä mukaan, niin voisi alottaa pelin.
 

Bäcks

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim Ducks, Washington Capitals
Täältä ilmoittautuisi yksi innokas pelimies mukaan seuraavaan matsiin, jos tilaa vain riittää.
 

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Täältä ilmoittautuisi yksi innokas pelimies mukaan seuraavaan matsiin, jos tilaa vain riittää.

Tilaa on kahdelle pelaajalle tällä hetkellä.

Äskeisin tappion otan omaan piikkiin, en olisi saanut rantapalloakaan kiinni.

No, seuraavaa voittamaan..
 

PELL

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins
Tilaa on kahdelle pelaajalle tällä hetkellä.

Äskeisin tappion otan omaan piikkiin, en olisi saanut rantapalloakaan kiinni.

No, seuraavaa voittamaan..

Helvetin hyvin kuitenkin alussa otit koppeja...ajattelin että nyt pelataan nollapeli. Pelattiinkin, mutta vähän päinvastasesti.
 

Cjyyl

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Minut voi tarvittaessa sivuutta, koska peli vasta kahden päivän päästä tänne saapuu. Mutta olisin todella innoissani jos silloinkin joukkueeseen mahtuisin, hinku päästä pelaamaan SHL pelejä on kova. ;)
 

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Minut voi tarvittaessa sivuutta, koska peli vasta kahden päivän päästä tänne saapuu. Mutta olisin todella innoissani jos silloinkin joukkueeseen mahtuisin, hinku päästä pelaamaan SHL pelejä on kova. ;)

Pidetään Cjyyl listoilla, sillä varmasti joukkueeseen mahtuu myöhemminkin. Ikinä ei kuitenkaan ole kaikki samaan aikaan pelaamassa. Ja jos on, niin kierrätetään pelaajia. :)
 

PELL

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins
Pahoittelen, mutta nyt jos koskaan on pakko ottaa ensimmäinen keskeytys...Meni totaaliseti hermot!! Ja vielä kun ukko toimii sekunin viiveellä, ni kiva siinä on pelata. Eiköhän siinä ollu tän päivän pelit..
 

Filatovi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit & TS
Vois sanoo että ei hyvää päivää. Mitä helvetin järkeä tietokoneella laittaa kaksi varmasti todella eritasoista joukkuetta vastakkain? 12-0. Mitäs siihen nyt sanoisi. Okei, itse olen vähän keitoissa, mutta se ei todellakaan selitä sitä, miksi hävittiin noin paljon, ainoa selitys on, että kaveri on pelannut yhdessä todella paljon enemmän!

Alkoi ärsyttää ja turhauttaa tuollainen peli, missä ei ollut mitään pienintäkään mahdollisuutta..
 

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Pahoittelen, mutta nyt jos koskaan on pakko ottaa ensimmäinen keskeytys...Meni totaaliseti hermot!! Ja vielä kun ukko toimii sekunin viiveellä, ni kiva siinä on pelata. Eiköhän siinä ollu tän päivän pelit..

Ymmärrän hyvin. Itse kärsin loppuun asti. 12-0 turpaan ja suurin osa maaleista niitä v*tun takatolppamaaleja!
 

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Okei, itse olen vähän keitoissa, mutta se ei todellakaan selitä sitä, miksi hävittiin noin paljon, ainoa selitys on, että kaveri on pelannut yhdessä todella paljon enemmän!

Vastustajan kaikilla ukoilla oli kyllä varmasti overall yli 90. Todennäköisesti vielä rahalla ostetut. Ei järjen hiventäkään tuollaisessa pelissä.
 

Filatovi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit & TS
Ei mitään, kiitos kuitenkin peliseurasta ja jatketaan paremmalla menestyksellä sunnuntaina päivällä, itse siirryn nyt baariin, alkoholijuomien ylivoimahyökkäyksiin.
 

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Mites tänään, onko porukkaa linjoilla? Itse olen tällä hetkellä, mutta olen pois ainakin 20-23. Pitäisi päästä nollaamaan eilisen illan viimeinen rökäletappio!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös