Patrik Lostedt

  • 180 800
  • 595

Radek

Jäsen
Ei kaikki Baxterin piikkiin mene.

Lodstedt halusi näyttöpaikkaa/peliaikaa ja tarjosi itseään jo syksyllä Ässille. Vielä silloin Baxter oli aika kaukana.
 

Animal

Jäsen
Radek kirjoitti:
Ei kaikki Baxterin piikkiin mene.

Lodstedt halusi näyttöpaikkaa/peliaikaa ja tarjosi itseään jo syksyllä Ässille. Vielä silloin Baxter oli aika kaukana.

Höpö höpö. Lostedtilla oli jo viime keväänä sopimus HIFKin kanssa taskussa ja syksyllä peli IFK:ssa toimi ihan mallikelpoisesti.
 

Töölö

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Suomen kansa vuosina 1939-1945
BigRedBob kirjoitti:
Ensin Schnabel, nyt Lostedt.
Jäähän (?) meille Heikki Laine, huu, johan puntit tutisee vastustajilla. Niin ja melkein gooni Jouhkimainen. Voitaisiin laittaa Heikki ja Miikka huutelemaan kaikille vastustajan Schnabeleille, Helgeille ja Kudroceille alkulämmittelyssä, niin johan on meillä henkinen yliote heti hallussa.
Älä nyt naurata! meinaatko että narrit hävis sen takia viime pelit ku ne oli niin kauhusta jäykkänä kun meidän Nielikäinen ja Lostedt oli pelotteena penkkiä kuluttamassa/katsomossa... ;)

Kuten sanottua, niin enemmän ne pelkää jalkoja jolla ne ohitetaan ja käsiä jolla ne pannaan kahville. Ja onhan meillä Pasi vielä myllyjä varten jos on pakko panna gooni kentälle.
 

Dennis

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
BigRedBob kirjoitti:
Ensin Schnabel, nyt Lostedt. Jos vielä Pasi menee, minä sanon haistakaa v*ttu. Oikeasti, Pena, Baxter, kuka tahansa näiden siirtojen takana byt onkaan.
Voisikohan Lostedtin kohdalla olla mahdollista, että mies halusi lisää peliaikaa ja on itse pyytänyt seurajohtoa etsimään hänelle uutta pelipaikkaa. Nyt kun sellainen löytyi ja vielä naapurikylästä, niin voisiko mitenkään olla mahdollista, että pelaaja on itse tyytyväinen siirtoon, vaikka fanit kuinka haluaisivat hänet pitää penkin päässä pelottelemassa vastustajia.
 

Animal

Jäsen
Dennis kirjoitti:
Voisikohan Lostedtin kohdalla olla mahdollista, että mies halusi lisää peliaikaa ja on itse pyytänyt seurajohtoa etsimään hänelle uutta pelipaikkaa. Nyt kun sellainen löytyi ja vielä naapurikylästä, niin voisiko mitenkään olla mahdollista, että pelaaja on itse tyytyväinen siirtoon, vaikka fanit kuinka haluaisivat hänet pitää penkin päässä pelottelemassa vastustajia.

On tämäkin varmasti totta.

http://jaahyaitio.blogspot.com/
 

HLe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Radek kirjoitti:
Ei kaikki Baxterin piikkiin mene.

Lodstedt halusi näyttöpaikkaa/peliaikaa ja tarjosi itseään jo syksyllä Ässille. Vielä silloin Baxter oli aika kaukana.

Aivan, oli kaukana ja siksi Lostedt vielä silloin jäikin HIFK:hon. Mutta ei enää Baxterin aikana.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Töölö kirjoitti:
Älä nyt naurata! meinaatko että narrit hävis sen takia viime pelit ku ne oli niin kauhusta jäykkänä kun meidän Nielikäinen ja Lostedt oli pelotteena penkkiä kuluttamassa/katsomossa... ;)

Kuten sanottua, niin enemmän ne pelkää jalkoja jolla ne ohitetaan ja käsiä jolla ne pannaan kahville. Ja onhan meillä Pasi vielä myllyjä varten jos on pakko panna gooni kentälle.
Kuten varmasti huomasitkin, tuossa alkuperäisessä viestissäni mainitsin, että jos Pasikin pannaan pihalle, niin ollaan kusessa. Ja ei, ei penkiltä voiteta mitään, olen vain sitä mieltä, että toimivassa jääkiekkojoukkueessa on toimivia käsiä ja jalkoja, mutta myös tuollaisia roolipelaajia ihan tiettyjä hommia varten.

Dennis kirjoitti:
Voisikohan Lostedtin kohdalla olla mahdollista, että mies halusi lisää peliaikaa ja on itse pyytänyt seurajohtoa etsimään hänelle uutta pelipaikkaa. Nyt kun sellainen löytyi ja vielä naapurikylästä, niin voisiko mitenkään olla mahdollista, että pelaaja on itse tyytyväinen siirtoon, vaikka fanit kuinka haluaisivat hänet pitää penkin päässä pelottelemassa vastustajia.
Kyllä tietenkin kävi mielessä, että Pate halusi mennä peliajan perässä ja hyvä että sitä myös järjestyi, huoleni olikin lähinnä siinä, että miten käy, jos kaikki enforcer-osaston miehet lähetetään muualle. Se oli se pontti.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Ja kiekko verkkoon! Kyllä se tuosta se lähtee, kun vaan annetaan vastuuta. Pelataan toki tämä kausi alta, mutta syksyä odotellessa.
 

VT

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pate on kurko!

Kyllä tuli taas Patea ikävä, kun katsoi eilistä Bluesin matsia. Tulihan maali onnekkaasti, mutta se oli sellaista täysillä loppuun asti yrittämistä, mitä IFK:ssa ei keväällä juuri nähty (pl. Rem).

Lostedt takaisin kotiin ensi kaudeksi, kiitos!
 

scholl

Jäsen
Hienoa, että Pate teki maalin ja todella sääli, ettei se ollut voittomaali. Sitten Häppölän viime vuotisen tuuletuksen jälkeen sm-liigassa ei ole taidettu olla kunnon tuuletuksiakaan ennenkuin eilen Patella.

Tietyllä tavalla hauskaa, että haalariosaston miehet onnistuvat.
 

Länäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Tuolla Bluesin puolella muutama kirjoittaja on kertonut, että Pate olisi näillä näkyvin jatkamassa Espoossa myös ensi kaudella. Pate on oikeesti helvetin hyvä pelaaja. Sekin kertonee jotain, että niin monet HIFK fanit ovat kehuneet ja jääneet kaipaamaan Patea. Muissa jengeissä taas ei osata arvostaa Lostedtia pätkääkään. No, omapahan on ongelma.
 

BigRedCat

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Länäri kirjoitti:
Tuolla Bluesin puolella muutama kirjoittaja on kertonut, että Pate olisi näillä näkyvin jatkamassa Espoossa myös ensi kaudella. Pate on oikeesti helvetin hyvä pelaaja. Sekin kertonee jotain, että niin monet HIFK fanit ovat kehuneet ja jääneet kaipaamaan Patea. Muissa jengeissä taas ei osata arvostaa Lostedtia pätkääkään. No, omapahan on ongelma.

Olen todella iloinen siitä, että Pate on vihdoin näyttänyt kaikille ettei ole liigan huonoin jääkiekkoilija tjsp. Lostedt on kuulunut aina suosikkeihini ja Rukoilen, että Pena hommaa hänet takaisin.
 

Länäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
BigRedCat kirjoitti:
Lostedt on kuulunut aina suosikkeihini ja Rukoilen, että Pena hommaa hänet takaisin.

Uskon, että Pate jää Bluesiin, mikäli ei hänellä ole hirveää ikävää takaisin Hifkiin. Nyt kun Semir lähtee Bluesista Lukkoon, niin Pate olisi entistä tärkeämpi pala joukkuetta.
 

Baarimikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
KHL
BigRedCat kirjoitti:
Rukoilen, että Pena hommaa hänet takaisin.
Patrikin tulo HIFK:hon on mahdollista vasta sitten, kun päävalmentaja on joku muu kuin Paul Baxter. Kysymys on siitä, että Baxter ja ex-päävalmentaja ajattelevat, että voiton takana on aina huippupelaajat.
 

CaGe

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
BigRedCat kirjoitti:
Olen todella iloinen siitä, että Pate on vihdoin näyttänyt kaikille ettei ole liigan huonoin jääkiekkoilija tjsp. Lostedt on kuulunut aina suosikkeihini ja Rukoilen, että Pena hommaa hänet takaisin.
Pate on kuulunut myös omiin suosikkeihin niin kauan kun muistan. Toivon samaa kuin BRC ja lisätään toivomuksiin vielä se että valmentaja antaisi hänelle luottoa. Ensi kaudella Lostedt tekee vähintään 15 pinnaa, villi veikkaus :).
 

scholl

Jäsen
Itse en usko, että Pate palaisi IFK:hon. Haalariosaston miehiä on aika paljon ja sitten kun on vielä Nielikäinenkin.
 

El Crushero

Jäsen
Suosikkijoukkue
Eisbären Berlin, Kühnhackl
scholl kirjoitti:
Itse en usko, että Pate palaisi IFK:hon. Haalariosaston miehiä on aika paljon ja sitten kun on vielä Nielikäinenkin.

Ikävä kyllä näin on.
 

Wiltord

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ja taas sitä kimpoillaan.

Erittäin moni fani on puhunut koko kauden alusta lähtien, että ei menestyvissä joukkueissa mitään Lostedtin tasoisia pelaajia voi olla. Täysin turha jätkä jne. Sitten kun kaverista luovutaan, niin alkaa ikävöinti perään. En nyt väitä että nimimerkit jota tässä on kirjoittanut, mutta erittäin moni IFK:n kannattaja käänsi takkinsa nopeasti Lostedtia puoltavaksi, kun Lostedt lähti IFK:sta.

Itse olen toki pitänyt Lostedtin omistautumisesta joukkueelle alusta lähtien. Shedden käytti häntä noutajana. Baxter ei käytä sellaisia, joten Lostedt ei tainnut montaa vaihtoa Baxterin alaisuudessa pelata. Näin ollen parempi luopua kaverista, kuin maksaa palkkaa siitä, että Lostedt istuu katsomossa.

Tunteella ajatellen, kyllähän se on hankala nähdä Lostedt Bluesin paidassa. Mutta ei voi mitään. Lostedt ei toisi mielestäni ensi kauden IFK:hon mitään vahvistusta, kun Nielikäinen on kuitenkin aika paljon parempi mätkintähommissa.
 

qhangas

Jäsen
Suosikkijoukkue
I F K
Jep, upeaa jälkeä tekee Patrik Espoossa. On ollut hauska seurailla Blegfanien rotsien kääntyilyä Paten suhteen.

Eipä ole Pate vissiin takaisin tulossa ei, ikävä kyllä. Siitä en tavallaan edes ole pahoillani, sillä on ilo seurata kun mies kehittyy ja saa peliaikaa. IFK:ssa asia ei näin olisi.

Pidä Pate sama syke yllä :)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös