Oletko ollut julkisuudessa?

  • 47 573
  • 316

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Yle Puheesta on minulle soitettu kertaalleen, ja sen tiimoilta pääsin myös tekstitelkkuun. Oli suorastaan surrealistinen hetki nähdä oma nimeni TXT:llä.

Siinä meikäläisen 15 minutes of fame, katsotaan tuleeko joskus lisää.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tuli vaan mieleen. Mitenhän usein fanikatsomossa seisomalla on päässyt hetkeksi töllöön. Ja tv-ohjelmien studioyleisössäkin on tapana silloin tällöin vierailla. Eri tapahtumissa käymällä pääsee myös välillä nettilehtien juttuihin ja joskus itse lehteenkin. Ja youtubessa näkyy muiden videoilla. Aika statistin roolissa tietty nää.

Niin ja lasketaanko ne "poliisin vanha tuttu" -jutut lehdissä? Ei hitto. Nyt se on todistettu. Mulla on sittenkin kavereita. Lälläslää!
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Joo, HS ja molemmat paskalehdet. Maikkarillakin aikoinaan ihan livenä. Leffassakin olen esiintynyt.

Fanikatsomosta en ole päässyt/joutunut, johtunee ihan siitä etten fanikatsomossa aikaani kuluta. Ainiin: Ruotuväki, Jumalan sotaruoskan tiimoilta AUna sielläkin.
 

Patapakka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Syksyllä 2002 olin useampaan kertaan Radio Suomen Satakunnan radiossa ysiluokkalaisille suunnatun Satakunnan tietäjät-radiotietokilpailun merkeissä.

Eri koulujen ysiluokkalaisista kootut joukkueet ottivat yhteen tietokilpailussa. Pronssia tuli.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
On musta tehty juttu paikalliseen ilmaisjakelulehteen silloin 90-luvun alussa. kun Kerho pelasi välieriä JyP HT No Smoking Teamia vastaan. Lyhyt haastattelu tehtiin Jyväskylässä ja koski kyseistä vieraspelireissua ja olin aika päissäni, mutta ei se onneksi välittynyt lehtijuttuun.

Esiinnyn Viron TV:ssä tulevana joulukuussa esitettävässä ohjelmassa. Siinä en ole humalassa. Esitetään se kai Suomessakin sitten joskus myöhemmin. En välttämättä haluaisi tuota ohjelmaa esitettävän, mutta enpä sitä kieltänyt, vaikka sekin olisi ollut mahdollista.
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Takavuosina vilahdin kerran paikallis-tv:n uutislähetyksessä terveyskeskuksen potilaana. Tuolloin sikainfluenssa oli valloillaan ja uutinen oli varoittava juttu aiheesta. Lääkäri ja hoitajat olivat liki hazmat-asuissa minua hoitamassa ja Turku-tv:n kuvausryhmä kuvasi hoitotilannetta lähetykseensä. Minulla ei lopulta onneksi edes ollut mitään sikainfluenssaa, tavallinen influenssa kuitenkin.

Muuta lisättävää ei aiempien tähän ketjuun kirjoittamieni viestin lisäksi ole, eikä tarvitsekaan tulla. En kaipaa julkisuuteen millään lailla enkä oikein ymmärrä ihmisiä, jotka ehdoin tahdoin julkisuuteen haluavat änkeä.
 

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
Maakunnan sanomalehdessä kuvan ja pienen haastattelun kanssa. Poliisi-TV:ssä joskus 10 vuotta vilahdin joidenkin sekuntien ajan. En tehnyt rikosta, olin todistajana.
 

Snacilep

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans, Leijonat, Ukraina
Kerran haastateltiin Isku Areenan jumbotronille ja muutaman kerran olen löytänyt itseni Pelsun pelin tallenteelta katsomosta. Ei ole sen kummempaa julkisuutta tullut.
 

g0447u

Jäsen
Suosikkijoukkue
Olkijussin mailapeli
Vierumäellä jotain yleisurheilijaa haastateltiin urkkiruutuun. Taustalla silmä mustana hilluin niin että äitee tunnisti.
 

Glove

Jäsen
Joo onhan tuota oltu. 1994 Yleisradion toimittaja kyseli miksi kävin äänestämässä ennakkoon. SItten jokunen vuosi sen jälkeen muutaman jakson tv-kilpailussa Voitto kotiin. Sittemmin olen vetäytynyt julkisuudesta.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Hirveessä darrassa tultiin kadulla jotain kysymään, vastasin sekavasti, eikä näytetty televisiossa. Se katkeroitti. Join sille.
 

Shardik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Avs, Mestis
En ole. Kerran tosin iltamoskan toimittaja soitti mulle ja halusi tehdä minusta jutun/haastattelun ko. aviisiin. Kieltäydyin kunniasta.
 

Fullhazard

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Pariin kertaan olen joutunut radion haastatteluun erinäisissä urheilutapahtumissa ja kerran olen ollut eräässä tv-dokumentissa lapsena. Eipä sitä varmaan muuta.
 

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Paikallislehdessä kymmenisen vuotta sitten eräiden festareiden aikaan. Nyt en muista, oliko tuo Turun Sanomat, Aamuset vaiko Turkulainen tuo lehti. Viime vuonna tuli piipahdettua eräässä aikakausilehdessä.
 

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV
Kauppalehteen tehtiin juttua firmasta jokunen vuosi sitten. Joku "alueelliset menestyjät"-tms. En ollut täysin tyytyväinen juttuun, mutta ei kai julkisuus haitaksikaan ollut. Kuvakin oli mielestäni epäonnistunut. Se ei toki välttämättä ollut kuvaajan vika.
 

RonSwanson

Jäsen
Suosikkijoukkue
ManU, HIFK, Pittsburgh Steelers, Die Mannschaft
Cheek esiintyi urallaan kerran Ilosaarirockissa, ja siitä nousi ennakkoon pienimuotoinen somekohu. Sitten sinä festaripäivänä YLEn freelancer-toimittaja kierteli festarialuetta ja kyseli ihmisten mielipiteitä Cheekin esiintymisestä Ilosaaressa. Annoin suht harkitun ja suht fiksun kommentin, millä pääsi siihen hänen kolumniin(julkaistiin yle.fi) omalla nimellä.

Telkkarissa en ole ollut lukuunottamatta sellaista perus lätkäpelin aikana tapahtuvaa "otetaan nopeasti kuvaa yleisöstä ennen kuin kiekko tippuu jäähän taas". Paikallislehdessä olen ollut, kun on ollut uutinen "joukkue X voitti kotonaan lukemin 5-4, tehoille pääsivät seuraavat pelaajat: ....."


Sittemin olen vetäytynyt julkisuudesta.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Olkun ykkös-yv: Stenkku-Tare-Repo-Janrikki-Morand
Jouduin Yle Radio Suomen Turun paikallisuutisiin tms kommentoimaan Saku Koivun paluuta työsulkukaudella. Olin loppuunmyyydyssä Turkuhallissa (olikohan TPS-Blues) paikan päällä kun täti kävi mikrofonin kanssa kimppuun. Tunnustin kaiken likaisesta koivufanituksestani. Julkinen urani päättyi siihen.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Cheek esiintyi urallaan kerran Ilosaarirockissa, ja siitä nousi ennakkoon pienimuotoinen somekohu. Sitten sinä festaripäivänä YLEn freelancer-toimittaja kierteli festarialuetta ja kyseli ihmisten mielipiteitä Cheekin esiintymisestä Ilosaaressa. Annoin suht harkitun ja suht fiksun kommentin, millä pääsi siihen hänen kolumniin(julkaistiin yle.fi) omalla nimellä.

Tämä on YLE:n lisäksi julkaistu myös Youtubessa.
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019

Reverent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Joskus vuonna 2006 tai 2007 johonkin telkkukanavalle kuvattiin "Vareksen Turku"- ohjelmaa, missä esiteltiin paikkoja, mihin Reijo Mäen Vares-kirjojen tapahtumat sijoittuvat. Kirjailija kuvausryhmineen kävi myös Kakolassa ja sain esimieheltäni käskyn toimia vierailun PR - upseerina. Käveltiin siinä jossain Kakolan pohjoissellin pihalla ja juteltiin mm. tulevasta vankilan muutosta, herran kirjojen autenttisuudesta yms. Pieni pätkä tästä näky myös jossain valtakunnallisilla kanavilla, koska sain siitä aika paljon myöhemmin kuulla.
 

Fingerpori

Jäsen
Suosikkijoukkue
kärpät
Kerran tietokilpailussa, muutamassa elixirin jaksossa ja muutaman kerran autourheilutapahtumista tehdyissä koosteissa. Nimenä ns "asiantuntijana" useammassa lehtiartikkelissa .Siitä asiantuntijuudesta voidaan olla montaa mieltä, veikkaan että jokainen meistä osaa kertoa niin vakuuttavasti omasta alastaan että massat pitää sitä asiantuntijuutena.
 

BelajaSmert

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK

Liitteet

  • lataus.jpg
    lataus.jpg
    9,1 KB · kertaa luettu: 425
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös