Näin teen vain minä (1/10000?)

  • 134 002
  • 706

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Mulla on metrossa aina duuniin ja duunista sama penkki. Ei siis kirjaimellisesti, mutta pysäkkien merkintöjen mukaan yksi pois menosuuntaan. Vapaalla ei ole väliä.
Täältä päättäriltä lähtiessä voi aina seurailla noita kausikorttilaisia. Yksi akka ryntää aina omalle paikalleen jyräten muut sivuun. Joskus vielä kamppaan sen ja meen istumaan sen paikalle. On kyllä melko kookas eukko, voin saada turpiinkin. Tosin jäädään aina samalla pysäkillä poiskin. Se varmistaa ulospääsyn ekana ryhmittymällä jo edellisellä pysäkillä oven eteen. Se on varmaan joku tosi tärkeä täti.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
@Leon aamuisin on päättäriltä lähtiessä helppo ottaa se oma penkki, siitä on helpoin nousta steissillä ylös oikeaan suuntaan. Takaisin ei niin väliä, mutta kyllä se se sieltä yleensä löytyy. En mä nyt muita heittele menemään ”mun” paikalta...
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
@vetti minulla oli aikoinaan (kaupungissa asuessani) lempipenkki linja-autoissa. Se oli sisään kävellessä oikealla puolella keskioven jälkeen toinen penkki. Yleensä sen sain koska himasta päin tullessa tulin kyytiin melkein heti päättärin jälkeen ja kaupungista kotiin tullessa nousin kyytiin torilla (jossa dösä yleensä tyhjeni). Nykyäänkin otan sen penkin jos se on vaan vapaana...
 

Varis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KiVa, EK65
@vetti minulla oli aikoinaan (kaupungissa asuessani) lempipenkki linja-autoissa. Se oli sisään kävellessä oikealla puolella keskioven jälkeen toinen penkki. Yleensä sen sain koska himasta päin tullessa tulin kyytiin melkein heti päättärin jälkeen ja kaupungista kotiin tullessa nousin kyytiin torilla (jossa dösä yleensä tyhjeni). Nykyäänkin otan sen penkin jos se on vaan vapaana...
Mulla on ihan täsmälleen sama lempparipenkki. Pitkänä miehenä siihen ovien jälkeen ensimmäiselle riville ei mahdu polvet ja ihan bussin takaosassa usein osuu pää kattoon. Toinen penkki on juuri sopivassa kohdassa ja oikealle puolelle mennään siksi, että ikkunasta näkyy vastaantulevien autojen sijaan ihmisiä. Melkein aina sen paikan saa kotiin päin lähtiessä. Menomatkalla harvoin.

Ei siis sovita tältä osin ketjuun kumpikaan.
 
Viimeksi muokattu:

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kun kännykkä pitää laittaa latautumaan, niin survon d-pistokepään aina väärinpäin puhelimeen… tai ainakin yritän sitä. Jos silmät kiinni pitäisi yrittää luoda tilastoja, niin en vain oikein osu - pitäisiköhän oikeastaan häikäisevää erehtymisprosenttia 100 tuulettaa?

Samalla periaatteella uninen ja väsynyt vaimoihminen saattaisi yön pimeydessä kysyä: Ai, taasko peppuseksiä?
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Kun kännykkä pitää laittaa latautumaan, niin survon d-pistokepään aina väärinpäin puhelimeen… tai ainakin yritän sitä. Jos silmät kiinni pitäisi yrittää luoda tilastoja, niin en vain oikein osu - pitäisiköhän oikeastaan häikäisevää erehtymisprosenttia 100 tuulettaa?

Samalla periaatteella uninen ja väsynyt vaimoihminen saattaisi yön pimeydessä kysyä: Ai, taasko peppuseksiä?
Tämähän on ihan universaali ilmiö muutenkin epäsymmetrisillä liittimillä. Kuvatodiste.

Jälkimmäiseen en kehtaa kommentoida mitään.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Samalla periaatteella uninen ja väsynyt vaimoihminen saattaisi yön pimeydessä kysyä: Ai, taasko peppuseksiä?
Meillä usko erehdykseen meni jo 47:nen kerran jälkeen.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Jos katon itekseni Liiga/NHL highlightseja ni hyräilen yleensä kotijoukkueiden maalilauluja siinä samalla kun uusinnat pyörivät taustalla.

Toinen erikoinen äänentuottoon liittyvä tapa mulla on että jos satun liikkumaan ulkona bluetooth-kuulokkeet korvillani ja laitan Spotifysta jonkun lempibiiseistäni soimaan, niin jos lähistöllä ei näy missään suunnassa ketään, niin mulla on suorastaan pakottava tarve alkaa laulaa mukana ja yleensä jopa työnnän kuulokkeen oikean korvaläpän sivuun niin että kuulen myös oman ääneni (tuntuu hölmöltä laulaa silleen etten kuule itseäni).

Myönnän että pari kertaa olen "jäänyt kiinni" tätä tehdessäni eli joku on päässyt kuulemaan luritustani lähietäisyydeltä kun en ole heitä huomannut :D

Ai niin, yksin tallustellessani ajattelen myös usein ääneen. Tästä on tullut jäätyä lukuisia kertoja kiinni. Luulevat varmaan kylillä hulluksi kohta...
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Pari hiukan kyllä nolompaa juttua tulee mieleen. Näin ei toivottavasti tee kuin minä.

- kun olen pieraissut ja olen yksinäni tai sitten hyvin jo tutuksi käyneessä porukassa niin totean aina pieruni jälkeen kommentteja tyyliin, olipas ihana pieru. Kylläpä tuoksuu hyvältä.

Totean näitä kommentteja yksinänikin siitä huolimatta vaikka kukaan muu ei ole niitä kuulemassa. Huvittaahan nuo kommentit sitten aina itseäni vähän.

- Toinenkin tapani liittyy pieremiseen. Tämä tapa minulla on ollut jo lapsesta saakka. Kun olen pieraissut niin minun on pakko kaivaa takapuoltani sormella ja sen jälkeen haistella sormeani. Omat pierut kun tuoksuvat kyllä mielestäni hyvältä. Muutenkin joskus kaivelen takapuoltani sormillani ja sen jälkeen haistelen näitä sormiani. Ja joskus voi olla että pidän sormiani niin että pieraisen sormiani päin. Se tuoksu sitten ikään kuin jää niihin sormiin ja sitten on taas kiva haistella sormiaan.

Nämä olivat varmaan huvittaviakin ja erikoisiakin tapoja, mutta silti ihan tosimielellä kirjoittelin tänne näitä tapojani joita en usko tekeväni kuin minä.
 

1stApril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Jos katon itekseni Liiga/NHL highlightseja ni hyräilen yleensä kotijoukkueiden maalilauluja siinä samalla kun uusinnat pyörivät taustalla.

Toinen erikoinen äänentuottoon liittyvä tapa mulla on että jos satun liikkumaan ulkona bluetooth-kuulokkeet korvillani ja laitan Spotifysta jonkun lempibiiseistäni soimaan, niin jos lähistöllä ei näy missään suunnassa ketään, niin mulla on suorastaan pakottava tarve alkaa laulaa mukana ja yleensä jopa työnnän kuulokkeen oikean korvaläpän sivuun niin että kuulen myös oman ääneni (tuntuu hölmöltä laulaa silleen etten kuule itseäni).

Myönnän että pari kertaa olen "jäänyt kiinni" tätä tehdessäni eli joku on päässyt kuulemaan luritustani lähietäisyydeltä kun en ole heitä huomannut :D

Ai niin, yksin tallustellessani ajattelen myös usein ääneen. Tästä on tullut jäätyä lukuisia kertoja kiinni. Luulevat varmaan kylillä hulluksi kohta...

Maalilaulut tulee itsellekin mieleen joidenkin joukkueiden kohdalla (esim valitettavasti HPK:n), lähinnä kun tuo perheen nuorin niitä välillä soittelee. En muista, että ääneen hyräilystä olisin narahtanut.

Jos yksinpuhumisesta lenkillä/autoillessa/työpöydän äärellä tai missä vaan, saa hullun leiman, niin minun kortti on jo täynnä.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Syön hiljaa. En halua puhua, en jutella, en kuunnella ketään kun syön. Tästä tuli joskus treffeillä vähän ihmettelyä. Tästä syystä en lähde kenenkään kanssa syömään, paitsi ihmisten jotka tietää etten puhu sillon kun ruoka on nenän edessä.
 

Valapatto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Syön hiljaa. En halua puhua, en jutella, en kuunnella ketään kun syön. Tästä tuli joskus treffeillä vähän ihmettelyä. Tästä syystä en lähde kenenkään kanssa syömään, paitsi ihmisten jotka tietää etten puhu sillon kun ruoka on nenän edessä.

Eikö tää päde arviolta noin puoleen suomalaisista?
 
K

Kiekkokatsoja

Parhaimmillaan ruokailu on hidasta. Ja mikäli on ruokaseuraa, niin joitakin sanoja siinä on hyvä vaihtaa. Joskus ois hyvä muistaa, että että ruoka tuntuu mahassa täydeltä, vasta 20-30 min. päästä. Eli kylläisyys tulee viiveelä. Ite unohdan tämän jutun, lähes aina.. Olen suomalainen (juntti?)
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
En tiedä tekeekö muut, mutta itse haen/kuuntelen aika usein erilaisia covereita hyvistä biiseistä. On monissakin tapauksissa parempia kun alkuperäisten esittäjien versiot. Toki on paljon sellasiakin, jotka pitää ehdottomasti olla alkuperäisiä, mutta usein ei.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Quiet Riot teki AC/DC:n klassikosta Highway to Hell coverin, jota kuuntelen aina, jos sitä kappaletta vain tekee mieli pistää soimaan.
Quiet Riot on myös coveroinut Sladen Cum on feel the noizen huomattavasti orkkista paremmin. Tosin suurin osa porukasta taitaa luulla sitä Riotin omaksi biisiksi.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Pakko heittää tähän kun on seurannut muiden nassuja Rinkelinmäellä että minä lähes ainoana käytän kasvovärejä Hämeenlinnassa pelattavissa välieräpeleissä. Eipä ole yleisön joukossa kovin montaa muuta tullut vastaan jolla olisi kasvovärejä.

Mistä tämä sitten kertoo? No aion jatkossakin käyttää kasvovärejä naamallani, ne on hauska ja piristävä lisä faniasuun. Ja niilläkin voi tunnustaa edullisesti oman seuransa värejä. Se olkoon merkki siitä etten sittenkään niin vakavasti suhtaudu elämään ja jääkiekkoon. Vaan aina mennään pilke silmäkulmassa-asenteella.

Oli se sitten noloa tai ei käyttää kasvovärejä kun moni muu ei käytä.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mulla ei ole ihan aikuisten oikeasti mitään hajua/tietoa mikä game of thores on. Olen vain kuullut sanat ja lukenut, että kyseessä on jokin suosittu asia, mutta ihan oikeasti en voi sanoa mikä asia, koska en tiedä.

Sanotaan näin, että jokin mutiainen mulla on, mutta varmaks en pysty sanomaan.
 

Malkkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Mulla ei ole ihan aikuisten oikeasti mitään hajua/tietoa mikä game of thores on. Olen vain kuullut sanat ja lukenut, että kyseessä on jokin suosittu asia, mutta ihan oikeasti en voi sanoa mikä asia, koska en tiedä.

Sanotaan näin, että jokin mutiainen mulla on, mutta varmaks en pysty sanomaan.
Mä kerron sulle sen verran mitä itse siitä tiedän: se tulee telkkarista ja siinä naidaan ja ratsastetaan marsuilla ja kääpiökin on mukana. Silti ei kiinnosta tippaakaan.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
En ole koskaan käyttänyt facebookia, twitteriä, instagrammia ja mitä muita näitä helvetin sossujuttuja onkaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös