Pokauslauseet

  • 260 789
  • 810
Suosikkijoukkue
JYP, Vatanen, Blackhawks
Toisinaan vauhdissa oleva kaverini väläytti jälleen muutama päivä sitten. Ensimmäiset sanat kuuluivat näin. "Mitä vittua! Rukoiletko sä?" Tyttö vaan istui kaverinsa kanssa ja kädet nyt sattuivat olemaan ristissä. Tuohon päälle vielä karmea naurunräkätys vastauksen jälkeen, niin jokainen voi pienessä mielessään pohtia, että toimiko.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Eikös nuo pokauslauseet ole yleensä vaan joidenkin nörttien juttuja.

Vähän niin kuin ne jotkut duudsoni- ja markkinoilta ostetut huumoriteksti t-paidat.

"jätkä on eläin".
 
Suosikkijoukkue
Mestaruuden jälkeinen krapula 2022-
Erään tytöt kanssa aikoinaan peuhattiin mun sohvalla ja siinä sitte alkoivat kädet eksyä kummuille ja sitä perus klähmimistä.
Laaksoon päin mentäessä sanoi tämä lyyli (Muistan tilanteen helvetin hyvin vieläkin):"Siellä on sitte yks yllätys."

No joo, olkoot tämä nyt sitte vaikka anti-pokauslause, mutta enpä ehtinyt kysymään, mikä tämä yllätys vois olla.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
No joo, olkoot tämä nyt sitte vaikka anti-pokauslause, mutta enpä ehtinyt kysymään, mikä tämä yllätys vois olla.
Et ehtinyt kysyä mitään, kun huomasit jo vemputtavasi "neidon" juhlakuntoista meisseliä kiihkeänä kuin kultakala.

Tässä ketjussa on nähty kaikenlaisia letkautuksia, mutta jotenkin on jäänyt mieleen jonkun palstaveljen kertoma stoori kaveristaan(?), joka lähestyi baarissa naista sanoilla "Moi, mä pelaan lätkää Kiekko-Vantaassa."
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Laaksoon päin mentäessä sanoi tämä lyyli (Muistan tilanteen helvetin hyvin vieläkin):"Siellä on sitte yks yllätys."

No joo, olkoot tämä nyt sitte vaikka anti-pokauslause, mutta enpä ehtinyt kysymään, mikä tämä yllätys vois olla.

Et ehtinyt kysyä mitään, kun huomasit jo vemputtavasi "neidon" juhlakuntoista meisseliä kiihkeänä kuin kultakala.

Mulle tuli täysin sama mieleen, kuin veli-Simonilla.
Jäi vaivaamaan, mikset ehtinyt kysyä, mikä ylläri sieltä löytyi?
Vai onko kenties kokemus ollut niin raju, että alitajuntasi on poistanut kyseisen ajankohdan?
 
Suosikkijoukkue
Mestaruuden jälkeinen krapula 2022-
Mulle tuli täysin sama mieleen, kuin veli-Simonilla.
Jäi vaivaamaan, mikset ehtinyt kysyä, mikä ylläri sieltä löytyi?
Vai onko kenties kokemus ollut niin raju, että alitajuntasi on poistanut kyseisen ajankohdan?

No tilanne oli sen verran "tukala" omalta kohdaltani, etten halunnut enää peuhata ja muija lähtikin melko nopeaan menemään.

Tuskin siellä mitään kuukautissuojaa kummallisempaa oli, mutta tapa jolla neito asiansa esitti jätti kuitenkin liikaa sattuman varaan.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
No tilanne oli sen verran "tukala" omalta kohdaltani, etten halunnut enää peuhata ja muija lähtikin melko nopeaan menemään.

Tuskin siellä mitään kuukautissuojaa kummallisempaa oli, mutta tapa jolla neito asiansa esitti jätti kuitenkin liikaa sattuman varaan.

Näin, kun tarkemmin ajattelee, niin olisin varmaan itsekin jättänyt selvittämättä, mikä yllätys oli.
Turhia loppuelämän kestäviä traumoja olisi luvassa, jos peuhaamisen lomassa "laaksoon" kättä siirtäessä, löytyisi kivikova kikkeli.
 

scholl

Jäsen
Eikös nuo pokauslauseet ole yleensä vaan joidenkin nörttien juttuja.

Vähän niin kuin ne jotkut duudsoni- ja markkinoilta ostetut huumoriteksti t-paidat.

"jätkä on eläin".

Toi on kyllä ihan totta. Tosin jossain räkälöissä voisi toimia, jos naiselle sanoisi: "ootsä se Johanna Tukiainen"
 

JAgE

Jäsen
Tässä ketjussa on nähty kaikenlaisia letkautuksia, mutta jotenkin on jäänyt mieleen jonkun palstaveljen kertoma stoori kaveristaan(?), joka lähestyi baarissa naista sanoilla "Moi, mä pelaan lätkää Kiekko-Vantaassa."
Muistaakseni tämä stoori kerrottiin aikanaan Veikkaajassa. Olisikohan kyseinen pelaaja ollut nuori Antti Niemi?
 

Jääkaappi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga
Kaverille sanottiin näin:

"Et sä haluais lähteä meille jatkoille?" .. No vastaus ei ollut mieluisa, joten pakkohan oli vielä yrittää: "Mulla on viidenkytä tuuman telkkari ja siideriä kotona" .. Tuli mieleen se juttu salkkareista, jossa se joku tyyppi höpisi Sallalle jostain takaspoilerista.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
"Sä oot täydellinen nainen... Miksi sun pitää olla varattu?" - Kiitos, mutta en siltikäään lähde sun matkaan, vaikka kuinka mielistelet.

Seuraava ei nyt ihan pokauslauseesta mene, sillä kaverini seurustelee jo (tai vielä) ko. naisen kanssa, mutta haluan silti jakaa tämän kanssanne. Kaveri sanoi tämän naisensa kuullen, joka onneksi ei ymmärrä jääkiekosta...

"Mä olen tän naisen kanssa samasta syystä, kuin miksi Kärpät teki sopimuksen Aran kanssa."

... mutta sitten kaveri ei malttanut olla selittämättä juttua tyttöystävälleen:

"Niin, kato kun Kärpät olis halunnu Suikkasen, mutta Suikkanen ei halunnu Kärppiin. Sit Kärpät olis halunnu Jalosen, mutta sekään ei halunnu Ouluun. Sit ne teki sopimuksen Aravirran kanssa."

... saattaapi olla, että piparia ei heru hetkeen, kenties toiseenkaan...
 

sekolust

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Lostedt, Ben-Amor
Muistaakseni tämä stoori kerrottiin aikanaan Veikkaajassa. Olisikohan kyseinen pelaaja ollut nuori Antti Niemi?

Itse olen kuullut tarinan KiVan mukana pyörineeltä junnulta, joka nimesi erään 87-syntyneen samanlaisen A:n ja edustuksen välillä palloilleen henkilön "syylliseksi". Kuulema oli itse ollut tuota todistamassa ja tapahtumapaikkana Tikkurilan Pormestari, tuttavallisesti Porkku.
 

-Niks-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
"Voinks tulla kääntelee sun nuppei kaakkoon"

Ei natsannu.

Sit kerran on natsannu "oot ihan mun exän näköinen". Se oli vähän oudompi muikkeli.
 
Viimeksi muokattu:

SteelGate

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Ilves, Bruins, HC Davos, Tunturi-Kiekko
Kaverityttöä yritettiin joskus iskeä lauseella: "Siulla on ihan synnyttäjän lantio!" Kaverilla oli vähän suu loksahtanut auki, että mitä v*ttua. Noh, kyllä hänellä kieltämättä on synnyttäjän lantio. Itse en välttämättä menisi tuolla lauseella pokaaman ketään..
 
Suosikkijoukkue
HIFK
"Anteeksi neiti, mutta en voinut olla huomaamatta povesi olevan niin kuulas, että voin nähdä sydämesi."
 

Snagari

Jäsen
Oisitsä mun Henrik jos mä oon sun Daniel?

Tytöltä tarvitaan vähän lätkätietämystä, mutta sitä tarvitaan muutenkin elämässä. Toki tuo lause saa myös kaikki homot insestistä kiinnostuneet lätkäfanit höristelemään korviaan.

Ai niin. Ei irronnut.
 

Baldrick

Jäsen
Naispuoleiselle kaverilleni tuli joskus Jyväskylän keskustassa joku jamppa vastaa keskellä päivää ja sano:" Jos oisit pelikortti, nii oisit täys ässä!", jonka jälkee se lätkäs sille herttaässän kouraan :D

Edit. Naurut siitä kuulemma ainaki sai, mutta muistaakseni taisi kuitenkin kaverini olla varattu, joten ei tärpännyt.
 
Viimeksi muokattu:

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
No tuskin moni täydellä järjellä varustettu nainen lähtee kundin mukaan jonkin "pokauslauseen" vuoksi. Eiköhän tuohon asiaan vaikuta aivan muut ominaisuudet.

Pilkettä silmään ja sopivaa supliikkia ilman liiallista viinan vaikutusta niin se on siinä. Pukeutuminen, hygienia ja skarppi olotila ovat mielestäni ne tärkeimmät asiat.

Tosin jälleen heitän offaria kun en sopivaa lausahdusta tänne keksinyt. Pahoittelut tästä!
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Pilkettä silmään ja sopivaa supliikkia ilman liiallista viinan vaikutusta niin se on siinä. Pukeutuminen, hygienia ja skarppi olotila ovat mielestäni ne tärkeimmät asiat.
Treffipalstoilla suurimpia sanallisia ja muka hauskoja töönoffeja on sanonta "pilkettä silmäkulmassa".

Ehdottomasti kannattaa juoda viinaa juuri sen verran, että on sekaisin eikä muista. Se on jännä, miten juuri silloin alkaa tapahtua!

Kerran (v. 2003, joten laitetaan nuoruuden piikkiin) sanoin yhdessä narikkajonossa noin puoli neljän aikoihin aamuyöllä edessäni olevasta 179 cm pitkästä naisesta, jolla oli vieläpä korkokengät jaloissa, takanani olleelle kaverilleni: "onpa kyllä vitun pitkä flamingo". Se edelläni ollut nainen kuuli sen ja siitä se meidän kolmen viikon suhde sai alkunsa. (minä sitten jätin hänet)
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Treffipalstoilla suurimpia sanallisia ja muka hauskoja töönoffeja on sanonta "pilkettä silmäkulmassa".

Aina oppii jotain uutta. Tuollaisilta palstoilta kun ei ole kokemusta. Tosin nämä palstat poikkeavat melkoisesti live-tilanteesta...käsittääkseni.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös