Pokauslauseet

  • 261 135
  • 810

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Te olette niin kekseliäitä, että ihan harmittaa. Mä olen vaan kokeillut sitä ikiaikaista, mielikuvituksetonta 'wanna go?'-juttua.

Hei, tämä on hyvä. Mä ainakin lähtisin =)

Kuulin vastikään, että muuan kaveri oli kellistänyt kauniin mutta tyhjäpäisen bimbon sanomalla jotain tyyliin "yleensä noin upeat naiset on tyhmiä mutta sinusta aistin älykkyyttä ja syvällisyyttä..."

Ai sä olet Iken kavereita?
 
Suosikkijoukkue
KalPa
Heh yksi temppu toimii erittäin hyvin.

Baari-tiskillä odottaa omaa vuoroaan kaksi naista, näille sanotaan "Jos te suutelette nyt keskenään, minä tarjoan seuraavan kierroksen". Toimii uskomattoman hyvin ja siitä sitten voi lähteä kehittelemään jatkoa...
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Ai sä olet Iken kavereita?
Eip' ollut Ike, ei edes poliitikko. Ei edustava eikä rikas, ei komeakaan. Työtön, alkoholille perso muusikonrenttu oli kyseessä. Imartelu tehoaa, ja valehtelu.
 

Stonewall

Jäsen
Suosikkijoukkue
RoKi, Liverpool
Nyt kun oma parisuhteeni lähentelee kymmentä vuotta, niin kiinnostukseni tähän aiheeseen alkaa olemaan aika akateemista. Paljastetaan kuitenkin, että todellisuudessa ei ole niin väliä mitä sanoo, tärkeintä on, että saa kiinnostuksensa esille.
Teininä en ainakaan itse tajunnut, että naiset ovat ainakin yhtä kiinnostuneita "saamaan" miehiä kuin miehet naisia. Eivät välttämättä ensimmäiseksi seksiin, mutta siihenkin. Ja muistan kuinka tajuntani laajeni, kun opiskelijakaverini (nainen) huokasi erään baari-illan edellä: tänään on pakko saada miestä. Pointti on, että melkoisella varmuudella jossain vaiheessa tärppää, kun yrittää.
Iskurepliikillä on sitten sekä hyvänä että huonona puolena sen vaatima lyhyt reakointiaika. Monet ovat luonnostaan varovaisina taipuvaisia torjumaan suorasukaiset yritykset. Eivät kuitenkaan kaikki. Joskus voi lyhyen reakointiajan vuoksi päästä suhteeseen mihin muuten ei pääsisi (tai ei itse menisi, jos olisi aikaa harkita). Kuitenkin jos ihminen on sopivassa mielentilassa (=kiimassa), niin repliikki kuin repliikki voi toimia. Eli aina kannattaa yrittää.
 

HJL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Katso Pallo, Vancouver Cancouver
Vuosia sitten eräs vanhempi leidi tuli tekemään tuttavuutta ravintolassa. Pelasin kavereideni kanssa korttia, kun nainen istahti viereeni ja heitti pari käsittämätöntä repliikkiä. Veressä hänellä oli promilleja varmaan kuusi.

Ensimmäinen: "Sä näytät ihan Brad Pittiltä. Anna suukko..." (En todellakaan näytä. Olen ruma.)

Toinen: "Sä muistutat mun poikaani. Se ajoi mopolla seinään.(En kehdannut kysyä, että ennen vai jälkeen törmäystä...)

En lämmennyt, mutta ei hätää. Seuraavassa pöydässä odotti uusi uhri.

PS. Tuo "wanna go?" olis sellainen iskurepliikki, että melkein joutuisi laittamaan sormuksen taskuun... :D
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
"työnnätkö kuulaa itä-saksan maajoukkueessa"

"nieletkö"

"ois hienoo jos lähtisit tanssiin...mää saisin sen tuolin johon oot persees parkkeerannu"

"onko vanhempas serkuksia"

Noi oli lauseet jolla viimeksi onnistuin vuosittaiseen Paskin pokaus-kisaan joka kavereiden kesken pidetään. Oli hauskoja reaktioita kohteilla, vikassa tosin meni hetken ennen kuin kohde tajus
 

M10

Jäsen
Kirjoitatko jatkoaikaan, itse olen kirjoittanut jo vuosia ja tililläni on tuhansia viestejä. Monta sinulla on, tuskin niin montaa kuin minulla. Luuletko että scholl on olemassa? Myllyni on pentium 8000 eli oktapentikka ja tuplaydinprosessori. Tuskin tiedät mitä se tarkoittaa. Lähdetäänkö katsomaan striimiä? Siellä on varmaan jo muut hereillä ketjussa. Täytyy hakea ensin limukkaa abc:lta.
 

Kalmari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, LäKi, KK-V, PaRa, Suomalaiset NHL:ssä
Näistä huonoista pokauslauseista tuli mieleen kaverini heittämä iskurepliikki tuttavani pikkusiskolle:

"Oot tosi kaunis, multa lähti krapula heti pois kun näin sut! Oliks sul krapulaa tänää?"
 
Ensimmäistä ja tähän mennessä ensimmäistä kertaa elämässäni onnistuin (ensimmäistä kertaa kylläkään edes yritin) tässä vaikeassa operaatiossa yhdellä lauseella: "Jos sä olet läheskään yhtä mukava, kun kaunis, ni.. (loppua en tarkalleen muista, sattuneesta syystä, tosin jos yhtään vähemmän jurrissa olisin ollut, olisi jäänyt tämäkin matka tekemättä). Enpä kyllä tiedä mistä kyseinen lause edes tuli, mutta eipä sen väliä.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Eilen baaritiskillä viereeni tuli sellainen oululainen mötkylä. Minua vitutti heti sen koko olemassaolo ja kun se ämmä luuli selvästikin vielä olevansa joku omasta mielestään kaunotar, vaikka olikin vain ikäistään vanhemman näköinen ja ylipainoinen sekä aivan liian näkyvästi meikannut, selvästikin joku amistyhjäke. Käyttäjänimetön miettii, että sanon sille jotakin niin tyhmää, että se lähtee suksimaan siitä saman tien jollekin toiselle tiskille. Näin, että tosikko se ainakin on, ja ottaa itsensä kovin tosissaan, eikä taatusti ymmärrä millään tasolla parodiaa maailman paskimmasta pokauslauseesta. No eipä muuta kuin toteuttamaan:
- Hei, olen muuten hyvä nussimaan.

Ja sehän riitti. Tuon naisen kuvottavan hajuinen halvan parfyymin ja hien ylimakea ja tunkkainen miksaatio poistui paikalta! Viereeni tulikin sitten todellinen kaunotar, baarikärpästen sijaan maijamehiläinen, jonka koko olemus oli hunajaisen ihana, joten tehtävä suoritettu!
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Miten tuollaiseen johtopäätökseen osaa päätyä jollei tiedä ikää? 'Näyttää 30-vuotiaalta joka näyttää 35-vuotiaalta.'
Kun silmistä näkyvä nuoruuden naiivius, idioottimaisuus, pissismäinen typeryys ja kovuuden alle piilotettu täydellinen epävarmuus omasta itsestään ei täsmää kulahtaneen kropan kanssa, niin johtopäätös on syntynyt. Lisäksi nuoremman, mutta vanhalta näyttävän, ihossa ei ole niin paljon ryppyjä, mutta se iho roikkuu, tehden näin vaikutelman vanhemmasta ja kulahtaneemmasta ämmästä. Nämä tiedot pitää sitten osata 0,2 sekunnissa analysoida päässänsä ja sekunnin päästä tästä pitää jo jalostaa analyysitulokset vittuiluksi, jossa kohde itse ei edes tiedä, että hänelle vittuiltiin. "Painu helvettiin siitä", ei useinkaan toimisi, täytyy lähestyä ongelmia vain lopputulokseen tähdäten.
 
Viimeksi muokattu:

Raparberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho ja HIFK
Hamassa nuoruudessa tuli heitettyä söpöliinille joka oli rumemman kaverittarensa kanssa liikkeellä:
- "Pyytäisin saatille päästä, mutta tuo sun äitis vähän mua pelottaa"
- "Hihihihi ... Ei se o mun äitini"
-> saatille
 

Sir von Aulis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jääkiekko
"Lähetkö mun luo kuuntelemaan vanhempaa Metallican tuotantoa?"

Tyttöhän lähti mukaan, edelleen olemme yhdessä ja hyvin menee!

Eli näemmä kaikkea kannattaa kokeilla :)
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Joulun alla kävi seuraavasti: Minä baarissa, about 3 promillea veressä notkun baaritiskillä nauttien maittavaa jaloviina-annosta. Viereen tupsahtaa varsin sievä tyttönen ja pelaa pientä silmäpeliä kanssani. Aloin sitten tehdä lähtöä, ja kävimme seuraavanlaisen keskustelun:

minä: -Oot kyllä aivan järjettömän hyvännäköinen nainen, mutta en silti pettäisi emäntääni sun kanssa.

daami: -Jos nyt lähdet mun mukaan, niin saat niin hyvät kyydit että jätät takuulla vaimosi.

Arvatkaapa mitä mietin koko matkan kävellessäni 25 asteen pakkasessa 4 kilometrin matkan yksin kotiin. Ja itseasiassa mietin sitä varmaan koko loppuelämäni.
 

ernestipotsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mäggärin jonossa eräälle yksinäiselle hieman pyöristyneelle tytölle:

"käytsä usein täällä?"


ei onnistunut
 

d2uce

Jäsen
Mäggärin jonossa eräälle yksinäiselle hieman pyöristyneelle tytölle:

"käytsä usein täällä?"

Tämä on klassikko. Joskus vuosia sitten nokkeluuteni huipulla itsekin tämän keksin, mutta varmasti jollain muullakin on tuo välähtänyt mieleen.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Kuluneen vuorokauden aikana kuullut, paremmuusjärjestyksessä:

- "Lähetkö kahville tai kävelylle?" - Ihan ok, siisti ja asiallinen kysymys. Kysyjä vaan oli väärä, kuten kohdekin. Näin varattuna naisena ei ole tapana tapailla muita.

- "Sä oot tosi kaunis." - Aamukolmelta sanottuna ei oikein vakuuta.

- Olen baarin ulkopuolella tupakalla ja puhun puhelimessa voimassaolevan kanssa. Yhtäkkiä takaviistosta ilmestyy keski-ikäinen mies noin viiden promillen humalassa, kuola poskella ja yrittää napata vyötäröltä kiinni. FAIL.
 

MunkADunk

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp, Penguins
Itse koko aikuisikäni seurustelleena en perhana vieköön ole päässyt iskureploja kokeilemaan, mutta kaverini on melkoinen ässä niissä. Muun muassa hän sanoi talviaikaan muijalle baaritiskillä: "Tulin muuten potkurilla niin sun ei tarvi kävellä mun kämpille." Ja lohkesi. Toinen hyvä oli myös yhtä jäätävä. Istuttiin samassa pöydässä yhden ulkopaikkakuntalaisen tytön kanssa ja kaverini koitti kovasti iskeä häntä. Pöytään tuli kuitenkin hänen kaverinsa, juuri 18 täyttänyt tyttö. Hän sanoi tälle tytölle että nyt on isku päällä että jutellaan myöhemmin. Kääntyessään taas pokaansa päin hän otti huikan lonkerostaan ja huokaisi: "Se on vaan helvetin rankkaa olla näin komea ja teinityttöjen suosikki." Meikäläisellä tuli saman tien kelkat nenästä pihalle ja oli pakko mennä terassille nauramaan, mutta tyttö oli myyty. Aamulla sitten etsivät tytön kanssa yhdessä bussiaikatauluja.


E: Mieleeni muistuikin kouluajoilta yksi iskurepliikki, jolla saatiin tyttö ensimmäistä kertaa kotiin ja josta muodostui tyttöystäväkin. Tältä rokista tykkäävältä tytöltä kysyin ennen tunnin alkua: "Ostin viikonloppuna Kornin uuden live-dvd:n ja ei huvita katsoa sitä yksin. tulisitko arvioimaan sitä mun kanssa?". Suhde kesti kyllä yllättävän kauan kun miettii kehnoa aloituslainia.
 
Viimeksi muokattu:
Jo klassiseksi muodostunut iskulause eräässä jyväskyläläisessä yökerhossa (suuntautui kämppikselleni):

"Kyllä mä sua panisin, vaikka olisit kuinka maalta."

Viikko tämän jälkeen sama kaveri lähestyi toista kämppistäni.

"Heeei... Me ollaan nähty joskus."
"Niin ollaan. Yritit pokata mun kämppistä sanomalla sille, että panisit sitä, vaikka olisi kuinka maalta."


Tästä ei kaveri enää toipunut.

Jotenkin ääriempaattisuutta herättävää, että mieshenkilö jaksaa olla toiveikas viikko toisensa jälkeen. Samoista ihmisistä.
 

Kaulasuoja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kreikka
Isänmaan toivojen innoittamana nostetaan hieno ketju ylös.

Saavu baaritiskille naisen luokse ja kysy naikkoselta "Tiedäks miks kannattaa masturboida kahella sormella?" *Muista myös havainnollistaa asiaa pitämällä etusormea ja keskisormea esillä*
Naisen udellessa vastausta toteat kylmän viileästi "Koska nää on mun sormet."

Saanti taattu.
..Tai sitten ei.
 

liigajyrä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsinki Warriors
Ei näin...

Kaverini nukahti mökille eräänä pe iltana klo18.
Aamulla herätessään hän huomasi että muu seurue oli raahannut mukanaan erään hemaisevan beiben paikallisesta kuppilasta, keskeltä ei mitään.
Kun tämä heräilevä Seppo (nimi muutettu) :) nousi sohvalta ja käveli naisen viereen , katsoi häntä hetken ja sanoi " Vittu , sun hampaat on kuin Rooman rauniot"....natsasiko heillä..se onkin toinen juttu ..
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös