Ostoksilla nettikaupassa

  • 179 078
  • 570

Tinke-80

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Haukat
Tuli tilattua eräs kirja Amazon.co.uk:n myyjältä kun kerran hirveen halvalla sai. No nyt myyjä on alkanut saamaan "FAKE" kommentteja palautteeseen. Kannattaako odottaa kirjan toimitusaikaan (4.5.) asti vai voiko Amazonin asiakaspalvelu tehdä jo nyt asialle jotain?

Linkki vielä myyjään: Amazon.co.uk Seller Profile: alsanderson
 

mikse

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Edmonton Oilers
Onkos joku käyttänyt Bonuswayta niin kauan ja paljon, että pystyisi kertomaan, toimiiko toi takaisinmaksu? EIhän tuolta varmaan tule kuin pennejä, mutta nyt kun piti isommalla porukalle varata hotelleja ja samalla tuli osto Nikelta, niin klikkasin tuon kautta. Tämä noin niinkuin ihna uteliaisuudesta. Ostot olisi tehty joka tapauksessa muutenkin.
 

mjarkko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Onkohan hinta sama kun sivulle on tultu bonuswayn kautta tai sitten suoraan toisesta ip-osoitteesta?
 

Outsider

Jäsen
Omaa tiliä ei ole, mutta kyllä sieltä luvatut rahat on tullut. Tosin muistaakseni ainakin hotels.comin kanssa ei saanut sitä kautta mennessä kaikkia tarjoushintoja, joten kannattaa aina laskea mikä kannattaa.
 

mikse

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Edmonton Oilers
Onkohan hinta sama kun sivulle on tultu bonuswayn kautta tai sitten suoraan toisesta ip-osoitteesta?

Nyt ainakin oli sekä Hotels.comissa että Nikella.
 

Styge

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Pens, änärin suomalaiset
Jaaha, eilen etittiin vaimokkeelle juoksukenkiä. Ei ehkä toivotuin väri, mutta 50e kotiovelle toimitettuna runningwarehousesta oli ihan hyvä. Muut värit sen 20e kalliimpia tilattuna sieltä. Täysin samaa lenkkaria myy Intersport 140 euron hintaan.
 

bart

Jäsen
Onkohan hinta sama kun sivulle on tultu bonuswayn kautta tai sitten suoraan toisesta ip-osoitteesta?
Itse olen lentolippuja ostaessa vertaillut hintoja esim. vertaa.fi sivustolla. Kun sen kautta sitten siirtyy matkatoimiston sivulle, niin lennot ovat jonkin verran halvempia kuin bonuswayn kautta vaikka huomioisi heidän takaisinmaksunsa. Omat kokemukset ovat tosin reilun vuoden takaa; en tiedä, mikä tilanne on juuri tällä hetkellä.
 

Jupe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Olen ollut aika nihkee tilaamaan mitään netistä, cd-levyjä on tuli tilailtua 2000-luvun alussa paljonkin mutta mitään muuta ei juurikaan. Mutta nyt viime vuosina oon löytänyt amazon.de :n. Tuntuu että siellä on kaikkea ja hyvään hintaan, ja luotan siihen välittäjänä.
Nyt viimeksi eilen sieltä lähti tulemaan kahvimylly, hinta oli puolet suomalaisen nettikaupan hinnasta. Saman amazonin kautta tilasin talvitennaritkin, siinä helpotti koska halusin tismalleen samanlaiset kuin loppuunkävellyt edelliset niin tiesi koon ja hinta taas -50% suomen ovh:sta.

Niin ja tietenkin tulee ostettua nämä laiva ja lentoliput, hotellihuoneet, reissut yleisestikin. Tähän itse asiassa liittyy ainoa negatiivinen kokemuskin jolloin meinasi tulla paniikki. Elikkäs Trivagon kautta varattu hotelli, kaikki piti olla ok, niin respassa kun oltiin paikan päällä virkailija sanoi että teidän varaus on eilen peruutettu. Mitä vittua! Toisin sanoen se pikku nettilafka joka tätä myi Trivagon kautta olikin sitten kaatunut ja käärinyt itselleen loput rahat. Muistaakseni oli nimeltään Hoteling! Heinäkuussa on hankala löytää hotellia paikasta kuin paikasta, mutta lapsiperheenä meille löydettiin nopeasti korvaavat hotellit lähistöltä, jopa paremmat, samalla kävi ilmi että loppuun buukatut hotelllit eivät oikeasti ole täynnä, aina on muutama extrahuone. Eli tämä pisti hiukan varpailleen ja ehkä jatkossa skippaa ne pienimmät toimijat sieltä Trivagosta.

_
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Jaaha, eilen etittiin vaimokkeelle juoksukenkiä. Ei ehkä toivotuin väri, mutta 50e kotiovelle toimitettuna runningwarehousesta oli ihan hyvä. Muut värit sen 20e kalliimpia tilattuna sieltä. Täysin samaa lenkkaria myy Intersport 140 euron hintaan.
Mä oon myös tilannut juoksukengät netistä, mutta sportsshoes.comista. Säästö on tosiaan tuota luokkaa kun vertaa suomalaisiin kauppoihin.
 

ernestipotsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Olen ollut aika nihkee tilaamaan mitään netistä, cd-levyjä on tuli tilailtua 2000-luvun alussa paljonkin mutta mitään muuta ei juurikaan. Mutta nyt viime vuosina oon löytänyt amazon.de :n. Tuntuu että siellä on kaikkea ja hyvään hintaan, ja luotan siihen välittäjänä.
Nyt viimeksi eilen sieltä lähti tulemaan kahvimylly, hinta oli puolet suomalaisen nettikaupan hinnasta. Saman amazonin kautta tilasin talvitennaritkin, siinä helpotti koska halusin tismalleen samanlaiset kuin loppuunkävellyt edelliset niin tiesi koon ja hinta taas -50% suomen ovh:sta.

_

Geizhals Deutschland

Itse käyttänyt Saksasta tilatessa tätä sivustoa. Samantyyppinen hintavertailusivu kuin vertaa.fi ja mitä näitä nyt on.

Järkyttävä määrä saksalaisia ja itävaltalaisia verkkokauppoja.


Toinen mistä on tullut tilattua tavaraa on Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.
Suuri polakkiverkkokauppa joka myy mitä vain.
 

Jupe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
@ernestipotsi Kiitti vinkeistä, täytyypä tutustua. Tietyt tuotteet kieltämättä kantsii tsekata ekana netistä ja ilmeisesti EU-alueelta postitkin on halpoja, britti-amazoni täräyttää välillä lähetyksiin järkyttäviä postimaksuja.

_
 

SamSpade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
@ernestipotsi Kiitti vinkeistä, täytyypä tutustua. Tietyt tuotteet kieltämättä kantsii tsekata ekana netistä ja ilmeisesti EU-alueelta postitkin on halpoja, britti-amazoni täräyttää välillä lähetyksiin järkyttäviä postimaksuja.

_
Amazon.de taitaa nykyään postittaa yli 30€ ostokset Suomeen maksutta. Näin mainostavat ja pari pakettia tilannut ja toimi.
 

Jupe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Amazon.de taitaa nykyään postittaa yli 30€ ostokset Suomeen maksutta. Näin mainostavat ja pari pakettia tilannut ja toimi.
Eiliseen kahvimyllytilaukseen tuli 5€ kuluja, luki jotenkin että pakkaus/postikulut joten tiedä sitten kumpia olivat mutta niin kuin totesin oli silti yli 40% halvempi ostaa tuolta kuin suominettikaupoista.
Noin yleisesti olen kyllä huomannut että amazon.de on postin kannalta edullinen suomeen ja toimituksetkin on tulleet noin 4-6pv kuluessa.

_
 

SamSpade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
Eiliseen kahvimyllytilaukseen tuli 5€ kuluja, luki jotenkin että pakkaus/postikulut joten tiedä sitten kumpia olivat mutta niin kuin totesin oli silti yli 40% halvempi ostaa tuolta kuin suominettikaupoista.
Noin yleisesti olen kyllä huomannut että amazon.de on postin kannalta edullinen suomeen ja toimituksetkin on tulleet noin 4-6pv kuluessa.

_
Kun löin Googleen Amazon.de niin ekaksi osui tämä mainos:

Amazon.de - englanniksi - Ilmainen toimitus Suomeen‎
Mainoswww.amazon.de/‎
yli 39 euron tilauksiin

eli yli 39€ toimituksiin. Kaksi viimeksi tilaamaani olivat molemmat yli 50€ ja tulivat kyllä ilman kuluja.
 

Jupe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
eli yli 39€ toimituksiin. Kaksi viimeksi tilaamaani olivat molemmat yli 50€ ja tulivat kyllä ilman kuluja.
Tässä mun eilinen tilaus mihin viittasin. Olisiko kyse sitten näistä pakkauskuluista mutta ei tuolla femmalla niin väliä. @ernestipotsi :n vinkkaamat nettikaupatkin tsekkasin tuon myllyn osalta ja silti tuo amazonin kautta löydetty myyjä oli halvin, joten varsin tyytyväinen olen.

Item(s) Subtotal:
EUR 74,24
Postage & Packing:
EUR 5,60

Total:
EUR 79,84

Grand Total:
EUR 79,84

Tässä vielä saksan amazoonin ilmaisesta toimituksesta eli ei sieltä ihan kaikki ilmaiseksi lähde:

Free Delivery on orders over 39 EUR is available on products that are marked with “FREE Delivery” on the Amazon mobile app and at www.amazon.de.

MORE ABOUT FREE DELIVERY

What items qualify for Free Delivery?
Free Delivery applies to items that are shipped to you directly from amazon.de and from third-party sellers who dispatch to you from Amazon Fulfilment Centres (Fulfilled by Amazon). Third-party sellers on the Amazon.de Marketplace set their own shipping rates for items not fulfilled by amazon.de, and delivery fees may apply in these cases.


_
 
Viimeksi muokattu:

RaikkA

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässässäsäsä
Amazonista tilatessa kannattaa otta huomioon, että ne ilmaiset postit koskevat vain amazonin itse myymiä tuotteita.
Mahdollisesti ne Fulfilled by amazon tuotteet tulevat myös ilmaisilla posteilla. Sieltä amazonin sivujen kautta kun saa tilattua tuhansien muidenkin myyjien tavaroita ja heillä on suurimmalla osalla maksulliset postitukset, tai mahdollisesti eivät edes toimita Suomeen.
 

mutina

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Chicago Blackhawks, Fife Flyers
Minua on alkanut kiinnostamaan ruoan tilaaminen ulkomailta. Googlailin, että Saksasta ainakin toimittavat kohtuuhinnalla Suomeen asti. Onko kellään siitä kokemusta? Muutama vuosi sitten myös joku virolainen kauppa toimitti tavaraa Suomeen, mutta eipä taida toimia enää.

Ulkomaisessa kaupassa kiinnostaisi hintatason lisäksi myös tuotteet, joita ei Suomesta saa. Säilykkeet ja kuivatavara tietysti ensisijaisesti, karjalanpaistilihat taidan edelleen kantaa lähimarketista.
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo

Jupe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
EI kai ne virolaiset kivijalkakaupat mihinkään ole kadonneet?
Eestin herkut palvelee ainakin meikäläistä ihan kivijalkapuodeista täällä pk-seudulla. Saa hyviä maggaroita, juustoja, pelmenejä, säilykkeitä jne.
Saa sieltä myös halvalla hyvät konditoriatuotteet juhliin, ollaan itse asiassa kolmen vuoden ajan kaikkiin juhliin tilattu kakut ja leivokset tuota kautta.

On siis tämä putiikki nykyään: Kakkuja - Eestin Extrat - Herkkuja Eestistä - Virolainen ruokakauppa
Meidän suosikki on tuo Pihlaka, laatu ja konditoriataito on todella hyvää hintaansa nähden.

_
 

mutina

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Chicago Blackhawks, Fife Flyers
EI kai ne virolaiset kivijalkakaupat mihinkään ole kadonneet?
Minulla ei siis ollut ajatuksena ostaa erityisesti virolaista ruokaa, vaan ruokaa Virosta. En tosin ole noissa kivijalkaputiikeissa käynyt - onko niissä laaja valikoima ihan arkipäivän tuotteita ja kilpailukykyiseen hintaan?
 

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
Suomessa on vaatteet todella kalliita. Oliskos mitään ulkomailla sijaitsevia nettikauppoja joista voisi vilkuilla vaatteita? Kenkiä ja kevättakkia ainakin suunnitteilla hankkia.
 

mikse

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Edmonton Oilers
Suomessa on vaatteet todella kalliita. Oliskos mitään ulkomailla sijaitsevia nettikauppoja joista voisi vilkuilla vaatteita? Kenkiä ja kevättakkia ainakin suunnitteilla hankkia.

No onhan niitä vaikka kuinka paljon. Harva silti myy ihan kaikkea eli millaista kamaa etsit. Oletko Zalandon jo katsonut?
 

Aurinkotuuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK & useat muut punapaidat & Pallopojat
Suomessa on vaatteet todella kalliita. Oliskos mitään ulkomailla sijaitsevia nettikauppoja joista voisi vilkuilla vaatteita? Kenkiä ja kevättakkia ainakin suunnitteilla hankkia.

@adolf; retkeilyhenkiselle ja muutoinkin rennomman asustuksen harrastajalle esimerkiksi LLBean tarjoaa hyvälaatuisia asuja, retkeilytarvikkeita ja muuta tavaraa. Linkki sivustolle as follows.

L.L.Bean International
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös