NHL 08 (360 ja PS3)

  • 76 498
  • 504

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Joo.. Kyllähän se tässä ko mietti asiaa vähän tarkemmin, niin ei tuota kovin tosissaan voinu ottaa ja toisekseen mitä asialle vois alkaa näin Suomen kautta tekemään, kuinka suuri homma se olisi ja saavuttaisiko sillä mitään konkreettista. Ehkä tyyppi korkeintaan bannattais Livestä.

Lähinnä vain mietin ehkä jotain nuorempia ihmisiä/lapsia ja miten ne ottaisivat tuollaisten kavereiden purkauksia. Lisättäköön vielä etten helvetti voi ymmärtää miten tosissaan voi ottaa videopelissä häviäimisen - tai sitten ko. tyypillä on vain "hiukan" kieroutunut huumonrintaju.


Niin, eipä siitä hirveesti hyötyä ollis luultavasti. Meitä on moneen junaan ja osa seisoos iinä asemalaiturillakin.
 

Jargon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo.. Kyllähän se tässä ko mietti asiaa vähän tarkemmin, niin ei tuota kovin tosissaan voinu ottaa ja toisekseen mitä asialle vois alkaa näin Suomen kautta tekemään, kuinka suuri homma se olisi ja saavuttaisiko sillä mitään konkreettista. Ehkä tyyppi korkeintaan bannattais Livestä.

Lähinnä vain mietin ehkä jotain nuorempia ihmisiä/lapsia ja miten ne ottaisivat tuollaisten kavereiden purkauksia. Lisättäköön vielä etten helvetti voi ymmärtää miten tosissaan voi ottaa videopelissä häviäimisen - tai sitten ko. tyypillä on vain "hiukan" kieroutunut huumonrintaju.

Suomalaiseen mentaliteettiin voisi sopia paremmin tällainen Julmiksen roudasta rospuuttoon pohjainen ratkaisu:

Seuraavan kerran kun häviän sulle niin voice mail auki ja: "perkele, minä olen pilannut tämän pelin, minä olen pilannut kaiken, minä menen saatana avantoon!"

:)
 

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Seuraavan kerran kun häviän sulle niin voice mail auki ja: "perkele, minä olen pilannut tämän pelin, minä olen pilannut kaiken, minä menen saatana avantoon!"
:)

En tiä johtuuko siitä että olen valvonut vuorokauden putkeen, mutta repesin ihan totaalisesti!

Joo ehkä se johtuu siitä valvomisesta :D

EDITTIÄ: Vois aiempaan lisätä että ajelin kyllä kaveria joka vihellyksen jälkeen ja pienet halonhakkuut siihen päälle..
 
Viimeksi muokattu:

Mixu82

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Arsenal
Suomalaiseen mentaliteettiin voisi sopia paremmin tällainen Julmiksen roudasta rospuuttoon pohjainen ratkaisu:

Seuraavan kerran kun häviän sulle niin voice mail auki ja: "perkele, minä olen pilannut tämän pelin, minä olen pilannut kaiken, minä menen saatana avantoon!"

:)

Vaikka kyseessä on sinänsä ihan vakavasti otettava aihe, niin kyllä täälläkin revettiin. :D
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Kyllähän näitä käsittämättömiä urpoja löytyy kotimaan kamaraltakin. En osannut tehdä sellaisia maaleja niinkuin vastustaja olisi halunnut. Ja v*ttuilu jatkui vielä seuraavana päivänäkin. Itse olen lähinnä otettu, jos joku menettää yöunensa tuollaisen takia. :D
 

vehhhmanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK Viesti2
Hermo...

..menee!!!! PS3:lla pelaillaan ja rosteri- sekä järjestelmäpäivityksen jälkeen on alkanut peli kiukuttelemaan oikein urakalla.
Eilen sain yhden pelin pelattua ja kone iski jumiin. Ei muutakun resettiä ja taas uudet online-päivitykset. Taas kun piti mennä Aula-osastolle etsimään sopivaa vastustajaa, niin jumi iski. PRKLE, että sapettaa! Yleensä juuri tuolla kone menee jumiin. Muilla samoja ongelmia? Aiemmin ei jumittanut lainkaan näin usein, mutta viimeisen päivityksen jälkeen yleistynyt jo siihen asti ettei meinaa enää konttori kestää jatkuvaa tilttailua.
 

Jokke

Jäsen
Dynastyn katsojamäärät?

Minkä perusteella nuo katsojamäärät mahdetaan arpoa?

Pelasin Detroitilla yhden Dynastykauden tuossa. Voitin runkkarin ylivoimaisesti ja voitin myös Cupin. Katsojakeskiarvo oli jostain syystä jotain 10000 paikkeilla. Yllättäen kauden päätteeksi tuli "sanomista" tuloksesta kun yleisötavoite taisi olla jotain 20k muistaakseni.

Paljonkohan nuo lippujen hinnat vaikuttaa katsojamääriin, pelkkä menestys ei näköjään ainakaan vaikuta.

Edit: Näkeekös ottelukohtaisia katsojamääriä jostain? Näkis vähän tuota vaihtelua otteluiden välillä, ettei aina joutuisi elämään niiden kuukausirapsojen perusteella.
 
Viimeksi muokattu:

Evander

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Voi helvetti tuota Dynastiaa! Mulla on nyt kausien väliaika meneillään ja leivoin vähän jatkosopimuksia mm. Tanguaylle ja päätin jättää tekemättä sopimuksen Dion Phaneufin kanssa, jonka palkkapyyntö paisui noin 10 miljoonaan. Tietysti kone päätti automaattisesti tehdä hänellekin jatkosopimuksen, kun siirryin vapaiden pelaajien kuukaudelle. Nyt kone sitten tiputti Tanguayn farmiin ja cap spacea on jäljellä huikeat 50k. Jippii...
 
Kertokaas onko ideoita miten saisi koneen pelaamaan fyysisempää peliä? Asetuksissa on toki aggressiivisuus täysillä, mutta silti aika selvästi vien taklaustilastot peleissä.. Olisi kiva, että taklaukset olisivat esim. jotain 20-15 kuin 30-8. Vai pitääkö itse vähentää ajeluita suosiolla?

Ja täytyy sanoa, että tämä on boksilla täysin eri peli kun tuli äskettäin ostettua itsekin. Maalivahdit ottaa huikeita koppeja, vastustaja puolustaa, pakit avaa peliä, syötöt ovat parempia, vastustaja laukoo(!), pakit laukoo siniviivalta(!) jne... Vielä fyysisyyttä hitunen lisää niin jeeh.

EDIT: Fyysisyys nousi kun nosti pelitasoa vaikeammaksi.
 
Viimeksi muokattu:

McJokke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Sharks, Pelaajat: Joe Thornton,Ron Hextal
Nyt kun tässä on pari kautta pelattu, niin muutamia asioita jotka harmittaa.

Eli nämä pari onkin tullut jo esille eli Taklaukset (vieläkin liian vähän), Ja tuo pistepörssi homma sekä nhl ja farmi väliset vaihdot. Sitten tuo miksi tosiaan kone sorvaa jatkosopimuksia vaikka näin et haluaisi tehdä. ekan kauden jälkeen en halunnut tehdä Curtis Brownille, Campbellille sun muille jatkoja mutta sitten tosiaan ne olikin tehty kun vapaidenkuukaus alkoi. miksi näin?? Saako tuon jotenkin korjattua?

Sitten kaikista ehkä ärsyttävin piirre. Miksi muut managerit antaa treidi tarjouksia kun eivät sitten kuitenkaan hyväksy niitä????
 

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Eli nämä pari onkin tullut jo esille eli Taklaukset (vieläkin liian vähän), ........Sitten tuo miksi tosiaan kone sorvaa jatkosopimuksia vaikka näin et haluaisi tehdä.....

Sitten kaikista ehkä ärsyttävin piirre. Miksi muut managerit antaa treidi tarjouksia kun eivät sitten kuitenkaan hyväksy niitä????

Ensimmäiseen suosittelen Live-pelaamista. Ite pelaan todella fyysistä kiekkoa ja parhaimmillaan taklaukset konetta vastaan onkin jotain 70-8 minun hyväkseni. Ei sillä että esim tässä katsoin jonkun pudotuspelin NHL:stä niin siinä taisi olla ekan erän jälkeen taklaukset jotain 11-9.

JAtkosopimukset. Simuloitko sen ajan kun pitäisi sorvata jatkosopimuksia? Itse menen normaalisti päivä kerrallaan ja tarjoan sopimuksia niille joille haluan. Kone ei ole itse ikinä alkanut tarjoamaan soppareita itekseen.

Viimeiseen kysymykseen en osaa sanoa mitään. Itellä managerit ovat hyväksyneet ne treidit sellasinaan mitä ovat tarjonneetkin.
 

Lämpö

Jäsen
Siinä jatkosopimusten tekemisessä on ehkä se se, että ei ole tarpeeksi pelaajia kokoonpanossa. Itelle ainakin käyny näin, vaikka olisin mää ne tarvittavat pelaajat hommanu muilta joukkueilta, mut ei käyny ku palkkakatto oli yhtäkkiä täyttynyt... Eli syy mehkä liian pieni pelaajamäärä.
 

McJokke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Sharks, Pelaajat: Joe Thornton,Ron Hextal
tuo pelaaja määrä voi olla tosiaan syy siihen nyt kun alkaa miettimään.

Kyllähän tuota livee tulee pelattua jonkun verran, tällä hetkellä tosin paussi, koska modeemi meni hajoamaa.

mutta kyllä peli minusta on täyttänyt odotukset ja loistava pelihän tämä on.
 
Milläs vaikeusasteella porukat pelaa NHL-dynastya? Itse pelailin aluksi pro-tasolla, mutta kohta tulin siihen tulokseen että pakko siirtyä All-Stars tasolle. No nyt on All-Stars tasolla pelattu kymmenen peliä ja saldo on aika murheellinen = 10o, 3v, 7h. Ja kun otetaan huomioon, että pelaan Anaheimilla ja vastassa on ollut mm. Edmontonia, St. Louisia, Phoenixia, Los Angelesia, niin eihän tuo kovin lupaavalta näytä. Välillä tuntuu ettei ole edes mitään jakoakaan tuollaisia joukkueita vastaan vaikka yrittäisi puolustaa kaikilla jätkillä ihan täysillä. Aina ne vaan löytää sen syöttöpaikan sieltä jostain ja verkko helähtää. Ja joskus kun itse on kovalla työllä saanut juuri pelin tasoihin niin sitten vastustaja (EA-SPORTS?) päättää, että lauotaan pari rannaria niin molemmat uppoaa. Vituttaa kun aina sama juttu ollut melkein. Itse saa toki laukoa ja tehdä kuviota minkä ehtii, mutta yllättäen tolpat ovat aina tiellä loppuminuuteilla. Ärsyttävää, etten sanois. Äsken tuli muuten samaisella tasolla 8-0 pataan Columbukselta...

Vittu, että laittoi vituttamaan äsken. Hyviäkin puolia tuossa pelissä on, mutta olis se kiva joskus voittaa nuo ennakolta helpot vastustajat. Vai enkö minä vaan osaa vielä tarpeeksi hyvin?
 

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Ja joskus kun itse on kovalla työllä saanut juuri pelin tasoihin niin sitten vastustaja (EA-SPORTS?) päättää, että lauotaan pari rannaria niin molemmat uppoaa. Vituttaa kun aina sama juttu ollut melkein. Itse saa toki laukoa ja tehdä kuviota minkä ehtii, mutta yllättäen tolpat ovat aina tiellä loppuminuuteilla.

Aluksi pelasin itekin pro-tasolla mutta kun peleissä laukaukset meni jotain 40-8 meikäläisen hyväksi ja maalit parhaimmillaan 10-0 niin päätin sit siirtyä all-star tasoon. Välissä toki tuli pienempiäkin voittoja mutta ne taas johtu meikäläisen heikosta viimeistelytaidosta (en siis osaa näitä varmoja maaleja). Pro-tasolla vein pytynkin niin että en hävinnyt yhtään peliä pleijareissa.

Et varmaan osaa tarpeeksi hyvin. Itelläkin tekee tiukkaa All-star tasolla päästä edes pleijareihin. Jokaisessa pelissä pitää muutenkin keskittyä alusta loppuun ja puolustaa niin perkeleen tiiviisti. Pienikin herpaantuminen niin aika armottomasti kaveri rankaisee. Mut niinhän se usein oikeastikin menee..

Tuohon lainaamaani kohtaan sen verran että se on se maalinjälkeinen vaihto. Pitää vaan jatkaa sitä kurinalaista pelaamista vaikka kuinka hyvältä tuntuukin tasottaa tai mennä johtoon.
 

Tep

Jäsen
Pikainen kysymys todelliselta n00bilta: Saako Xbox versiossa ladattua Livestä(?) rosteripäivityksiä Silver-jäsenyydellä? Tai saako mistään ladattua mitenkään.
 

Teloch

Jäsen
Pikainen kysymys todelliselta n00bilta: Saako Xbox versiossa ladattua Livestä(?) rosteripäivityksiä Silver-jäsenyydellä? Tai saako mistään ladattua mitenkään.

Goldinhan tuokin jostain syystä vaatii. Itse metsästin kaveripiiristä jonkun pelin mukana toimitetun 2pv gold-passin että sain rosterit päivitettyä.
 
Loukkaantumiset otin kolmannella Dynasty-kaudella kokonaan pois säännöistä, koska aiemmilla kausilla parhaat pelaajani loukkaantuivat aina runkosarjan lopussa tai pleijareiden aikana.

Jeps, tämä on täysi vitsi. Mullakin sama juttu. Vituttaa, kun juuri ne tärkeimmät 1-2 ketjun miehet loukkaantuu. Voita siinä sitten otteluita. En ainakaan itse muista, että minulta olisi koskaan loukkaantunut tavallinen 3-4 ketjun työmyyrä, tyyliin Anaheimin Travis Moen. Laittaa miettimään, että voiko tässä edes loukkaantua muut kuin 1-2 ketjun pelaajat..

Pitääkö muut kesätaukoa tästä pelistä, kun on näin hiljaista tässä ketjussa? Toki itsekin olen yrittänyt vähentää pelaamista, mutta en kyllä viitsi heittää hyvää Dynastya hukkaan.
 
Pakko tätä on vielä pelailla, ei tästä ihan helpolla eroon pääse. NHL09 tulee vasta syksyllä eli monta Dynasty-kautta ehtii vielä pelata.

Oli mulla asiaakin. Eli olen pelannut kohta kaksi kautta Dynastya Anaheimilla ja näyttää pahasti siltä, että kahden kauden jälkeen pleijareita ei Anaheimissa pelata. Te, jotka olette pelanneet jo enemmän kausia, niin kertokaas saako tuossa potkut missä vaiheessa, jos menee tarpeeksi paskasti?
 

Vili#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Olisikohan kiinnostusta pelata vielä yksi nhl 08-turnaus ennen kuin 09 ilmestyy? Katsotaan kuka on Jatkoajan herra ja hidalgo!
 

Jargon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Olisikohan kiinnostusta pelata vielä yksi nhl 08-turnaus ennen kuin 09 ilmestyy? Katsotaan kuka on Jatkoajan herra ja hidalgo!

Olisi kyllä. Kyllä tuota 08:a tulee kuitenkin edelleen tahkottua melkein päivittäin ja hauskempaa sitä olisi tehdä turnauksen puitteissa.

Jos saa jo varata niin Calgary Flames :)
 

dagaka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hartlepool United, Boston Bruins
Pakko tätä on vielä pelailla, ei tästä ihan helpolla eroon pääse. NHL09 tulee vasta syksyllä eli monta Dynasty-kautta ehtii vielä pelata.

Oli mulla asiaakin. Eli olen pelannut kohta kaksi kautta Dynastya Anaheimilla ja näyttää pahasti siltä, että kahden kauden jälkeen pleijareita ei Anaheimissa pelata. Te, jotka olette pelanneet jo enemmän kausia, niin kertokaas saako tuossa potkut missä vaiheessa, jos menee tarpeeksi paskasti?

Käsittääkseni potkujen saaminen on 08:ssa mahdotonta.
 

JiVe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tottenham
Olisi kyllä. Kyllä tuota 08:a tulee kuitenkin edelleen tahkottua melkein päivittäin ja hauskempaa sitä olisi tehdä turnauksen puitteissa.

Jos saa jo varata niin Calgary Flames :)

Moon mukana. Illalla jua huomenna on aikaa vaikka hurumykke, kun ei jaksa enää lähteä kotisohvalta yhtään mihinkään. Mulle Tampa Bay.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös