NHL 08 (360 ja PS3)

  • 76 510
  • 504

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Kai sitä vielä kerran vois mukaan turneeseen lähtee, Pittsburgh Penguins, tänks. Tekeekö joku sille oman ketjun? Vai teenkö mä? Jos ei ole tehty niin teen kun saan tän kirjotettua, saadaan homma alulle.
 

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
Tuli ostettua muutama viikko sitten lopultakin Xbox 360 Elite ja sen myötä tottakai myös NHL 08.

Helvetin mahtava lätkäpeli, ei voi muuta sanoa! Nyt pelaamisesta nauttii aidosti, toisin kuin PC:n tekeleissä, joissa CPU kusettaa sen kun kerkeää eikä peliä ole juuri tekoälyllä pilattu.

Tätä Xbox-versiota ei totisesti ole pilattu varmoilla maalintekokuvioilla. Pelasin äsken Ducks-dynastyssani vierasottelun Pittsburghia vastaan. Dominoin peliä täydellisesti kentän joka alueella, lauoin yhteensä 52 kertaa pelissä, mutta Marc-Andre Fleury oli täydellinen seinä... ei mennyt edes, vaikka yritin pelata tyhjän maalin eteen. Ajattelin pelin aikana, ettei näin täydellisellä pelin hallinnalla voi hävitä, mutta niin vain peli päättyi pingviineille 2-1 ja kyllä nauratti ottelun jälkeen... Nauratti, koska tuossa pelissä koneen maalit eivät ole mitään kusetusmaaleja, vaan yleensä ne tulevat oman puolustusvirheesi seurauksena, kuten oikeassa elämässäkin...
Noh, äsken sitten seuraavassa pelissä murjoin Bostonin 7-2 kotona. Mm. George Parros heitti jäätävän ranteen aivan ylämummoon ja taas nauratti aivan helvetisti.

Päällikkö peli! Seuraavaa 09-versiota innolla odotellessa.
 
No voi vittu. Minun NHL taisi vetää jumit lopullisesti. Jumittuu siis aina samalla tavalla vaikka kuinka levyä on putsattu. Aika hauskan näköistä kun maalissa on kaksi maalivahtia ja aloituksen jälkeen peli aina jumittuu. Onkos muilla ollut samanlaista ongelmaa? Onko minun peli nyt entinen vai voiko tuon jumittamisen jotenkin estää?
 
Raivostuttavinta NHL08:sissa on tuo järjetön estämis-käytäntö. Ainakin kolmekuuskymppisellä vastustaja saa vetästä vaikka järjettömän perstaklauksen koska tahansa ilman mitään vaikutusta jäähyaition suuntaan. Itse taas kun vain vilkaiseekin tuimasti koneen pelaajaa, niin on suoraan jäähyllä. Raivostuttavaa! :)

Toki nuo perstaklaukset raivostuttaa, mutta voiton vie koneen jatkoajalla tekemät maalit. Miten ne täydellisen vitutuksen nostamat veskarin imaisut sattuukin juuri jatkoajalla? Se minua ihmetyttää. Lisäksi 1-2 ketjun pelaajat loukkaantuu pahimmillaan muutaman kerran kaudessa, mutta 3-4 ketjun pelaajat eivät kertaakaan. Sekin minua ihmetyttää. No onneksi loukkaantumiset saa otettua asetuksista pois.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös