Patrik Lostedt

  • 181 058
  • 595

kukkonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KellokoskenAlku, KaukaistenVoima
Animal kirjoitti:
.

Poliisi-, pakki- ja koutsiosasto on kunnossa. Nyt vielä pari maalinsylkijää kokoonpanoon, niin kasassa on sen näköinen IFK josta meikäläinen diggaa...

Minä henk. koht uskon ja toivon Mikkolan(ei vaa vissii viel sopparia...?) ja Salmelaisen olevan niitä maalintekijöitä, lue: ainaki 20 häkkiä. Ja ehkä mustana heppana Hauhtonen...Tuon sanottuani osaan odottaa henkistä pahoinpitelyä, mutta veikkaan miehen silti yllättävän meidät kaikki...

Yksi suurimmista ajatuksen aiheuttajista on, ylläri ylläri, maalivahdit jälleen...
Yleensä veskaripulma on iskenyt vasta pleijjareissa. Pelkoni ei perustu tietoon, sillä näkemäni harkkapelit on 0....Viime kausien veskari ongelmat vaan on aiheuttanu mulle henk.koht. eniten harmaita hiuksia...

Lisäksi arveluttaa kuka tytöistä on B3:ssa......
 

kosh

Jäsen
Suosikkijoukkue
F2- sekä O-katsomo
kukkonen kirjoitti:
Minä henk. koht uskon ja toivon Mikkolan(ei vaa vissii viel sopparia...?) ja Salmelaisen olevan niitä maalintekijöitä, lue: ainaki 20 häkkiä
Viime kauden liigassa 14 pelaajaa teki 20 maalia. Ulkopuolelle jäi mm. Immonen,Tenkrat, Kohn, Metropolit...
HIFK:n ainoa 20 maalin ylittäjä oli K.Kuhta, tosin Pirjetäkin olisi varmaan tehnyt tuon määrän jos olisi pelannut koko kauden.

Mikkola on toki hyvä pelaaja mutta ette te kai hänestä maalintekijää odota vaikka harjoitusmatseissa niitä on tullutkin.
Salmelaiselta minäkin odotan kovia maalimääriä.
 

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
kosh kirjoitti:
Viime kauden liigassa 14 pelaajaa teki 20 maalia.

Nyt puhutaan maalien tekemisestä ihan väärässä ketjussa. Paten tehtävänä on estää maalien syntyminen omaan päähän.
 

Punakone

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Cairns kirjoitti:
Nyt puhutaan maalien tekemisestä ihan väärässä ketjussa. Paten tehtävänä on estää maalien syntyminen omaan päähän.

Tostahan tulikin mieleen. Laitan oluen Patelle että tekee enemmän tehoja kaudella kuin Helge.
 

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
Punakone kirjoitti:
Tostahan tulikin mieleen. Laitan oluen Patelle että tekee enemmän tehoja kaudella kuin Helge.

Mä laitan korillisen KOFFia vetoa sulle, että Helge tekee enemmän pinnoja - se pelaa sentään ykkösylivoimassa!
 

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
Lostedt oli tänään joukkueensa paras penkinlämmittäjä - huomenna toivottavasti peto pääsee irti ja pudottaa pari ässää. Alkulämmittelyssä Lostedt teki myös maalin, mikä lämmitti mieltä todella paljon.
 

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
Cairns kirjoitti:
Lostedt oli tänään joukkueensa paras penkinlämmittäjä - huomenna toivottavasti peto pääsee irti ja pudottaa pari ässää. Alkulämmittelyssä Lostedt teki myös maalin, mikä lämmitti mieltä todella paljon.

Vähän ihmetytti, miksei Lostedtia päästetty irti missään vaiheessa. Tosin, kuten totesin 1. erätauolla, niin huomenna räjähtää ;)
 

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
Tänään HIFK:n takalinjoilla suloinen, mutta erittäin häijy Ihmiskuula. Monta päänahkaa olisi haettavissa: Forsbacka, Nielikäinen, Rautee, Kaipainen...
 

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
Ei lähtenyt Kudroc kahdesta pyynnöstä huolimatta - mutta keskiviikkona 21.9. klo 16-17 Lostedt on ircissä #hifk-kanavalla fanichatissa. Saa tulla kyselemään.
 

King Harvest

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Flyers, Seahawks, Die Mannschaft
Hyvää läppää heitti Pate vierailullaan. Kiitokset siitä Patelle ja Cairnsille.


Ohessa logi Ihmiskuulan vierailusta #HIFK -kanavalla.
 

Liitteet

  • Lostedt@#HIFK-21092005.txt
    20,3 KB · kertaa luettu: 1 653

JoeyKocur#26

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Hki Punx
59.40 HIFK Patrik Lostedt Väkivaltaisuus 2min
Hei, jotain sentään, pate pelasi muutaman vaihdon,taklasi ja otti väkivaltaisuusjäähyn, ei voi sanoa samaa muusta joukkueesta!
 

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
JoeyKocur#26 kirjoitti:
59.40 HIFK Patrik Lostedt Väkivaltaisuus 2min
Hei, jotain sentään, pate pelasi muutaman vaihdon,taklasi ja otti väkivaltaisuusjäähyn, ei voi sanoa samaa muusta joukkueesta!

"Pate oli ihan paska, ei se osaa luistella, ynynyynyyyyy nyyyhhh!"

Vittu sitä itkua jaksanu ratikassa kuunnella, koko pelihän kaatui Paten pariin pelaamaan vaihtoon - muu jengi pelasi niin saaaaaaaaaatanan hyvin ja tsemppasi. Turpaan jokaista joka arvostelee Patea, he is truely a Saint Patrik.
 

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
Eilisen pelin hallilla nähneenä, myönnän Lostedin olleen mulle positiivinen yllätys. Patella ei ollut kaukana maali ekassa vaihdossa kun kiekko pomppasi maalin kulmalle, ei ollut kuusykkösellä vaan kädet siinä kohtaa kunnossa.
Liike nyt ei ole siitä parhaasta päästä, mutta ei ollenkaan niin huonoa kun olin pelännyt. Hyvin haki avojääpommeja varsinkin vikassa erässä kun tuli enemmän vaihtoja harmi ettei kunnolla osunut.
 

Taatusti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Chicago Blackhawks, Tottenham Hotspur
Kyllä minäkin laittaisin montä äijää pihalle ennen Patea (esim. Holman). Pate ainakin antaa kaikkensa...
 

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
Päivitetään korttia

Fight card:
Patrik Lostedt vs. David Schneider 29.9.2005 WIN
Patrik Lostedt vs. Christian Hommel 26.8.2005 WIN
Patrik Lostedt vs. Kristian Kudroc 12.8.2005 WIN
Patrik Lostedt vs. Jarno Kantelus 5.2.2005 WIN
Patrik Lostedt vs. Atte Saunamäki 2.12.2004 WIN
Patrik Lostedt vs. Jaakko Hagelberg 13.10.2004 WIN
Patrik Lostedt vs. Vikki Tammelin 3.9.2004 WIN
Patrik Lostedt vs. HC Thurgau player 21.8.2004 WIN
Patrik Lostedt vs. Jean-Philippe Pare 4.3.2004 WIN
Patrik Lostedt vs. Martin Spanhel 28.12.2003 WIN
Patrik Lostedt vs. Pasi Pieninkeroinen 11.12.2003 WIN
Patrik Lostedt vs. Sergei Bautin LOSS
Patrik Lostedt vs. Juho Raitio 25.3.2001 WIN
Patrik Lostedt vs. Tommi Santala 29.8.2000 WIN
Patrik Lostedt vs. Ässät A-junior player WIN
Patrik Lostedt vs. Tappara A-junior player WIN
Patrik Lostedt vs. ??????? C-junior player + line-brawl ????

Hyvään tahtiin Ihmiskuula iskee tikkejä - maaliverkot heiluu ennen joulutaukoa, se on muuten varma!
 

kamraterna

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Täydellinen peli ihmiskuulalta. Pari niittiä ja kaverin ykköspakki pois pelistä. Ja näinkö oikein, että Pate sai Schnaiderin vielä itse aloittamaan tappelun? Ja vaikka Pate erikoisesta polviasennosta tappeluun lähtikin, niin silti hoiti hommaan komeasti himaan.
 

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
kamraterna kirjoitti:
Täydellinen peli ihmiskuulalta. Pari niittiä ja kaverin ykköspakki pois pelistä. Ja näinkö oikein, että Pate sai Schnaiderin vielä itse aloittamaan tappelun? Ja vaikka Pate erikoisesta polviasennosta tappeluun lähtikin, niin silti hoiti hommaan komeasti himaan.

Schneider aloitti, kyllä. Eka isku lähti ämeriikän pojalta. Kivaa oli! Pitäiskö sanoa että "harmi kuitenkin Paten kannalta, kun alussa kierrätettiin neljää kenttää tasaisesti". Noo... joukkueen puolesta.
 

Ihmemies

Jäsen
Cairns kirjoitti:
Fight card:
Patrik Lostedt vs. Pasi Pieninkeroinen 11.12.2003 WIN

Mistäs näin olet kuullut/nähnyt? Siis itse tappelu kyllä toteutui, mutta kuka sen voitti on toinen asia. Olin paikanpäällä seuraamassa ja aika tasaista oli muistaakseni.

Pientä pilkunviilaamista :)
 

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
Ihmemies kirjoitti:
Mistäs näin olet kuullut/nähnyt? Siis itse tappelu kyllä toteutui, mutta kuka sen voitti on toinen asia. Olin paikanpäällä seuraamassa ja aika tasaista oli muistaakseni.

Pientä pilkunviilaamista :)

Pienet asiat ratkaisee ja kentälläkin majailleiden pelaajien kommentit (sis. molemmat jengit).
 

Freadrich#43

Jäsen
Suosikkijoukkue
kovanluokan nyrkinkäyttäjät
Hieno homma että Pate pääsi avaamaan uransa sm-liigassa nyrkinkäyttäjänä. Harmi etten nähnyt, onko kenties klippiä mahdollista nähdä jossain tulevaisuudessa? Lisää näitä :)
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Freadrich#43 kirjoitti:
Hieno homma että Pate pääsi avaamaan uransa sm-liigassa nyrkinkäyttäjänä. Harmi etten nähnyt, onko kenties klippiä mahdollista nähdä jossain tulevaisuudessa? Lisää näitä :)
Ellet välttämättä halua hamaan tulevaisuuteen asiaa lykätä, käy ihmeessä vaikka heti tuolla SM-liiga tappelut 2005-06- ketjussa.

Siellä on Pate nähtävissä talkootouhuissa.
 

JoeyKocur#26

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Hki Punx
Freadrich#43 kirjoitti:
Hieno homma että Pate pääsi avaamaan uransa sm-liigassa nyrkinkäyttäjänä. Harmi etten nähnyt, onko kenties klippiä mahdollista nähdä jossain tulevaisuudessa? Lisää näitä :)
No laitetaan tämä nyt tännekin.
http://rapidshare.de/files/5683561/Lostedt_vs_Schneider.wmv.html
On kyllä hienoa että Patrik pääsi myös vihdoin mielipuuhaansa. Toivottavasti sama tahti jatkuu!
 

Freadrich#43

Jäsen
Suosikkijoukkue
kovanluokan nyrkinkäyttäjät
Kiitoksia, toi klippi tyydytti paljon. Kivannäköinen kahakka ei voi muuta sanoa, kyllä siinä taisi Paten nyrkki osua ihan mukavasti Mathieu Schneiderin kasvoihinkin pari kertaa.Vähän repimistä, ei mitään mullistavaa, mutta jäädään odottelemaan uusia koitoksia.
 

Börje

Jäsen
Suosikkijoukkue
R.I.P Hermes, sympatiat JHT:lle
Cairns kirjoitti:
Patrik Lostedt vs. Jarno Kantelus 5.2.2005 WIN

En menisi kyllä sanomaan että Lostedt tämän nyrkkitappelun olisi voittanut, olen nähnyt kyseisen matsin monta kertaa video-clipistä. Ja iskut meni kyllä ihan tasan, ihan mukava katseltavaa. Siinä oikein pojat vaihtavat iskuja.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös