Näin teen vain minä (1/10000?)

  • 134 105
  • 706

Schadowan

Jäsen
- Pyörittelen nuppineulaa suussa duunipäivän aikana. Välillä leikittelen sillä hampaiden välissä. Joskus sattuu, joskus ei.
- Suihkun jälkeen pipo aina päähän, nukun myös pipo päässä/silmillä.
- Hampaiden pesun jälkeen kastelen harjan vedellä vielä kerran ja imaisen siitä raikkaat vedet suuhuni.
- Jos on aikaa niin avaan aina sipsipussin syömistä edeltävänä päivänä, maku ja rapeus on seuraavana päivänä täydellinen.
- Karkit menee aina jääkaappiin 30minuutiksi-pariksi tunniksi ennen syömistä, riippumatta onko suklaata, pehmeitä, kovia.
 

Bakaun Imaami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, NY Rangers
En tiedä tekeekö kukaan muu samoin, mutta en lue koskaan Aku Ankan taskukirjoista Mikki Hiiri-tarinoita. Olen lukenut työpaikan taukohuoneesta kaikki taskukirjat, mutta mieluummin luen samat Aku/Roope yms. tarinat uudestaan, kuin sorrun Mikki Hiiren seikkailuihin

Mikki Hiiri on niin ärsyttävä näsäviisastelija etten lue koskaan Mikki-sarjoja. En lehdestä enkä taskukirjasta. En vain voi sietää niitä.
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Mikki Hiiri on niin ärsyttävä näsäviisastelija etten lue koskaan Mikki-sarjoja. En lehdestä enkä taskukirjasta. En vain voi sietää niitä.
Asioita joita kukaan ei sano: "Mikki Hiiri - tarinat voittaa Aku Ankka - tarinat 10-0"
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Charles Bukowskikaan ei liiemmin välittänyt Mikki Hiirestä. Olen aika varma, että jos Henry Chinaski olisi päätynyt töihin Disneylandiin, olisi Hank saanut potkut alta aikayksikön työajalla tappelemisesta.

e: Ainiin, se oma kontribuutio: minulla on sellainen tapa, että hoen mielessäni ennen nukkumaanmenoa että: "ei tästä elämästä tule mitään", yritän sillä maanitella nopeampaa uneenpääsyä, valitettavan huonoin tuloksin.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Eipä olekaan pitkään aikaan ollut Kikki Hiiren vihaustuokiota palstalla. Se on nimittäin sellainen seppä, että jo pelkkä naaman näkeminen saa vitutuskäyrän nousuun. Näin, jos fiktiivisen hahmon olemuksessa ja virtuaalimaailman nimimerkin mielenmaisemassa liikutaan.
 

Klose16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Die Deutsche Nationalmannschaft
Asioita joita kukaan ei sano: "Mikki Hiiri - tarinat voittaa Aku Ankka - tarinat 10-0"

Juuri näin. Itsekin luin lapsena pääasiassa Mikki-tarinoita, kaikista jännimpiä. Pl. Taikaviitta-spesiaalit.
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Olenko ainoa joka pureskelee teepussia teen juomisen jälkeen? Purkkaa ja muita en käytä, mutta teepussia tulee aina jauhettua.

Kaikenlaista olen kuullut ja täältäkin lukenut, mutta en ikinä sitä, että joku laittaisi Teepussia suuhun. Olet varmasti todellinen 1/10000. Onneksi olkoon :)
 

VirG

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, Vaasan Sport, Arizona Coyotes
Autoa tankatessa pitää automaattisen pysäytyksen jälkeen lirutella sen verran lisää, että hinta on täysiä euroja. Sitten jos lipsahtaa pari senttiä yli, harmittaa. Ei se ole taikauskoa tai muutakaan, mutta jostain syystä teen aina noin.

Minäkin aina tankatessa tankkaan vielä niin kauan viimeiset rippeet automaattipysäytyksen jälkeen, että tulee juurikin tuo tasaluku. Ja se tuntuu kivalta, kun tavoitteeseen (tasaeuroon) pääsee, ja alkaa vituttamaan jos menee sen pari senttiä yli. Talvella varsinkin vittumaista, kun automaatin pistooleissa on eroa miten hitaasti tai vielä hitaammin ne viimeiset bensanrippeet valuvat auton tankkiin.

Vaikka en ole mikään yliuskovainen ihminen tai mitään, niin silti lähtee samanlainen kiitos "yläkertaan" kuin esimerkiksi futispelaajat lähettävät terveisiään onnistuneen suorituksen päätteeksi. En tee sentään ristinmerkkiä, mutta huomionosoitus sen vuoksi, kun oma koira suostuu paskaamaan ulos käytön aikana. Eipä tartte stressata sen jälkeen, jos vaikka nukkumaan menee, jos se oma pieni karvakuono sattuukin yöllä paskomaan sitten kämpässä sisällä. Yleensä syynä on ainoastaan jos vatsalaukussa velloo kesken yön. En tiedä kenelle ne terveiset lähtevät, ei edesmenneelle mummalleni ainakaan. Lähteepä kuitenkin. Ainakaan vielä ei oo kukaan ulkopuolinen tätä rituaalia nähnyt.
 

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Tätä ketjua lukiessa tuleekin nyt mieleen, että taidan olla ainoa palstalainen, joka laittaa herätyskellon AINA joko nollaan tai vitoseen päättyvään lukuun. Numerot 1-4 ja 6-9 eivät tule missään tapauksessa kuuloonkaan!

Jostain syystä tämän teen kyllä minäkin. Usein vielä se on 55 tai 35... Muutenkin olen myös parillisten lukujen välttelijä. 3 monessa on onnenlukuni, samoin 13.
 

Taskulamppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Nukun valot päällä aina kun on mahdollista. Toisin sanoen aina kun "saan" olla sängyssä/huoneessa yksin. Hyvin usein kuuntelen myös musiikkia tai katson sarjoja kunnes nukahdan. Pimeässä ja hiljaa on erittäin vaikea saada unta.

Tähän kyllä sama. Musiikkia ei ikinä, mutta aina joku sarja. Hiljaisuus on ahdistavaa kun pitäisi nukkua. Itselläni siitä johtuen että tulee mieleen kaikki tekemättömät asiat, ja huolet.
 

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Mjoo, seuraa tunnustus. Kun esimerkiksi Ruudusta katson JYPin otteluita, aina kun kamera käy kuvaamaan katsomoa niin minä alan bongailemaan löytyiskö katsomosta jotain pantavaa naista. Ihan vain ajatusleikkinä. "Panisin."
 

dayman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Hilpara, kasa sympatiajoukkueita NHL:ssä
Mjoo, seuraa tunnustus. Kun esimerkiksi Ruudusta katson JYPin otteluita, aina kun kamera käy kuvaamaan katsomoa niin minä alan bongailemaan löytyiskö katsomosta jotain pantavaa naista. Ihan vain ajatusleikkinä. "Panisin."
Kohtalontoveri! Itselleni tulee vuoden 2010 kiekon finaalista ensimmäisenä mieleen katsomossa jännittäneet tsekkineitoset, ilmeisesti pelaajien puolisot, jotka sitten iloitsivat kun kultamitali tuli kotiin. Täyttäisivät ehdottomasti asettamasi kriteerin.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Jätän aikaa hampaiden pesun ja makuulle laiton väliin, minimissään vartin ja mieluiten puoli tuntia. Miksikö? Koska olen niin erityisherkkä että reagoin fluoriin piristymällä mikä vie unihalut pahimmillaan tunneiksi.

On olemassa fluoritonta hammastahnaa, esim ruohonjuuresta saa. Fluori ei muuten ole hampaille hyväksi tai haitaksi, ihmiselle se on haitallista tosin...
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Kai joku muukin tätä tekee, mutta samasta lasista voin juoda saman päivän aikana vain neljä kertaa. Sitten pitää ottaa jo uusi lasi.
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Tykästyin aikoinaan Doom-peliin maisemien vuoksi.

IDSPISPOPD.

Et ole ainutlaatuinen. Muistan kun tuota hakattiin ja usein mietin, että voi kun tuonne vuorille pääsisi samoamaan täältä ahtaasta tukikohdasta ja että kyllä vielä joskus sellainen mylly tulee olemaan, jolla tuollainen peli pyörii.
 

Popi Orri

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, HV71
Joskus minulla oli sellainen tapa, että aina rappusia kavutessani laskin päässäni rappusten lukumäärän. Sittemmin olen tuosta tavasta jo päässyt eroon, kun se alkoi jo häiritsemään itseäni.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Et ole ainutlaatuinen. Muistan kun tuota hakattiin ja usein mietin, että voi kun tuonne vuorille pääsisi samoamaan täältä ahtaasta tukikohdasta ja että kyllä vielä joskus sellainen mylly tulee olemaan, jolla tuollainen peli pyörii.
Arvostan! I want to believe!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös