Näin teen vain minä (1/10000?)

  • 132 344
  • 701

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Kun etsin jotain näyttelijää tai leffaa imdb:stä, en voi käyttää hakua. Klikkaan itseni kirjanmerkeistä imdb:n etusivulle ja yritän päästä linkkejä klikkailemalla kohteeseeni. Joskus kestää aika kauan, kun leffamakuni ja samalla tietämykseni aiheesta on rajallinen.

Minulla on vähän samanlainen tapa, paitsi että minä en lähde imdb:n etusivulta vaan Kevin Baconista ja yritän sitä kautta päästä siihen haluttuun kohteeseen. Tämähän lähtee tietenkin siitä vanhasta "Six degrees to Kevin Bacon" -pelistä ja toimii vaan tavallaan käänteisesti.
 

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Omasta mielestänihän tuo on hyvinkin nätti ja viehättävä typykkä. Livenä varsinkin. Ja näin peppumiehenä annan hänelle silläkin osastolla kiitettävän.

And yes. I would.

Taidan olla sitten 1/10000

Ja kolmaskin! Sanni ja peba on aina eräs kisojen kohokohdista.
Voisimme perustaa Sanni Utriaisen pepulle oman fanikerhon?!
 
Suosikkijoukkue
Reilu peli ja Putinin vastaisuus
Saattaa olla, että toistan itseäni, mutta...

Nähdessäni maassa useampisenttisen röökintumpin, murskaan sen aina ettei joku kakara saisi päähänsä polttaa sitä loppuun.

Nostaessani rahaa Otto-automaatista vastaan siihen "ole hyvään" kiitoksella ääneen.

Kolmanneksi, joskus kun aloitan pelin tuomarina (junnuissa) kysyn normaaleiden veskareiden ja kellon valmiuden lisäksi onko yleisö valmis. No, näin on tehnyt yksi toinenkin hullu kyllä.
 

Hanhi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, AS Roma
Mulla on omituinen tapa avata sipsipussi. Käännän sen ensin ylösalaisin pohja puoli ylöspäin, ravistan kevyesti ja avaan sen myös pohjapuolelta :O Perustelen tätä itselleni ajatuksella, että sipsien mausteet on varastoinnin aikana pakkautunut niin pohjalle, että on parempi aloittaa maistuvammalta puolelta.
 

tiimari

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jos on ollut tosi vittumainen päivä duunissa, tai muija on kiukutellut kotona saatan matsipäivänä ruveta kapinalliseksi ja laitan säärisuojan, jossa lukee L oikeaan jalkaan ja R:rän vasempaan. Hiljaa sisälläni sitten hymistelen kuinka pahis olenkaan.
 

HockeyForLife

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wild
Aina kun ulkona kävellessäni syljen purkan suusta (tiedän, todella paha tapa, nöyrimmät anteeksipyyntöni!) niin minun täytyy jostain syystä sylkeä se suoraan eteeni ja yrittää potkaista lennosta se mahdollisimman pitkälle.
 

Manazeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Aina kun ulkona kävellessäni syljen purkan suusta (tiedän, todella paha tapa, nöyrimmät anteeksipyyntöni!) niin minun täytyy jostain syystä sylkeä se suoraan eteeni ja yrittää potkaista lennosta se mahdollisimman pitkälle.
Ha! Et muuten ole ainoa. Aloin itsekkin tätä tekemään jossain vaiheessa. Toki viimeisen vuoden aikana syödyt purkat voi laskea yhden käden sormilla.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Ihan joka kerta kun laittelen kaupassa kassan jälkeen kamaa kassiin, mun on pakko laskea tavaran määrä. 1,2,3,4,5,6 jne. Tänään kaupassa käydessä kun tuota tein niin tuli tämä ketju mieleen. Ääneen en toki tuota tee. Luulevat minua vielä hullummaksi kun olen.
 

Keskiviiva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuopion KalPa
Onhan näitä outoja tapoja varmasti vaikka ja kuinka, mutta tiedä sitten ovatko lopulta kuitenkaan niin outoja.

Omalta kohdaltani voisin sanoa vaikkapa, että aina kun juon kuumaa juomaa (tee tai kahvi), niin nostan paidan/paidat ylös kainaloon saakka, jotta mahani ja selkäni saa viilennystä, eikä aluspaita kastu hiestä. Toki julkisesti voi olla joskus tiukka paikka toteuttaa, mutta kotioloissa aina kuuman juoman äärellä paita ylös vedettynä, mutta ei kuitenkaan kokonaan pois otettuna, kun ei vaan jaksa riisua kokonaan veks. Kuuman keittoruoan kanssa sama asia, pakko tuulettaa kroppaa ja usein samalla kaivan napanöyhtääni barbaarimaisesti ja syötän nöyhdän koiralleni, joka siitä pitää.

Lisäksi tykkään piereskellä sängyssä juuri ennen nukahtamista sellaisia vähintään viiden sarjoja eri äänentaajuuksilla ja sekin on tekniikkalaji, että pystyy tuollaisen jokainen ilta tuottamaan, mutta aika hyvin siinä onnistunut.

Kulutan aina kalsarini ja sukkani täysin puhki ja puen usein mieluummin päälle sellaiset sukat joissa hauskat isot reiät kuin täysin uudet ehjät sukat.

Tuolla juuri joku kirjoitti sylkäisevänsä purkan suusta eteensä ja potkaisemalla sitten sen niin pitkälle kuin mahdollista. Teen lähes samaa, sillä erotuksella että tähtään purkan ilmasta potkaisemalla roskikseen.

Näitä vastaavia tapoja ja outouksia on vaikka kuinka, enkä juuri äkkiseltään kaikkea varmastikaan muista.

Ps. Neljän vuoden suhde korkeastikoulutetun maisterinaisen kanssa juuri päättymässä vihdoin viimein eroon. Hymiö tähän - ei liene yllätys. Saapahan jatkossa taas sinkkuna toteuttaa itseään vapaammin ilman kommentteja erikoisuuksien kyseenalaistamisesta.
 
Viimeksi muokattu:

Prof. Puck

Jäsen
Suosikkijoukkue
***HIFK*** & Norristolainen
... Omalta kohdaltani voisin sanoa vaikkapa, että aina kun juon kuumaa juomaa (tee tai kahvi), niin nostan paidan/paidat ylös kainaloon saakka, jotta mahani ja selkäni saa viilennystä, eikä aluspaita kastu hiestä. Toki julkisesti voi olla joskus tiukka paikka toteuttaa, mutta kotioloissa aina kuuman juoman äärellä paita ylös vedettynä, mutta ei kuitenkaan kokonaan pois otettuna, kun ei vaan jaksa riisua kokonaan veks. Kuuman keittoruoan kanssa sama asia, pakko tuulettaa kroppaa ja usein samalla kaivan napanöyhtääni barbaarimaisesti ja syötän nöyhdän koiralleni, joka siitä pitää....

...and we have a winner...

Nauroin, oikeasti!
 

Blöö

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, Blues, Kiekko-Espoo
En koskaan vaihda pölypussia, vaan heitän vanhan imurin roskikseen ja ostan uuden. Ihan ok imurin saa tarjouksesta viidellä kympillä. Semmoinen on helppo ottaa mukaan kauppareissulla. Siihen menis tunteja, että selvittäisi vanhan imurin merkin ja mallin ja sitten opettelisi vielä vaihtameen sen pussin. Näillä hinnoilla ei ole mitään järkeä käyttää puolta päivää moiseen.
 

Brett

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Peliitat, kehä-III:n ulkopuolinen Suomi
Astioiden tiskauksen tai käsienpesun jälkeen juoksutan vettä aina niin kauan, että kaikki saippuasta tullut vaahto on huuhdottu pois. Saatan käyttää tähän pahimmillaan useita minuutteja, enkä koskaan poistu lavuaarin luota ennen kuin kaikki vaahto on poissa.
Näin teen minäkin. Lisäksi jos käyn esim.huoltoasemalla vessassa, laitan käsien pesun jälkeen kädet edelleen hanan alle niin kauan, että vaahdot on pois ja lavuaari on "puhdas". Samalla käyn laittamassa kaikki muutkin hanat päälle, mikäli lavuaareissa on vaahtoa ja muita ihmisiä ei ole paikalla. Jos vaahtoa on liikaa, putsaan osan papereilla pois ensin.
 

Kuubextra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokkolan Hermes
En koskaan vaihda pölypussia, vaan heitän vanhan imurin roskikseen ja ostan uuden. Ihan ok imurin saa tarjouksesta viidellä kympillä. Semmoinen on helppo ottaa mukaan kauppareissulla. Siihen menis tunteja, että selvittäisi vanhan imurin merkin ja mallin ja sitten opettelisi vielä vaihtameen sen pussin. Näillä hinnoilla ei ole mitään järkeä käyttää puolta päivää moiseen.

Moi Salonoja. Muutama pölypussi tulee usein imurin mukana.

Vaahtoa ei missään nimessä saa jäädä tiskialtaan reunoille :)
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Laitan home-made pizzan päälle oreganon lisäksi pippurirouhetta. Kukaan muu? :)
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
En koskaan vaihda pölypussia, vaan heitän vanhan imurin roskikseen ja ostan uuden. Ihan ok imurin saa tarjouksesta viidellä kympillä. Semmoinen on helppo ottaa mukaan kauppareissulla. Siihen menis tunteja, että selvittäisi vanhan imurin merkin ja mallin ja sitten opettelisi vielä vaihtameen sen pussin. Näillä hinnoilla ei ole mitään järkeä käyttää puolta päivää moiseen.
Elämä helpottui kun sai pölypussittoman Dysonin. Ei tule se paha "imurin haju" kun imuroi.
 

Blöö

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, Blues, Kiekko-Espoo
Elämä helpottui kun sai pölypussittoman Dysonin. Ei tule se paha "imurin haju" kun imuroi.
Tuo on ehkä tökeröin ikinä postaamani flametus tuossa yllä. Imuroin (ja moppasin) tänään, kun huomenna lähden reissuun ja on kiva palata "hohtavaan" kotiin. Vaihdoin pölypussin ennen imurointia. Imurin teho tuplaantui...
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Olen parisuhteessa mutta teen suurimman osan asioita yksin. Menen juhliin yksin. Menen kavereiden/vanhempien luo yksin jne jne. Harvoin on naisystävä mukana muualla kun kauppareissulla tai jos käydään hänen kaveripariskunnan luona.

Ehkä näin teen/ajattelen vain minä mut jos meen esim jonkun kaverini juhliin niin menen sinne sen kaverin takia ja sen seuraks. En tarvii statistiks sitä naista mukaan.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
En jaksa kaivella vanhoja ketjuja, mutta ilmeisesti oma naismaku ja sitä kautta äänestyskäyttäytyminen jatkoajan kesä-äänestyksissä on kovin poikkeava. Ei varmaan minään vuonna ole kertaakaan saanut oma valinta kuin yhden äänen. Ja TOP-10 listoilta en ole löytänyt juuri ketään säväyttävää.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Pystyn kuuntelemaan Michael Jacksonin Thriller-levyn kokonaan. Siis todellakin skippaamatta The Girl Is Minen yli.
 

ernestipotsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
HIFK:n voiton jälkeen yleensä tarkistan sarjasijoituksen.

Mutta....en koskaan katso sarjataulukkoa hävityn pelin jälkeen.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Mulla on metrossa aina duuniin ja duunista sama penkki. Ei siis kirjaimellisesti, mutta pysäkkien merkintöjen mukaan yksi pois menosuuntaan. Vapaalla ei ole väliä.
 

Zoidberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi 2019
Mulla on ollut aina tapana portaita mennessä joko ylös tai alas varmistaa, että astun portaissa parillisen määrän askeleita. Eli jos portaita olisi seitsemän, niin mun pitää silloin jossain (yleensä viimeisessä) portaassa ottaa kaksi askelta jotta saan parillisen määrän askeleita portaissa. Joskus tämä toteutuu myös jos kävelen matolla.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös