Päivän ”uutinen”

  • 910 580
  • 4 363

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Viimeksi muokattu:

Jyty

Jäsen
Suosikkijoukkue
käyttää lehväslukkoa logonaan.
Rahamiehet huomio. Nyt olisi ilmeisestikin mahdollisuus saada naiskauneutta vierelle, kun eräs (GA:n sanoja lainatakseni) kimalainen on tuhlannut tilinsä tyhjäksi.

IL:n juttu
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival

Aloin lyömään muuten viime viikolla kolikoitani ämpäriin säästöön, tyhjennän taskut aina kotiin tullessanai, hyvä idea kamultani. Ajattelin laittaa ne talvilomamatkaan Portugaliin...muuutta eipä tuokaan mikään askempi sijoitus olisi. Selkeää kemiaa ja ennakkoaavistushan se oli. Ostaisin matkan sijaan vähän normimäärää enemmän sokeritonta jugurttia, hedelmämysliä ja banaania iltapalaksi. Kävelyllä kävisimme Linnanpuistossa tai Ahvenistolla. Veneilyä Vanajalla. Teetä Cafe Kukossa. Jos siis vähennän kirjoitteluani täällä tiedätte kenen seurassa olen soutamassa ja huopaamassa niin että puuairojen liike lätisee mukavasti vesirajaan. UFF!
 

Jyty

Jäsen
Suosikkijoukkue
käyttää lehväslukkoa logonaan.
Onneksi en asu Imatralla, kun taas yksi hyvä palvelu uhkaa loppua.

IS:n juttu

Viimeinen lause on paras:
Imatralla alkoholitonta ehtoollisviiniä ovat toivoneet muun muassa alkoholistit.

Käännytystyö on näemmä tuottanut tulosta, vai millä tuo on selitettävissä?
 

Vesuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vyborg Jesters
Naisen nenästä löytyi hammasharja


- Harjasin hampaitani, kun mieheni sattui tönäisemään minua. Harja katkesi ja toinen puoli jäi käteeni, nainen kertoi tanskalainen B.T:n mukaan.

Voimakkaan nenäverenvuodon jälkeen hän hakeutui lääkäriin.
Kohtuullisen kokoiset sieraimet, jos ei tapahtumahetkellä hoksannut harjan puolikkaan joutumista nenäänsä.
 

Jyty

Jäsen
Suosikkijoukkue
käyttää lehväslukkoa logonaan.
Pitää varmaan aloittaa matkan suunnittelu Boliviaan, jossa eräs "ammattiryhmä" tulee ilmeisemmin suorittamaan suuren luokan ohimarssin. Verkkarit vaan jalkaan, ja ottamaan tätä marssia vastaan aseet tanassa.

IS:n juttu
 

jesse72

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, MP, E. Frankfurt, hyvä MJE!
Hän on täällä taas, Kola-Olli!! Aamun Länsi-Savo sai aikaan melkoisen myötähäpeän..

* Cokis on vaihtunut Pepsiin.

- Juon nykyään vain Pepsiä. Coca-Colaa juon enää vain rahasta.

Viisas ja kokenut mies halajaa myös politiikkaan.

- Olen katsonut joka ainoan jakson Itse Valtiaista, joten kyllä minä jotain politiikasta tiedänkin.

- SDP on minun puolueeni, muut eivät kiinnosta. Mutta en minä kuitenkaan itseäni demariksi nimittäisi.

Ihannenainen on oman muijan lisäksi Pamela Anderson. Liian Hapokasta kiertueella BB-Perun kanssa ollut Kola-Pelle myöntää houkutuksia olleen, mutta ei suostu pettämään haniaan.

- Raumanmeren Juhannuksessa eksyin Pamelan pukuhuoneeseen, ja hän heitti minut saman tien pois sieltä. Mutta oli se Pamela niin hyvännäköinen!

Tavoitteena on myös päästä BB-taloon.

- Kutsua ei ole vielä tullut. Talossa olin laiska ja hymyilisin vain koko ajan kameroille.

Sunnuntaina mies taas bongatavissa ennätystehtaassa, kuinka Kola-Pellen käy..Leikkimielisessä kilpailussa L-S- toimittaja Antti Pulkkinen kukisti Hokkasen.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös