Pokauslauseet

  • 261 135
  • 810

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
-"Mä muuten näyttelin Salkkareissa"
"No et varmaa"
-"Joo joo, nyt syksyllä oli kuvaukset"
"Mitä muka teit siellä?"
-"En nyt ihmeitä, melko pienessä roolissa. Iskin sen blondin.."
"Hä, oikeesti vai? En usko, kenet niistä? Jennin vai?"

Tässä vaiheessa voit tilata taksin kämpille tai vaikka avata vyötä, seikka on saletti.

Niin, on hyvä jos juttu on jotenkin ajautunut puhumaan näyttelemisestä tai jotain siihen suuntaan. Ei välttämättä toimi suoraan toiselle päin naamaa ensimmäisinä sanoina.
 

Tepe#44

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport/Real Madrid
Nopea isku on aina paras isku eli juokset baariin sisään ja ensimmäiselle tiskillä olevalta naiselta kysyt:

"Onkos tuossa edessä sun auto jota juuri ruvetaan hinaamaan pois?"

"En tullu autolla..." vastaa hän.

"No hyvä, voitais vaikka sitten heti lähteä taksilla meille?"

Tätähän pystyy helposti muokkaamaan, riippuen vastauksesta. En ole kokeillut ja juuri tuon keksin. Saa koittaa ja kertoa sitten miten kävi.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Tuo on kuin suoraan Aarne Tenkasen biisistä Kierosilmä Kirsi.

Sun silmäsi loistavat kuin taivaan tähdet, kaksi kaukaista plaeettaa. Ei niin kirkkaasti vaan kaukana toisistaan.

Saattaa olla pienimuotoisia virheitä mutta muuten täysin sama. Aarne jos kuka niitä lauseita tarvitseekin.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Tässä muutama tuore, jotka olen viime aikoina kuullut:

- Ootsä koskaan ollut Ferrarin kyydissä? - Ei toiminut.

- Ai sä olet nykyään tuollainen vipinäpupu? (minä: qué?) Siis sellainen, jonka pöksyihin saa yrittää päästä. Koskas lähdet mun kanssa ulos? - Ei toiminut.

- Kaikki kännissä esitetyt "en mä sua olis huolinutkaan" -kommentit vastauksena kohteliaasti annettuihin pakkeihin. - Eivät toimi minulle eivätkä muillekaan naisille, jotka ovat lähettyvillä ja kuulevat nuo.

- Lähdetkö mun luo katsomaan mun ottamia kuvia ja juomaan viskiä? - Toimi.
 

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Pari naispuolista kollegaa oli käynyt Cirkuksessa (vai mikä se onkaan), röökikopissa oli koitettu perinteisellä "Antaaks tytöt pillua?" -kommentilla. Ei kuulemma toiminu. Jotkut väittää että jos tuota jaksaa koko illan tyyliin jokaiselle vastaantulijalle, niin lopulta saattaa toimia. Mutta en nyt ajatellut kokeilla kuitenkaan.
 

Samsonov

Jäsen
Suosikkijoukkue
HFBoards oikeinkirjoitus
Nyt iskin kultasuoneen.

Kysyin naiselta ihan suoraan "haluakko rakastella" ja muija oli aivan myyty. Enkä ollu edes päissää, saatika tämä naishenkilö.

Ei mut oikeesti hyvä ku ei tullu tullu turpaan ton takia :D väsytti vähän ja teki mieli sanoo jotai suoraan ja kummempia miettimättä.
 
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Samsonov kirjoitti:
Kysyin naiselta ihan suoraan "haluakko rakastella"

Luulenpa, että tuolla muodolla "rakastella" oli varmasti vaikutusta tuohon. Jos olisit töksäyttänyt et "haluun sua, mennään panemaan", niin tuskin olis toiminut. Mutta joo, joskus muistan itsekin käyttäneeni sinkkuaikoina jotain yhtä suorasukaista ja ekalla yrittämällä se toimi, toisella kertaa ei.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
joskus muistan itsekin käyttäneeni sinkkuaikoina jotain yhtä suorasukaista ja ekalla yrittämällä se toimi, toisella kertaa ei.
Jos toisella kerralla oli kyse samasta naisesta kuin ensimmäisellä kerrallasikin, niin se panisi miettimään, että miten pannaan. Nainenhan täytyy nimittäin pokata aina kerta toisensa jälkeen uudelleen, joten saman naisen pokaaminen uudelleen on tavallista, usein suorastaan pakollista välttämätöntä.

Itse voisin nyt käyttää naiselle sellaista pokauslausetta, että mennäänkö sun luo nukkumaan sylikkäin, niin saisin varmasti paremmin unta, kun olisi unikaveri. (tuon lauseen jälkeen sellainen söpö ja viaton pandailme kruunaa pokauslauseen)
 

Neely

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kings ,Englanti, Blaugrana&C.D. Santa Clara
Pari naispuolista kollegaa oli käynyt Cirkuksessa (vai mikä se onkaan), röökikopissa oli koitettu perinteisellä "Antaaks tytöt pillua?" -kommentilla. Ei kuulemma toiminu. Jotkut väittää että jos tuota jaksaa koko illan tyyliin jokaiselle vastaantulijalle, niin lopulta saattaa toimia. Mutta en nyt ajatellut kokeilla kuitenkaan.

Eivät varmaan älyä personoida tuotakaan parin "tyhjän" illan jälkeen muotoon "-Arpi auki akka tai tulee kyrpää kyljestä sisään!".

Veikkaan että kännissä kokeiltuna samoilla naamoilla vähintäänkin yhtä "toimivaa" kamaa kuin tuo vässykkä antaaks tytöt pillua.
 

Teho Ton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Itse voisin nyt käyttää naiselle sellaista pokauslausetta, että mennäänkö sun luo nukkumaan sylikkäin, niin saisin varmasti paremmin unta, kun olisi unikaveri. (tuon lauseen jälkeen sellainen söpö ja viaton pandailme kruunaa pokauslauseen)

Haha. Tuo pitää sanoa myös oikealla äänensävyllä. Voisi olla ihan yllättävän toimia yritys kyllä, tuon helposti tajuaa vastapuoli vitsiksi ja uskoisin että hauskaksikin sellaiseksi. Ja mikäs parempi tapa on jäätä rikkoa.
 

SamSpade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
Naispuoliselle tarjoilijalle baarissa.
Jos tarjoilija on kaukana ota katsekontakti vinkkaa yhdellä sormella tarjoilijaa lähemmäksi. Kun nainen on tullut lähelle voit todeta "Sain sut tulemaan vain yhdellä sormella, mieti mitä voisin tehdä koko kropallani"
Toimivuudesta ei takuita...
 

Baroni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, sympatiaa Lukolle
Olen huono iskemään ketään, mutta muutama hauska iskuyrityksen torjunta on historiassa.

Nainen: näytät ihan Kevin Cosnerilta, lähdetkö tanssimaan?
Minä: kiitos. Vaikka näytänkin, niin en tanssi susien kanssa!
*nainen suuttui*

Toinen.

Nainen: sulla on kauniit silmät, tuletko mun pöytään istumaan?
Minä: kiitos.. nään niillä niin hyvin, etten tule
*nainen suuttui*
 

Clocks

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
2000-luvun alkupuolen villeinä vuosina nojailin kerran seinään kantapaikkani vessojen edustalla. Muutaman Niskalaukauksen (absinttia ja Jägermeisteriä) nauttineena en edes muista tarinan tytöstä muuta kuin sen, että ulkonäkönsä teki vaikutuksen. Nojailin siis seinään, ja tämä typsy pyyhälsi ohitseni. Minä siihen sellaisella semiörinällä, että "heei heei heei...miihin sulla noin kiire on?". Taisin olla aika kaunis poika tuohon aikaan, joten tyttö pysähtyi ja jäi odottamaan armonlaukausta. Annoin sen seuraavassa muodossa:

Siirsin jurrisen ruhoni suoraan tytön eteen, ahmin silmilläni napakkaa kroppaansa hitaasti ylhäältä alas ja takaisin, ja lopulta ilmaisin tyytyväisyyteni näkemääni murahtamalla penamaisesti: "Voi jumalauta". Tämä siis ylimpänä kohteliaisuutena ulkonäölleen. No, sehän toimi. Tyttö työnsi kielensä suuhuni siltä seisomalta. Tämä oli enemmän kuin odotin, sillä olin jaellut hunajaisia kohteliaisuuksiani hyvää hyvyyttäni, vailla itsekkäitä tarkoitusperiä. Jouduinkin siis erittäin valitettavasti räpistelemään irti tytön otteesta ja kreivin aikaan, sillä kihlattuni ilmestyi paikalle viisi sekuntia myöhemmin.

Tätä lähempänä uskottomuutta en itse ole käynyt, eikä ollut tarkoitus tuolloinkaan. Joskus vaan luonto vie, luonto tuo.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Kerran - siis kauan sitten - opittu ja kokeiltua...

Kirjoita seuraava lause paperille ja anna se ihan pokkana kohteellesi:

"Hey! You don't need to say anything.
Just let your stunning smile light my life right now,
if you like to have sex with me tonight."

On suorastaan hauskaa seurata, kuinka imartelun aiheuttama hymy vaihtuu epävarmaan punastumiseen, kun tyttö etenee lukuharrastuksessaan viimeiseen virkkeeseen - tähän seuraamiseen liittyy olennaisesti vakava, suorastaan harras ilmeesi.
Ja kun lappu on luettu, on sinun hetkesi, katsot tyttöä silmiin, ojennat hitaasti kätesi ja sanot hiljaa:
"Lähdetkö tanssimaan?", "Voinko tarjota sinulle jotakin baarissa?", etc. tilanteen mukaan, tarkoituksenasi saada tyttö liikkeelle ja vaikutuspiiriisi enää liikoja muita juttuja ajattelemasta.

On jopa toiminutkin...
 

Brunner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kingston Frontenacs
Kolme pässeintä repliikkiä joilla on irronnut:
- Taksijonossa jossain lähiössä 90-luvulla, "saanko pillua?".
- "Lainaatko röökin niin mä tuun palauttaa sen sulle?" (En polta).
- "Mä en tykkää nukkua yksin." (Kaverin repliikki, mutta heru sivussa mullekin sen frendiltä).

Samaisella kaverilla on käynyt niin uskomaton joulu akkojen kanssa että niistä aivottomista repliikeistä voisi koota kokonaisen kirjan.

Turha tähän ruveta kirjaamaan ylös kaikkea siirappia jolla on lohjennut. Välillä tuntuu että tuurin määrä on suoraan verrannollinen imelän sonnan suoltamisen kanssa.
 

tant gredulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Te olette niin kekseliäitä, että ihan harmittaa. Mä olen vaan kokeillut sitä ikiaikaista, mielikuvituksetonta 'wanna go?'-juttua.
 

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Te olette niin kekseliäitä, että ihan harmittaa. Mä olen vaan kokeillut sitä ikiaikaista, mielikuvituksetonta 'wanna go?'-juttua.
Monta kertaa on hanskat tippunut? Tuliko linjatuomarit väliin?

Meikäläisen pokauslauseista tulis se kuuluisa maailman ohuin kirja, joten ei siitä sen enempää.
 
Parhaat mitä olen kuullut on huuto vappuaattona keskuspuistossa "Saisko vappupillua!?" ja sama sälli huusi myös juhannuksena "Saisko juhannuspillua!?" Mitä nyt sälliä yhtään tiedän niin epäilen ettei ole lohjennut...
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Kuulin vastikään, että muuan kaveri oli kellistänyt kauniin mutta tyhjäpäisen bimbon sanomalla jotain tyyliin "yleensä noin upeat naiset on tyhmiä mutta sinusta aistin älykkyyttä ja syvällisyyttä..." Niin, varmasti aisti kahden minuutin tuttavuuden jälkeen. Päälle pääsi hämmentämään kuitenkin, hehheh...
 

Wolves

Jäsen
Olen huono iskemään ketään, mutta muutama hauska iskuyrityksen torjunta on historiassa.

Nainen: näytät ihan Kevin Cosnerilta, lähdetkö tanssimaan?
Minä: kiitos. Vaikka näytänkin, niin en tanssi susien kanssa!
*nainen suuttui*

Itse olen istunut iltaa kaverin kanssa, joka päätti testata kumpaakin vaihtoehtoa illan aikana.

Vaihtoehto 1

Nainen: Lähdetkö tanssimaan?
Mies: Näytänkö mä joltain Kevin Costnerilta?
Nainen: ööö...et.
Mies: Sen takia en tanssi susien kanssa
Nainen: *avokämmenellä miestä naamaan*

Vaihtoehto 2

Nainen: Lähdetkö tanssimaan?
Mies: Näytänkö mä joltain Kevin Costnerilta?
Nainen: Kieltämättä hieman.
Mies: Sen takia tanssin vain susien kanssa
Nainen: *avokämmenellä miestä naamaan*

Lopputulos: En ainakaan itse lähtisi kokeilemaan ko. "pokauslausetta"
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös