Näin teen vain minä (1/10000?)

  • 132 629
  • 701

Jackie Moon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreet ja punaset.
Miksi olet tuollainen friikki? Mitä outoa sinä teet ja vieläpä tiedät että kovin moni muu ei niin tee? Toki tässä ketjussa voi paljastua että se miksi pidät itseäsi aivan sekona, onkin ihan normaalia.

Ketjuun ei lasketa mitään ns. tavallisia harvinaisuuksia, eli esim. sitä että et ota kaupassa sitä etummaista tuotetta vaan kaivan peremmältä sen, laitat aina ensiksi sukan vasempaan/oikeaan jalkaan, hermoilet lähdettyäsi että jäikö vaikkapa ovi kotona auki, kuset niin että ei lirise, yms.

Avaan pelin saunomiseen liittyvällä asialla. Eli aina kun olen heittänyt viimeiset löylyt ja kun ne on ns. menneet ohitse, niin puhallan molempiin kainaloihin ennen lauteilta nousemista. Älä kysy miksi. Kai koitan tarjota armpiteille lämpöä edes siinä lopussa kun ne muuten joutuu olemaan jemmassa. Itse kun en sauno ja tuuleta samaan aikaan.
 

Jackie Moon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreet ja punaset.

Sekera

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, prosessit ja yrittäminen
Säännöllisen satunnaisesti koen uhkaa kynsieni irtoamisesta. Tämän tunteen laannutan sillä, että yhtäaikaisesti molemmilla käsillä vedän nahkaa vasten peukalon kärjen alaspäin, etusormen rystysestä lukien ensimmäisen taipeen suuntaisesti. Toinen vaihe on neljän muun sormen kärjen yhtäaikainen vetäminen alakämmenestä nyrkkiasentoon. Sitten vielä täytyy huolehtia kynsien juuren ja ihon välisen kiinnityksen pysyvyydestä vetämällä peukalon syrjällä neljän muun sormen kiinnitykset järjestyksessä etusormi-pikkusormi ja peukalon juuren kiinnitys varmistetaan etusormen syrjällä luontevasta kohtaa. Kokeilkaa ja löytäkää oma tyylinne.

Olenko yksin tämän tapani kanssa? Varsinkin miettiessäni jotakin teen tätä huomaamatta, tai ollessani stressaantunut. Ehkäpä koen, että miettimiseen kuluva energia on pois kynsien kiinnitysenergiasta, jonka puutetta pyrin korjaamaan.
 

Haastattelija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Winnipeg Jets
Enpä tiedä harrastavatko muut, mutta aina Frendien alkutunnarin aikana tunnen pakottavaa tarvetta osallistua niihin taputuksiin. Ja näin myös poikkeuksetta teen. No one told me, life was gonna be this way *tap tap tap tap*
 

Mairouh

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Barça
Enpä tiedä harrastavatko muut, mutta aina Frendien alkutunnarin aikana tunnen pakottavaa tarvetta osallistua niihin taputuksiin. Ja näin myös poikkeuksetta teen. No one told me, life was gonna be this way *tap tap tap tap*

Haha, luulen ettet todellakaan ole ainoa. Ainakin niin moni tuntemani ihminen, joka katsoo Frendejä tekee tuon.
 

pehtoori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, HPK
Mun on vaan pakko räpsäyttää silmiä joka katulampun jälkeen jos oma auto on ainoa sen katulampun ja seuraavan välissä. Samassa välissä ei saa olla muita autoja, ajoivat ne kumpaan suuntaan tahansa.
 

Tähtipakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Mun on vaan pakko räpsäyttää silmiä joka katulampun jälkeen jos oma auto on ainoa sen katulampun ja seuraavan välissä. Samassa välissä ei saa olla muita autoja, ajoivat ne kumpaan suuntaan tahansa.

Voi luoja mikä helpotus kuulla tämä! Itsellä täsmälleen sama homma ja monesti tulee mietittyä, että mistä se on lähtenyt ja voisiko sitä edes lopettaa, jos yrittäisi. :D

Onneksi ihan joka automatkalla tuota ei tule tehtyä. Mutta kun sen kerran aloittaa niin saa perille päästä ennenkuin se loppuu.
 

kananlento

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Pittsburgh Penguins, ManU, NP Ice Hawks
Voi luoja mikä helpotus kuulla tämä! Itsellä täsmälleen sama homma ja monesti tulee mietittyä, että mistä se on lähtenyt ja voisiko sitä edes lopettaa, jos yrittäisi. :D

Onneksi ihan joka automatkalla tuota ei tule tehtyä. Mutta kun sen kerran aloittaa niin saa perille päästä ennenkuin se loppuu.

Minulla oli nuorempana tapana autossa istuessa ikään kuin "hypätä jaloilla" jokaisen lyhtypylvään kohdalla. Ja siis yleensä moottoriteillä, joissa pylväitä oli vähän harvemmin. Mutta tuo oli sellainen, jota en tarkoituksella tehnyt, vaan jossain kohtaa aloin moista jatkuvaa jalan liikettä ihmetellä samalla kun tarkkailin pylväiden lähestymistä. Sain tämän kuitenkin jollain konstilla lopetettua.
 
Suosikkijoukkue
HIFK ja brändin juojat. NP#35.
Menen käytännössä joka arkiaamu bussilla töihin ja "surffaan keskikatkoviivoja" eli ajatuksissani surffaan joko katkoviivoja tai valotolppia niin kuin vanhassa Froggerissa. (linkki Frogger näkymään)
 

Eleanor

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Devils
Enpä tiedä harrastavatko muut, mutta aina Frendien alkutunnarin aikana tunnen pakottavaa tarvetta osallistua niihin taputuksiin. Ja näin myös poikkeuksetta teen. No one told me, life was gonna be this way *tap tap tap tap*

Itse taas napsutan varpaita oikeastaan jokaisen TV-sarjan tunnarin tahtiin.

En usko, että ainakaan tältä foorumilta löytyy samanlaista kahelia kuin minä.
 

Stigu

Jäsen
Yritän muodostaa päässäni lauseita joiden pituus on tasan 21 merkkiä. Juu, tiedän, hullun hommaa.

-Tinke
Hyvin onnistuit tuossa viimeisessä lauseessa!

Itse poltan aina stendarilla kaksi tuhannen euron seteliä, kun istun pöntöllä vääntämässä Pythonia.

Vai meniks tää väärään ketjuun?
 

kamik

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kirjoitan paskaa tälle palstalle.

Olen sinut joskus nimennytkin top3-spämmäriksi (sorry, silloin tuntui siltä), mutta mahtuuhan runsaaseen vestituotantoosi paljon hyviäkin kirjoituksia, esimerkkinä tämänpäiväisen HPK-HIFK -otteluketjun avausviesti. Vahvat värilasit sulla on edelleen, mutta se faneille toki sallitaan. Ja paskaa tänne kirjoittaa suurin osa, minäkin, joten ei jatkoon.

Kuulun mielestäni niihin harvoihin, jotka pystyvät palstalla myöntämään virheensä ja muuttamaan kantaansa, tällä en tarkoita tuuliviirismiä.
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Sain tämän kuitenkin jollain konstilla lopetettua.

Ilmeisesti ennen kuin sait itse ajokortin, ainakin siitä päätellen, että olet vielä täällä keskuudessamme.
 

Sateentekijä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Anaheim Ducks - pelaajista: Joe Sakic
Ei jessus. Tämä ketju on kyllä melkoinen.

Lainaus tästä ketjusta tuolta ylhäältä.

Minulla oli nuorempana tapana autossa istuessa ikään kuin "hypätä jaloilla" jokaisen lyhtypylvään kohdalla.

Kaikilla meistä on varmaan outoja ns. rituaaleja... tuo ylläoleva veti kyllä kaikista pohjat. En ymmärrä. En tiedä uskallanko lukea tästä ketjusta, miten tuo lainaamani lause jatkuukaan ja parempi ehkä niin, ettei koko pää hajoa.
 

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Asfaltissa on ollut halkeama joka on sitten paikattu. Tätä on joka paikassa ja kun kävelen tälläisen "viivan" kohdalle, yritän asettaa askeleeni niin etten polkaise sen "viivan" päälle vaan menen yli. Yleensä huomaan asian jo kaukaa ja valmistaudun hyvissä ajoin "suoritukseen". Se on sellainen peli pääni sisällä. Tuskin olen ainoa, mutta hölmöähän tuo on.
 

ufon_kaakao

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Sebastian Aho
Mulla on tapana moottoritiellä aina saavuttaessani satasen nopeuden saada pito irtoamaan hetkeksi tiestä. Siihen tarttee rivakan jarrutuksen ja samalla käännän rattia rajusti. Jos joku haluaa tota koittaa niin kun auto meinaa lähteä heittelehtimään kannattaa nostaa jalka äkkiä jarrulta pidon saamiseksi takaisin, muuten helposti ajaa kolarin.
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Yritän muodostaa päässäni lauseita joiden pituus on tasan 21 merkkiä. Juu, tiedän, hullun hommaa.

-Tinke

Hehe, mulla oli tapana tehdä pienempänä vähän samanlaista juttua. Kuullessani / lukiessani melko pitkän sanan, katsoin aina miten se jaottuu. Esimerkiksi sana "naapurustossamme" on jaollinen kahdella, neljällä ja kahdeksalla. Testasin sanoja niin, että tavutin sanat jaotellen. Siis "naapurustossamme" -> naap-urus-toss-amme. Sitten totesin itsekseni, että joo, tämä sana on jaollinen neljällä.

Hankalasti selitettävissä, onneksi en muuten ole tehnyt tuota enää. En tiedä miksi minulla oli tapana tehdä noin.

Toinen esimerkki: "moottoritiellä" -> moo-tto-rit-iel-lä. Tällöin totesin, etten ollut onnistunut, koska yksi kirjain uupuu jolloin kirjaimet eivät mene tasan.

En tiedä selitinkö oikein, mutta kirjainten piti mennä tasan.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Joskus, kun uni ota tullakseen, niin mulla on ollut tapana lampaiden laskemisen sijaan ottaa joku tietty kategoria ja yrittää keksiä edustaja sille jokaiselle aakkosten kirjaimelle. Tähän tapaan:

Kategoria "luistinmerkit":
-Adidas (Muistatteko vielä? Nämä olivat aikoinaan jostain syystä erityisesti tuomareiden suosiossa)
-Bauer
-CCM
-Daoust
-Easton
-Fila (ei tule muuta mieleen kuin nämä rullaluistimet)
-Graf
-Heaton
-Itech
-Jofa
-Koho
jne...

Kategorioita voi keksiä loputtomasti (automerkit, maiden nimet, jne jne) ja tavoitteena tietysti keksiä edustaja jokaiselle kirjaimelle. Yleensä kyllä ajatus alkaa harhailla aika nopeasti jonnekin muualle ja uni tulee, ennenkuin on päässyt loppuun.
 

RonSwanson

Jäsen
Suosikkijoukkue
ManU, HIFK, Pittsburgh Steelers, Die Mannschaft
Haha, luulen ettet todellakaan ole ainoa. Ainakin niin moni tuntemani ihminen, joka katsoo Frendejä tekee tuon.

Mm. minä. Lisäksi 30 Rockissa, kun tulee se, että Judah Friedlanderin esittämä hahmo Frank heilauttaa kättään, minä heilautan myös. Oikeasti sarjan tunnari jo pelkästään saa hyvälle fiilikselle :D koska odottaa n. 24minuutin nautintoa huippuviihteestä :)

30 Rock - Season One Opening (HQ) - YouTube n. 9-10 sek kohdalla kyseinen tapahtuma johon nimimerkki RonSwanson osallistuu.
 

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
Kelloradiooni, jossa numeronäyttö, en koskaan voi asettaa herätysajaksi parilliseen numeroon loppuvaa aikaa. Enkä numeroon 3 päättyvää aikaa.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Kelloradiooni, jossa numeronäyttö, en koskaan voi asettaa herätysajaksi parilliseen numeroon loppuvaa aikaa. Enkä numeroon 3 päättyvää aikaa.

Outoa. Minä taas en pysty laittamaan esim. volumeasetusta tms. säädettävää digitaalista numeroa koskaan parittomalle numerolle. Äänenvoimakkuus voi olla joko 14 tai 16, mutta ei koskaan 15.
 

Wod

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Outoa. Minä taas en pysty laittamaan esim. volumeasetusta tms. säädettävää digitaalista numeroa koskaan parittomalle numerolle. Äänenvoimakkuus voi olla joko 14 tai 16, mutta ei koskaan 15.
Sama. Pakko olla parillinen numero. Jos televisiotakin katsoo ja joku laittaa äänenvoimmakkuuden 15 niin on minun käännettävä se 14 tai 16 jne. Sama pätee kaikissa jutuissa missä säädetään jotain (kello, television äänenvoimmakkuus, auton radio ja vaikka mitä).
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös